Wow senna: al bijna helemaal klaar met het kamertje, leuk hoor! Je bent er al lekker vroeg bij, maar wel erg leuk. Sandra:veel plezier vanmiddag! Kan me voorstellen dat zo'n kleintje van net 4 erg moe wordt van school. Hier ook ff heel blij: voel me vandaag zoveel beter, veel minder misselijk dan gisteren, heel fijn om even iets te kunnen doen zonder steeds de wc in te hoeven duiken! Ik ga zo met mijn zoontje naar Schiphol: papa ophalen en daarna een lekkere high tea doen.
Wij hadden het bedje dus opgehaald en meteen neergezet aangezien we aan het verbouwen zijn en al het speelgoed van djayden los op zijn kamertje lag. Dat hebben we nu mooi in onderste bedje gelegd
@Lan; dat is echt een leuk en handig bedje!! @Senna; wat een leuke meubeltjes, wel super hoor dat jullie allemaal al zover zijn. Wij moeten echt nog heel veel doen, want allebei mijn zoontjes schuiven een kamer door, dus in totaal in drie slaapkamers verbouwen Gelukkig is mijn man van het weekend begonnen met de zolder en ons streven is dat Thomas daar aan het eind van het jaar in kan. @Hester; wat fijn dat je, je vandaag zo goed voelt, hopelijk zet dit door!! Veel plezier met de high tea! Hier naar de bios geweest met Thomas, ook weleens leuk om met 1 kind wat te doen, Jasper ligt nog steeds te slapen, dus die ga ik zo maar eens wakker maken. Ik dacht dat mijn man op zolder zou gaan werken, maar helaas hij moest formule 1 kijken
Zo hier net helemaal nat geregend!! Voor Elise hebben we helemaal een regenhoes voor de fiets maar wij waren nat tot op ons ondergoed, heerlijk! Nu lekker met de joggingbroek op de bank Hester, geniet van je Hightea! Zomaar, vervelend maar het lijkt er voor jou bij te horen! Als het maar een klein beetje rood/ bruin is vooral niet druk maken dus. Sandra, zo jullie mogen nog mooi verbouwen dus Ach nog tijd zat toch! Ik ben er echt nog niet mee bezig. Senna, jullie zijn er vlot bij! Handig zo'n smoezelige vloerbedekking - ideaal om laminaat overheen te leggen
@ zomaar he bah dat is niet leuk @ senna wat een mooi kamertje zeg! @ hester fijn dat minder word met de misselijkheid goed teken tochveel plezier met je zoontje om je man op te halen van schiphol. @ sandra was de film wat??formule 1 tja dat is echt mannen gebeuren he @ all me ma ga dus niet mee woensdag nu hadden we vanmiddag bezoek van een hele goede kennis en die ga gezellig met mij mee hoefi kook neit op de fiets door het donker naar huis want bus verbinding is gewoon k*t hier.ben best wel teleurgesteld in me moeder.en als ik dan weer moeilijk zit en me manneke moet werken en kan geen vrij nemen ga ze ook mee.denk dat me mama nu boos is daar over want ze zeg niks op msn
@Momeera, mooi dat de echo er goed uitzag! Hoe gaat het nu met je misselijkheid? @Bowen, heb een tijdje last van een slapende arm s nachts. Volgens de fysio eerst alleen vanwege een nekblokkade maar dat is nu redelijk verholpen. Nu slaapt alleen mijn hand nog, vooral wanneer ik mijn pols dubbel doe (autorijden, op de computer). Krijg voor s nachts een brace zodat ik dan mijn pols niet dubbel kan klappen (eigenlijk wat jij zelf heb opgelost). Wel balen dat het na je zwangerschap niet helemaal over is gegaan, nu geen last? @Lan, mooie oplossing. Wel lief hoor dat ze door het rotweer het bedje hebben opgehaald @Supermom, haha heerlijk hè die hormonen. Ik heb die film als musical gezien en moest toen ook zo huilen (en was niet eens zwanger ) @Kiwi, spannend hoor ga je het hier ook vertellen? Herken dat wel hoor..ben er ook veel minder mee bezig dan de eerste keer. Vind het wel weer veel emotioneler. Denk omdat je nu weet wat er straks komt. @Sandra, gefeliciteerd met je 12 weken!! Jullie doen vaak leuke dingen met jullie jongens of niet? Gaat je zoon het niet verklappen denk je of mag dat ook wel? @Senna, leuk al echt een kamertje! Hier gisteren ook naar Sinterklaar geweest. Vorig jaar vond onze dochter het nog eng, maar helemaal niet..zat vol enthousiasme te zwaaien Kennen jullie het nieuwe zwangerschapskledingmerk Love 2 Wait? Heb gisteren een spijkerbroek gekocht..ze hebben zulke gave modellen.
