@ Spark: Nog steeds niet binnen!! Nou wat raar! En je heb ook al betaald?? Pff hopelijk komt hij nog wel binnen!!
Jann ik was vooral benieuwd of ze de zelfde fotograaf had als wij hebben gehad, aangezien ze hier in het dorp foto`s ging maken. Kejay; Ik weet waar je bedoelt! Ben benieuwd naar het resultaat, is een mooie omgeving!
Antje het was maar een half uurtje van de camping. Ik weet je wwonplaats niet meer, maar daar zijn we dan ook wel geweest waarschijnlijk. We zijn ook nog een ochtendje bij peewee (?) grote speeltuin/ indoor speeltuin geweest, en uiteraard roermond in geweest, en alle plaatsjes in de omgevind wel gehad denk ik!
@ Grietje: Ben je in de outletstad van Roermond geweest? Daar gaan wij 2 keer in het jaar naar toe.. Lekker kleding in slaan
Nope, stond wel in mijn planning maar niet in die van mijn man:x. Hij haat shoppen! Een markt of braderie vind hij nog wel leuk, maar daar houd het dan ook echt op!
@ Grietje, is dat die speeltuin in posterholt? Is die leuk? Ik woon in de woonplaats naast het gaiapark. @ Jannn, ik ben jaren geleden eens in dat outletcenter geweest, maar vond er toen niet veel aan. Maar het is dus wel de moeite waard daar weer eens een bezoekje aan te brengen?
Kejay: wat balen dat je ongesteld bent geworden. Ik wist overigens niet dat jullie bezig waren voor een tweede (maar nu ik je onderschrift zie had ik dat ook wel kunnen raden)
Spark dat meen je?! Echt heel slecht zeg, kan je niet een buggy lenen van iemand? Jann voel me wel weer redelijk hoor Jij houdt echt van kleding hè, vind het blousje voor joas heel gaaf!!
Ja hij is al betaald. Maar ik hoef hem niet meer. Geen zin in dat die gasten aan mij verdienen:x. Koop wel ergens anders een buggy. Baal er wel van, want ik wilde graag deze, omdat ie een beugel heeft, en dat hebben veel buggy's niet... Maar goed, dan maar geen beugel.