bah wat zijn er toch veel mensen verkouden! ik woon in baarn provincie utrecht, maar ik geloof dat de meeste richting brabant wonen.
Goede middag Beau heeft vanochtend weer heerlijk geslapen tot half 9 en ik dus ook. Werd wakker en dacht "das lekker, maar er was toch iets vandaag?" Oh shoot, ik moet werken om half 9 " Haasten haasten en was om 10.15 uur op mijn werk. Daar wordt de dag wel erg gek van. @ Mandy: leuk idee! Utrecht ligt lekker cecntraal. @ Koek: ook aan de otrivin? Vind het super spul die neussprays.
@ Koek, wat voor een neusspray gebruik je? Pff ik vind dat ook altijd heel irritant dat klussen. Wij hebben een buurman die heel graag klust: lees dagelijks! De moeheid komt niet van ontpillen. Ik heb daar al heel lang last van. Eerst verweet ik het aan de zwangerschap, toen aan de slapeloze nachten. Maar het is nog steeds zo. Als ik terug denk had ik al voor de zwangerschap er last van. @ Jannn, hij is om half 2 weer naar bedje gegaan. Toen was die alweer moe. Milan kan een ontzettende slaapkop zijn. Overdags slaapt hij meestal nog 2 keer. Vaak iets tussen de 1.5 en 2 uur en soms ook wel eens 3 uur. Hmm, misschien hem ook maar eens laten testen? @ Mandy, leuke foto's op je hyves, die van de v&d. @ Kouf, oeps op de verkeerde dag uitgeslapen. Dat is maar niks als de dag zo gehaast begint hè.
@ Kouf: Wat super heerlijk dat hij nu de nachten weer langer maakt ipv 6 uur. Alleen wat minder op je werk dag ha ah.. Nou ja joh!! Je heb tenminsten uitgeslapen!! He wat ik me afvroeg. Jou man is toch altijd van maandagochtend tot donderdagavond weg?? Als jou ei nou precies op woensdag is ofzo dan heb je weer een maand geen kans Hoe los je dit op?? Lijk me echt irri. Ik zag daar aan te denken omdat mijn man ook as week van maandag tot donderdag weg is, maar gelukkig die week er na pas mijn ei... @ Mandy: Baarn is voor mij een uurtje rijden.. Misschien kunnen we de dag dan wel wat langer maken dan alleen voor een party. Dan vind ik 1 uur wel ver rijden @ Koek: Is Eva later nog gaan slapen?? Kan je die buren niet ff vragen of dat ze willen kappen??
@ Jannn: ja H. is inderdaad weg van zondagavond tot donderdagavond. Als mijn ei op woensdag is dan heb ik pech. Ik heb een onregelmatige cyclus dus weet ook nooit wanneer mijn ei is. Hierdoor heb ik inderdaad wel eens een maand overgeslagen.
Meiden ff een ego berichtje, ik voel me beroerd misselijk kan amper eten net warm eten op en kan het niet verdragen, nu ga ik dus weer twijfelen, zou ik toch zwanger zijn van vorige ronde, had bij Julian pas na 10 dagen na nod een positieve tetst, maar heb wel mijn ei gevoeld en dat kan niet als je zwanger bent toch? En om 2 dagen na ei al zo te voelen zou wel heel vreemd zin toch? Lig al de hele dag op bed. R zegt ga wel test kopen zo maar heeft dat zin?
Kouf: oeps.... verslapen dus. Begin je de dag wel gehaast he. Maar hopelijk snapt Beau het nu een beetje en slaapt hij vaker tot zo laat! Nils is nog steeds apevroeg wakker. Vandaag was het 6.15... Wat die winterjas betreft, denk ook dat ik voor 86 ga. Had een hele leuke bij de v en d gezien van Nijntje. Maar zelfs 80 lijkt best groot. Maar ja liever beetje groot, dan te klein halverwege winter. Mandy: kledingparty, altijd leuk! Gefeliciteerd met je eigen bedrijfje! Hoe geef je bekendheid eraan eigenlijk? Hoe kom je aan klanten? Antje: vervelend dat je steeds zo moe bent joh. Inderdaad misschien eens een Hb laten prikken. En Milan ook al zo'n slaapkopje... Dan heb je wel veel tijd voor jezelf overdag, of niet? Lijkt mij af en toe best eens lekker... Koekie: grrrrr wat vervelend met die buren zeg. Nog even doorbijten en dan ben je ook van hen af. Tja, je kunt er weinig aan doen als ze overdag zulke dingen doen... Heeft Eva later nog even geslapen. Moederplicht roept. Nils is mij aan het pesten... Klapt steeds de laptop dicht... ==0= .