Lan: schattig bedje! Zoiets hebben ze op het KDV ook. In het begin vond ik het net kooien voor een diertje maar toen was mijn zoontje pas 6 weekjes oud en dan denk je anders over zulke dingen Handig hoor straks met je twee kleintjes. Felicee: leuk dat ze de Sint nu wel leuk vond, schattig hoor. Priscilla: balen van je moeder! Probeer rustig en eerlijk met haar te praten hoe je er over denkt. Hebben jullie kids de schoen al gezet? Hier niet hoor, we hebben nog geen cadeautje in huis om erin te doen dus dat zou wat sneu zijn Odess: ik zie het al voor me: helemaal natgeregend! Maar thuis is het dan wel extra warm en gezellig. Sandra: vanaf welke leeftijd nam je je zoon mee naar de bioscoop? Ik weet niet of de onze nog te klein is (3,5). Hij kan wel met gemak een DVD geconcentreerd uitkijken (als ik errug misselijk ben, zelfs wel twee achter elkaar.... *schaam schaam*) dus dat zou geen probleem moeten zijn. Maar is het geluid niet te hard voor die kleine oortjes?
@Odess; dat is niet zo lekker helemaal nat regenen, maar dan is het wel weer extra lekker als je warm thuis op de bank zit. @Felicee; ik ken het merk niet, ik heb nu een spijkerbroek van mama Licious aan. Ik ga inderdaad veel op stap met mijn mannen, vind ik gezellig en de hele dag thuis zitten is niks voor mijn mannetjes, ook niet voor mij trouwens Van mij mag Thomas vertellen hoor of hij een broertje of zusje krijgt, daar maken we geen geheim van. @Hester; Ik nam Thomas mee naar de bioscoop toen hij een jaar of vier was, Jasper vanaf ongeveer 3,5 jaar en dat is prima gegaan. Ze vinden het geweldig en het geluid vind ik wel meevallen. Alleen 3D films zou ik nog niet heen gaan.
@ hester kon dat maarik en me vriend weten waarom ze niet mee gaat dan zeg ze o ik ga mee laatste moment druip ze af terwijl thuiszorg bij haar om half 3 kom al.en ja ik kan wel praten maar help niet ze zei wel ja ik ga volgende keer mee maar kom gewoon omdat ze mee moet met de bus.en daar baal ik van.vind nooit zo leuk als je voor mensen altijd klaar sta en dan niet mee gaat
Felice, net vrijdag een broek gekocht van dat merk, mooie broek maar wel duur! Je ziet er echt niet aan dat het een positiebroek is, heb echt een mooie donkere! Zoooo het spookt hier buiten! Inderdaad lekker warm binnen op de bank, al ben ik echt kapot! Ook erg veel last van maagzuur, bah! Nog maar ff een beker melk en dan vroeg op bed, ben kapot! Al is So you think you can dance ook erg leuk...
