Juni Junkies Deel 3

Discussie in 'De mama's' gestart door Sparkie, 1 aug 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Antje77

Antje77 Fanatiek lid

10 mrt 2009
    4.320
    238
    63
    @ Sparkie, waar zie jij vogeltjes? Bedoel je die 2 poppetjes: Elmo en Koekiemonster? Die waren ook van fondant gemaakt, dus eetbaar. fondant is gewoon van suiker gemaakt. Die roze koeken bv, is ook fondant.
    Milan krijgt 2 tot 3 keer tussendoortjes. Fruit bied ik hem ook een aantal keer per dag aan, maar dat eet die meestal niet. Drinken geef ik nu ook vaker sap (roosvice en spa fruit), verdund met water.

Gaan jullie eigenlijk nog weg met de vakantie? Of gewoon zo leuke dingen doen?
    Ik moet nog 3 weekjes en dan heb ik 2,5 week vakantie.

2. Antje77

Antje77 Fanatiek lid

10 mrt 2009
    4.320
    238
    63
    @ Kouf, een mega dikke knuffel voor jou!!
    Wanneer hoor je iets van het gesprek? Wie weet was het toch positiever dan je zelf denkt.

3. Koekeloerie

Koekeloerie Niet meer actief

@Sparkie: Tot 10 uur vanavond overwerken, bah. Is hij ook 3 weken vrij? Hebben jullie een leuke kinderboerderij in de buurt? Volgens mij zijn het elmo en koekiemonster op de taart :D
    Weet je al wat Nils onlangs had? Was het gedrag of had hij echt pijn?

@Kouf: :( Dikke knuf. Wat ging er mis in het gesprek?

@Antje: Wanneer moet je weer naar de ka? Misschien dat je het toch even moet aankaarten. Ik denk dat het iets onschuldigs is maar je weet het maar nooit.

4. Koekeloerie

@Mamalous: hoe gaat het met je. Heb je nog getest?

5. jannn

jannn VIP lid

13 jul 2008
    5.942
    89
    48
    Eerst even een ego bericht!!

We zitten weer in de fase IK WIL NIET NAAR BED!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Alleen maar huilen, huilen, huilen! Ik ga expres douchen zodat ik het niet hoort, daarna was hij nog aan het huilen..
    Getroost ging hij nog harder.
    Kga zo wel weer kijken :(

6. jannn

jannn VIP lid

13 jul 2008
    5.942
    89
    48
    @ Kouf: Heel veel sterkte meid!!! Dikke knuffel! HOelang is het geleden van je vader??
    En waarom ging je gesprek rot?

@ Mamalous: Ik ben ook zo benieuwd hoe het met je gaat!

Hier toch niet naar de verjaardag gegaan. Joas wilde niet gaan slapen kan je moeilijk de babyfoon afgeven.
    En ik vond het al niet echt leuk meer om weg te gaan.
    Zie ik heel de tijd ons huis voor ons. Iedereen is weg behalve Joas vind ik zielig!
    Dus nu is mn man alleen!
    Heb ik een vrije avond.

7. Koekeloerie

Wat rot Jannn. Ik heb helaas niet de gouden tip voor je. Is het alleen maar met slapen gaan? Slaapt hij daarna wel door?

Ook lekker toch een avondje voor jezelf?

8. jannn

jannn VIP lid

13 jul 2008
    5.942
    89
    48
    @ Koek: Het is stil!!! Hij leg nog wel zachtjes te praten dus ga nog niet kijken..

Smiddag heb ik er geen last van.. Tis nu de 2e avond en vannacht werdt hij wel steeds wakker en huilen. Khoop dat hij nu gewoon weet dat ik er ben en dat hij gaat slapen.
    Owww shit kom er achter dat ik zn lampje ben vergeten aan te zetten.
    Khoop dat hij gaat slapen dat ik straks zachtjes zn lampje aan kan doen :(

Ben je nog verkouden?? Of ben je alweer opgeknapt..
    Hoeveel uur werk jij nou eigenlijk nog??

9. jannn

jannn VIP lid

13 jul 2008
    5.942
    89
    48
    Hij slaapt :):):):):):):):):):)

10. Koekeloerie

klinkt toch als verlatingsangst Jannn

Ik werk slechts 20 uur. Ik wil er meer gaan maken, maar dat kan bij dit bedrijf niet.

Ik ben nog een beetje verkouden, maar verder voel ik me goed.

11. jannn

jannn VIP lid

13 jul 2008
    5.942
    89
    48
    Slechts 20 uur? Vind je dat echt te weinig?? Hoeveel wil je dan?
    Ik wil juist minder, werk nu 16 uur...
    Maar ja wil het financiel ook nog wel lekker houden!

