juni mama´s 2011 deel 2

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door priscilla1987, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sandra

sandra Fanatiek lid

Oh super Senna, en ze zeggen dat je het hartje kan horen vanaf 12 weken dus het is al helemaal super dat je hem eerder hebt gevonden. De ene keer moet ik ook echt zoeken en de andere keer heb ik hem in 1 keer:)

2. Meta

Meta Bekend lid

8 okt 2010
    816
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ sandra: ik moest wel nuchter zijn voor bloed prikken ivm glucosewaarde..

3. sandra

sandra Fanatiek lid

Oke maar ik heb dezelfde VK als Kiwi, dus ik ga ervan uit dat wij daar dan niet op geprikt worden, er stond op het bloedformulier ook niets over nuchter blijven.

Pfff ik ben net helemaal natgeregent met de kids van school halen, terwijl ik met de auto was:$
    Maar 't stukje naar de auto toe was lang genoeg om helemaal nat te worden en een paraplu heeft geen zin daar waait het te hard voor.

Heb nu de kachel lekker hoog staan, een sinterklaasfilm voor de kids aangezet, lekker warme chocolademelk gemaakt, lekker knus en gezellig hier.

@Meta; je bent 12 weken vandaag gefeliciteerd!!

4. Hester

Hester Niet meer actief

Ja Sandra jemig wat een weer! Die wind is vreselijk! Ik moet nu boodschappen gaan doen. Lopend. Ai ai ai.

Heb wel net lekker twee uur geslapen op de bank, was ik blijkbaar aan toe ;) Man en zoon zijn samen weg, dus ik had er ff tijd voor. Zalig!

5. Kiwi1

Kiwi1 Fanatiek lid

26 dec 2007
    4.849
    0
    0
    Senna, wat fijn!

San, klinkt gezellig bij jullie:). Waar ga je trouwens bloed prikken? Ook bij SFG in het centum van Berkel?
    Hester, pfff....succes met boodschappen doen met dit weer. Ik heb alles wat ik moest doen gelukkig vanochtend kunnen doen toen het nog redelijk weer was.

6. sandra

sandra Fanatiek lid

@Hester succes met boodschappen doen, ik heb net even snel de honden laten plassen brrrr wat een weer zeg, ik hoef er gelukkig niet meer uit vandaag, vanavond mag mijn man met de honden lopen.

@Kiwi ja daar ga ik ook bloedprikken, daar zit trouwens ook mijn huisarts. Hebben ze veel bloed afgenomen?

7. Hester

Hester Niet meer actief

Slim van je Kiwi! Was ik maar zo slim geweest.
    Helemaal natgeregend, weggewaaid enz ;)

En de hele ochtend overgegeven en nog niets binnen gehouden vandaag, dus was nogal slap en een beetje verstrooid: heb ik een pot bonen in de supermarkt op de grond laten vallen... :) kapot natuurlijk en OVERAL bonen over de vloer.

Daarna meteen door naar een vriendin gegaan en haar verteld dat we weer een kindje verwachten. Ze was ontzettend blij (ze weet als één van de weinigen van onze miskramen) dus dat was superleuk!

Nu hopen dat zij ook aan kindjes wil beginnen. Lijkt me zo leuk! Mijn 3 beste vriendinnen hebben helemaal nog geen kinderen. Twee hebben niet eens een man... allemaal eerst carriere maken! Ook belangrijk natuurlijk, maar het lijkt me zo leuk om tegelijk met je beste vriendinnen kindjes te hebben.

Hoe zit dat met jullie vriendinnen?

8. Momeera

Momeera Actief lid

16 okt 2010
    448
    0
    0
    Activiteitenbegeleider
    Utrecht
    Dag meisjes,

Hier weer even een berichtje vanaf de ziekenboeg.
    Ik zag al buikjes. Een heel schattig buikje van Kiwi en een heel schattig buikje van Hester met 31 weken!! :$
    Ik denk dat jouw buik 10 keer in die van mij had gepast. Mijn benen waren nog dikker dan jouw buik hahaha. (ik hield vocht vast dus was een soort walrus)
    Gelukkig dat alle echo's goed waren. Ik heb het allemaal wel gelezen hoor, ook alle hondjes bewonderd, helemaal leuk. Had alleen niet de puf om te reageren.

