Juni Junkies Deel 3

Discussie in 'De mama's' gestart door Sparkie, 1 aug 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jannn

jannn VIP lid

13 jul 2008
    5.942
    89
    48
    Heerlijk heb anderhalf uur diep geslapen, en jullie willen niet weten waar ik over heb gedroomd. Over Ellen en Grietje ha ah.. Ik heb jullie nog nooit gezien!! hihi

@ Kejay: Fijn weekend. Leuk joh een weekendje weg en ben benieuwd ofdat de fotoshoot gaat lukken!

@ Ellen: Ik hoop dat deze fase niet lang gaat duren voor jullie

@ Antje: Het zou best kunnen dat zijn bloedsuiker niet helemaal goed is.
    Eet Milan tussendoor niks? Joas eet nog fruit, en tussendoortje tussen zn ontbijt en lunch.

Ik denk dat het kwam omdat Joas gisteren door iemand anders op bed gelegd werdt. Net is hij lief gaan slapen.

Ik ben weer helemaal bijgekomen, ga zo nog ff strijken dan is dat ook weg voor het weekend. Hopelijk slaapt Joas nog wel ff dan is dat ook mooi af!

Zouden jullie weg gaan vanavond en babyfoon bij de buren afgeven?? Ik heb dat nog nooit gedaan!
    We gaan er wel goed mee om.

2. jannn

jannn VIP lid

13 jul 2008
    5.942
    89
    48
    Zo.. stijk is ook weer klaar!

Gistern op kraamvisite mocht ik het babytje nog even vasthouden..
    Zoo klein! Kan me niet herinneren dat Joas zo klein is geweest..

Alleen vrienden had een kaartje gekregen voor kraamvisite de rest deed zo met een kraamfeest.
    Konden wij het in iedergeval wel vasthouden :)
    Mn man vond het zelf leuk!

3. Koekeloerie

Koekeloerie Niet meer actief

@Ellen: vervelende nachten zeg. Heel vermoeiend. De fase van verlatingsangst vond ik ook erg zwaar. Gelukkig sliep Eva altijd door. Wat knap van Emma. Dat gaat echt niet lang meer duren dat ze gaat lopen! Beterschap meid. Hopelijk wordt je niet snotverkouden.

@Jannn: Als de buren ook een sleutel van het huis hebben, dan kan het geen kwaad. Ben je in de buurt?

@Kejay: veel plezier dit weekend en met de fotoshoot. Hopelijk houden jullie het droog.

@Pino: Oververhuizen naar jullie eigen stek! Veel plezier.

@Antje: 4 uur is best veel om niets te geven. Geef je ook geen sapje of koekje? Eva krijgt bijna de hele dag door wel wat. Dan weer een soepstengel, dan fruit, dan een boterham, sapje etc.

4. Koekeloerie

Wat een verschil is dat dan ineens weer he Jannn. Ik had het onlangs ook bij een vriendin. Ik vond het zelfs eng om zo'n klein poppetje vast te houden. Bang dat ik het liet vallen, of het hoofdje liet knikken. En toen hij begon te huilen, heb ik het snel afgestaan whahaha.

5. jannn

jannn VIP lid

13 jul 2008
    5.942
    89
    48
    @ Koek: Ja ik vond het ook zo eng om haar vast te houden.. Mn man zie: Je moet haar hoofdje tegen je aan leggen ha ha. Nou ik was helemaal onhandig erin.. Echt stom!
    Ja, de buren hebben dan een sleutel. We zijn wel 20 minuten van huis..
    Hard rijden 15 minuten :)

Khad net mn man aan de telefoon! Ik laat m gewoon lekker leggen tot hoelang hij wil slapen en dan nemen wij m mee naar die verjaardag en dan ga ik naar huis als hij het zat word..

6. Koekeloerie

@Jannn: ja dat kan natuurlijk ook. haha als jij rijd is het 15 min, als jannnman rijdt 20 min :p

7. jannn

jannn VIP lid

13 jul 2008
    5.942
    89
    48
    Hahah.. Als mn man rijd is het 15 hoor want die rijdt helemaal schandalig hard!

8. Vica86

Vica86 Niet meer actief

Trouwens, iemand tips voor mij?
    R. wil niet ontbijten!!! Krijg er een paar hapjes brood in maar verder niet. Fruit enzo ook al geprobeerd.

Eerder kreeg ze dan later nog een broodje, of ik wachtte een uurtje met het ontbijt. Maar nu met mijn werk kan dat niet meer.

9. jannn

jannn VIP lid

13 jul 2008
    5.942
    89
    48
    @ Pino: Pap met een lepel? Maar dat wil ze misschien niet?
    Als Joas geen brood wil, geef ik een cracker in zn hand ( volkoren ) of eierkoekje..

Joas heb nu eindelijk een rietjesbeker door! We waren van de week bij mn zus en mn nichtje van 6 weken ouder dan Joas die had zo'n beker. Hij keek het af aan en pakte m toen af en dronk m zo leeg haha.
    Nu drinkt hij echt super goed.
    Hij wil alleen niks geen sap.. Alleen maar water of rooibos thee.

