Juni Junkies Deel 3

Discussion in 'De mama's' started by Sparkie, Aug 1, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Antje77

Antje77 Fanatiek lid

Mar 10, 2009
    4,320
    238
    63
    @ Koek, dat is zeker ook een budgetplan. Er zal dan namelijk uitbreiding in dagbesteding moeten komen en dus uitbreiding van personeel binnen de dagbesteding (ik en mijn collega dus) en dan ontstaan er inderdaad 2 vacatures op de groep.

2. Antje77

Antje77 Fanatiek lid

Mar 10, 2009
    4,320
    238
    63
    Meiden, ik ga naar bedje. Na 2 vroege diensten ben ik altijd gesloopt. Ben geen ochtendmens.

Slaap lekker allemaal!

Oja, Mamalous, nog flink geklust?? Mijn duimen draaien over uren voor je!!

3. mandy1

mandy1 VIP lid

Jan 31, 2007
    6,881
    1
    0
    restaurantmedewerkster
    baarn
    bedankt voor de reacties!

@koeke hier ook een groot succes de glijbaan! het heet Esther's Kinderkledingparty.

4. Koekeloerie

Koekeloerie Niet meer actief

Mandy: Je gaat me nu toch niet vertellen dat je Esther heet he? Als dat zo is ben ik gelijk benieuwd wie Mandy is :D (hoezo nieuwsgierig)

@Antje: trusten!

5. Beaujuulais

Beaujuulais Fanatiek lid

Sep 15, 2008
    2,803
    70
    48
    Female
    Hai lieffies,

jammer dat de meeting morgen niet door gaat :(
    Ik zal de datum prikker/planner invullen voor een grote meeting binnenkort.

@ Koek: wat is jouw dochter toch een stoere meid, helemaal alleen van en op de glijbaan.
    De broodjes waren lekker :). Het was een echt gezellige mama zoon middag.

@ Sparkie: wat een nare situatie met Nils. Je zal wel geschrokken zijn. Is hij wel lekker gaan slapen?
    Je hebt vakantie, joepie! wat ga je allemaal doen?
    De broodjes hebben we niet bij de geiten in de buurt gegeten maar in de speeltuin. Expres omdat ik dus bang was dat de geiten op ons af zouden vliegen. Maar dat gebeurde dus als nog. Ik heb ook bijna een geit laten ontsnappen :$. Het was ook wel een erg opdringerig ding.
    Ik koop denk ik een winter jas maat 86. Ben er nog niet echt mee bezig, Hiij heeft nu maat 80 dus lijkt 86 me niet onlogisch. Heb laatst al wat dingen in maat 86 gekocht en hoop dat hij dat snel aan kan. Trouwens ook in maat 86/92 maar dat is echt een heel stuk groter. Dat had ik niet helemaal voorzien.

@ Antje: wat een leuk idee hebben jij en je collega. Wanneer ga je het voorstellen? Het zal wel ideaal zijn qua werktijden.

Hebben jullie ook wel eens zo'n ZEN avond? Ik zat een film te kijken en werd helemaal rustig en in mezelf gekeerd. Ik zat te denken aan alle dingen die ik vroeger heb gedaan. Hoe je dingen kon doen zonder erbij na te denken, gewoon omdat het op dat moment goed voelde. En achteraf pas bedenken of dat wel verstandig was.
    En hoe mijn leven nu is. Met de leukste "bijna" man en een lief klein mannetje. Ik had Beau bijna uit bed gehaald om lekker samen op de bank te zitten knuffelen.
    Er gingen zoveel dingen door me heen vanavond, bizar. Maar wel heel fijn. Ik voelde me gewoon even echt gelukkig!

6. Koekeloerie

@Kouf: Heerlijk toch zo'n moment van gelukkig zijn. Soms zou ik Eva wel wakker willen maken voor een knuffel, dat herken ik wel. Beter dat ik het niet doe.

7. Beaujuulais

Beaujuulais Fanatiek lid

Sep 15, 2008
    2,803
    70
    48
    Female
    @ koekie: ja het is echt een lekkere avond. Kan ook nog geen afscheid nemen :D:D Heerlijk toch zo'n lief slapend mensje tegen je aan :) Ik heb Beau ook maar laten liggen.;)

Ben nu nog even op zoek naar liedjes die we tijdens de bruiloft kunnen draaien (het officiele gedeelte) maar dat is nog niet makkelijk. Er is één nummer dat echt ons nummer is maar daar zit weer een verhaal aan vast dat voor sommige misschien minder leuk is. En ach, misschien moeten we er gewoon sch**t aan hebben.

