Juni Junkies Deel 3

Discussie in 'De mama's' gestart door Sparkie, 1 aug 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Antje77

Antje77 Fanatiek lid

10 mrt 2009
    4.320
    238
    63
    @ Koek, veel plezier in Den Haag.

2. Sparkie

Sparkie Fanatiek lid

24 okt 2009
    3.028
    2
    0
    Koek!!! Wat leuk dat je even in den haag bent! Gezellig bij je zus en nichtje dus. Wij wonen wel dichtbij het strand (2km), maar dan bij kijkduin in de buurt. Helaas dus geen vuurwerk voor ons... Jullie veel plezier!

Sarah: zo hey, da's inderdaad een zware jongen, hihi. Nils is ook niet licht, denk dat hij nu 11.7 weegt, maar hij is niet zo lang.
    Wat voor opleiding ga je doen trouwens? Leuk hoor dat je die stap neemt!
    Jammer voor jou dat je je draai niet meer kon vinden bij de junimama's. Wie weet dat de andere leuke meiden ook nog overstappen! ;)

Wij gaan zo even lekker op pad. Misschien dat we richting strand lopen, of anders naar het bos. In elk geval lekker eruit!

3. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

@jann haha wat leuk dat je over me gedroomd hebt. wat gebeurde er precies?
    wat grappig he dat ze opeens iets door kunnen hebben. krijgt hij ook melk uit een fles? ik wil graag als Emma de tuitbeker doorheeft haar daar haar melk uitgeven. De beker gaat ook wel aardig, maar in een tuit kan je het haar zo even geven.
    he gadsie begint Joas nu ook al? en bij jou alweer? wat frustrerend meis. hoop dat hij weer goed gaat slapen, dat je niet weer in die periode komt dat hij niet doorslaapt.

@antje dat trillen herken ik zo niet. misschien een soort opwinding?
    wow wat een mooie taart zeg!
    zou mooi zijn als het goed blijft gaan met de fles. Je had het gevoel dat hij hem niet meer hoefde?

@sarah welkom
    wat spannend dat je weer naar school gaat! word wel weer een omschakeling of niet? wat voor richting ga je doen?

@mandy mijn man dacht wel wat te zien in haar mondje wat denken we een keisje moet worden, maar daar heeft ze volgens ons nu niet echt last van, ook overdag niet. ze eet en drinkt gewoon en zit niet vaak aan haar oortje ofzo.

@sparkie ik denk dat ze dat nog bij de gebruiksaanwijzing toe moeten voegen dat baby's niet uitslapen haha! zou wel fijn zijn:D;)
    heel veel plezier! het weer is ook erg lekker voor (hier tenminste)

@kouf he bah meid wat rot zeg, wat liep er niet lekker bij de sollicitatie? knuffel van mij
    kan Ruud geen goed woordje voor je doen dan?

@mamalous ik hoop dat je je snel beter voelt! doe je het rustig aan?
    is het niet slim om toch te testen? mag je namelijk wel ab als je zwanger bent?

@koek wat ik gister aan het kijken was???? HOLLAND'S GOT TALENT programma vind ik nu ook wel grappig, maar Dan uit de jury, wie kijkt daar niet graag naar haha!!!:) was wel heerlijke drama aan het einde, dat ze moesten kiezen uit twee kindjes wie er door mocht. En ze konden niet kiezen dus lieten ze beide door.
    veel plezier. wij zijn een aantal jaren terug daar ook naartoe geweest is wel heel mooi om te zien. Nederland won toen. heb gehoord dat ze vaker winnen. IS echt spectaculair sommige dingen

@pino hoe is het daar?

@hier Emma kwam vannacht weer. in slaap komen duurde gisteravond gelukkig niet heel erg lang dus ik hoefde niet heel lang voor de deur te staan. Maar vannacht wilde ze weer niet gaan slapen. we hadden het overlooplicht aangedaan kijken of dat hielp, maar ook niet. nu hebben we het campingbedje naast ons bed gelegd en toen ging ze wel slapen. Ik hoop alleen dat ze straks wel weer terug wil. we leggen haar vanavond weer gewoon in haar eigen bed, maar als ze vannacht weer niet wil slapen dan maar in het campingbedje anders slapen wij ook helemaal niet meer.

wel apart trouwens dat het steeds vroeger word eerst werd ze half 5 wakker, daarna 4 uur, nacht erna 3 uur en vannacht 2 uur. En bijna op de minuut het hele uur, apart toch?

Overdag is ze gelukkig een heel vrolijke meid de laatste dagen. ze laat steeds vaker los om een stap te doen of om los te staan, was gister mooi om te zien dat na sesamstraat komt er altijd een filmpje dat vind Emma helemaal geweldig. ze stond het heel filmpje los en ze stond te zwaaien echt heel mooi:D

4. mandy1

mandy1 VIP lid

31 jan 2007
    6.881
    1
    0
    restaurantmedewerkster
    baarn
    @ellen levi zijn kiesjes komen ook door en als hij daar last van heeft wordt hij vroeg wakker of slaapt slecht. overdag heeft hij ook nergens last van en eet hij ook goed.

