Juni Junkies Deel 3

Discussie in 'De mama's' gestart door Sparkie, 1 aug 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Antje77

Antje77 Fanatiek lid

10 mrt 2009
    4.320
    238
    63
    @ Kouf, fijn dat hij thuis is.

2. jannn

jannn VIP lid

13 jul 2008
    5.942
    89
    48
    @ Antje: Ja hij drinkt m helemaal leeg. En nu krijg eerst nog om 5 uur een potje om 6 uur eet hij met ons mee. Dat gaat nu heel goed dus gaan we nu wel veranderen dat hij alleen met ons meeetn.
    Dan nog vla of yogurt en om 8 uur ng een fles.

Ik ga lekker naar bed.
    Morgen weer vroeg op...

3. Beaujuulais

Beaujuulais Fanatiek lid

15 sep 2008
    2.803
    70
    48
    Vrouw
    Zo net even met een vriendin (collega) en mama gesproken en ik ben wel weer rustig...
    Er zit nog best een verhaal achter mijn solli gesprek wat ik even kwijt moest (maar een te lang verhaal voor hier:))
    Morgen mag ik met mijn wijn-hoofd een jurk uitzoeken voor de bruiloft maar dat gaat vast goed

Hoop dat iedereen een fijne nacht heeft :)
    Slaap lekker!

4. jannn

jannn VIP lid

13 jul 2008
    5.942
    89
    48
    Gelukkig Kouf dat je ff je hart heb kunnen luchten!!

Heel veel succes met een jurk uitzoeken. Waar ga je? Twordt toch niet echt een trouwjurk??
    Ik ben benieuwd! Tga nu wel opschieten..

Ik ben weer op mn werk. Joas heb wel de hele nacht geslapen, maar was net om 6.00 alweer wakker. Vind ik dan zo rot voor mn man. Die gaat er elke dag al om kwart over 5 uit..

5. Sparkie

Sparkie Fanatiek lid

24 okt 2009
    3.028
    2
    0
    Goeiemorgen!! Was gister nog gezellig veel gekletst zag ik!
    Ik was er op tijd in gegaan. Eerst nog even lekker in bad geweest. Vriend was pas om half twaalf uit zijn werk, toen lag ik al lang in bed. Hij slaapt nu lekker uit. Nils is weer helemaal vrolijk, dus ik ook. Dat scheelt zo'n stuk! Jammer dat hij zo vroeg wakker is steeds. Hij was nu ook al om kwart over zes wakker, maar heb hem er pas om zeven uur uitgehaald. Hij zit dan gezellig te kletsen in bed, maar gaat niet meer slapen.

@ slaapjes: niet veel hier meer. 's Ochtends dus rond zes uur, half zeven wakker. Gaat dan rond half tien weer slapen tot max half twaalf. Dan pas 's avonds om zeven uur weer. Meer wil hij niet.

Kouf: shop ze vandaag. Hopelijk een niet al te grote kater. Ga je ons laten zien wat je hebt gekocht of blijft het een verrassing?

6. mandy1

mandy1 VIP lid

31 jan 2007
    6.881
    1
    0
    restaurantmedewerkster
    baarn
    @kouf veel plezier vandaag!
    @flesjes hier alleen s'morgens nog 1, maar die wil ik gaan afbouwen naar gewone melk en een broodje.

7. Sarah84

Sarah84 VIP lid

21 jul 2008
    6.665
    1
    0
    Student en moeder
    Dordrecht
    Hallo meiden...

Na lang overleg (haha) met Koekeloerie heb ik besloten om hier eens even te komen kijken (als jullie dat goed vinden natuurlijk ;))

Sommige van jullie ken ik al en kennen mij al uit het junimama-topic...maar aangezien de helft daar al weer zwanger is en wat andere mensen aardig wat negatieviteit in het topic brengen ben ik er een beetje klaar mee (wel jammer van die paar leuke meiden...maar helaas :p)

Dusssss...mogen Finn en ik bij jullie "proefdraaien"??? Haha!

8. Sparkie

Sparkie Fanatiek lid

24 okt 2009
    3.028
    2
    0
    Hey Sarah,
    Welkom bij de junkies! Er is altijd ruimte voor gezellige meiden hoor!
    Hier is ongeveer de helft bezig voor een tweede, en 1 is al zwanger. Maar dat mag de pret niet drukken voor de 'lege buik mama's' zoals Koek ons tegenwoordig noemt.

9. Beaujuulais

Beaujuulais Fanatiek lid

15 sep 2008
    2.803
    70
    48
    Vrouw
    @sarah en Finn: welkom en gezellig dat jullie mee komen kletsen :)

Ik heb hier toch wel redelijk een kater. Beetje jammer. Vooral ook omdat Beau niet wil slapen en heel hard huilt. Hij is bekaf maar op het moment dat we naar boven lopen gaat het mis. Ik doe nu een dappere poging hem maar even te laten huilen, bah wat ben ik daar slecht in. Geen idee wat hij heeft :)

10. jannn

jannn VIP lid

13 jul 2008
    5.942
    89
    48
    @ Sarah & Finn: Wat leuk dat jullie mee komen kletsen!! Gezellig!
    Zijn daar veel zwanger??
    Wij zijn ook weer bezig met zwanger worden, maar rustig aan allemaal hoor..