@Hester, in principe slaan we het schoen zetten nog even over. Ze snapt het nog niet zo..en vindt Sinterklaas en Zwarte Piet al leuk genoeg. Waarschijnlijk op het kdv wel. @Sandra, leuk hoor om zo actief te zijn...ben erg benieuwd dan wat de echo gaat laten zien. @Odess, ja inderdaad duur, maar wat je zegt. Zo stoer en je kan echt niet zien dat het een positiebroek is. Had nog een spijkerrokje van Noppies gekocht, was ook 65 euro! (echt belachelijk duur). Hier spookt het ook al zo...lekker weer om in bed te liggen, maar ben ook nog SYTYCD aan het kijken
Hier hebben de kids hun schoentje wel al gezet hoor Ik heb vanavond trouwens lekker geshopt voor sinterklaas, alle cadeautjes komen als het goed is dinsdag binnen. Lang leve intertoys.nl Scheelt me een hoop ergenis in overvolle speelgoedwinkels.
Schattige bedjes, Lan. Ik ben benieuwd wat je ervaring zal zijn met 2 kinderen op een kamer. Felicee: ik ga het met jullie delen het geslacht. Ik maak er sowieso geen geheim van, heb ik bij mijn zoontje ook niet gedaan. Ik heb even gegoogled op dit merk en wow wat een gave spijkerbroeken hebben ze! En als jullie zeggen dat het ook zo mooi en lekker zit, ga ik er ook voor. Priscilla: wat vervelend allemaal. Je zegt dat je zo teleurgesteld bent in je moeder, maar helpt ze je niet veel met Xander? Tenminste dat idee kreeg ik wel. Schoentjes: wij hebben nog geen schoen gezet. Tijd zat nog. Een echt cadeautje doen wel tijdens het pakjesavond en in zijn schoen krijgt hij iets van snoep oid. Sandra: je doet inderdaad vee leuke dingen met je kids. Ik heb ondertussen al wat leuke ideeen van je opgedaan. Over een half jaar zullen wij ook een abo op musea nemen, erg leuk! Hier: mijn mannetje is weer ziek. Het is de laatste weken echt kommer en kwel hier wat dat betreft. Er heerst van alles op het kdv en hij slaat natuurlijk geen ronde over, doet aan elk virusje mee. Gelukkig zijn het kleine virusjes, meestal is hij er binnen 1,5 weer bovenop. Ben blij als deze periode weer over is zeg. Trouwens, mijn moeder komt steeds met hele leuke kleding aan die ik tijdens mijn zwangerschap aan kan. Dan komt ze dat tegen in een winkel en kan ze het niet laten om het voor mij te kopen. Ze kent mij kledingstijl en heeft het ook altijd goed. Zo lief! Vanmiddag kwam ze weer met 2 dingen aan. Elke keer zeg ik dat ze het niet meer moet doen, maar ze kan het niet laten, mijn mams
@ kiwi klopt en heb ook geen schoonouders om op terug te vallen.dat vind ik jammer maar heb woensdag men kennis die mee rijsd met mij.me moeder zei nog ja ik probeer het wel te verzetten ik zo nee hoef niet meer kennis ga mee maar ik had met me moede afgesproken voor ze thuiszorg kreeg.en heb eerlijk gezegd wat ik er van vind en ze zeg er niks op terug.me manneke zei ga je niet druk om maken.jij weet beter en ik ook
