juni mama´s 2011 deel 2

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door priscilla1987, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sandra

sandra Fanatiek lid

Ik stond vandaag voor het eerst met zo'n schattig babypakje in mijn hand, het was voor een jongetje en al denk ik dat we een jongetje gaan krijgen weet ik het natuurlijk niet zeker.
    Heb het dus niet gekocht, maar het pakje was eigenlijk te schattig om terug te hangen.

Ik denk dat ik wel een geslachtsbepaling ga doen met 16 weken.

Dit lijkt mij trouwens ook een fijne wagen, en je kan er winterbanden bij kopen voor in het bos:D
    Quinny Buzz 3 Brown Boost 2011 | Kinderwagens | Baby-Dump

2. Kiwi1

Kiwi1 Fanatiek lid

26 dec 2007
    4.849
    0
    0
    Sandra, wij hebben dus bijna dezelfde wagen, Quinny Speedy. Het heeft in ieder geval dezelfde banden. En wat ik eerder al schreef, ideaal voor in het bos en door de sneeuw wandelen. Super tevreden mee. En het is ook ontzettend goed te bedienen, je kunt er bijna met 1 vinger bochten mee maken. Erg soepel.

3. priscilla1987

priscilla1987 Fanatiek lid

14 jul 2008
    3.373
    522
    113
    Vrouw
    thuiszorg medewerkster
    BRABANT
    meiden ik ga lekker naar bed even tv kijken home alone ben gebroken en de honden zijn ook al heel week dag en nacht vervelend:(dus heb weinig slaap gehad hoop dat ze vannacht rustig zijn anders word ik gek pff truste en tot morgen

4. YellowButterfly

YellowButterfly Niet meer actief

*ego*

Vandaag heb ik m'n diploma uitreiking gehad. We zijn om 12 uur vertrokken en Elise moest vanaf 13.30 tot 15.30 stil zitten en zijn en dat ging perfect! Ik zat voorin de zaal en heb echt 3x ofzo een zacht ja achter uit de zaal gehoord (haar favo woord :D) en daarna zijn we uit eten geweest, ze heeft heerlijk van haar kindermenuutje gesnoept zelfstandig :D We zijn net thuis en ik ben MEGA trots :D

Zo nu lig ik mega gaar op de bank en Elise ligt heerlijk te slapen :D

*einde ego*

@ kinderwagen, hier bugaboo - winterbanden erbij en ook in het bos kan je prima lopen :D

5. sandra

sandra Fanatiek lid

@Kiwi; mijn zusje heeft een Quinny Speedy en wat ik daar het nadeel aan vind, dat je het zit gedeelte niet kan draaien, zodat de baby naar jouw kijkt. En dat kan bij de Quinny Buzz weer wel.
    Maar goed ik heb nog wel even de tijd:D, over een aantal weken maar eens naar babypark, proefrijden met verschillende kinderwagens :)

@Odess; Gefeliciteerd met je diploma!! En wat knap van je dochtertje, daar zou ik ook heel trots op zijn.

Net weer even het hartje van onze kleine gehoord, ik zette de angelsound erop en ik had het hartje meteen te pakken. Daarna een heerlijk lavendelbad genomen.

6. Arti13

Arti13 Niet meer actief

@ Sandra, wanneer hoorde jij het hartje voor het eerst met de as? Ik kan niet wachten tot ik het kan horen!

@ Babybergen, hoe was je echo? Hopelijk alles goed.

7. sandra

sandra Fanatiek lid

Ik kreeg hem binnen met 9 weken en 6 dagen en toen hoorde ik het hartje al. Maar ik zorg wel dat mijn blaas vol is, dan heb ik het hartje snel te pakken, 1 keer met een lege blaas geprobeerd en toen koste het wat moeite het hartje te vinden.

8. sandra

sandra Fanatiek lid

Bekijk bijlage 106224
    Uitgerekend:
    23-05-2011 Kiwi1 (32) - 2de kindje
    26-05-2011 Meta (39)- 3e kindje
    29-05-2011 Sandra (31)- 3e kindje
    30-05-2011 priscilla1987 (22) 2e kindje
    31-05-2011 Odess (26)- 2e kindje
    01-06-2011 Hester (30) - 2e kindje
    01-06-2011 FireRose - 1e kindje
    01-06-2011 Pingu (27) - 2e kindje
    02-06-2011 Alinda27 - 1e kindje
    02-06-2011 Senna04 (24) - 1e kindje
    03-06-2011 BabyBergen(31) - 3e kindje
    04-06-2011 Martine - (29) 3e kindje
    04-06-2011 Felicee (28 )- 2e kindje
    06-06-2011 Ellen1983 (27) - 2e kindje
    07-06-2011 Marry81 - 2e kindje
    08-06-2011 Zomaar2010 - 1e kindje
    08-06-2011 Mariaatje - 1e kindje
    08-06-2011 Lan (28 ) - 2e kindje
    08-06-2011 tkonzijntje - 2de kindje
    09-06-2011 Sstephanie1 (22) - 1e kindje
    12-06-2011 Ivje (31) - 2e kindje
    15-06-2011 Judith1982 (28 ) - 2e kindje
    16-06-2011 Bowen (33) - 2e kindje
    21-06-2011 Momeera - 2e kindjen
    28-06-2011 Juud74 (36) - 2de kindje
    29-06-2011 Bloesem (29) - 2e kindje
    30-06-2011 Supermom (25) - 2e kindje
    30-06-2011 MendieC (29) - 1e kindje