Heb jij vast dagen dat je werkt?

12. Jubbos

Jubbos Niet meer actief

Hoi meiden
    Tgaat wel hoor, ben aant werk
    Moet nog een tweede ab kuur heb nog steeds blaasontsteking voel me niet echt lekker

Wbt zwanger zijn vandaag niet echt het idee maar we zullen zien

13. jannn

jannn VIP lid

13 jul 2008
    5.942
    89
    48
    @ Mamalous: Ik wil je niet de hoop ontnemen maar ben je gewoon niet lekker van AB kuur en blaasontsteking??

Ik hoop zooo voor je dat het raak is..

Werkse vanavond. Moet je tot erg laat?

14. Koekeloerie

@Mamalous: bah nog steeds. Hopelijk slaat deze wel aan. Spannend hoor.

@Jannn: Ik werk op vaste dagen. Ik wil het liefste 24 uur werken. Minder werken... nee dat is niets voor mij. Maar ik heb ook niet zoveel vrienden als jij in de buurt wonen.

15. Sparkie

Sparkie Fanatiek lid

24 okt 2009
    3.028
    2
    0
    Kouf: dikke knuffel. Wat een rotdag voor je zeg. Laat de wijn je maar lekker smaken, heb je verdiend.

Antje: hahaha, oeps, nu zie ik het pas (zie ze vliegen volgens mij). Dat ene sterretje leek daarstraks net een snaveltje, maar nu ik weet wat het is, zie ik er echt geen vogeltjes meer in, haha. Voel me een beetje onnozel nu. Wij gaan in de vakantie een weekje naar texel, mijn ouders wonen daar. Zij gaan dan een aantal dagen in ons huis vakantie vieren. En we gaan denk ik ook nog in het huis van mijn schoonouders als zij op vakantie zijn. Zo houden we het een beetje betaalbaar. Verder gewoon leuke dingen doen!
    Gaan jullie straks ook nog een keer op vakantie?

Koek: we hebben hier gewoon DRIE kinderboerderijen in de buurt op loopafstand! Nummer twee en drie weet ik pas van sinds een week:(, kun je nagaan. We wonen hier pas een jaar, en ik ontdek iedere keer weer leuke dingen te doen vlakbij. Twee kinderboerderijen ken ik nu, en ze zijn allebei leuk. Eentje heeft ook loopautootjes en driewielertjes voor de kleintjes, dus dat is erg leuk. Ze kunnen daar ook lekker in het gras spelen (zonder poep), dus dat is heerlijk aangezien we geen tuin hebben.
    En wat Nils betreft van de week, volgens mij was dat gewoon gedrag. Hij is gewoon wat in de contramine, dus ik denk dat het een soort woedeaanval was, hihi. Hopelijk doet hij het niet zo vaak, want ik schrok toch wel!
    Hoeveel uur zou je willen werken trouwens?
    Ik werk 24 uur, maar ga straks 26 uur werken. Ik moet sowieso erg wennen aan het parttime werken, werkte voor de bevalling fulltime. Ik merk gewoon dat ik dingen mis op het werk, en de continuiteit is af en toe zoek... Maar zou niet veel meer willen werken als nu hoor.

Mamalous: werk ze vanavond!!

16. jannn

jannn VIP lid

13 jul 2008
    5.942
    89
    48
    Op welke dagen werk je?? Ik zou altijd de woensdag wel willen werken en dan 1 weekend in de maand ipv 2 maar dat kan nu niet. Hebben veel te weinig personeel op dit moment.
    ik heb 24 gewerkt. Ik kon het niet bolwerken met thuis etc.

17. Sparkie

Sparkie Fanatiek lid

24 okt 2009
    3.028
    2
    0
    Koek: lees net dat je 24 uur wilt werken. Lijkt me een mooi aantal dagen toch?

18. Jubbos

Jubbos Niet meer actief

Zou heel goed kunnen hoor jannn
    Ach ik zie het wel xxx

19. Koekeloerie

En dat te bedenken dat ik net heb gesolliciteerd voor een functie van 36 uur!!

@Sparkie: wauw wat een luxe 3 kinderboerderijen!!! Wij hebben er geen :( (denk ik). Ergens gelukkig dat het gedrag was en geen pijn.

@Jannn: ik ben juist de woensdagen en donderdagen vrij. Lekker een breek in de week. Zit het er in de toekomst ook niet in dat je minder kan werken?

20. Koekeloerie

Wat zitten jullie te kijken? Verveel me kapot!

Deel Deze Pagina