5. Sparkie

Sparkie Fanatiek lid

24 okt 2009
    3.028
    2
    0
    Potverdikkie... wil ik net Hollands got talent kijken op uitzending gemist, is het ineens betaald!!! Nouja!!! Vorige keren kon het nog gewoon gratis. Stom gedoe...

6. Antje77

Antje77 Fanatiek lid

10 mrt 2009
    4.320
    238
    63
    @ Sparkie, dat is belachelijk dat je ervoor moet betalen.

@ Ellen, hoe is Emma gaan slapen? Het campingbedje is dan wel een mooie oplossing.

@ Mamalous, gaat het een beetje met je?

7. Jubbos

Jubbos Niet meer actief

Jahoor antje ben nog steeds niet lekker en weer aant werk heb ff niet de puf om mee te beppen

8. jannn

jannn VIP lid

13 jul 2008
    5.942
    89
    48
    Zo he he Joas leg hier ook weer. De avond gaat beginnen :) :)

@ Spark: Dat was vorige keer met X factor ook. De voorrondes kon je gratis kijken en opeens met de LIVE uitzendingen moest je betalen..
    Heb ik toen ook niet gedaan..

@ Sarah: Kvind het leuk dat je bij ons mee komt kletsen. Heb je ook hyves??
    Kzal is bij Koek gaan spieken ;)
    Jammer dat het zo is gegaan bij de juni mamma's. Jullie kennen elkaar nu toch echt wel al een tijdje..
    Ik zal ook mn mond gaan houden over zwangerschappen en testen :)
    Doe ik wel in een ander topic!! Is net zo gezellig voor jullie..
    Hoeveel jaar wil je tussen Finn en 2e kindje hebben ongeveer??
    Wat naar de Finn KMA heeft gehad.
    Hier ook heel bang voor geweest maar hij heeft het gelukkig niet gekregen..
    Mn man had het vroeger wel heel erg!
    Wij hebben maanden getobt met het slapen van Joas maar gaat nu gelukkig veel beterder. Soms af en toe nog wel tobben maar goed!!

Jij ben een jaar ouder dan ik zag ik en Dordrecht is niet ver bij ons uit de buurt. Eerst woonde ik bij mn ouders in Strijen.. Ken je dat ook?
    Nu in Nieuw Beijerland.. Zeg je dat wat?
    Spannend dat je nu weer een opleiding gaat doen! Ben je daar veel uren per week mee zoet? Moet je echt weer naar school??

Hebben jij met de juni mamma's veel meetings gehad??
    En ga je ook mee naar de jonge gezinnenbeurs met ons? Kweet niet wie er precies meegaan alleen ik ene mamalous geloof ik.
    Koek ga je ook mee??

En wij hebben ook een gesloten forum alleen daar is Debs de moderator van en die klets al een hele tijd niet meer mee dus we moeten ff achter haar aan...
    Wie hebben er nog meer dat adres niet?
    Op dit forum worden persoonlijke dingen besproken!

@ Koek: Heel veel plezier in Den Haag. Waar blijft Eva? Ga je gezellig met je man??

@ Mamalous: Werkse vanavond. MOet je morgen ook?? Hopelijk knap je snel op of zijn de symptomen van de gezonde ziekte ;)

@ Ellen: Pfff wat rot dat jullie nu in deze periode zijn beland he. Slaapt ze nu wel? Joas heeft nu maar 2 minuten gehuild.
    Wel fijn dat ze het in het campingbedje wel doet! Sterkte ermee..

9. Jubbos

Jubbos Niet meer actief

Ik denk niet van de gezonde ziekte merk niks meer helaas ja moet morgenavond ook nog

10. jannn

jannn VIP lid

13 jul 2008
    5.942
    89
    48
    @ Mamalous: We wachten wel af... Ik moet morgenavond ook werken..

11. Sparkie

Sparkie Fanatiek lid

24 okt 2009
    3.028
    2
    0
    Ellen: haha, ja een gebruiksaanwijzing zou wel heeeeel handig zijn wbt het uitslapen. Begin er, hoe eng het ook klinkt, aan te wennen om iedere dag zo vroeg wakker te zijn. Maar ik moet wel bekennen dat ik meestal ook even een tukkie doe als Nils slaapt hoor. Ik lig er 's avonds ook nooit vroeg in, en anders kom ik niet aan mijn slaap!
    Kan me voorstellen dat je naar het campingbedje grijpt nu hoor. Je hebt je rust echt nodig, en als het goed is is het een fase he!! ;):)

Mamalous: geeft niets dat je even geen puf hebt om mee te beppen hoor. Even rustig aan doen voor jezelf!

Kouf: ben je vandaag nog geslaagd voor een jurk? Zou wel heeel bijzonder zijn, de eerste keer shoppen!! Ben heeeeeel erg benieuwd!

12. Sparkie

Sparkie Fanatiek lid

24 okt 2009
    3.028
    2
    0
    Jannn: hopelijk een betere nacht voor Joas (en jullie). Begint in elk geval weer beter!