8. mandy1

mandy1 VIP lid

Jan 31, 2007
    6,881
    1
    0
    restaurantmedewerkster
    baarn
    @koeke ik heet inderdaad gewoon Esther haha.

9. Koekeloerie

Als je het kwijt wilt... Hier zit een nieuwsgierig aagje hoor! Maar als je het niet kwijt wilt, dan zou ik zeggen: Het is jullie bruiloft. Als je het idee hebt dat dit liedje daarbij hoort, dan moet je het zeker niet laten.

10. Koekeloerie

:$ is ben sprakeloos
    (Ik heb het vermoeden dat áls ik je ontmoet dat ik je stug Mandy blijf noemen :D :))

11. jannn

jannn VIP lid

Jul 13, 2008
    5,942
    89
    48
    @ Koek ik wist wel dat ze esther heet, heb je haar nog niet op hyves??

Joas is hier hangerig.
    Hij wil niks.
    Kga nog maar ff met m spelen.

12. Koekeloerie

@Jannn: volgens mij niet.. vandaar.

Hier ligt Eva net op bed. Gaan de overburen aan de gang met een schuurmachine... grrrrrrrrrrrrrr. Ik ga haar dan toch maar in haar eigen kamer leggen. Tis verdomme altijd wat hier.

13. mandy1

mandy1 VIP lid

Jan 31, 2007
    6,881
    1
    0
    restaurantmedewerkster
    baarn
    @koeke haha grappig, mijn hond heette mandy vandaar die naam hier. ik weet eigenlijk ook niet wie van hier wie op hyves is.

misschien een leuk idee om op 1 van de meetings hier een kinderkledingparty te doen?

14. Antje77

Antje77 Fanatiek lid

Mar 10, 2009
    4,320
    238
    63
    @ Mandy, ik dacht ook dat je echt mandy heette.

@ Kouf, heerlijk zo'n gelukkig moment. Die hebben we hier ook wel eens.
    En dat van het knuffelen is ook heel herkenbaar. Soms vind ik het wel een beetje jammer dat Milan niet meer tussen ons ligt.

Hier hebben we vanmorgen weer eens geslapen tot 11. Milan melde zich om 8.30 uur voor de fles. Ik voelde mij toen nog zo moe en had nog zo geen zin om op te staan. En om 11 voelde ik mij nog niet fit :(
    Wordt eens tijd dat ik mijn bloed eens na laat kijken. Dacht dat mijn moeheid nog altijd een gevolg was van die zware nachten. Maar inmiddels moet dat toch weg zijn.

Ik ga maar eens gauw wat beneden poetsen en daarna met Milan wandelen.

15. Koekeloerie

Lijkt mij een leuk idee Mandy!

16. jannn

jannn VIP lid

Jul 13, 2008
    5,942
    89
    48
    Koek: ben je nog erg verkouden..
    Gek wordt je daarvan he van boren en schuren etc etc..
    Als wij dat gaan doen, dan vraag ik altijd eerst ofdat hun kindje niet slaapt.

@ Mandy: Waar woon je?? Leuk!! Lijk me een leuk idee!!

17. Koekeloerie

Ja ben nog verkouden, maar ik heb super neusspray. Als je die gebruikt heb je het idee dat je hersenen gespoeld worden. Als ik daarna maar kan ademen door mijn neus. Ik vind zo vervelend om door mijn mond te ademen. 's nachts kan ik dat echt niet. Dat word ik wakker met zo'n droge tong en gehemelte blehggh

Eva had verhoging vanmorgen, geen koorts.

18. Koekeloerie

@Antje: bah zo'n moe gevoel. Misschien inderdaad iets van ijzer tekort ofzo? Kan het nu niet van het ontpillen komen?
    Een bloedonderzoek kan nooit kwaad toch?

19. jannn

jannn VIP lid

Jul 13, 2008
    5,942
    89
    48
    @ Antje: Bah is ook vervelend. Ja eerst schuif je dat op de nachten maar die zijn nu gelukkig over.. En moet dan toch wat anders zijn. Misschien is je HB te laag en moet je aan staaltabletten?
    Joas leg net op bed en ik ga ook ff hier aan de gang..

Lijk me echt heerlijk als Joas eenk eer zo lang slaapt. Hoelaat gaat Milan dan weer naar bed vanmiddag??

@ Koek: Gelukkig helpt die neusspray goed! En tis maar goed ook dat de meeting niet is doorgegaan anders dan was Eva en jij allebei niet echt fit.

20. Koekeloerie

bah.. verveel me. D. is bij zijn broertje aan het tegelen en het regent.
    Eva heeft na het verplaatsen niet meer geslapen... Ik ga haar maar redden, want aan haar gehuil te horen is het daar vreselijk.

Share This Page