juni mama´s 2011 deel 2

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door priscilla1987, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Arti13

Arti13 Niet meer actief

Ha meiden,

Ik ben vamorgen naar de vk geweest. Standaard procedure en ze kon bijna alles overnemen van de vorige keer. Ze heeft me wel gerust gesteld dat ik eventueel de echo kan vervroegen als ik echt onzeker ben. Dat geeft in ieder geval een fijn gevoel. Ook heeft ze toch even geluisterd of ze het hartje kon vinden. Dat lukte niet, maar ze kon aangeven dat mijn baarmoeder heel goed doorbloed is. Dat is natuurlijk een goed teken.

Zometeen oudercommissievergadering van het kdv van Evy. Niet echt zin, maar moet ook gebeuren!

Groetjes Judith

2. Arti13

Arti13 Niet meer actief

Uitgerekend:
    26-05-2011 Kiwi1 (32) - 2de kindje
    26-05-2011 Meta (39)- 3e kindje
    29-05-2011 Sandra (31)- 3e kindje
    30-05-2011 priscilla1987 (22) 2e kindje
    31-05-2011 Odess (26)- 2e kindje
    01-06-2011 Hester (30) - 2e kindje
    01-06-2011 FireRose - 1e kindje
    01-06-2011 Pingu (27) - 2e kindje
    02-06-2011 Alinda27 - 1e kindje
    02-06-2011 Senna04 (24) - 1e kindje
    03-06-2011 BabyBergen(31) - 3e kindje
    04-06-2011 Martine - (29) 3e kindje
    04-06-2011 Felicee (28 )- 2e kindje
    06-06-2011 Ellen1983 (27) - 2e kindje
    07-06-2011 Marry81 - 2e kindje
    08-06-2011 Zomaar2010 - 1e kindje
    08-06-2011 Mariaatje - 1e kindje
    08-06-2011 Lan (28 ) - 2e kindje
    09-06-2011 Sstephanie1 (22) - 1e kindje
    12-06-2011 Ivje (31) - 2e kindje
    15-06-2011 Judith1982 (28 ) - 2e kindje
    16-06-2011 Bowen (33) - 2e kindje
    21-06-2011 Momeera - 2e kindjen
    28-06-2011 Juud74 (36) - 2de kindje
    29-06-2011 Bloesem (29) - 2e kindje
    30-06-2011 Supermom (25) - 2e kindje

Afspraak:
    02 nov. Ellen1983 - intake VK
    02 nov. priscilla1987 - intake vk
    02 nov. Martine - eerste echo
    04 nov. Kiwi1 - 1ste echo
    04 nov. Felicee - intake VK + eerste echo
    04 nov. Senna04 - Bloedprikken standaard + schildklier?
    05 nov. Babybergen - 3e echo + algeheel onderzoek
    08 nov. priscilla1987 - termijnecho
    08 nov. supermom - 1e echo (6,5 wk)
    09 nov. Sstephanie1 - (tweede) termijnecho
    10 nov. Odess - intake VK
    10 nov. Meta - 12 weken (3e) echo (duim duim duim)
    10 nov. Ivje- 2e echo
    11 nov. Lan - 2de termijn echo
    12 nov. Momeera - Afspraak Gyn (eerste echo?)
    12 nov. Bowen - intake VK
    16 nov. Ellen1983 - eerste echo
    16 nov. Sstephanie1 - tweede afspraak verloskundige
    16 nov. Sandra - Termijnecho
    17 nov. Supermom - intake VK en termijnecho
    18 nov. Pingu - afspraak VK en termijnecho
    18 nov. Senna04 - Afspraak VK + 2e Echo 12 weken
    22 nov. Hester - 2e afspraak Gyn
    22 nov. Judith1982 - 1ste echo
    23 nov. Bloesem- 1e echo
    24 nov. Bowen - eerste echo
    29 nov. Ivje - termijn echo
    29 nov. Judith1982 - vk
    30 nov. Bloesem- intake VK
    02 dec Lan - Afspraak verloskundige misschien met echo
    06 dec. Sandra - verloskundige

Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ 5 Vlindertjes:
    Wennes 5+5
    Happyliesje 4+3
    Kwiepark 6+1
    Iris2009 5+2
    Lynnami 7+3

afspraken bijgewerkt

3. priscilla1987

priscilla1987 Fanatiek lid

14 jul 2008
    3.373
    522
    113
    Vrouw
    thuiszorg medewerkster
    BRABANT
    @ san nee he dacht echt ff vriendje boos ma dat viel mee die klier me nu;)en ik heb de yogo verslaving nu:D

@ judith jammer dat je hartje niet kon horen

4. BabyBergen

BabyBergen Fanatiek lid

8 okt 2010
    2.848
    0
    0
    senna: schattig buikje al!

melkverslaving: hier dus geitenmelk verslaving :D

pris: ow das nog eens een actie!

hier veel last van zwangerschapsdementie, ben 6 x terug de gallerij afgelopen om terug te gaan naar binnen omdat ik elke keer wat anders vergat :$

5. Felicee

Felicee Bekend lid

8 okt 2010
    956
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Priscilla, kun je op de jongegezinnenbeurs ook positiekleding kopen? Ik ga namelijk ook :D

@Supermom, gelukkig voel je je al beter..enne slechte moeder omdat je één keer rauw vlees heb gegeten…dat kan niet hoor! ;) Jaaaa hier zijn we ook zo blij met Juni!