Wij zijn de hele middag zo'n beetje op pad geweest. Eerst naar de kinderboerderij, en daarna door naar het strand gelopen. Daar patatje gegeten en weer richting huis. Zijn bijna vier uur onderweg geweest, was heerlijk weer! Morgen hebben we een high tea in castricum ter ere van mijn moeders verjaardag nog (was begin juli). Hele familie (broer en zussen met alle aanhang) komt, dus erg gezellig! Leuk om iedereen weer bij elkaar te hebben! Hopelijk is het net zulk mooi weer als vandaag!

13. jannn

jannn VIP lid

13 jul 2008
    5.942
    89
    48
    @ Spark: Wat leuk een high tea, heerlijk!
    Geniet ervan.. Ze geven wel wat slechter weer op geloof ik maar dat kan de pret toch niet drukken :)

14. Sparkie

Sparkie Fanatiek lid

24 okt 2009
    3.028
    2
    0
    Oooh, jammer dat het wat minder weer wordt. Had nog niet naar de weersverwachting gekeken. Maar idd, mag de pret niet drukken. Wordt toch wel gezellig!
    Ben benieuwd hoe Nils het doet. Hoop dat hij ook een beetje kan rondkruipen daar. Hele tijd in een kinderstoel is ook niks.

15. Koekeloerie

Koekeloerie Niet meer actief

Hey meiden… we hebben het vuurwerk niet gezien. Eva wilde niet slapen dus zijn we een uur eerder vertrokken. Ik had mijn zus en nichtje al even niet gezien. Wat is mijn nichtje groot geworden. Laatste keer had ze nog een baby-gezichtje en nu was het al helemaal een meisje. Echt een super mooi meisje!

@Sparkie: Dan woon je heel vlakbij mijn zus. Ze woont 10 min lopen van het strand. Achter het ziekenhuis. Wat een heerlijk doe maar toch relax dagje heb je achter de rug. Het weer was heerlijk he. Niet te warm, niet te koud. Heerlijk VAKANTIE weer :D
    Hmm lekker High tea met de hele fam. Klinkt gezellig. Veel plezier alvast!
    Betalen om een gemiste uitzending te bekijken?! Wat belachelijk!

@Ellen: hmmmmm Dan!! Ik weet precies wat je bedoeld :p. Ik hoop dat ze vannacht doorslaapt. Lijkt me lastig om haar te verplaatsen. Wat apart dat ze telkens een uur eerder komt. Kan Emma zo geduldig tv kijken? Eva vind er echt niets aan. Dat duurt echt niet lang meer dat ze gaat lopen!

@Mamalous: werkse, kom je snel weer mee beppen? Wat is de gezonde ziekte?

@Antje: Eva is over de kma heen, dus krijgt gewone koemelk, maar dat vindt ze dus niet zo heel lekker. Ik denk dat ze echt aan andere smaken moet wennen. Sojamelk vind ze wel heel lekker. Is ook wat zoet he.

16. Flutterby

Flutterby VIP lid

23 jul 2008
    10.153
    63
    48
    Hoi allemaal!

Ik lees hier af en toe mee, kijken hoe het met andere juni kindjes en hun mama's gaat. Maar 'durfde' me niet zo goed aan te melden omdat ik ook bij de andere juni mama's meeklets. Nu zag ik dat Sarah inmiddels ook hier meekletst, dus dan zet ik die grote stap ook maar haha :D

Als dat mag van Sarah en Ilse, of val ik onder de negatievelingen? ;)

17. Antje77

Antje77 Fanatiek lid

10 mrt 2009
    4.320
    238
    63
    @ Mamalous, doe maar lekker rustig aan meid. Hopelijk voel je e snel fitter.

@ Spark, leuke dag hebben jullie achter de rug. Veel plezier morgen bij de high tea. Klinkt leuk. Nog nooit gedaan.

@ Koek, gezonde ziekte is zwangerschap.
    Jammer dat jullie het vuurwerk gemist hebben. Was de bbq lekker? Als je een tijdje zo'n kleintej niet ziet, zie je hoe snel ze groeien hè.

@ Flutterby, welkom!

18. Antje77

Antje77 Fanatiek lid

10 mrt 2009
    4.320
    238
    63
    Oja, Milan heeft weer wat nieuws. Stampen met zijn voetjes. Dit doet hij op muziek. Ziet er erg schattig uit.

19. Flutterby

Flutterby VIP lid

23 jul 2008
    10.153
    63
    48
    Dankje Antje!

Hier ook een kleine muziekfan.
    Van wat voor muziek houdt Milan? :D

20. Koekeloerie

Koekeloerie Niet meer actief

@Flutter: Ik heb er geen probleem mee. Het wordt nog druk!

Ik hoop wel dat je de laatste bent :) :p

@Antje: whaha ik voel me zoo blond nu. gezonde ziekte = zwangerschap. Weer wat geleerd.
    Ja echt, ze is zo gegroeid en ze is echt om op te vreten. Bbq was heerlijk. Lekker speklapjes, entrecote, worstjes, salade en stokbroodjes. Op een echt houtskool bbq.

Deel Deze Pagina