@mandy wat leuk! hij crosst straks dus ook door de kamer heen. kan je achter twee kinderen aan haha geeft niet hoor, kan toch dat je het druk hebt. Sneu zeg! zou een pc werken? wat is hij lang vergeleken met zijn gewicht of niet? een mooi lang mannetje. @deze fase is zeker leuk, ze kunnen steeds meer en het worden steeds meer eigen persoontjes. @grietje haha dan heeft hij een heleboel opa's dus @antje ik heb ook zo'n boek liggen nog niet in begonnen. Ik heb wel fotoboeken waar ik alles in plak. en ik schrijf nu de dingen die emma nieuw kan in mijn agenda en dan kan ik die later net uitwerken. En ik heb een koffertje met emma's eerste romper, kleertjes en speen. @sparkie haha prachtig, idd is dat ook herkenbaar. Ik moet mijn lachen dan ook inhouden omdat Emma anders denkt dat het 'goed' is wat ze doet. maar wat beschrijf jij dat mooi. Ik zie helemaal voro me hoe hij eruit moet zien dan als hij driftig is haha @sarah haha en helemaal mooi dat hij onderweg valt dan is hij zeker heel enthousiast haha @kouf wat voelen kinderen veel aan he! wat jammer dat het niet helemaal wil lukken. zit jij niet lekker in je vel om je werk? of zijn er meerdere redenen? het kan ook een deel verlatingsangst zijn misschien? @mamalous is de shoot goed gegaan? tevreden over het resultaat? (weet dat het pas over een kwartier is maar als je het leest is het vast al gebeurd) oke lees net dat ze niet komen. balen, heb je al een andere datum? @pino hoelaat heb je je echo? @spalkje Ik ben op dit moment een beetje spalkje moe. Emma heeft er nu twee. De roze en een witte. de witte is van een lichtere stof gemaakt en dat zou makkelijker kunnen zijn. we merken geen verschil nog. wel merken we dat als ze hem om heeft ze weinig met de arm doet, word natuurlijk ook een stuk moeilijker. daarom heb ik sneller het gevoel om hem maar niet om te doen. Ze pakt haar handje zo mooi vast en ze betrekt hem gewoon. ze doet hem op schoot en vandaag deed ze haar armpje zittend buigen (deed ze alleen liggend) dus weer een stapje vooruit. ik denk niet dat we al resultaat kunen zien daarom is het nu ook een beetje lastig. Ik merk soms dat ze toch meer uit haar humeur is als ze hem om heeft. toeval??? ik weet het niet. ik weet dat ze hem om moet en doe het ook.
o ja gister had ik Emma banaan gegeven. 1 stukje was over, die wilde ze niet meer dus die had ik in de prullenbak gegooid. De prullenbak was bijna vol. Op een gegeven moment ben ik bezig bij het aanrecht (sta ik met mijn rug naar de prullenbak) Emma was er bij gaan staan en had hem open gedaan. Ik had haar gewaarschuwd dat dat niet mag, maar blijkbaar deed ze het weer. Ik draaide me om en wat had ze gedaan? het stukje banaan in haar mond gedaan die ik er eerder ingegooid had iuewWW!!!! blijkbaar vond zij het lekker haha gelukkig lag hij op een stuk verpakking
@ellen hij is inderdaad lang ja. vergeet ik te zeggen, de arts vond levi zijn oog niet helemaal goed. ze dacht aan een lui oog maa kon het niet goed zien omdat hij niet stil kon zitten haha. ik heb zelf nooit iets opgemerkt aan zijn oog, ook dacht ze dat zijn iris niet helemaal afsloot en dus niet helemaal rond is. heb net echt goed zitten kijken maar zie het echt niet. de volgende keer gaan ze er weer naar kijken.
Omdat niet alle meiden kunnen inloggen heb ik geprobeerd een ander besloten deel te maken. info staat nu nog op het andere forum. Willen jullie laten weten of we over gaan of niet?
Ow ieuw bah... Gelukkig kan j niet bij de peullebak Ze belt me morgen op om te kijken hoe het weer is Weet iemand het verschil van pijn/zeurend gevoel in de baarmoeder en blaas? Vermoed dat die pijn van de week innesteling geweest zou kunnen en het gevoel wat ik nu heb mijn baarmoeder? Voelt als ongipijn...
@Kejay: ik heb meegekeken naar de nr's maar die jij noemde zie ik niet staan. Je kan er ook gewoon 2 bestellen @Ellen: aaj lastig met het spalkje. Is het niet gewoon een gewenning? Ik zou ook snel overstag gaan om hem niet aan te doen als ze er humeurig van wordt, maar geloof niet dat dat de bedoeling is Haha lekker joh uit de vuilnisbak eten! @Mandy: Zit een oogafwijking in de fam? Beetje verwarrend voor je. Ik heb als kind zijnde een lui oog gehad (geen idee wanneer hij niet meer lui is trouwens ) en liep met zo'n pleistertje over mijn oog. Het is bij mij echt een afwijking geworden helaas. Ik pulkte altijd stiekem een hoekje van het afgeplakte oog los zodat mijn goede oog toch lekker mee kon kijken
Hoi meiden, Lees hier al even mee , en omdat jullie me wel een gezellig clubje lijken dacht ik, post ook een iets. Ik ben ook een juni 2009 mama namelijk . Nienke is 14-6-2009 geboren en is een heerlijke gezellige meid. Weet niet of jullie het erg vinden als ik ook af en toe meeklets .
ik stuur je wel even een pbtje met het adres Mandy. Ja mamalous, wil je kijken of het je lukt om je daar te registreren?
Ilse, heb de nummers onder de foto gezet in het mapje met haar foto's op hyves... Je doelt op de poll toch? Ik wist niet hoe je daar foto's bij on kon zetten namelijk... Ik hoor het vanzelf wel over een besloten forum... Ik kan ook niet op die andere dus maakt mij niet uit
Hoi Heide!! We hebben net een heel gezeur gehad met overstappende leden van het ene juni topic, naar het andere. Het ligt nog een beetje gevoelig in de groep... klinkt misschien heel duf, maar mogen we even overleggen. Heeft gewoon echt met de gebeurtenis van afgelopen tijd te maken. Niets met jou. En jij stapt niet ineens over. Je wilt echt met ONS mee praten
Ik had die poll nog niet gezien op je hyves haha Je noemde in je krabbel nummers en die kon ik niet vinden. Ik ga je poll even invullen.