@antje dank je, was wel erg prijzig! @jannn dat kan inderdaad, maar doen we dan met of zonder kinderen? @mamalous het kan, ik heb bij levi helemaal geen positieve test gehad. maar je bent wel ongesteld geweest dus het kan ook zo zijn dat je het heel vroeg voeld. ikzelf voelde het gelijk dat ik zwanger was. @sparkie ik moet het hebben van mond op mond reclame. ik heb via hyves berichten gestuurd naar de mama's die erop staan (uit de omgeving) en ik ga hier in de buurt binnenkort langs de deuren naar mensen met kinderen. wel de mensen die ik ken en zo hoop ik op de party zelf gelijk nieuwe afspraken te maken. ik heb nu 4 mensen die een party willen maar nog geen datum hebben geprikt.
@ mamalous: Zou je misschien van deze ronde zwanger zijn?? Maar maak je aub niet gek!! Je kan een test doen voor de zekerheid nog voor de vorige ronde. Sommige die blijven ongesteld ook als ze zwanger was. Mijn moeder bijv. was al 20 weken zwanger!!! Dus je kan het doen en anders misschien van deze ronde?? Ik ben benieuwd!!! Wel snel symptomen dan. Hoe is het met J?? @ Mandy: Als de party's eenmaal opgang zijn gaat het wel vind ik.. Doe je ook een actie bijv: Als iemand anders nog een afspraak maakt bij iemand anders op een party dat ze dan een paar procent korting krijgen ofzo? Zo kom je wel aan de party''s Ik ga zo op kraambezoek bij mn vriendin. Het kwam dus niet uit wat ik heb verteld. Dat ik nu weer op kraambezoek bij haar zou gaan en net een positest heb gehad, net als bij haar vorige kindje ( weten jullie dat nog wat ik vertelde)) Ik ga gauw! xxx
Indenk zowiezo dak zwanger ben van deze ronde, bij j voelde ik me precieszo de week na ei maarja ik wil het ook wel heel graag Mandy hoe kan je geen pos test hebben? Hoe wist je het dan? Klinkt goed die party's, hoop voor je dat hetgoed gaat lopen! Weet nog wat je bedoelt jannn jammer veel plz wat ga je geven? Vind dat altijd zo moeilijk.
@Antje: Ik heb de neusspray van Otrivin. Volgens mij een nieuwe variant nl voor neusverkoudheid én tegen een loopneus. Al 2 jaar last van vermoeidheid? Dat is al heel lang. Heb je de ha al gebeld voor een afspraak? @Kouf: Oei je verslapen. Wie paste er op Beau vandaag? @Jannn: ja ik weet nog wat je bedoelde. Ja jammer, maar misschien kan je volgende maand nog een keer gaan en dan wel een positieve test hebben . Zou je het ook al zo snel vertellen? @Mamalous: Heb je de test al gedaan? Ik hoop dat je gelijk hebt en dat je nu niet voor niets zo beroerd bent.
@jannn inderdaad als ik eenmaal een party heb gehad komt het allemaal wel. wat leuk op kraamvisite, ik ben zondag geweest bij een vriendin. zij was tegelijk gestopt met de pil en nu dan uiteindelijk een kindje. @mamalous bij noa bleef hij heel licht en bij levi heb ik 3x getest en kwam er niets uit. maar ik had gevoelige borsten mijn buik was opgezet en ik werd niet ongesteld en o ja ik moest huilen bij tv progamma's wat ik anders nooit had. toen ben ik bij de ha geweest en via een urine test uit het ziekenhuis bleek ik zwanger. @all mijn toetsenbord is niet helemaal top hij pakt niet altijd letters vandaar dat mijn tekst soms niet klopt.
HIer beide keren binnen 2 a 3 dagen na de eisprong misselijk. Toen ook ingenesteld.. Heel snel dus. Het kan ook van de vorige ronde zijn...
Ik voel me gewoon precies hetzelfde als bij Julian, nog 1,5 a 2 weken dan weten we het...wel naief van mij om te denken dat we nu ook wel weer gelijk zwanger zullen zijn net als bij J.
Ja dat is wel zo maarja...de teleurstelling zal enorm zijn... maar stiekem hoop ik R geprikkeld te hebben dat ie door wilt blijven gaan indien ik niet zwanger ben. Maar ik ga het er niet over hebben met hem, laat het vanuit hem komen.
Nou wij zijn terug met een huildende Joas!! Mn schoonzusje past op maar hij is niet gaan slapen! Zo zielig! Hij lig zo hard te huilen in bed @ Mamalous: Zou wel leuk zijn. Nou dan kan je met matcare al voorzichtig gaan testen..