Hij kan er niet meer over ophouden en heeft vanmorgen besloten dat zijn baby een meisje moet zijn... ?? Hoe komt hij erop?
zal hij het aanvoelen? dat je zwanger bent? dit hebben honden en katten ook. en sommige mensen voelen dat gewoon echt aan
Als je hem vroeg besteld dan heb hem de volgende dag al in huis! Angelsound Doppler slechts 29,95 incl. gratis doppler gel 250ml
@laupio: jee wat een onzekerheid en dat na zolang wachten! Wat fijn dat het er nu goed uit ziet, gefeliciteerd! @senna: nou jij bent goed bezig1 moet nog beginnen aan die lijst haha @bevallen: ben twee keer thuis bevallen e hoop dat het nu ook weer lukt @zomaar:!lleuk! @meta: he jagges wat een schrik! Kleuine zit gelukkig goed beschermd @stephanie: gefeliciteerd! Mooi1 @priscilla: hm naar is dat, wel herkenbaar @judith: fijn! @hester: nou wie wet heeft hij gelijk! Leuk die peuters! Pff ik weet toch niet hoe het komt maar bij elke zwangerschap kan ik mijn man niet uitstaan .terwijl ik weet dat het voornamelijk aan mij ligt sinds we kinderen hebben is het toch wel anders allemaal .is eigen schuld natuurlijk maar ja je gaat elkaar toch anders zien..andere verwachtingen etc En het ergste is nog ..dat ik een collega van mij een beetje te leuk vind ..en dat wil ik eigenlijk helemaal niet .zucht .nou is maar goed dat ik volgende maand bij een andere werkgever start .zucht .moeilijk allemaal . Wil mijn man en gezin natuurlijk ook niet kwijt en er is ook niks gebeurd hoor met die coll maar toch .dacht dat mij zoiets nooit zou overkomen Nou genoeg gezeurd wie weet lucht het op ga het toch verder niet aan iemand vertellen en hier kent toch niemand mij (hoop ik hihi)
pffff ik ben echt poepie-zenuwachtig voor de echo en nekplooimeting... vanmiddag pas om half 4.....morgen 12 weken, als alles vandaag ok is ga ik het op mn hyves zetten en iedereen vertellen ...nu vlucht ik de stad in om schoenkadootjes voor de kids te kopen... en misschien lekkere trui voor mezelf.... sorry dat ik de laatste dagen alleen maar echo-berichtjes neergezet heb, ben zo moe geweest en geen puf om te reageren.. ik lees en leef wel mee. Vanochtend voor het eerst minder misselijk en er vannacht ook niet wakker van geworden ... Nou lieve-mede-zwangeren, tot snel!!! Dikke kus
@mendiec: tja lastig uit te leggen, het gaat voornamelijk allemaal om de kinderen die zijn ook het belangrijkst voor ons maar daardoro zijn we elkaar een beetje vergeten denk ik, wat ik eigenlijk mis is dat hij niet echt zon best meer doet om het leuk te maken...de romantiek is ver te zoeken maar ja we kennen elkaar ookal 10 jaar dus ja.....daarbij ben ik altijd nogal actief hou van verassingen etc en hij is nog al behoudend maar ja dat wist ik al langer natuurlijk.... nou ja het zal wel weer goed komen denk dat dit gewoon even een dipje is die weer weer moeten over winnen je kan natuurlijk ook niet eeuwig verliefd blijven....die hormonen zullen nu ook wel niet echt bijdragen in positieve zin..
@Martine; wat vervelend dat jullie in een dipje zitten, hopelijk zijn het de hormonen en ben je over een paar maanden weer helemaal gelukkig met je mannetje, sterkte! @MendieC; ja de angelsound werkt super, ben er helemaal blij mee. @Senna; oh super, dan heb je hem ws. morgen al in huis!
MArtine: wat naar! Vervelend joh. Maar wat denkt je man ervan? Misschien komt het door de hormonen, of was het ook al zo voordat je zwanger was? Mijn man en ik wonen ook al ruim 10 jaar samen, maar zijn beide ontzettend veel weg voor het werk. Ons helpt het om bewust tijd samen te plannen en dan weg te gaan, iets leuks te gaan doen met onze zoon erbij. Jij houd van verrassingen zeg je, hij denkt er waarschijnlijk niet aan, maar misschien een uitje plannen met of zonder kindjes? Succes ermee! @Meta: succes met de zenuwen!
@martine Wat naar allemaal Hopelijk komen jullie snel uit jullie dipje, en kunnen jullie weer samen genieten! @sandra Oh leuk! Nou morgen maar bij de voordeur zitten te wachten hihihhi
@ mendiec ja het is weer goed hij kwam tegen me aanliggen vanmorgenkom denk puur door de hormonen ook dat ik hem even niet kan luchten of zien @ zomaar hier voelen de honden het ook aan hoor dat er weer verandering kombest wel grappig eigenlijk. @ martine das wel heel vervelend ja! @ meta die zenuwen had ik nou ook deze week voor de echo ik mag volgende week voor de nekplooimeting @ angelsound vraag hem aan me vent voor me verjaardag ben bijna jarig zo klaar met werken hier ik ga even de verloskundige bellen om te zien of de uitslagen binnen zijn
martine sterkte met wat je gaat doen. hopelijk komt alles goed. er is een wonder op komst, waar jullie klaar voor moeten staan. @ hier eten jullie ook zoveel? zit op 6 boterhammen per dag (soms meer) meer warm eten keer zoveel als normaal. verder 2stuks fruit (als ik werk dan) verder wel meergranen koekjes wat snoepjes. heb nu al 4 geroosterde boterhammen op
@ priscilla hond is niet weg te slaan. of bij me zitten/liggen hele dag door. op bed lag ie sowieso altijd al naast mij. maar begint nu met zijn kop op buik/been te leggen. soms beetje irri maar wel warm
Volgens mij komt de hond nu ook wel veel meer bij mij zitten.. Dan lig ik weer voor pampus op de bank en krijg ik weer een mega lik in mn gezicht Dat vind ik dan weer minder! Verder mag hij niet op de bank en op bed!
@Odess, veel plezier met de intake en hopelijk gaan ze luisteren of kijken @Ivje en Meta veel plezier met de echo! @Judith, jeeeej wat fijn dat je je beebje kan horen! @Martine, hopelijk is het inderdaad gewoon een dipje en is het snel over. Als je die collega niet meer ziet gaat dat sowieso vanzelf wel over en dan zal het tussen jullie ook wel weer beter gaan hopelijk. En ja die hormonen....die doen ook hele vreemde dingen met je. Succes ermee. Vanochtend weer met zoonlief naar het ziekenhuis geweest, fotos gemaakt maar er was helemaal niets op te zien. Ook foto van de heup laten maken omdat ik die tip gekregen had. Maar gelukkig zag alles er goed uit. Aangezien hij toch nog altijd niet op zijn voetje gaat staan moeten we volgende week woensdag weer terug. Pfffff hoop echt dat dit snel over is hoor, ik vind het zo zielig voor hem.
Hier hebben wij twee hondjes, een labradorteefje van 3 jaar en een labradorreu van net 1. De jonge reu heeft het niet door is net zo lomp en druk als anders naar mij toe, alleen wordt hij nu als hij te druk doet flink gecorrigeerd door het teefje die komt dan beschermend voor mij staan, vind het zo mooi. Dit zijn mijn twee hondjes al is James nu wel groot: Bekijk bijlage 107177