Afspraak:
    05 nov. Senna04 - Bloedprikken standaard + schildklier?
    05 nov. Babybergen - 3e echo + algeheel onderzoek
    08 nov. priscilla1987 - termijnecho
    08 nov. supermom - 1e echo (6,5 wk)
    09 nov. Sstephanie1 - (tweede) termijnecho
    10 nov. Odess - intake VK
    10 nov. Meta - 12 weken (3e) echo (duim duim duim)
    10 nov. Ivje- 2e echo
    11 nov. Lan - 2de termijn echo
    12 nov. Momeera - Afspraak Gyn (eerste echo?)
    12 nov. Bowen - intake VK
    16 nov. Ellen1983 - eerste echo
    16 nov. Sstephanie1 - tweede afspraak verloskundige
    16 nov. Sandra - Termijnecho
    17 nov. Supermom - intake VK en termijnecho
    18 nov. Pingu - afspraak VK en termijnecho
    18 nov. Senna04 - Afspraak VK + 2e Echo 12 weken
    19 nov. MendieC - 1e afspraak vk
    22 nov. Hester - 2e afspraak Gyn
    22 nov. Judith1982 - 1ste echo
    23 nov. Bloesem- 1e echo
    23 nov. tkonzijntje - termijnecho
    24 nov. Bowen - eerste echo
    24 nov. Felicee - Combinatietest
    29 nov. Ivje - termijn echo
    29 nov. Judith1982 - vk
    30 nov. Bloesem- intake VK
    01 dec. priscilla1987 verloskundige
    01 dec. Kiwi1 - vk
    01 dec. Felicee - vk
    02 dec. Lan - Afspraak verloskundige misschien met echo
    06 dec. Sandra - verloskundige
    15 jan. Senna04 - 20 weken echo 20w+2d

Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ 5 Vlindertjes:
    Wennes 5+5
    Happyliesje 4+3
    Kwiepark 6+1
    Iris2009 5+2
    Lynnami 7+3

9. YellowButterfly

Hier het hartje gehoord met 8+4, inderdaad heb je blaas vol! Gisteravond kon ik mini met lege blaas echt nauwelijks vinden - dan moet ik echt zoeken in de verte en meestal lukt het dan wel heel zachtjes (na lang zoeken) maar met een volle blaas is het hartje er zo :D

10. YellowButterfly

San ben echt mega trots en verliefd op mn moppie :D

11. Felicee

Felicee Bekend lid

8 okt 2010
    956
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Zomaar, las toevallig net in het 9 maanden dagboek dat het normaal is dat je het nu warmer hebt dan normaal omdat je bloed sneller stroomt door de hormonen.

@Kiwi, wat leuk zeg en een toeval zoveel zwangere tegelijk op het werk. Ook fijn dat de directie zo enthousiast heeft gereageerd!

@Sandra, wij hebben een Quinny Speedy. Een prima, stevige wagen. Enige nadeel vind ik dat hij groot en zwaar is voor in de auto.(en inderdaad dat hij niet andersom kan ivm de wind) Mijn zus heeft de nieuwe Quinny Buzz (met dat gasveer systeem) en dat is echt fantastisch. Jaaa die van jouw link bedoel ik ;)

@Odess, wat goed, gefeliciteerd! Waarvoor heb je je diploma gekregen? Elise weer helemaal de oude?

@Babybergen, hoe was de echo?

Hebben jullie nog leuke plannen dit weekend?
    Ik ga zo naar de pedicure en daarna even shoppen, morgen naar mijn kleine neefje.
    Mijn broer heeft trouwens nog gesmst (nav mijn sms) dat hij niet heel boos is, maar juist heel blij voor ons is. (we gaan er maar vanuit en laten het verder rusten).

12. sandra

sandra Fanatiek lid

@Felicee; gelukkig dat je broer nu wat leuker reageerde

Hier ga ik vandaag aan de schoonmaak want dat is hard nodig, vanavond een etentje met mijn ouders in een heel luxe restaurant, mijn schoonouders komen oppassen.

