Momeera: balen he? Bij mij hielp de Emasefene ook niet tegen de misselijkheid, wel een beetje tegen het overgeven, maar toch kon ik daarmee nog makkelijk 6x overgeven op een ochtend. Nu wordt dat toch echt minder, dus nog even volhouden! Kiwi: leuk dat er veel vriendinnen kindjes hebben! Dat wil ik ook wel, lijkt me echt gezellig en makkelijk. Hoewel ze allemaal 50 uur per week werken, dus echt op de koffie gaan zou er niet bij zijn. Lan: mooie echo hoor Pingu: Succes met je echo, hopelijk is alles goed. Sint Maarten wordt hier ook niet gedaan.
Lekkere vriendinnen heb je uitgekozen zeg Hier zijn zij ook allemaal carierre minded, maar wel allemaal rond hun 30ste aan de kinderen en allemaal maximaal 32 uur gaan werken. En het grappigste is dat een vriendin die het meest met haar carierre bezig was het snelst haar carierre voor een kind opzij zou zetten. Gek he? Gelukkig is het niet nodig geweest, ze kan het prima combineren. Zoals we allemaal, eigenlijk.
Hallo meiden, Ik kom even vertellen dat ik een hele mooie echo heb gehad. We hebben een mooi klein kindje kunnen bewonderen. Volgende week gaat alsnog de termijnecho door, want ze kon het kleintje moeilijk opmeten omdat het zo verscholen lag. Een extra echo is natuurlijk altijd leuk! Liefs Pingu.
hoi dames zo heb me tv uurtjes weer gehad. @ pingu fijn dat de echo goed was. @ carriere hier ook veel die carriere willen maken.maar ook veel meiden die kindjes hebben. @ bloed jullie hebben wel weinig buisjes @ lan mooie echo hier geen dwarse maar een druktemakertje hier sta jensen op nu net oh oh cherso en bonje met de buren heerlijk als vriendlief werken is
morgen iedereeen, zag dat er goede echo's voorbij kwamen en dat senna naar een babykamer ging kijken voor de rest ben ik het kwijt sorry. hier dinsdag na de vk en bloedprikken daarna na gemeentehuis erkenning doen als alles goed zit vanmiddag werken en wat een bagger weer nou ja word ook niet druk. heb het aardig in me rug sinds gister pffff en wat een rot st. maarten weer. 11-11 is 1 ste dag van de storm al jaren geloof ik zo
Hier dus wel Sint MAarten, is altijd heel druk, nu 3 keer kindjes aande deur gehad, allemaal met een plastic zak om hun lampion! Zielig!
krijgen normaal rond de 30 aan de deur nu nou net 15 denk ik ja heel zielig idd. stormt nu ook wel droog gelukkig.
@all Allemaal een hele fijne dag Zal hier niet veel zijn vandaag, want er komt een oud klasgenootje op visite, en mijn kleine zusje van 2,5 komt ook nog ff (moet ff oppassen) En dan vanmiddag later de babykamer ophalen Tot morgen (misschien nog vanavond!)
Mijn man gaat vanavond het stapelledikantje ophalen En djayden gaat lekker uit logeren dus ik ga opruimen inhuis. Over bloedprikken!! Ik had er 6 maar zat wel die van nekplooi meting bij. Hier geen kindejs aan de deur gehad voor sint maarten maar wij zouden deur toh neit open doen.. Ik ben opgegroeid met niet schooien aan deuren en sint maarten heeft er wel wat van weg
ohjaaaaaa. djayden heeft geen waterpokken gekregen maar de tandjes zijn aan doorkomen ennuh hij kan ook al beetje kruipen!!!
Goedemorgen allemaal!! @Senna; veel plezier met de babykamer halen, en wat leuk zo'n klein zusje! @Pingu; Joepie wat fijn dat je echo goed is! @Lan; sterkte met je mannetje tandjes die doorkomen zijn niet fijn. Hier ga ik zo aan het werk, eerst met een client naar ziekenhuis, daarna gelijk door met een dienst tot morgenochtend 9.00 uur. Als ik thuis kom ga ik gelijk met kids naar Leidschendam, want om 10.30 komt daar de goedheiligman met zijn pieten aan, en daar moeten we natuurlijk bij zijn Ik kom vanavond nog wel even buurten
pff hoe hou je het vol. zo werken tot morgenvroeg en dan door met de kids zonder te slapen. pfff ik zou halfdood zijn
Ik kan als het goed is wel slapen hoor op mijn werk, mijn dienst na het ziekenhuisbezoekje is van 16.00 tot 23.00 en dan kan ik slapen tot 7.00 uur, ik moet er alleen uit als er wat met de clienten is, maar dat gebeurd zelden. Ik werk daar nu 4 jaar, dus ik slaap daar bijna net zo goed als thuis. Moest wel gniffelen, de hele nacht wakker en dan nog door naar sinterklaas, nee dat zou ik ook niet trekken hoor.
oke dat scheelt. ik wou al zeggen pfffffffff das ja niet te doen anders hihi zo ik vertrek zo na me werk dus miss tot vanavond anders morgenavond