10. Antje77

Antje77 Fanatiek lid

10 mrt 2009
    4.320
    238
    63
    @ Jannn, ik vind dat het best moet kunnen de babyfoon achter laten bij de buren. Ik ga ervan uit dat jullie een goed contact hebben en de buren wel vetrouwt.

@ Pino, misschien eens pap proberen.

@ Koek en Jannn, Milan krijgt wel tussendoortjes. Vanmorgen heeft hij nog een soepstengel gehad, maar die vond ik terug op de vloer. Hij had van 11.15 tot 13.40 uur geslapen (en als ik hem had laten liggen had hij nog langer geslapen). Normaal eet hij eerder, slaapt hij namelijk maar tot 13 uur.

11. mandy1

mandy1 VIP lid

31 jan 2007
    6.881
    1
    0
    restaurantmedewerkster
    baarn
    @ellen komen er misschien kiesjes door bij haar ivm die nachten?
    @pino succes dit weekend!
    @Kejay fijn weekend.

12. mandy1

mandy1 VIP lid

31 jan 2007
    6.881
    1
    0
    restaurantmedewerkster
    baarn
    @jann ik zou niet weggaan en de babyfoon afgeven bij deburen, ik zou gewoon niet op mijn gemak zitten.
    @pino noa is nu 3,5 jaar en ontbijt nog niet, sommige kinderen doen dat gewoon niet en daar kun je niets aan doen.

13. Antje77

Antje77 Fanatiek lid

10 mrt 2009
    4.320
    238
    63
    Eindelijk heb ik alle foto's van de verjaardag van Milan.

Hier een fotootje van de taart

14. mandy1

mandy1 VIP lid

31 jan 2007
    6.881
    1
    0
    restaurantmedewerkster
    baarn
    wauw mooie taart!

15. jannn

jannn VIP lid

13 jul 2008
    5.942
    89
    48
    Die taart ziet er heerlijk uit!!
    Marsepein??

16. Antje77

Antje77 Fanatiek lid

10 mrt 2009
    4.320
    238
    63
    Hij was ook heerlijk. Cake met aardbeienmouse vulling. De buitenkant is met fondant gedaan.

17. Koekeloerie

@Antje: Wat een gave taart! Ik kon me al niet voorstellen dat hij tussendoor niets kreeg. Dan vreet Eva me op, of ze begint aan de tafel te kluiven. Milan zal niet veel anders zijn. Heb jij er ook snel last van?

18. Sparkie

Sparkie Fanatiek lid

24 okt 2009
    3.028
    2
    0
    Antje: wat een mooie taart! Waren die vogeltjes ook eetbaar? (en lekker?). Dat trillen klinkt idd een beetje als een lage suikerspiegel. Misschien heeft Milan gewoon nog wat vaker iets te eten tussendoor nodig? Sommige mensen worden nu eenmaal veel sneller trillerig dan anderen. Moet zeggen dat Nils ook geregeld wat tussendoor krijgt hoor. Tussen ontbijt en lunch twee keer iets (fruit en een koekje/cracker/rijstwafel). 's Middags vaak ook weer fruit en iets te knabbelen. Verder drinkt hij alleen maar water tussendoor.

Pino: verhuis-ze het weekend! Hopelijk doet je internet het weer snel!!

Kejay: fijn weekend!!

Ik ben vanmiddag bij schoonzusje op visite geweest. Nog even langs de kinderboerderij vlakbij geweest. Was erg leuk. Vriend is nog op het werk. Die moet nog vanalles afronden voor de vakantie. Wordt wel tien uur. Nils was vanmiddag eindelijk weer eens vrolijk! Laatste dagen was hij best mieperig en snel uit zijn doen. Alles moest op zijn manier en NU. Als hij nu ook nog eens leert uit te slapen, ipv zes uur 's ochtends wakker, dan ben ik helemaal gelukkig...

Ellen: volgens mij vroeg jij nog hoe lang ik vakantie had, 3 weken!! Joehoe!!

19. Antje77

Antje77 Fanatiek lid

10 mrt 2009
    4.320
    238
    63
    Geen tussendoortjes geven is hier zelfs geen optie, want meneer komt er gewoon om vragen. Hij weet precies wat waar ligt en loopt dan naar de kast, wijzen en die die zeggen. En boos worden als je niet 123 reageert. Ook bij oma weet hij het precies.
    Ikzelf heb nooit last van een lage suikerspiegel. Ik hou het maar eens in de gaten.

20. Beaujuulais

Beaujuulais Fanatiek lid

15 sep 2008
    2.803
    70
    48
    Vrouw
    Ik kom even gillen dus stop je vingers in je oren, daar komt ie

WAT EEN KLOTE DAG!!!!

sterfdag van papa
    en een rot sollicitatie gesprek
    Ben er even klaar mee :x:x:x:x

Zo en nu ga ik eerst eten, wijn drinken en misschien straks nog gezellig mee kletsen. :)

Deel Deze Pagina