Wat brengt negatief jullie topic?? Dat er sommige zwanger zijn? Daarom of door andere dingen.

Werk jij nog??

Ik ben nu aan het werk dus ga gauw weer verder :)

11. jannn

jannn VIP lid

13 jul 2008
    5.942
    89
    48
    @ Kouf: Hebben wij hier ook zodra je trap op loop is het brullen.
    Gewoon even laten huilen. Gebeurt hier ook wel eens een daagje..
    Om de 10 minuten gaan kjiken.
    Ik vind het ook zo erg!

12. Koekeloerie

Koekeloerie Niet meer actief

Kouf: Ik ben blij dat je even je verhaal hebt kunnen doen. Ik heb dat ook altijd. Dan ben je het kwijt en krijg je wat meer rust. nog liggen malen vannacht of was je zo onder invloed, dat je als een blok geslapen hebt? Hmmm katers.... rot beesten :D
    Shopse vandaag!!

@Sarah: wie ben jij??
    Whahaha lang overleg! Ja het was een hele strijd. Het wordt nog druk hier. Ik denk dat ik maar terug ga nu jij hier bent :p

@sparkie: Je vriend heeft het echt laat gemaakt. Gelukkig is Nils weer vrolijk. Heeft Nils dat ook als hij niet goed wakker heeft kunnen worden dat hij dan humeurig is? Eva kan dan zo chagarijnig zijn. Ik laat haar dus ook altijd ruim een half uur liggen zodat ze wakker kan worden én ze blij is dat ik haar uit bed haal.

@Jannn: Werkse vandaag. Gelukkig slaapt Joas wel lekker door. Dus toch echt verlatingsangst?

@Antje: yoghurt? Je bedoelt echte yoghurt of soja? Eva is ook zo snel terug gegaan van 4 flessen naar 2. binnen een paar weken tijd. En nu laat ze ook steeds meer staan van haar laatste fles. Oktober flesvrij, dat zou mooi zijn. Kan niet wachten dat die flessen van het aanrecht verdwijnen.

13. Koekeloerie

Het valt me ook sinds kort op dat onze trap kraakt. In die 4 jaar dat we hier wonen is het me nog noooit opgevallen, maar nu ineens kraakt ie heel hard. Bij iedere stap die je voorzichtig zet schiet de kleine al wakker. En dan ben je naar boven geslopen, Eva nog stil, sta je in de slaapkamer en kom je er achter dat je telefoon nog in de bank ligt... weer terug en dan... huilen maar!

14. Antje77

Antje77 Fanatiek lid

10 mrt 2009
    4.320
    238
    63
    @ Kouf, fijn dat je je verhaal kwijt kon. Oei een katertje op bezoek, altijd minder. Maar dan was de wijn vast erg lekker. Veel plezier met het uit zoeken van een jurk vandaag!

@ Jannn, gelukkig dat Joas weer goed geslapen heeft. Wel jammer voor manlief dat hij zo vroeg wakker is. Maar Joas zal vast gedacht hebben, ik wil niks missen van mijn papadag.

@ Sparkie, dat zijn inderdaad niet veel slaapjes. Hij heeft waarschijnlijk niet meer nodig.

@ Sarah en Finn, join the club. Welkom!

Hier zijn we ziek, wat grieperig. Ik heb mij dus afgemeld op het werk.
    Milan werd om half 8 wakker voor een fles. Het gaat dus goed zonder die laatste fles.

15. Antje77

Antje77 Fanatiek lid

10 mrt 2009
    4.320
    238
    63
    @ Koek, soja yoghurt. Hij is er dol op. Ook op de soja melk.
    Krijgt Eva ook nog poedermelk? Ik denk dat we in oktober wel volledig op soja mogen overstappen. Ik ben blij als we van die vieze stinkende poedermelk af zijn.

Slaapt Eva zo licht dan?

16. Sarah84

Sarah84 VIP lid

21 jul 2008
    6.665
    1
    0
    Student en moeder
    Dordrecht
    Nou gezellig dat we zo warm onthaald worden!

Zal me even voorstellen dan.

Ik ben Sarah, 26 jaar en getrouwd met Stefan. Samen hebben wij dus Finn...nu 14 maanden en een beetje.

Finn is een erg grote jongen en gaat overal erg snel mee. Hij is nu zo'n 82 cm en 12,2 kilo.
    Hij loopt al een poosje en is errrrug druk.
    Het is een driftig mannetje die soms zichzelf helemaal in de weg zit. Maar hij is ook erg lief hoor! Hahaha!
    Kletsen doet ie nog niet heel erg...hij kan wat woordjes zeggen en gebruikt die dan ook...maar verder is het veel gebrabbel en geschreeuw.
    Hij heeft al zn voortanden, 4 kiezen en 1 hoektand.
    Hij drinkt nog twee flessen...we hebben geprobeerd er 1 af te laten maar toen werd meneer midden in de nacht wakker...dus we laten het maar even zo.

