juni mama´s 2011 deel 2

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door priscilla1987, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mamv1

mamv1 Niet meer actief

Bekijk bijlage 107195

Dit is ons teefje Senna en word in December alweer 6
    Zij is de gemeenste etter, haalt streken uit, en dan zorgt ze dat Diesel op zijn flikker krijgt :$ B*tch dat het is...:p

2. mamv1

mamv1 Niet meer actief

Bekijk bijlage 107196

Dit is Diesel, onze losgeslagen puber reu van bijna 3(januari)
    Hij word nog al regelmatig gecorrigeerd door Senna, als hij te druk is...

3. Hester

Hester Niet meer actief

Leuke hondjes allemaal! En veel honden hier in het topic :) Wij hebben er geen, zijn teveel weg voor ons werk en dan gaat dat niet.

@ eten: ik probeer veel te eten en dat gaat al beter! Vandaag niet eens overgegeven. Wel misselijk, maar soit. Dat spugen is vervelender.

@ Meta: heb je je echo al gehad??

Nu snel weer een het werk...

4. Felicee

Felicee Bekend lid

8 okt 2010
    956
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Hester, misschien heeft je zoontje wel een speciale gave ;) Wel bijzonder zeg..ben benieuwd hoe hij reageert als jullie het vertellen!

Inderdaad veel honden hier...leuk om de foto's te zien. Hier ook geen huisdieren. Mijn man is bijna bang voor alles, maar ik ben zelf ook niet zo'n dierenliefhebber. (sorry..)

Eet ook hier ook veel meer dan normaal, echt belachelijk!
    Net geslaagd bij de Prenatal..leuk jurkje voor de feestdagen en twee broeken. De legging was ze vergeten af te rekenen :D

Ga zo ff slapen, ben moe en mijn dochter ligt ook net in bed.

5. sweetbel

sweetbel VIP lid

27 jan 2010
    5.519
    0
    0
    Zo, net alles teruggelezen..

Felicee, wat goed dat je zoveel afgevallen bent! En een goed excuus om weer te shoppen toch?

Hester: voorteken?? Wat leuk dat je zoontje het zo volhoudt!

Senna, mooie honden. Daar heb je je naam zeker vandaan?

Martine, pfoee wat een lastige situatie.. Misschien helpt het om iets meer met zn tweeen te doen?

Meta, sterkte!

Zomaar, ik kan de hele dag door eten, maar niet veel, steeds een klein beetje. Als ik lang niet eet ga ik helemaal trillen, echt heel vaag. Heb al een paar keer bloedsuikergehalte geprikt, maar dat is normaal.

Supermom, gelukkig was er niets te zien op de foto. Heeft hij het niet verstuikt ofzo?

Sandra, ook al mooie honden. En wat een geweldige naam, James!

We hebben gisteren om de goede echo te vieren een babykamer gekocht. Echt heel leuk! Ben er helemaal blij mee. En nu stoppen we me shoppen, we moeten nog zo lang haha.

6. YellowButterfly

YellowButterfly Niet meer actief

Meiden heb nog niet bijgelezen maar ik heb vanochtend een echo gehad :D Yeeeey wat GAAF!! Mn bm zit al 3 cm boven mn schaambeen dus kon prima van buiten :) De intake was al zo snel klaar omdat ze niets hoefde toe te voegen dat ze zei anders doen we nog even een snel een echo als jullie dat leuk vinden -JA!! We hebben kleine armpjes, handjes, vingertjes (!!!) en voetjes gezien! Zo stoer! Je zag ook echt al een kaakje, oogkasjes en een neusje :D Mini lag steeds met zn handjes bij zn hoofd en bij zn mond net als Elise! Placenta werd al druk aangemaakt en zat rechts van boven naar beneden maar die verplaatst waarschijnlijk nog wel een stukje. Meting lukt niet want de echo was niet heel duidelijk bij mij, dus toen ze het een keer probeerde zat hij er maar half op en kwam ze niet aan 11 weken. (echofoto's zijn ook grijze vlek, haha) Maar no worries, alles ziet er SUPER uit en precies zoals het zou moeten volgens vk! Ik vroeg nog naar de nekplooi maar die was op deze manier in't geheel niet te zien, haha, dus dat zien we dan maar als een goed teken :D Wij zijn echt uberblij met deze verrassing! Er zit echt een mooie mini in mn buik :D Wat was dat genieten zeg!

*stuiterstuiter* :D

Goed en verder een tasje met spulletjes meegekregen, veel meer dan bij Elise! En binnenkort kraambureau regelen :) Bloed hebben ze al afgenomen en heb ik nu nauwelijks last van, topdag vandaag :D

7. YellowButterfly

Martine, als ik jou was zou ik een lekker weekendje weg plannen voor jou en je man. Neem even de tijd voor elkaar en spreek dingen uit! Je bent niet voor niets zo lang met hem samen dus die liefde zit er wel, alleen moet die wel onderhouden worden! Heel veel succes meid!

Hester, wat fijn dat je nog niet hebt overgegeven vandaag! Hopelijk ben je gauw helemaal van de misselijkheid af!

Wat een honden hier zeg :D

Felice, fijn dat je geslaagd bent! Ik moet ook maar eens gaan shoppen :D

Meta, succes bij de nekplooimeting vandaag!