Ik heb emesafene gekregen en dit hielp in het begin echt helemaal niets maar nu helpt het wel een beetje. Ik irriteer me iets minder aan mensen om me heen en in het begin kon ik mensen om me heen niet verdragen, zelfs mijn eigen dochter niet dat was echt zielig.
    Nu is het iets beter te handelen maar nog steeds zwaar. Ik heb last met tv-kijken van bewegingen en moeite met eten en drinken.
    Maar goed het is voor een goed doel. Morgen mijn eerste afspraak bij de gyn dus ik hoop dat alles goed is, dat geeft dan weer een beetje kracht om door te gaan.

Ik zal morgen verslag uit komen brengen natuurlijk.. Tot dan!!

Liefs Anna

9. sweetbel

sweetbel VIP lid

27 jan 2010
    5.519
    0
    0
    Momeera, klinkt heftig zeg.. Heel veel succes, en plezier morgen bij de gyn!

Het is echt dramaweer he.. San, ga je niet Sintmaarten lopen dan? Is ook bijna geen doen met dit weer, hoop wel dat er kindjes komen, anders zit ik met al die zakker snoep! Moet ik het zelf opeten hahaha.

Hester, hier niet echt vriendinnen die al kindjes willen. Weet er van twee dat zij wel willen, maar hun vriend nog niet. Wel jammer hoor, lijkt me ook erg leuk voor de kindjes zo samen!

10. Pingu

Pingu Niet meer actief

Hoi lieve meiden,

Ik heb zoveel mogelijk terug gelezen, maar weinig onthouden! Het was zoveel.
    Ik zal vanavond een nieuwe poging doen.
    Wil alleen even laten weten dat ik vanavond mijn termijnecho krijg ipv volgende week.
    Die is vanwege meerdere omstandigheden vervroegt.
    Waarschijnlijk niks ernstigs, maar meer voor mijn eigen geruststelling.

Liefs Pingu.

11. sandra

sandra Fanatiek lid

@ohhh Hester, moest wel een beetje gniffelen om je bonenverhaal.
    Ik heb dat ooit eens een keer met een zak mana's (van die gekleurde gepofte rijst) die zat niet goed dicht, nou heel het pad lag onder de mana's :$

@Momeera; jeetje zeg, gelukkig voel je, je al iets beter, hopelijk knap je snel helemaal op. Sterkte!

@Sstephanie; Sint Maarten kennen wij hier niet. Nou we kennen het wel, maar hier speelt dat helemaal niet.

@Pingu; spannend vanavond, je gaat vast een heel mooi babytje zien.

12. priscilla1987

priscilla1987 Fanatiek lid

14 jul 2008
    3.373
    522
    113
    Vrouw
    thuiszorg medewerkster
    BRABANT
    goede avond dames wat een bager weer zeg:$ik ging na me werk ff boodschappen doen was zeik en dan ook zeik nat van top tot teen thuis kwam lekker een douche genomen.:D

@ pingu succes met de echo

@ bloedprikken ik moest nuchter zijn.maar als ik te misselijk was mocht ik wat eten en moesti k dat wel door geven.

@ momeera beterschap en veel plezier met bij de gyn morgen

@ lan hoe was de echo??

zo meiden ik ga alvast even weg waaien buiten met de hondjes want we krijgen nog veel meer moet in de schoenen van me vriend die maat 42 heb:p heb voor rest 1 paar lage schoenen en de rest hakken en op hakken lopen zal ik maar niet doen:ptot zo:D

13. Lan

Lan Fanatiek lid

28 nov 2008
    1.824
    8
    38
    Vrouw
    Postbode
    Venray (Limburg)
    ja was wat druk maar de echo was oke...ik heb weer een eigenwijs kruimeltje en die wilde niet heel goed in beeld.
    maar ik ben 9 weken en 5 dagen, hartje klopte super! zag er moooi uit. meteen even naar ziekenhuis bloedprikken en afspraak voor 20 weken echo. ga zo even echo insannen maar is moeilijk te zien...