Finn is eigenlijk helemaal gezond...op zn verborgen reflux en KMA na...we zitten nu midden in de dubbelblinde provocatieproef.
    Donderdag de 1e dag gehad en helemaal geen reactie gehad...dus nu aankomende donderdag maar afwachten (maar ik heb goede hoop want de laatste keer wees er niets in zn bloed nog op een allergie en de huidpriktest was ook negatief)

Zoooo een hele verhaal zeg!

Koekeloerie ken ik dus al (beetje jammer dat ze weg wil gaan nu...ik heb gisteren nog gezegd dat ik haar zo erg mis!)
    En volgens mij heb ik met Antje even is het KMA topic geschreven.
    Mandy heeft ook bij de junimama's geschreven of niet?
    Ow en Emma zag ik ook ergens voorbij komen!

@Jannn...nou er zijn een paar meiden die lopen over van zelfmedelijden....zetten elke dag hele schema's neer van hoe de dag loopt en zeuren gewoon heel veel!
    Dat er zoveel zwanger zijn of proberen te worden maakt me niet zoveel uit...maar het gaat daar nu heel vaak alleen nog maar over...en in die fase zit ik nu eenmaal niet meer...hopelijk over een paar jaar maar dat zien we dan wel.
    Tuurlijk mag erover gekletst worden...maar niet heel de tijd.
    Maar vooral die negatieve dingen...ik denk dan...als je niet positief gat denken blijf je zo..maar ja...wie ben ik!

Ik werk zelf niet nu...heb ik wel gedaan maar heb tijdens mn zwangerschap zoveel gezeik gehad (conract niet verlengd de dag nadat ik vertelde dat ik zwanger was...terwijl het eigenlijk al toegezegd was) Toen Finn geboren was nog een half jaartje bij een call centre gewerkt maar dat is zo geestdodend dat ik (samen met mn man) besloten heb dat het voor mij beter is als ik weer naar school ga!

Dus ik ga over 1,5 week beginnen met een voltijd HBO opleiding!
    Ik ga dan 3 dagen naar school en moet 1 dag stagelopen...dus dat is maar 1 dag meer van huis weg als toen ik werkte...dat is voor m=ons nog te overzien!

Heb er wel echt zoooo veel zin in!

Owww...en zoals jullie misschien wel merken...ik kan aardig kletsen! Hahahahaha!

17. Sarah84

Sarah84 VIP lid

21 jul 2008
    6.665
    1
    0
    Student en moeder
    Dordrecht
    @Koek...owwww hier wordt Finn sindskort ook wakker van de krakende trap! Toen Steef vandeweek om 6.15moest werken en hij naar beneden liep ik met een wakker kind! Best vroeg hoor...als je nagaat dat ie normaal tot 9.00 slaapt!

18. Koekeloerie

@Antje: ja ik dacht al dat het soja yoghurt was. Die gaan er goed in he. Ook wel fijn voor Milan. Heeft hij weer eens wat anders. Zal ik je eens wat bizars vertellen over die stink poedermelk... Eva lust die normale dus niet he!? Ongeloofelijk. Je zou toch zeggen dat het een verademing moet zijn na die smerige stinkmelk. Dus ik ben nu aan het mengen en eer ze er aan gewend is drinkt ze geen fles meer denk ik :D. Ze drinkt er nu nog 2. 1 in de ochtend en 1 in de avond.
    En normale koemelk... dat spuugt ze ook gelijk uit. Maf kind.

@Sarah: jij durft wel om hier alles neer te zetten wat je dwars zit....ikke bangepoeperd hoor. Ik zeg gewoon dat ik geen aansluiting meer heb ;)
    Zo heeft Finn al 4 kiezen! Die kan al heel goed kauwen dus.
    zou dat ook een fase zijn dat lichte slapen?

19. Koekeloerie

@Sparkie: we komen dalijk richting jullie! we gaan naar mijn zus. Ga je ook nog naar het vuurwerk kijken vanavond? Kan je dat zien vanuit jullie huis?

We gaan zo naar mijn zus in Den Haag. Dan kan ik heerlijk met mijn nichtje kroelen. heb haar al even niet gezien. Ze is slechts 4 maanden jonger dan Eva. Nu dus al 11 maanden! We gaan bbq-en en in Scheveningen is het wk vuurwerk afknallen. Hopelijk zien we er iets van, maar ik denk niet dat we het tot zo laat volhouden. Misschien tot vanavond!

20. Antje77

Antje77 Fanatiek lid

10 mrt 2009
    4.320
    238
    63
    @ Koek, je zou inderdaad denken dat de normale poedermelk lekkerder zou zijn. En volledig sojamelk?

@ Sarah, wij hebben ind even geschreven in het kma topic.
    Spannend voor jullie dan donderdag. Moet je direct de 1e dag reactie zien of kan die ook nog na een aantal dagen optreden?
    Leuk dat je een studie gaat volgen. Welke ga je volgen?

Deel Deze Pagina