Juni Junkies Deel 3

Discussie in 'De mama's' gestart door Sparkie, 1 aug 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kejay

Kejay Niet meer actief

Owh die, haha... Hmmm dat waren foto 2 en 3!
    Foto 2 heeft stiekem toch wel een beetje mijn voorkeur.

Het is een doek van 100x70. Redelijk groot dus, het is dan ook mooier als er meer op staat dan alleen Ke's hoofd :D

Pfff, heb beneden zo goed als klaar. Even een broodje eten. K. slaapt nog steeds, best wel lekker af en toe!

Moet nog naar de action. Vanavond gaan we een kastje ophalen die ik uiteraard helemaal ga pimpen, heb er zin in!
    Dan is de serre zo goed als af en heeft k. daar een mooi speel paradijsje.

2. grietje

grietje Fanatiek lid

16 okt 2009
    1.918
    0
    0
    Ik kan niet op het besloten forum? Moet eerst mijn wachtwoord weer opnieuwe ingeven en daar heb ik nu ff geen tijd voor. Wil jullie wel laten weten dat ik om 15.30 op de spoedpoli van de g moet zijn voor een e. Nou dan weten jullie genoeg toch? Geen idee hoe en wat verder, maar dan weten jullie waar ik uit hang en dus niet reageer.

3. Koekeloerie

Koekeloerie Niet meer actief

Kejay: foto 2 vind ik ook de mooiste!
    Eva ligt er ook al even in. Wat voor kastje is het? Leuk hoor!
    Is het nog gelukt met het bankje?

We gaan nog even op zoek voor nieuwe kleertjes voor Eva. Ze zit precies in de overgang 74-80. 74 zit een beetje strak, maar 80 is eigenlijk nog te groot.

4. Jubbos

Jubbos Niet meer actief

Sterkte lieve grietje

5. Koekeloerie

Sterkte Grietje! Bah
    ik denk aan je.

6. Jubbos

Jubbos Niet meer actief

Maar Eva is hartstikke lang, j zit hier al in 80-86 al maanden dacht dat Eva daar ook wel in zou zitten, shopse

7. Kejay

Kejay Niet meer actief

Grietje, ik weet het niet... Maar succes!

8. Koekeloerie

Mamalous: echt? Nee daar verzuipt ze echt in. Het is echt een sprietje. Lang en tenger.

9. Kejay

Kejay Niet meer actief

Marktplaats.nl > schattig kastje voor op bijv. meisjeskamer - Kinderen en Baby's - Kinderkamer | Overige Meubels

Dit is het kastje... Moet natuurlijk wit worden en de deurtjes beplakt met leuk zeil. Het komt in de serre te staan voor al haar speelgoed en boekjes
    Bankje staat nu midden in de woonkamer te stinken naar grondverf. Vandaag de laatste lak laag en dan moet SM nog even een kussentje maken. De andere kant van de klep moet nog even in de grondverf en lak en dan is hij af!

10. Koekeloerie

Wat een schattig kastje!!
    Je bent lekker aan het schilderen en plakken! Leuk

11. Kejay

Kejay Niet meer actief

Ik heb er ook echt plezier in... Is altijd maar een fase hoor :D

12. jannn

jannn VIP lid

13 jul 2008
    5.942
    89
    48
    @ Heide: Ik vind dat je wel mee mag praten omdat ze uit het onbekende komt. Zij komt gewoon met ons gezellig meekletsen!
    En die van de juni mama's vind ik wel heel anders!!
    Maar heide je hoort van ons hoor!!

13. Jubbos

Jubbos Niet meer actief

Jannn ben je al klaar met werken?

14. Adnalie

Adnalie VIP lid

24 jul 2008
    11.311
    0
    36
    Hey meiden

ben ik ook weer even :D Heb wel globaal bijgelezen, maar kan veel dingen nog niet echt volgen :D moet weer even inkomen :D

Las over herkenbare dingen bij de kids. Ooh moest er zo omlachen.... heel herkenbaar. Ook dat kussen met mond open, of kussens opde grond gooien en er in gaan liggen. Dat is hier ook favoriet.

Ik ben niet een hele erg kletser, nou ja niet zo uitgebreid als Sarah (maar goed dat was ik gewend :D). Ik probeer wel altijd op iedereen te reageren, maar niet met hele verhalen...lukt me gewoon niet :(

kejay, mooie foto's op je hyves zeg!! Geweldig.

koek, oh heeft je meiske (geen naam noemen toch?) nog maat 74 joh!! Lieke loopt al heel de zomer in 80 en 86. Heb gister nog een super schattig rokje en vestje gekocht, echt leuk!! Je komt nu toch meer in de kleding voor grotere kindjes en dat vind ik zooooo leuk!!!

wormpjes, ik las gister van een kindje dat wormpjes heeft, weet alleen niet meer wie het was. Jeetje wat vervelend zeg. Heb het zelf vroeger gehad en het jeukt!!!!

15. jannn

jannn VIP lid

13 jul 2008
    5.942
    89
    48
    @ mamalous: Nee ik was nog niet klaar met werken..
    Nu pas. Ff stiekem op mn werk.. Snel kijken mn afdelingscoordinator er niet aan komt haha.
    Ik ga nu naar mn schoonouders. Joas weer ophalen en daar eten.
    Mn mannetje komt vannacht alweer thuis.

Joas is vannacht 1 keer wakker geweest, klein flesje en is toen weer gaan slapen.

@ Kouf: Wat ik me afvraag he.. Kook jij altijd voor jezelf als je vriend weg is?? Ik neem daar nu echt niet de moeite voor en gaat overal en nergens eten haha.

Tot vanavond meiden!

16. Adnalie

Adnalie VIP lid

24 jul 2008
    11.311
    0
    36
    jann, krijgt joas nog vaak een nachtfles of alleen als hij niet meer in slaap komt?
    Hij sliep toch een tijd slecht? is dat weer helemaal over? Of was dat iemand anders?

17. Jubbos

Jubbos Niet meer actief

Eetse jannn
    Ik eet hier de ene week ook alleen voorheen at ik dan slecht maar sinds j er is eet ik dan ook goed, vaak kook ik dan 's muddags al want dan neemt r het mee naar zijn werk

18. jannn

jannn VIP lid

13 jul 2008
    5.942
    89
    48
    @ Jolan: Ja klopt dat waren wij. Het gaat nu stukken beter. Af en toe een hele nacht doorslapen. Maar we geven idd vaak nog een flesje gewoon halfvolle melk van 90 cc melk en dan gaat hij vaak gelijk slapen.
    Dan leg ik binnen 5 minuten weer op bed en ik slaap weer.

19. Adnalie

Adnalie VIP lid

24 jul 2008
    11.311
    0
    36
    nou prima toch! Dat is fijner dan uren op zitten in de hoop dat hij weer gaat slapen. Maar wat fijn dat het een stuk beter gaat! Lijkt me zo slopend..... Wat dat betreft zijn wij gezegend met een kind dat slaapt van 19.30 tot 8.30 en soms nog langer (en uiteraard soms ook vroeger)

20. Adnalie

Adnalie VIP lid

24 jul 2008
    11.311
    0
    36
    oh echt zo grappig. Lieke rijdt nu zelfs op haar loopfietsje, helemaal lachend :D

Deel Deze Pagina