Bekijk bijlage 108276 Uitgerekend: 23-05-2011 Kiwi1 (32) - 2de kindje 26-05-2011 Meta (39)- 3e kindje 29-05-2011 Sandra (31)- 3e kindje 31-05-2011 priscilla1987 (22) 2e kindje 31-05-2011 Odess (26)- 2e kindje 01-06-2011 Hester (30) - 2e kindje 01-06-2011 FireRose - 1e kindje 01-06-2011 Pingu (27) - 2e kindje 02-06-2011 Alinda27 - 1e kindje 02-06-2011 Senna04 (24) - 1e kindje 03-06-2011 BabyBergen(31) - 3e kindje 04-06-2011 Martine - (29) 3e kindje 04-06-2011 Felicee (28 )- 2e kindje 07-06-2011 Marry81 - 2e kindje 08-06-2011 Zomaar2010 - 1e kindje 08-06-2011 Mariaatje - 1e kindje 08-06-2011 tkonzijntje - 2de kindje 09-06-2011 Sstephanie1 (22) - 1e kindje 10-06-2011 Lan (28 ) - 2e kindje 12-06-2011 Ivje (31) - 2e kindje 13-06-2011 Laupio (27) - 1e kindje 15-06-2011 Judith1982 (28 ) - 2e kindje 16-06-2011 Bowen (33) - 2e kindje 17-06-2011 Ellen1983 (27) - 2e kindje 21-06-2011 Momeera - 2e kindje 28-06-2011 Juud74 (36) - 2de kindje 29-06-2011 Bloesem (29) - 2e kindje 30-06-2011 Supermom (25) - 2e kindje 30-06-2011 MendieC (29) - 1e kindje Afspraak: 16 nov. Zomaar2010 - 3e afspraak vk, en bloedprikken, echo 16 nov. Hester - 12 weken en nekplooimeting 16 nov. Sstephanie1 - tweede afspraak verloskundige 16 nov. Sandra - Termijnecho 17 nov. priscilla1987 - nekplooimeting 17 nov. Supermom - intake VK en echo 18 nov. Pingu - afspraak VK en termijnecho 18 nov. Senna04 - Afspraak VK + 2e Echo 12 weken 19 nov. MendieC - 1e afspraak vk 22 nov. Hester - 2e afspraak Gyn 22 nov. Judith1982 - 1ste echo 23 nov. Bloesem - 1e echo 23 nov. tkonzijntje - termijnecho 24 nov. Bowen - eerste echo 24 nov. Felicee - Combinatietest 26 nov. Babybergen - 4e echo + nekplooimeting + uitslagen kweeks 26 nov. Ellen1983 - 2e echo 29 nov. Ivje - termijn echo 29 nov. Judith1982 - vk 29 nov. Laupio - 12 weken echo gyn 30 nov. Bloesem- intake VK 01 dec. priscilla1987 verloskundige 01 dec. Kiwi1 - vk 01 dec. Felicee - vk 02 dec. Lan - Afspraak verloskundige 06 dec. Sandra - verloskundige 08 dec. Supermom - termijnecho 07 dec. Sstephanie1 - nekplooimeting 15 dec. Odess - verloskundige 16 dec. Babybergen- controle afspraak 15 jan. Senna04 - 20 weken echo 20w+2d 24 jan. Lan -20 weken echo ziekenhuis Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ 5 Vlindertjes: Wennes 5+5 Happyliesje 4+3 Kwiepark 6+1 Iris2009 5+2 Lynnami 7+3
@all Dank jullie wel Het is zeker wel vroeg, maar we konden er goedkoop aankomen en ja toen hebben we gebeld hihihi @lan Handig zo'n bedje als je verder geen ruimte hebt voor een babykamer Hij ziet er ook leuk uit! @sandra Zo he...dus de kids schuiven allemaal door...pfff dat lijkt me wel veel werk Gelukkig heb je wel een handige man @hester Fijn dat je je zo goed voelt! Hopelijk blijft het zo!! @odess Oh das wel balen, dat jullie helemaal nat zijn geregend Maar vind het altijd lekker om daarna te douchen en dan lekker voor de buis te hangen hihhi En die vloerbedekking is idd handig, is het gelijk niet meer zo gehorg als er laminaat overheen ligt @kiwi Van harte met je 13 weken Wat gaat dat snel!! Beterschap met je mannetje! @priscilla Balen dat het zo gaat met je moeder!
Pff wat heb ik weer een nacht gehad zeg... liggen draaikonten niet normaal. Om 02:30 lag ik met ogen wijd open van; goh wat zal ik eens gaan doen. Ik had honger dus beneden 2 crackers gegeten. Daarna beker warme melk. Zo stom dat je zo moe bent maar niet kan slapen! Ik ben nu al moe! Dit wordt een korte werkdag...