@Sandra, mooie datum zeg van je zoon! Enne Filet american dat mis ik ook…heb hier ook al gezegd dat ik dat in mijn kraamweek wil haha. Zei dat de vorige keer ook, maar volgens mij heb ik het weken erna pas gegeten.

@Odess, fijn dat ze leuk hebben gereageerd!

Pfff moest eigenlijk sporten maar kan me er gewoon niet toe zetten, beetje jammer van mezelf.
    Om 20:30 uur maar weer even die bitches kijken van BNTM ;)

6. Bowen

Bowen VIP lid

21 jul 2008
    7.344
    0
    0
    OV
    Haaai meiden

Iedereen goed weekend gehad??

Ik las over roken en drinken nog vlak voor NOD, nou zo ben ik pas foliumzuur gaan slikken toen ik wist dat ik zwanger was, ook veel te laat natuurlijk, voel me ook wel schuldig over en gewoon stom van mezelf. waarom niet gewoon eerder begonnen??

Ik vertel het pas op het werk als echo goed is en verder iedereen het weet.

@ellen heb nog vraag aan nou over KDV, wat doen ze eigenlijk altijd, als er broertje of zusje bij komt juist wel of niet in zelfde groep?

@priscilla, ajjj niet zo handig en dat zal stinken zeg bah!

@odess, leuke reacties op werk, leuk!

@bevallen in zomer, oww ja dat is ongeveer eerste wat ik gedaan heb kijken wanneer ik verlof zou hebben :D

@juni, vorig jaar was juni juist toch zo ongelooflijk heet en de rest van de zomer zo bout?

@verslaving, hier yoghurt verslaving!

7. Bloesem

Bloesem Bekend lid

25 mei 2008
    838
    0
    0
    Jaha, bijna zes weken. Is nog wel erg kort haha, maarja begin is er. Hoe oud is je zoon eigenlijk?
    Enne vanaf nu inderdaad alleen maar verstandig, ik hoop ook dat er nog geen verbinding met het bloed was.

8. YellowButterfly

YellowButterfly Niet meer actief

Hester, wereldreizigster ben jij zeg! @ hartje, gisteren kon ik hem bijna niet vinden maar net heel kort en had em direct heel luid en duidelijk te pakken. Er kan dus echt veel verschil in zitten per dag! Dat geluid is echt zo fijn om even te horen! Maar verder wordt ik ziek, bah. Last van mn keel en tong vol aften, echt wat Elise had dus. Arme meid, het voelt echt heel vervelend. Bowen, was deze frummel niet gepland of heb je er gewoon niet aan gedacht? Bloesem, het begin is er toch :) het gaat best snel hoor ;) @ melkverslaving, check! Ik ook weer :)

9. Meta

Meta Bekend lid

8 okt 2010
    816
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ha meiden! Gisteren niet op het forum geweest, zal in de superstressssss: buikpijn, steken, dacht blaasontsteking, verhoging, vk gebeld, plas naar weekenddokter gebracht, kon geen blaas ontsteking vinden, wel bloed in urine, (heb ik wel vaker) vanochtend daarom nogmaals plas bij dokter gebracht voor een kweek, morgenmiddag kan ik bellen voor de uitslag.... Hele slechte nacht gehad, ze vroegen me steeds of ik al bloedde, dus dat verwachtte ik, dus met maandverband gaan slapen.. shit wat een stresssss, tranen enzo..Vanmorgen geen bloed, buikpijn zo goed als weg...Gewoon naar het werk geweest (met dikke ogen) ik voel me nu heel goed, geen buikpijn, nu achteraf denk ik dat ik veel te druk ben geweest en dat het misschien wel bandenpijn geweest is (ik heb erge schoonmaakdrang, nog nooit gehad, dus ik maak er maar gebruik van: hele middag keukenkastjes enzo schoonmaken, ikea kastje kopen, in elkaar zetten etc etc... )

pffff sorry lang ego verhaal, moest het even kwijt: kerel begrijpt er geen reet van, beste vriendin strijd nog met een soort depressie na de geboorte van haar dochtertje, dus voel me af en toe een beetje alleen en onbegrepen.... ook weer hormonen natuurlijk...
    Ik heb alles bijgelezen, moet echt naar bed om mn nachtrust in te halen...
    dikke kus

10. Meta

Meta Bekend lid

8 okt 2010
    816
    0
    0
    NULL
    NULL
    o ja ik ook melkverslaving heeeeeeeeeerlijk, bij de eerste had ik mandarijntjes-verslaving en de tweede citroenkwark-van-Almhof-verslaving

oja en tum-tummetjes tegen de misselijkheid (maar soms weer te veel: dus oorzaak van misselijkheid) HAHAHA:D:D:D

11. YellowButterfly

YellowButterfly Niet meer actief

Meta, doe ff lekker kalm aan en ik hoop dat de uitslagen goed zijn! En bandenpijn kan heel pijn doen!

