Tja, dat wist ik niet van te voren. Maar zal hem niemand aanraden! Hun site ziet er trouwens best goed uit! Waarom vind jij het een rotwinkel dan?
Mamalous: we proppen gewoon de bugaboo in de auto hoor. Scheelt dat we geen campingbedje mee hoeven te nemen. Zou eigenlijk ook niet weten bij wie ik een buggy zou kunnen lenen (was wel een idee geweest!)
@ Mamalous: Ja ik hou erg van kleding voor nu voor mn man en J. Die dragen bijna altijd merk. Ik niet altijd. Gelukkig dat je weer wat beterder voelt. Er zijn hier 11 actieve gebruiker. Komen wij aan de 11????? @ Antje: Wij zijn altijd in de Ralph Lauren, Burberry, Hugo Boss en Tommy Hilfiger te vinden.. Verder niet.. OVer een paar weekjes gaan wij naar Limburg op vakantie daar zit ook nog een outlet stad gaan we ook heen! xxx @ Jolan: Ja dat was ik
@Pino: YES R. LOOPT! Super goed zeg. Ik zou dat met die mvm dan ook niet volhouden. Ben het met Kejay eens. Super meid. @Kejay: Youre back! Fijn weekend gehad? Heb je al wat fotos gezien? Neeeeee *shit* op naar de volgende ronde @mamalous: spannend zeg. Ik hoop voor je dat het snel verkocht is! @Antje: eva is bijna dwangmatig aan het opruimen. Zelfs kruimeltjes gooit ze in de prullenbak of komt ze aan mij geven. Als ze iets van ons heeft gepakt, legt ze het of terug waar ze het gevonden heeft of op een kastje of ergens in (lade, doos etc). Behalve haar eigen speelgoed. Dat ligt door heel het huis verspreidt . Ohja die voerbakken te leuk om te laten staan . Zo herkenbaar van het verstoppen. Zo heeft Eva een keer een heel duur horloge van mijn man opgeruimd. In de wasmand @Grietje: Wat een verademing is dat doorslapen dan ineens zeg. Komt nu ook wel heel goed uit. Maar mag het. De wanhoop stond je nabij. Het lopen kan hij wel, dus dat gaat echt niet lang meer duren hoor. Spannend morgen naar je nieuwe werk. @Jolan: welkom terug meid. Ik heb je gemist! Wat onwijs stoer zeg. Was het in een opwelling of wilde je het al een tijdje. Ben wel heel benieuwd naar een foto. @Sparkie: ja ik kan me dat nog herinneren van de buggy. Dat is inderdaad al even geleden. Meen je niet dat je hem nog niet hebt ontvangen! Ik ben benieuwd of je je geld terug krijgt of dat hij morgen ineens op de stoep staat ding dong.. Of neem je hem dan niet meer aan? @hyves: ik ga ook maar eens ruimen denk ik.. de band die ik met vele gedacht had te hebben blijkt een illusie 11 gebruikers nope maar ik doe een gokje
@ Pino: Super dat R. loopt he.. Is opeens snel gegaan. Eerst een paar stapje en nu ook al door de kamer heen. En het gaat steeds harder @ Kejay: Begrijp dat jullie ook voor de 2e bezig zijn? Spannend.. Wij ook! Alleen vanmiddag stond ik te strijken en vloog het me opeens aan of ik het wel aan kon en ofdat ik het nog wel wilde.. Pff waar ik me maar niet druk over kan maken he.. @ Koek: Joas ruimt ook heel veel op. Schoenen in de prullenbak haha.. Was ze pas kwijt! @ Ilse: Nou wie dan?? haha Joas had net toch iets geks.. Hij legde alle kussens van de bank door heel de kamer heen. Rende hij van het ene kussentje naar het andere kussentje ging er ff op leggen en rende weer naar het volgende kussentje haha.
de service inde winkel is belabberd. Het is een zooitje. En de prijzen op internet kloppen niet met de winkel, op internet is het goedkoper. dus eerst mensen lokken met goedkopere prijzen en dan erachter komen dat het duurder is....
ik was mn kapsel al een tijdje zat, maar het was wel een beetje een opwelling. Maar ook wel leuk weer hahaha. Ben benieuwd hoe het morgen zit, net na het knippen zit het altijd beter dan de dag erna
haha grappig jannn! r doet ook opeens gek. als ze ergenns binnenkomt wilt ze als eerst de grond kussen. volgens mij wilt mevrouw paus worden.. trouwens bij elke telefoon, afstandsbediiening of iets wat er op lijkt doet ze dat ding aan haar oor en zegt ze heel hard haaaaaaaiiii ppaaapppaaaaaaa.
Hm maas mechelen geloof ik!! Wij gaan naar de Kouw Berg op vakantie. uhmm is het geen Luxemburg?? hahha
@ Jannn, maasmechelen ligt in België. Ik heb vaker gehoord dat je daar leuk kunt winkelen. Ben er zelf nog niet geweest en dat terwijl het maar een dik half uurtje rijden is.
Haha, ze wilt straks in Rome wonen Hier duwt Milan de telefoon tegen de mond en roept dan uh uh of zoiets.
Koek: kan me niet voorstellen dat de buggy morgen ineens bezorgd wordt haha. Heb overigens ook nog geen reactie op mijn boze mail, terwijl ik vorige week direct een mail terug had. Denk dat ze een beetje bang zijn geworden.
Maasmechelen: ben ik een paar keer geweest, maar nooit kleding gekocht. Denk dat jij het daar wel leuk vindt Jannn. Allemaal jullie merken!
Antje: vorige week al getracht te bellen, maar dat nummer van die site.... Je krijgt blijkbaar gewoon een bandje (vriend heeft gebeld) waarop te horen is dat ze beperkt telefonisch bereikbaar zijn en dat je moet mailen. Lekker dan. Heb echt zin om een anti-tienerenbaby.nl topic te openen in de lounge. Even lekker negatieve reclame maken...