Heb de babydoos ook gekregen, en heb er een kleding setje vandaan gehaald Voor de rest nog niet eigenlijks... Hier de boekjes ook al uit, en heb alles weer in het tassie gedaan, hij staat hier nog steeds op de bank
Net een hele reactie getypt maar niet geplaatst omdat er onderhoud is? Naja, Meta wilde iig tegen jou zeggen dat jeje niet druk moet maken, ik ben met 28 weken nog van de trap gevallen en niets aan de hand! Natuurlijk is het schrikken maar je kindje heeft er ws niets van gemerkt!
Tjonge, wat kletsen jullie veel, kan het niet bijhouden allemaal hoor, haha! In ieder geval w.b. bevallen dat moet ik in het ziekenhuis, dat maakt de keuze makkelijk En klachten heb ik sinds een paar dagen ook veel minder, wel gauw druk op mijn onderbuik als ik veel loop ofzo.
mooi kamertje heb ik gezien! @Stephanie wat een mooie echo! echt heel duidelijk. super zeg!!! @Bevallen zeker in het ziekenhuis!! Was bij mijn zoon ook een groot geluk dat we in het ziekenhuis waren (ivm vroeggeboorte), anders had hij de bevalling waarschijnlijk niet overleefd. De gyn is er bij het persen plotseling razendsnel bij gekomen om hem met de Kiwi te halen. Zijn hartslag begon weg te vallen! Als ik thuis was geweest (en ik kan het ziekenhuis vanuit mijn raam zien liggen) was het te laat geweest. En ja, de vk zeggen wel dat ze altijd nog naar het ziekenhuis gaan als het mis dreigt te gaan, maar je wilt echt niet tijdens je persweeen naar het ziekenhuis! O ja, en daarbij komt ook nog eens dat de percentages sterfte bij de bevallingen in Nederland (voor zowel moeder als kind) duidelijk hoger ligt dan in andere landen en dat kan toch geen toeval zijn met het gegeven dat Nederland het enige land is waarbij vrouwen thuis met vk bevallen? Maar goed, iedere aanstaande moeder moet vooral doen waar ze zich het prettigst bij voelt, want dat is ook heel belangrijk!!!!
Hier wel iemand die het thuisbevallen heel goed is bevallen en het, als het weer goed voelt en gaat, graag weer doet. Heel persoonlijk dus
@ lan dat zijn leuke boekjes!! @ supermom ik zou dat ook doen ja eisen voor foto's duurt nu wel lang genoeg! @ sandra je heb het maar druk met werken @ senna44 me ma is een beetje een bemoeialme opa was ook al kwaad dat ze dat deed ik ga snel voor buikband kijken met afblijven!! @ bevallen doe mij maar ziekenhuisis half uurtje van ons vandaan zat zo te denken zal wat zijn dat je in de auto beval of op je werk spontaan het vruchtwater stroomthier 2 honden erg vervelend de afgelopen week en deze week.oppas zo geregeld kennis van ons @ zomaar mooi kamertje @ meta pff dat is minder dat er iemand achterop geknald is wees maar blij dat je er goed vannaf ben gekomen. @ Sstephanie1 mooie echo meid fijn dat alles goed is @ hester gelukkig dat alles minder word ik heb het voornamelijk sochtends hoor kokhalzen en dan overgeven zo wat veel gekletst hier zo was lekker optijd klaar vandaag morgen 3 uurtjes dan lekker vrij
soms lijkt het dat ik heel veel werk, maar eigenlijk werk ik maar 16 uur in de week, heb wel veel gewerkt afgelopen maanden ivm personeels terkort. En heb nu bijna twee maanden aan overuren staan, dat betekent dat ik straks heel lang verlof heb @Sstephanie; super weer een goede echo, ben heel blij voor je, gefeliciteerd!! @Bevallen; ik ben twee keer thuis bevallen en dat is me goed bevallen, dus als het mogelijk is ga ik nu weer thuis bevallen. @Zomaar; mooi kamertje hoor!! @Meta; pfff dat is inderdaad schrikken zeg, gelukkig zit je kleine nog heel goed beschermd. @Sinterklaas; hier is de sinterklaas gekte losgebarsten, de kids kunnen over niets anders meer praten, wel een leuke tijd hoor, maar de kids worden er niet rustiger van
Is inderdaad heel persoonlijk. Waarschijnlijk heb je zelf heel goed aangevoeld dat het goed zou komen. Hoop voor je dat het dit keer dan weer kan!
O ja, en het is ook nog eens heel goed mogelijk dat je graag naar het ziekenhuis wilt, maar dat je het niet meer redt. Dat is een vriendin van me overkomen.
En nu hou ik op met spammen over de bevalling . Ik wil er eigenlijk ook nog helemaal niet over nadenken.....pffff
Ja, 's morgens is het het ergste, maar op zich kan het hier ook wel de hele dag doorgaan... heb NET nog overgegeven (sorry) hier op het werk voel me echt de hele middag al hondsberoerd. Ik hoop toch binnen een half uurtje hier weg te kunnen. Morgen komt gelukkig mijn man weer terug uit het buitenland Joepie! (hij vertrekt helaas over 3 dagen alweer, maar wel fijn dat hij er even is). Als ik hier niet meer ben vandaag: alvast fijne avond allemaal!
@ hester oei op je werk pff moet ik niet aan denken hier vriend snachts werken hij stond vanmorgen voor dichte deur had knippen op gedaan veel inbrekers hier en zag telkens auto in straat rijden en mannen lopen dus vertrouwde het niet schrok half 7 wakker heb die kwartier in kou gestaanvind maar eng snachts
Ik ga maar eens inpakken en wegwezen hier. Lekker naar huis! tot morgen dames, weet niet of ik vanavond nog tijd heb. Fijne avond!!