@ ivje fijn dat de echo goed was! @ buikfoto ik morgen plaatsen vriendlief moet maken ik ga zo ff me vent bellen ik heb veel pijn in me rug en liezen en kan bijna niet lopen want doe echt zeer vooral in de bovenbenen @ bloesem wat een slim manneke haha @ lan succes morgen met de echo @ hester mooi bescheiden buikje met 31 weken
Goedemorgen allemaal @buikfoto; nog steeds niet gemaakt, ik weet het schandalig Ga zo even met de honden het bos in! Het weer ziet er hier goed uit. Morgen mag ik bloedprikken, dat ben ik de hele week al aan het uitstellen, maar goed morgen is het dus echt zover.
Ja daar zit ik ook mee, hoe ga ik dat tegen die tijd doen...apart meenemen gaat ook niet lukken, of er moet dan iemand thuis zijn... Maar anders gilt de ander alles bij elkaar pffff
@buikfoto's Ik heb tot nu toe nog elke week een foto gemaakt @babykamer Wij hebben eentje via mp gekocht, en die gaan we morgen ophalen
ik heb alle buikfoto's hier al geplaatst, alleen die van deze week nog niet Zal hem er gelijk ff bijplakken Deze is met 10w&5dg Bekijk bijlage 107347
Aw een beginnende baby buik mooi! Ik maak eens per maand een foto. Ennuh, die foto van hester bij 31 weken was wel errug beschaafd, ik zag er wat minder charmant uit bij 31 weken
Odess, wat gaaf dat je al zoveel kon zien! Heerlijk, en ook nog eens onverwacht. Genieten. Meta, wow, een betere uitslag kan je niet hebben! Super! Ivje, nu al dwars. Gelukkig was alles goed! Leuk die buikfoto's. Gisteren aan tante en oma van mn vriend verteld dat ik zwanger ben, ze zei: "gelukkig maar, dacht dat je flink was aangekomen!" Blijkbaar zie je het al. Mn moeder zei het al, maar geloofde haar niet echt. Senna, wel showen he, die babykamer!
Senna: mooi buikje! Leuke foto zeg. Ik ben wel benieuwd naar alle buikjes. Zodra er bij mij iets te zien is, zal ik ook foto's maken. Sstephanie: jij dus ook al een duidelijk zichtbaar babybuikje? Zo leuk! Stiekem hoop ik dat het bij een 2e ietsje sneller gaat, want ik had bij onze zoon pas laat een beetje zichtbaar buikje. En hij begon pas écht te groeien toen ik met verlof ging, terwijl het wel leuk is als je echt iets kunt zien Ivje: fijn een goede echo. Jammer dat ze niet kon meten, maar wel leuk dat je uk zo beweeglijk was
goedemorgen meiden @ meta super dat alles goed is!! @ honden daar heb ik me vriend voor @ babykamer wij hebben hem ook al ook via marktplaats @ senna mooi buikje zometeen werken ga lekker vroeger dan ben ik voor de storm thuis.ga lekker in me huispakkie werken
Ik probeerde hem eerst te negeren maar mijn hoofd werd steeds roder toen hij maar door bleef gaan. Dus mijn schoonzus keek me alleen maar vragend aan met een lach op haar gezicht. Tsja toen was er geen ontkenning meer mogelijk.
@buiken ziet er mooi uit Senna je beginnende buik en Hester een kleine buik heeft ook weer zo zijn voordelen toch? Ik was net een gestrande walvis bij de 1e alles kilo's zaten ook bijna allemaal op mijn buk voor mijn gevoel. Ik hoop dat het nu wat meer bescheiden blijft, maar aangezien mijn broeken nu ook al strakker gaan zitten vrees ik dat het weer dezelfde kant op gaat haha.
Ja Hester, wel makkelijk zo'n klein buikje! Al snap ik dat showen ook erg leuk is! Lekker kunnen bewegen is ook fijn ik hoop dat ik iets minder walrus wordt dit keer, al ben ik nu groter dan de vorige keer nu, oeps! Maar ook lichter gelukkig, hoop dat ik dat zo kan houden!
@ Hester, inderdaad een hele bescheiden buik met 31 weken! Zie hier een foto van mijn vorige zwangerschap met 15 weken. Ik heb nu nog niet veel om te laten zien.
Ik had echt een gigantische buik. Wel gelukkig alleen een buik, voor de rest niets bijgekomen. Het leek wel of ik een voetbal ingeslikt had. Ik zal eens kijken of ik de foto van 30 weken kan vinden.
Ik heb al mn foto's van de vorige zwangerschap nog in mn album staan, voor de liefhebber. Inclusief tijgerprint helaas!