@ Koek: Ja hoor denk het wel.. Ben nu al een dag minder gaan werken. Zou nu ook al niet meer hoeven maar dat wil ik niet omdat ik het ook wel weer heerlijk vind het werken. Alleen de weekenden staan mij soms tegen. Als het nou echt om en om is maar nu heb ik er 2 achter elkaar. Gaat Eva dan naar het KDV
Ik zit op ZP!! Ik verveel me ook kapot.. Maar vind het leuk om mee kletsen soms.. Of testen bekijken van iedereen
ik heb holland got talent maar aan gezet. Ik heb volgens mij al bijna alle topics gehad hier. de opa's en oma's passen op Eva als wij werken. Mocht die baan van 36 uur doorgaan gaat ze 1 dag naar het kdv.
Waar is iedereen vanavond??? Kouf vandaag ook nog niet gezien!! @ Debs: Als je dit leest: Hoe is het met je?? krijg je alles nog een beetje op de rit? Kom je aub ook weer hier kletsen? Ik mis je!!
Hoi, dank je wel voor jullie knuffels en lieve berichtjes, doet me goed @ Jannn: het is vandaag 2 jaar geleden dat mijn vader is overleden. Behoorlijk kort en vorig jaar was ik nog met mijn hoofd bij de geboorte van Beau. Dit jaar dus even anders Wat ontzettend vervelend dat Joas zo'n moeite heeft met naar bed gaan. Als hij slaapt, slaapt hij dan wel door? Goed idee dat je niet naar de verjaardag bent gegaan, daar had je waarschijnlijk toch niet rustig gezeten. Ik denk trouwens niet dat ik de babyfoon bij de buren had gezet....misschien trouwens ook wel, heb ook wel vertrouwen in mijn buren. @ Koek: fijn dat je je weer beter voelt. Ik vroeg me al af of je nog je solli brief had verstuurd en iets had gehoord? 24 uur is lekker te combineren met Eva thuis. Kan je toch nog lekker genieten en ook af en toe geen mama zijn. Gaat ze naar het kdv? Volgens mij vroeg Jann dat ook al bedankt trouwens nog, het deed me even goed @ Sparkie: is vriendlief al weer thuis? Gek he om van fulltime naar parttime te gaan.. vond het niets in het begin maar begin er aan te wennen. Fijn dat Nils vandaag weer vrolijk was, dan ziet de dag er ineens heel anders uit en vergeet je snel de minder leuke dagen of niet? Nu inderdaad nog even langer slapen. Dat wijntje heb ik inderdaad verdient en smaakt prima (wat er nog van over is ). Nou mijn solli gesprek ging dus niet al te best. Dat mens van HR bleef maar zeuren over de overstap van particulier naar zakelijk en wat dan het verschil was (alsof zij dat weet ). Ik kreeg het niet duidelijk gemaakt. Ruud (teamleider van die afdeling) was wel leuk. Als ik met hem alleen het gesprek had gehad was het wel anders verlopen. Ik weet bijna zeker dat ik een afwijzing krijg. Jammer want dan lopen ze een hoop ervaring, kennis en motivatie mis. En daarbij hebben ze een hoop verwachtingen die geen werkelijkheid gaan worden... maar ja vertel ze dat maar eens..:x
@ Jannn, zijn er misschien tandjes op komst bij Joas? @ Sparkie, 3 kinderboerderijen, hadden wij die maar hier. Dat is goedkoop vakantie vieren. Ideaal. Nu hopen op beter weer. Nee we gaan niet nog een keer met vakantie. Alleen ik heb vakantie, R niet. Mijn zusje heeft in dezelfde periode vakantie, dus gaan we leuke dingen doen met Milan. @ Koek, 36 uur, ga je dat in in 4,5 dag doen of 4 dagen van 9? Ik werk 30 uur. De laatste tijd heb ik 1 week 3 dagen werken en de andere week 5 dagen. Op zich vind ik 30 uur best goed te doen, als ik die stomme weekenden niet meer zou hoeven. Als er een 2e zou komen dan gaat waarschijnlijk vriendlief 1 dag minder werken en anders ik.