8. Hester

Hester Niet meer actief

Wow odess, wat gaaf! Klinkt geweldig. Geniet ervan!!

Heb je helemaal geen enkel plaatje dat we kunnen zien? Vind ik altijd zo leuk! :D

9. supermom

supermom Bekend lid

22 okt 2010
    795
    0
    0
    Finance
    Wat super Odess! Geniet ervan!

10. priscilla1987

priscilla1987 Fanatiek lid

14 jul 2008
    3.373
    522
    113
    Vrouw
    thuiszorg medewerkster
    BRABANT
    @ odess wat gaaf joh dat je nog een keer mocht kijken kom jij eens goed weg:p:D

@ Sstephanie1 mooi kamertje:Dga je dat vol houden niet shoppen is verslavend hoor:p

wat een honden hier in het topic:D

ga zo maar eens chicken tonight maken zouden we gister eten maar was zo moe:p

11. YellowButterfly

Speciaal voor Hester :D - links is steeds het hoofdje! Wit zijn al verbeende delen. Check die puntneus :D De echo vertekent nogal!

12. YellowButterfly

Hihi zijn echt geen beste foto's maar ja :D

13. priscilla1987

priscilla1987 Fanatiek lid

14 jul 2008
    3.373
    522
    113
    Vrouw
    thuiszorg medewerkster
    BRABANT
    oeps had afspraak bij dietiste:)heb me ziekgemeld nu word ik 6 uur gebeld telefonische consult moest ander op de fiets over straat door die kou had ik geen zin in:)

14. Lan

Lan Fanatiek lid

28 nov 2008
    1.824
    8
    38
    Vrouw
    Postbode
    Venray (Limburg)

OOOOOOOOOO engeltjes!!!!!! ik heb fransje..

15. Lan

Lan Fanatiek lid

28 nov 2008
    1.824
    8
    38
    Vrouw
    Postbode
    Venray (Limburg)
    De Linkse hebben we nu nog dat is gizmo en word bijna 7
    De middelste hebben we herplaats omdat ze diep ongelukkig was.. Ze is altijd pup ghebleven ook al was ze bijna 6. En omdat ik bekkenklachten heb gehad kon ik haar niet meer uitlaten en kon ze haar energie niet kwijt.. dat uiten in heeeeeeel veel aandacht vragen echt opdringen en ik merkte aan haar dat ze ongelukkig was.. vnadaar dat ik haar met pijn in hart heb laten herplaatsen. Maar ze heeft nu een superplek!

En de rechtse hebben we weggehaald bij iemand het klikte niet meer... Faust was inmiddels al 13!!! Hij is uiteindelijk 14 geworden en 7 maanden bij me geweest

Ik heb ook nog bull gehad. Die is helaas maar 3 maanden bij me geweest. Die heb ik uit asiel weggehaald waar ze hem anders direct lieten inslapen. Ik heb hem nog laten opereren maar helaas was de tumor die eigenlijk buiten bij zijn anus zat helemaal in zijn darmen terecht gekomen :(

16. Lan

Lan Fanatiek lid

28 nov 2008
    1.824
    8
    38
    Vrouw
    Postbode
    Venray (Limburg)
  17. Meta

Meta Bekend lid

8 okt 2010
    816
    0
    0
    NULL
    NULL
    jihoe! nekplooi 0.16, kans down 1:1700 (normaal bij mijn leeftijd 1:86), trosomie 18 en 13 ook veel kleinere kans dan natuurlijk dus heeeeeeeeeeeeeelemaaaaaal blij!!!!!!! Ik zit bij mijn ouders, later meer :D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D

18. sandra

sandra Fanatiek lid

Ohhh super weer goede echo berichten, gefeliciteerd Meta en Odess!!

Leuk al die hondjes, en Senna wat leuk dat jij ook een teef heb en een puber reu, onze puberreu wordt nooit volwassen vrees ik.
    Ben wel benieuwd hoe het volgend jaar gaat, nu loop ik elke dag met ze in het bos, als de baby een paar weken is kunnen we dat natuurlijk ook weer doen, maar als ik hoogzwanger ben zullen ze het toch even met wat minder wandelingen moeten doen vrees ik. Ik zit te denken om een uitlaatservice te regelen voor de periode dat ik hoogzwanger en net bevallen ben ;)

19. Kiwi1

Kiwi1 Fanatiek lid

26 dec 2007
    4.849
    0
    0
    Jemig, wat hebben jullie veel gekletst! Ik zag mooie honden, een onverwachte echo en goede uitslag van nekplooimeting. Joehoe, gefelicteerd Meta!

Odess, wat een leuke verrassing!! Wat fijn dat alles goed groeit en doet. Waarom heb je zulke vage foto's, eigenlijk? Is het echo-apparaat niet helemaal van deze tijd of zo?

Nou, lees vanavond verder bij. Tot later!

20. Hester

Hester Niet meer actief

Odess: mooie plaatjes hoor! En op de bovenste lijkt het of ik armpjes zie, klopt dat?

Meta: gefeliciteerd! Wat een opluchting. Dinsdag heb ik de nekplooimeting en ben heel benieuwd of we meteen de uitslag krijgen eigenlijk. Bloed is vorige week al opgestuurd, dus ik hoop dat we meteen (goed) bericht kunnen krijgen...

Deel Deze Pagina