Ik heb Julotte een leuk pakje aan gedaan al zeg ik het zelf... ze heeft net een massage gehad omdat ze nogal onrustig was.... daarna in badje en nu een shirt met "Just born and bound to make History" Morgen heb ik voor de 1e keer therapie.... een nieuwe.... vind het zo spannend weer! (Voor degene die het kwijt zijn... ivm angst en paniekstoornis) Ik hoop zo dat het helpt en dat ik er vanaf kom.... wil volgend jaar als mijn meisje weer wat groter is lekker met haar op pad... kinderboerderij, zwembad enzo..... wil niet aan huis gekluisterd zitten!
Aha LvdB, ben blij dat jij ook een hollander bent haha! Nee das flauw! Hier is het flink aan het regenen.... en donderen! Ik was Julotte aan het voeden en ineens een flits zo intens dat ze moest huilen en een donder niet normaal.... ik stond op en keek heel voorzichtig uit het raam... leek wel of de inslag bij de buren was....
Nathalie: prachtig verhaal! Flamingo!: OMG, wat zwaar irritant! Azss: tuurlijk kan er ook nog wel bij! Sterkte!!! Noodweer: Maandag niet normaal hier, gewoon een rivier in de straat! Afwachten wat het vandaag gaat worden! Nathalie: Kom allemaal goed meis, super dat je het doet!! Hier: Floris, heeft de helemiddag geslapen, tja dat moest ook wel na zijn onrust van vanmorgen! op zijn buik in de box........... Nu is de box ook niet meer leuk, en hij wou alweer niet het bed in. Zucht, gelukkig is Sven er nu ook!
ff opnieuw kopie: flamingo: jemig, ja je zou het zo vergeten. balen!!n asz: shit, dat is verrot. alsnog onder narcose. dat verwacht je nu niet meer... nou succes maar dan! 5000: wow! weer: hier al hele dag geen zwembad op en geen wandeling omdat het zou regenen, heb nog geen druppel gezien. bram belde uit utrecht (werk) ik kom eerder naar huis want wordt heel slecht, ok... hier toen strak blauwe lucht. c1000-doos: moet binnen 8 wkn! is erg leuk. ego: hier weer derde plasje! zou hij noug toch zindelijk worden. hij geeft het nu soms aan. handig potje bij de hand. ben aan bedenken wat ik mogen ga doen als vienne naar kdv is.... moet natuurlijk kolven dus kan niet uren op stap. hopelijk koeler, dan kan ik zolder verbouwen
Slaapzak. was volgens mij gsiter ofzo dat iemand vroeg om kindje slaapzak aan te doen ivm beentjes tussen de spijlen van bed je kan togh ook gewoon alleen een trappelzak doen? miss een tip
sprongetje denk je pip? balen, tenminste de nadelen ervan. komt goed meis! nathalie: hoe weet je dat ik hollander ben ?
Iemand had het net ook over inbakeren, ik heb een puckababy! Maar hij heeft nog best veel ruimt! Dus of dat het gaat worden. 's Nachts gaat het goed maar overdag....................
Pip, werkt de puck niet beter als je de 'banden' ook om zijn armen spant? Zodat hij zijn armpjes echt strak om zijn lichaam heeft? Fenna en Mees trapte allebei niet in de Puck, totdat ik het op die manier deed en alles was opgelost
nou kan het nieuws niet aandoen of je ziet overal waarschuwingen over het noodweer ben benieuwd heb nu de ramen open want het waait een beetje kan doorwaaien als straks gaat stormen doen we de boel dicht
"wat is het verschil tussen een slaapzak en trappelzak vraagt een domme nieuwe mem" deel 2, joepie!!!! klessebesjes zijn we hier toch! Hier nog geen noodweer, ga zo me haartjes ff verven!! ff wat donkerbruin erin, begint wat vaal te worden! Net m'n kerel voort eerst met de tondeuse gekapt hihi, coupe "leger" wou hij en heeftie nu! viel me erg mee om te doen, vond het wel grapsig hihi, Nathalie succes met de therapie, word het er beter van? hoop het voor je! Tink, Jelmar wurmde net zolang tot z'n armpjes er weer uit waren, dus geen succes hier! hij word al zo lang dat we al bijna ove rmoeten stappen van de piep naar de mini!! hebben een mooie limegroene liggen
Ik ken ook geen trappelzak, hoe ziet dat eruit dan Ik dacht dat dat hetzelfde was Babe, nou eigenlijk vind ik Mees altijd met zijn armpjes los idd dus of hij dat nu voor zijn slaapje of na zijn slaapje doet weet ik niet.. Maakt me ook niet uit, I love the puckababy Hier giet het aardig, klein beetje onweer maar volgens buienradar blijft het daarbij Tegenwoordig kan het KNMI zwaaaar overdrijven! Morgen alweer donderdag, wat gaat deze week hard Fijn, want dit weekend helemaal los