12. supermom

supermom Bekend lid

22 okt 2010
    795
    0
    0
    Finance
    @Meta gelukkig kun je weer lachen:D. Maar wat een nacht heb je gehad zeg:(. pfff even lekker uitrusten nu!

13. sandra

sandra Fanatiek lid

Meta niet te druk maken hoor, ik voel ook mijn buik steken als ik te druk ben geweest.
    Het gaat helemaal goed komen met het kleintje in buik.

14. supermom

supermom Bekend lid

22 okt 2010
    795
    0
    0
    Finance
    @Bloesem, onze zoon is 13 maanden nu. Hij zal ongeveer 1 jaar en 9 maanden zijn eind juni als ik uitgerekend ben.

@verslaving, de vorige keer had ik ook een melkverslaving, maar ik heb nu nog geen verslaving kunnen ontdekken. Komt misschien nog.

15. sandra

sandra Fanatiek lid

Mijn melkverslaving is pas sinds een week, er is hier een topic over dingen waar je trek in hebt tijdens je zwangerschap.
    Daar had iemand het over schuimblokken, en ineens bedacht ik mij dat ik me tijdens de zwangerschap van Jasper ook aardig misselijk kon eten door schuimblokken.

En ineens heb ik trek in schuimblokken, gelukkig is de AH dicht anders had ik mijn man er even opuit gestuurd:p

16. Kiwi1

Kiwi1 Fanatiek lid

26 dec 2007
    4.849
    0
    0
    Jeetje Meta, wat een nacht! Gelukkig is alles nu weer rustig. Pfff, kan het me goed voorstellen dat je all over in de stress zat.
    Rustig aan, meid.

Foliumzuur: ik ben er ook pas een paar dagen nadat ik achterkwam van mijn zwangerschap begonnen met foliumzuur. Voel me er niet echt schuldig over. Ik rook gelukkig al 3 jaar niet meer, ook niet op feestjes. En ik heb ook zeker een paar wijntjes gedronken voor de NOD. Ook daar voel ik mij niet schuldig over. Je kunt ook je heel je leven omgooien omdat je heel misschien zwanger bent, maar daar kies ik niet voor. Dan zou je ook moeten stoppen met rauw vlees bijvoorbeeld.

Hier ga ik heel vroeg naar bed vandaag. Ik ben vandaag zo verschrikkelijk moe, heb het deze zwangerschap niet eerder zo erg gehad. Ik lig in ieder geval rond 21:00 uur op bed. Heb een hele drukke week voor de boeg zowel op werk als prive. Ik heb gewoon de hele week etentjes, 2 met werkrelaties en 2 prive. Pfffff, nu al geen zin. Maar meestal valt het achteraf allemaal wel mee en is het allemaal prima uit te houden.

Dus ik duik er lekker in. Fijne avond allemaal!

17. Kiwi1

Kiwi1 Fanatiek lid

26 dec 2007
    4.849
    0
    0
    Oh ja, de verslavingen.

Bij mijn eerste zwangerschap had ik een ernstige milkshake vanille verslaving van de mcDonald's. En kleine magnum ijsjes gingen er ook aardig goed in.

Deze keer nog geen verslavingen te bekennen, maar milkshake begint weer heel aantrekkelijk te worden, maar dat zal waarschijnlijk, net zoals de vorige keer, pas na 20 weken niet te weerstaan zijn. :)

18. Bowen

Bowen VIP lid

21 jul 2008
    7.344
    0
    0
    OV
    ow ja vorige keer ook waterijsjes verslaving :D

19. Bowen

Bowen VIP lid

21 jul 2008
    7.344
    0
    0
    OV
    @kiwi etentjes zijn normaal nooit erg maar als je zo moe bent is dat nu gewoon effe niet fijn. Kun je er niet wat verzetten??

20. BabyBergen

BabyBergen Fanatiek lid

8 okt 2010
    2.848
    0
    0
    eetverslavingen,hou op schei uit, hier wisselen ze per 2 weken hahaha

eerst begon ik met geroosterd brood en pindakaas,met suiker
    toen werden het rundvleessalaatjes
    toen kipkorn met satesaus
    en nu ben ik echt favoriet op afgebakken stokbrood met krabsalade of smeerkaas!

benieuwd wat het de volgende keer wordt!:p

Deel Deze Pagina