Ja sorry ik had je wel aan gezien Pff moeilijk joh dat jij je vader al heb verloren.. En idd een beetje rond de tijd dat Beau is geboren dus toenhad je er minder tijd om er over na te denken. Joas sliep afgelopen nacht door ik hoop deze nacht wel. Huilen was nu veel minder lang dan gisteren.. Echt super balen dat het gesprek zo is gelopen.. Ze kunnen soms zo doordrammen he terwijl ze er zelf minder van begrijpen Nogmaals dikke knuf en sterkte. Neem er nog 1!!
dank je wel lieve Jannn . Fijn dat Joas wel doorslaapt, dat scheelt al wel. Ik vind gebroken nachten in ieder geval erger dan niet in slaap komen. Beau heeft het ook even wat moeilijker met slapen. In ieder geval 's avonds. Maar overdag slaapt hij super goed. Misschien moeten we toch even wat gaan schuiven. Heb het idee dat hij het 's middags nu langer trekt. Dus misschien 's ochtends wat langer opblijven zodat de middag slaap eerder kan en hij 's avonds ook weer eerder naar bed kan dan 20.45 uur
@ Kouf, pas 2 jaar geleden. Dat is inderdaad nog erg kort. Vindt je het niet vervelend dat H nu weg is? Jammer van het gesprek.Zou ontzettend stom van ze zijn als ze een goede kracht laten lopen! @ Koek, in oktober moeten we pas weer naar de ka.
@ Kouf: Ik had vergeten niet te tikken. Hij sliep gisteren NIET door.. Maar ik hoop vannacht wel. Wij hebben een tijd Joas sochtends wat langer moeten ophouden. Eerst ging ik half 12 eten en lag hij 12 uur op bed. En nu ga ik kwart over 12, leg hij van 1-4 op bed en dan gaat hij half 8 in bad, kwart voor 8 fles, 8 uur plat
@ Kouf, wat zijn de slaaptijden van Beau dan momenteel? Milan gaat van 11 tot 13 uur en dan van 15 tot 16.30 uur ongeveer. En dan ' s avonds om 19.30 uur.
Ik ben gister begonnen met de laatste fles weg te laten. Wilde het eerst afbouwen, maar dacht, och laat ik het eens proberen. Afgelopen nacht is dat goed gegaan.
@ Antje: ik durf dat nog niet de fles weg te laten heb het idee dat hij m echt nog nodig heb.. Maar waarom weet ik niet ..
@ Antje: H. is er wel hoor, Die komt altijd op donderdag avond thuis en gaat zondag avond weer weg. gelukkig wel, vooral vandaag kan ik lekker tegen hem aan zeuren Mooie taart trouwens, zag er lekker uit @ Jannn; laten we hopen dat het één nacht was en dat hij vannacht weer lekker doorslaapt. Het ging net zo goed.
@ Jannn, drinkt Joas hem ook nog altijd goed leeg dan? Dan zou ik het ook gewoon nog lekker laten. Milan dronk de laatste fles niet meer helemaal leeg. En sinds 4 dagen krijgt hij yoghurt. De 1e dag toen ik yoghurt gaf heb ik een fles van 150 gegeven en die ging nog niet eens voor de helft op. Dus vandaar dat ik het nu eens erop waagde. Hij drinkt nu ook iedere middag een beker soja melk. Hij vindt de soja erg lekker. Ik denk dat we in oktober de poedermelk kunnen weg doen.
Beau slaapt eigenlijk nog best veel maar de afgelopen dagen slaapt hij ineens uit zodat alle slaapjes uitlopen en we 's avonds in de knoei komen. Hij slaapt vaak 's ochtends 2 uur en 's middags 2 uur. Ik denk dan direkt we moeten iets wijzigen... ik kijk het gewoon eens even aan een paar dagen.. en dan bepaal ik wel of ik iets wijzig (ik spreek mezelf even toe ) das blijkbaar hard nodig