@ Kouf, goed zo! Nooit leuk zo'n tandartsbezoekje, maar soms moeten we er aan geloven. Ik ben ook al een jaar niet geweest, maar puur omdat ik te laks ben om een afspraak te maken. Besteed mijn tijd liever aan leuke dingen, haha. Is het ook niet dat hij al te moe is dan? Of prikkels moet verwerken? Ik noem maar wat. Hopelijk is het snel over. In oktober moeten we weer naar de ka ja. Van fruit gaat nu appel beter. Laatst appelsap niet, maar afgelopen week gewoon appel wel. Denk dat het aan de soort appel ligt. Daarnaast gaat Soja heel goed. Voor zijn 1e jaar reageerde hij daar namelijk ook niet goed op.
Hey dames, Zit idd op het werk hoor. We zijn helemaal over, alleen nog wel veel in te pakken! R. vind het heeerlijk! Alleen is ze wel ziekjes. Heeel verkouden, hoesten, verhoging, 3 hoektanden die doorkomen enzo. Gisteren liep ze zo ineens van de tafel naar haar kinderstoel. SIndsdien nog steeds bewust stapjes, maar geen grote stukken meer. Maar dat komt wel weer. Hahaha, mama trots!!!
@ Pino, veel werk zo'n verhuizing hè. Dat duut niet lang meer dan kun je continue achter haar aan rennen
Haha ja echt wel! Gelukkig heeft ze nu zat ruimte om rond te rennen. Hier ook net zoiets.. Staat een pinautomaat bij de kassa in de kantine. Dus ik vanmorgen niks meegenomen, haal wel wat. Kan je alleen chippen hier! Nu moet ik nog vragen ook of ik wat kan lenen van iemand!
Aia, dat is balen. Volgens mij is dat bij de meeste katines het geval. Bij R op het werk is dat ook. Daar kun je ook alleen met chip betalen. Kun je de chip nergens opwaarderen?
Ik ga misschien weer een studie doen. Nu ik straks koos werkeloos ben kan ik natuurlijk weer alle kanten op. Dus vriendlief had zoiets, ga dan weer een opleiding doen. Dat vond ik best een goed idee en ben me nu aan het orienteren wat er is en wat ik wil.
@ Kouf, leuk! Al enig idee in welke richting je een studie wilt doen? Heb je nog wat gehoord van dat sol.gesprek? Ik twijfel nog altijd om een studie te gaan doen. Zou wel heel graag willen, maar weet niet of ik mij daar genoeg tijd voor kan vrij maken naast het werk, gezin en huishouden. Zeker gezien we dadelijk ook een 2e willen.
Zo hier ben ik dan ook!! Hoe is het hier?? Hier begon de morgen ook al goed.. Ik was ons bed aan het opschudden en dan wil J. altijd helpen. Valt hij heel hard tegen de punt van het bed aan. Huilen, huilen huilen! Mega veel bloed. Ik eerst schoongemaakt, zag wel een gaatje zitten. De huisartsenpraktijk zit hier tegenover. Maar ik hou er niet van om steeds voor elk dingetje langs te komen. Dus ik gebeld. Ze zei kom maar even met m hoor, dan kijk ik gelijk even. Vond ik echt fijn!! Er zit een hele grote bult met een klein gaatje wat niet gehecht hoefde te worden gelukkig!! Ik had in onze vakantie een blouse voor J. gekocht voor het 25e jarige feestje van mn schoonouders. Hij was 80 euro, en nog de mouwen korter later maken 20 euro!! Beetje duur.. ha ah. Kzal is een foto zoeken! Mn man heeft ook dezelfde. As zaterdag zijn ze 25 jaar getrouwd en volgende week donderdag hebben we een diner! Heb er super veel zin in. Mn man is nu voor een paar daagjes weg.. Wel saai hoor.. Maar ja, Kouf jij weet niet beter he!! Joas valt nu echt vaak, nu hij goed kan lopen. Hij rent gewoon, hij is zo weg.. Als je vraagt. Waar zijn je schoenen? Gaat hij ze gelijk halen en zegt schoen! Knap he..
ik wil eigenlijk zsm een diploma. Ik heb al 4 jaar SPH gedaan alleen mijn diploma niet omdat ik toen ziek werd. Eingelijk zit ik er aan te denken om een MBO opleiding in die richting te gaan doen. Ervaring opdoen en mijn papiertje halen. dus ik kijk op internet even naar de snelste weg en wat ik eigenlijk precies wil want dat is het belangrijkste
@ Kouf: Weet je zeker dat je zonder werk komt te zitten dan?? Heb je nog wat van dat gesprek gehoord?? SPH is toch iets met kinderdagopvang, gehandicapten etc...
@ Kouf, is het dan geen optie om de sph alsnog af te maken? Lijkt mij dat je een aantal vrijstellingen kunt krijgen en hem daardoor versneld kunt doen. @ Jannn, dat was dan even schrikken vanmorgen. zo'n klein wondje kan goed bloeden en lijkt dan altijd erger dan het is. Mooie blouse, maar de prijs
@ Antje: Ja dat is zo'n hoge kragen blouse he!!! Ben ik helemaal aan verslaafde Die hebben wij zelf al veel en kvond het zo leuk voor zo;n kleintje Ik werk trouwens voor de kleertjes hoor Verder ook niet!
@ Jannn, SPH staat voor sociaal pedagogisch werk. Daar kun je inderdaad de kanten van gehandicapten, kinderopvang mee op. Maar ook de hulpverlening zoals jeugdbeschermer, vrouwenopvang, etc.
@ Jannn: oei dat was wel even schrikken met Joas of niet? Gelukkig viel het mee. Mooie bloes hoor maar inderdaad wel een beetje duur @ solli gesprek: nog niets van gehoord, misschien morgen in de mail @ Antje: ik denk dat ik nog best veel moet doen voor de SPH als ik daar weer mee begin. Maar misschien doe ik het alsnog wel hoor. Eerst maar eens goed rond kijken Nou het "naar bed spektakel" is hier weer begonnen. Hij ligt weer overstuur te krijsen in zijn bed. Wat zou hij nou toch hebben? Ik snap er niets van
Studie, ik zie echt tegen mijn studie op. Vanaf morgen elke avond van 18.30 uur tot 22.00 uur naar school. Vind het fulltime werken al zo verschikkelijk! Nu ook zooo misselijk dat ik boven de wc hang..
Ja Antje, en voor onze kleren, ik heb een beetje een dure smaak en als ik niet zou werken dan zouden wij dat niet meer kunnen betalen, vandaar dat ik ook niet veel werk!
@ Kouf, hmm zou het niet toch zijn dat hij bij mama wilt zijn? Heb je wel al enig idee wat voor een baan je eventueel zou willen gaan uitvoeren? @ Jannn, ik vind blousen altijd erg leuk. Milan heeft er ook altijd een aantal. Ik vind hem dat altijd zo leuk staan.
Hmm.. als je fulltime werkt, een avondopleiding moet doen en nog erg krap zit... kan je hier best jaloers op worden 1 ding is zeker, jullie hebben financieel gezien niks te klagen zolang dat allemaal kan toch
@ Jannn, ik zou willen dat ik dat kon, alleen voor de kleertjes te werken. Maar ikke ben de kostwinner thuis. @ Pino, kan mij goed voorstellen dat je daar tegenop ziet. Zeker met een fulltime job erbij.