Morgen wou ik eigenlijk met de jongens naar Blijdorp, maar nu las ik dat het voor iedereen vrij entree was ivm een protestactie, nou dan ga ik daar dus niet heen, zal wel een gekkenhuis zijn.
    Wij hebben een abonnement dus kunnen we er altijd gratis in, volgende week dus maar weer.

13. supermom

supermom Bekend lid

22 okt 2010
    795
    0
    0
    Finance
    @Odess proficiat met je diploma! En natuurlijk ben je trots. Erg knap hoor dat ze al zelf helemaal haar menuutje opeet!

@Felicee fijn dat je toch een positief sms terug kreeg.

@Babybergen, hoe was de echo (of heb ik een bericht gemist)?

@All mijn zoontje loopt alweer een klein beetje beter. Wel nog hinkend, maar hij kruipt in ieder geval niet meer voor iedere meter. Hoop dat het snel helemaal over is!

Nog twee nachtjes slapen en dan onze 1e echo!

Vandaag weer een druk programma, dus wellicht kan ik morgen pas weer kijken. fijne dag allemaal!

14. sweetbel

sweetbel VIP lid

27 jan 2010
    5.519
    0
    0
    Felicee, gelukkig kreeg je nu een leukere reactie van je broer. Misschien schrokken ze gewoon eventjes.

Sandra, echt leuk dat je het hartje kon horen. Ik ga denk ik, na de echo dinsdag, ook zo'n ding bestellen.

Odess, gefeliciteerd met je diploma. Echt knap van Elise dat ze zich zo goed gedragen heeft. Is toch een hele zit voor zo'n kleintje!

Babybergen, ik ben ook wel benieuwd hoe de echo gegaan is..

Weekend, ik ga zo met mn vader even naar de paardenwinkel, heb wat spullen nodig en die gaan we halen. Verder lekker rommelen in huis. Wil morgen naar de Jonge Gezinnen beurs, kijken of ik vriendlief meekrijg.. En anders lekker niksen, naar het strand met de hond ofzo.

15. priscilla1987

14 jul 2008
    3.373
    522
    113
    Vrouw
    thuiszorg medewerkster
    BRABANT
    goedemorgen meiden

@ felicee fijn dan hij je gesmst is en dat die blij voor jullie is

@supermom fijn dat het iets beter ga met de kleine ja en echo nog 2 nachtjes:D

@ sandra ja dan zal het zeker druk zijn morgen en als je dan tussen die mensen massa moet lopen zie je misschien ook weer niet veel.

@ bb waar ben je nou???? hoe was de echo

@ plannen vandaag lekker naar de woonboulevard toe lekker ff erop uit en de baby winkels in ff lekker rond kijken:D

16. BabyBergen

BabyBergen Fanatiek lid

8 okt 2010
    2.848
    0
    0
    goede morgen!
    waarom kletsen jullie altijd zoveel als ik een dagje geen tijd heb om te posten :p

wat me bijbleeg was een reactie van een broer die wel heel vreemd reageerde.....wat egoistisch zeg! die had van mij de hoogste boom in gekund,broer of niet...

maargoed mijn echo: jaaaaaaaaaaaaaaa top!!!
    de kleine lag er goed voor zei de echoscopiste en het was spartelen tot en met en gaf een goede show weg! je zag al echt de voetjes en je zag het handje elke keer in de lucht grijpen....ja was echt een mooi moment gewoon! ik loop precies op schema.....
    gelijk hebben ze alle onderzoeken gedaan, daar krijg ik dan over 3 weken de uitslag van en over 3 weken weer een echo (medisch zijn kan voordelen hebben!)

we hebben het ook gefilmd en kregen ook 5 foto's mee (normaal 1)
    onze dag kon niet meer stuk :D:D

17. sandra

sandra Fanatiek lid

Wauw mooie echo Babybergen, gefeliciteerd!!

18. BabyBergen

BabyBergen Fanatiek lid

8 okt 2010
    2.848
    0
    0
  19. priscilla1987

14 jul 2008
    3.373
    522
    113
    Vrouw
    thuiszorg medewerkster
    BRABANT
    wauw babybergen wat een mooie echo en dat alles goed is is helemaal top:D heerlijk he die extra echo ik moet maandag en dan mag ik bellen voor de nekplooimeting voor binnenkort en dan moet ik wachten op de 20 weken echo wat gaan de echo's hard zeg vliegen zo door het topic heen:D

20. BabyBergen

BabyBergen Fanatiek lid

8 okt 2010
    2.848
    0
    0
    ja dan gaat de tijd ook een stukje harder :D

en tis dat we zoveel echo's al van het ziekenhuis kado krijgen, want anders laten we ze gewoon maken bij een pretecho bureau :D

Deel Deze Pagina