@ Ellen, google maar eens op chinsese conceptie kalender. Dan kom je ze tegen. Bij mij klopte die trouwens niet.
We hebben nog geen datum maar voor 1 sept zeker weten en hoop ook op een snelle verkoop maar ga er niet van uit we zijn nr zeven die het te koop zetten de langste staat al 2,5 jaar te koop
pff 2,5 jaar is lang. Maar ja, dat hoeft niet te zeggen dat die van jullie ook zo lang te koop staat. Is maar net of het de kopers bevalt.
Maken die kleintjes van jullie ook zoveel rommel? Het wordt tijd dat Milan het begrip opruimen leert. Mama heeft een dagtaak aan opruimen. Alles haalt hij overhoop, zijn manden speelgoed, dvd kast, keukenkastjes en dan nog even de kattenbakjes met brokjes om gooien.
Nee gelukkig niet zeg... Keuken komt ie niet kastje krijgt ie nog niet open ti's dus alleen zijn eigen speelgoed. Hoe doen jullie het met 1 slaapje? Om 12 uur naar bed ofzo? En dan voor die tijd lunchen? Toevallig vandaag op 1 slaapje maar dan slaapt ie maar 1,5 uur en bij twee slaapjes 2x2 uur
Hier krijgt hij de kasten en de lades open. Mijn pa moet er nog van die veiligheids sloten op komen maken. Hij vindt het geweldig om de voorraadlade helemaal leeg te ruimen en de aardappels in een doos crackers te stoppen, haha. Milan slaapt meestal nog 2 keer. Bij 1 slaapje zou ik om half 12 lunchen en dan om 12 naar bed. Hoe laat lunchen jullie nu dan? Hier is het vaak tussen 10 en 11 een boterhammetje. Tegen 11 / half 12 slapen en dan tussen 13 en 13.30 uur weer een boterham.
Hier gaat het met drie maaltijden op een dag Ontbijt met brood en melk, lunch idem en avondeten met ons mee
Hier lukt het 's ochtends ontbijten met brood en melk of pap niet meer. Sinds we die laatste fles weg laten schreeuwt meneer hier 's ochtends de hele wijk bij elkaar. Dan gaat het hem niet snel genoeg om een fles te krijgen. Ik heb vanavond maar een beker soja melk voor het slapen gegeven. Eens kijken of het morgenvroeg weer zo'n geschreeuw is.
Even vluchtig bijgelezen.... Kejay; Waar heb je die fotoshoot gedaan? Toevallig een fotografe uit mijn dorp? Kouf; Mooie ringen! Wij hebben ook titanium gekozen, vind het mooi en toch stoer! Pino; Jeah! R loopt! Goed joh! Hoe bevalt je huisje? Antje; W zou ik zelf echt niet alleen in een carrousel laten zitten. Voor ik het in de gaten heb is hij er ineens uit! Meeting; Jammer meiden dat het niet door is gegaan! Mandy; leuk idee om zo`n party te doen als meeting! Mamalous; Ben heel benieuwd naar de test! Knuffels; In bed ligt 1 tutlap met een winnie de poeh beer kop, en een stuk of 5 spenen. Thats all! Jann; Over MIJ gedroomt???????? Vertel! Kouf; Goed dat je een afspraak hebt gemaakt bij de tandarts! Nou dit was het in groffe lijnen, overal op reageren is echt te veel! Onze vakantie was super behalve dan dat ene. Wessel heeft ELKE nacht door geslapen en smorgens tussen 7.30 en 8u werd hij pas wakker! Verder super lief geweest, dus papa en mama hebben ook genoten. Het lopen vond hij blijkbaar toch niet zo interessant, hij doet echt niet meer als 2 stappen meer los:x. Morgen eerst naar mijn nieuwe werk, rooster en werkleding etc ophalen. Vanvond maar vroeg naar bed. Wessel lag er al om 18.30u in, en heeft geen kik meer gegeven. Vanmidddag werd hij na 30 min in paniek wakker. Was even in de war met de camping en zijn eigen bedje denk ik!
@ Grietje, wat goed dat Wessel zo goed slaapt nu. Misschien durfde hij op vakantie niet zo goed te lopen omdat het een vreemde omgeving was. Was bij Milan ook zo. Net voor de vakantie de 1e stappen los en op vakantie niet meer. Nog naar gayapark en steinerbos geweest?
hey meiden, op het besloten forum lees ik dat jullie het prima vinden als ik weer mee kom kletsen. Klopt dat? ik ga vanaf nu weer inhaken dan. lunch, doe ik hier rond 12.30 of later als ze nog 2 keer slaapt en later wakker is. Meestal slaapt ze hier nog 2 keer: van 11.00 tot 12.30/13.00 en van 16.00 tot 17.00/17.30. Maar ze is een beetje in de overgang van 2 naar 1 slaapje. met 1 slaapje slaapt ze van 13.00 tot 15.00, maar eigenlijk is ze rond 11.30 al moe. Maar als ik haar dan op bed zou leggen is ze om 13.30 al wakker en redt ze het savonds niet. Dus heel fijn zo overgangsfase ik kijk het per dag.
@kejay, dank je. het valt mij enorm zwaar hoor! maar r heeft het gelukkig erg naar haar zin op het kdv en hopelijk kan ik na de bevalling minder werken als ik mijn diploma heb. @mvm, nee kan ze niet buiten neerzetten, dan worden ze weggehaald. ik zeg het maar af denk ik. @ellen, bij mij klopte de chinese kalender wel. zal nu eens kijken wat hij nu zegt. @grietje, fijn dat het verder wel leuk was! knap van W dat hij elke nacht doorgeslapen heeft. was dat het? of ben ik de helft weer vergeten?
Jolan ja hier dus ook die overgang... Vind het erg lastig moet ik zeggen, hoor van veel mensen dat j nog zoveel slaapt... Afgelopen week steeds maar 1,5 -2 uur tussen de slaapjes maar kwam volgens mij van de vaccinatie af.