14. Kiwi1

Kiwi1 Fanatiek lid

26 dec 2007
    4.849
    0
    0
    Momeera, meisje toch! Gelukkig helpen de medicijnen wel een beetje. En ik geloof niet dat je je zorgen hoeft te maken of het wel goed zit. Met al deze klachten kan het niet anders dat dat het goed zit. Morgen wel een fotootje plaatsen hoor!

Sandra: ze hebben 3 buisje bloed afgenomen. Het lijkt best veel, maar schijnbaar stelt het weinig voor qua hoeveelheid.

Hester, veel van mijn vriendinnen hebben kinderen. Echter, mijn allerbeste vriendinnetje heeft er geen. Zij twijfelde heel lang of ze uberhaupt kinderen wilde terwijl ze zoooo onwijs leuk is met kinderen. Alle kinderen lopen met haar weg, echt fantastisch gewoon. Toen ik haar laatst vertelde dat ik weer zwanger was, zei ze wel dat het ze het jammer vond dat we weer niet samen zwanger waren (daar fantaseerden we vroeger weleens over) en dat het toch wel erg begon te kriebelen. Alleen moet haar vriend nog om (die is iets jonger dan zij en is ook er niet mee bezig). Dus hopelijk gaan ze er snel voor.

Sstephanie: hier speelt St Maarten geen rol.

Pingu: succes en laat ons snel weten!!

Lan: fijn dat alles goed ging!

15. Lan

Lan Fanatiek lid

28 nov 2008
    1.824
    8
    38
    Vrouw
    Postbode
    Venray (Limburg)
    Het is niet heel duidelijk te zien ...... Maar ik heb het goed gezein en zag er super uit :)

16. YellowButterfly

YellowButterfly Niet meer actief

Och mom, beterschap meid! Hoop dat je je snel weer beter voelt! Het is inderdaad voor een goed doel, maar bah, knap maar snel weer op!

Hester, he bah jij ook al! Hoop dat je weer wat binnen kan houden! Ow die pot bonen, dat kan er dan ook nog wel bij he!

Lan, wat heerlijk dat jullie een goede echo hebben gehad! Hier ook een dwarse baby, begint al vroeg he ;)

Zo hier weinig kindjes aan de deur gehad! Niet erg hoor, heb er een hekel aan maar had nou juist even heel veel snoep gehaald! Kunnen zelf nog 10 weken snoepen :D

17. supermom

supermom Bekend lid

22 okt 2010
    795
    0
    0
    Finance
    Proficiat Lan! wat fijn zeg! geniet ervan

18. YellowButterfly

YellowButterfly Niet meer actief

Kiwi, 3 buisjes maar? Hier 4 normale en een huge buis! Geen centje pijn hoor, maar wat apart dat jullie minder hoeven!

19. Kiwi1

Kiwi1 Fanatiek lid

26 dec 2007
    4.849
    0
    0
    Van mij mogen ze meer afnemen, ben niet bang voor naalden. Maar 3 buisjes waren blijkbaar genoeg.

Ik heb het idee dat mijn klachten vanaf vandaag aardig beginnen af te nemen. Yes! Vandaag voor het eerst hoefde ik niet te kokhalzen bij het tandenpoetsen en het openen van de koelkast. Verder heb ik met heel veel smaak gegeten. Heel fijn!

20. Felicee

Felicee Bekend lid

8 okt 2010
    956
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Sandra, hoef hier ook niet nuchter te zijn. Lekker weer om honden uit te laten en kinderen op te halen of niet :(

@Lan, wat goed zeg....

@Hester, hier hebben bijna al mijn vriendinnen kinderen..maakt het soms wel makkelijk. Eén vriendin is zelfs 8 juni uitgerekend (4 dagen na mij).

Volgens de fysio heb ik toch het Carpaal Tunnel Syndroom...(en ik geloofde daar nooit zo in). Maandag een brace op laten meten voor de nacht, baal er best van. Iemand van jullie dit gehad tijdens de vorige zwangerschap(pen)?

Deel Deze Pagina