juni mama´s 2011 deel 2

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door priscilla1987, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. martine

martine Bekend lid

23 nov 2006
    673
    0
    0
    @hester fijn dat je je beter voelt
    @kiwi: beterschap met je zoon
    @mensiec: herkenbaar ben ook veel wakker, had ik vorige zwschappen ook maar na een maand of drie was dat weer over, daarna wordt je weer wakker van andere dingen haha plassen, schoppende baby etc

Begin mij ook stuk beter te voelen, krijg weer mn energie wat terug, vind het alleen zo raar dat ik zo kortademig ben, als ik de trap oploop lijkt het wel alsof ik de marathon heb gelopen of zelfs als ik lang achter elkaar praat ….lijk wel een bejaarde…

Hebben jullie ook een hogere hartslag dan normaal? Ik zit normaal al vrij hoog maar nu over de 100 in rust…zat gister al zeker een half uur op kantoor op mn werk e toen waren we elkaars bloeddruk en pols aan het meten en toen was het zelf 108…hmmm vreemd…
    Nou ja zal eens aan de vlos vragen

2. mamv1

mamv1 Niet meer actief

@mendieC
    Hier vannacht ook weinig geslapen...pfff
    Moet ik vanmiddag ook nog weer werken...

@Martine
    Ik heb eigenlijk geen idee...vorige keer was mijn bleoddruk goed bij de vk...
    En hijgen als je de trap oploop, daar heb ik ook erg veel last van..pffff
    Dan moet ik als ik boven ben wel ff bijkomen...

3. Momeera

Momeera Actief lid

16 okt 2010
    448
    0
    0
    Activiteitenbegeleider
    Utrecht
    Bekijk bijlage 108327
    Uitgerekend:
    23-05-2011 Kiwi1 (32) - 2de kindje
    26-05-2011 Meta (39)- 3e kindje
    29-05-2011 Sandra (31)- 3e kindje
    31-05-2011 priscilla1987 (22) 2e kindje
    31-05-2011 Odess (26)- 2e kindje
    01-06-2011 Hester (30) - 2e kindje
    01-06-2011 FireRose - 1e kindje
    01-06-2011 Pingu (27) - 2e kindje
    02-06-2011 Alinda27 - 1e kindje
    02-06-2011 Senna04 (24) - 1e kindje
    03-06-2011 BabyBergen(31) - 3e kindje
    04-06-2011 Martine - (29) 3e kindje
    04-06-2011 Felicee (28 )- 2e kindje
    07-06-2011 Marry81 - 2e kindje
    08-06-2011 Zomaar2010 - 1e kindje
    08-06-2011 Mariaatje - 1e kindje
    08-06-2011 tkonzijntje - 2de kindje
    09-06-2011 Sstephanie1 (22) - 1e kindje
    10-06-2011 Lan (28 ) - 2e kindje
    12-06-2011 Ivje (31) - 2e kindje
    13-06-2011 Laupio (27) - 1e kindje
    15-06-2011 Judith1982 (28 ) - 2e kindje
    16-06-2011 Bowen (33) - 2e kindje
    17-06-2011 Ellen1983 (27) - 2e kindje
    21-06-2011 Momeera (28 ) - 2e kindje
    28-06-2011 Juud74 (36) - 2de kindje
    29-06-2011 Bloesem (29) - 2e kindje
    30-06-2011 Supermom (25) - 2e kindje
    30-06-2011 MendieC (29) - 1e kindje

Afspraak:
    16 nov. Zomaar2010 - 3e afspraak vk, en bloedprikken, echo
    16 nov. Hester - 12 weken en nekplooimeting
    16 nov. Sstephanie1 - tweede afspraak verloskundige
    16 nov. Sandra - Termijnecho
    17 nov. priscilla1987 - nekplooimeting
    17 nov. Supermom - intake VK en echo
    18 nov. Pingu - afspraak VK en termijnecho
    18 nov. Senna04 - Afspraak VK + 2e Echo 12 weken
    19 nov. MendieC - 1e afspraak vk
    22 nov. Hester - 2e afspraak Gyn
    22 nov. Judith1982 - 1ste echo
    23 nov. Bloesem - 1e echo
    23 nov. tkonzijntje - termijnecho
    24 nov. Bowen - eerste echo
    24 nov. Felicee - Combinatietest
    26 nov. Babybergen - 4e echo + nekplooimeting + uitslagen kweeks
    26 nov. Ellen1983 - 2e echo
    29 nov. Ivje - termijn echo
    29 nov. Judith1982 - vk
    29 nov. Laupio - 12 weken echo gyn
    30 nov. Bloesem- intake VK
    01 dec. priscilla1987 verloskundige
    01 dec. Kiwi1 - vk
    01 dec. Felicee - vk
    02 dec. Lan - Afspraak verloskundige
    06 dec. Sandra - verloskundige
    06 dec. Momeera - Termijnecho & Gyn
    08 dec. Supermom - termijnecho
    07 dec. Sstephanie1 - nekplooimeting
    15 dec. Odess - verloskundige
    16 dec. Babybergen- controle afspraak
    15 jan. Senna04 - 20 weken echo 20w+2d
    24 jan. Lan -20 weken echo ziekenhuis

Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ 5 Vlindertjes:
    Wennes 5+5
    Happyliesje 4+3
    Kwiepark 6+1
    Iris2009 5+2
    Lynnami 7+3

4. Momeera

Momeera Actief lid

16 okt 2010
    448
    0
    0
    Activiteitenbegeleider
    Utrecht
    @Senna: Mooie babykamer. Wat ben je al vroeg klaar zeg!! Wij moeten uberhaupt nog bedenken welke kamer de babykamer wordt.

@Hester: Oh gelukkig iets minder misselijk. Ik voel me ook iets beter. Heerlijk even niet de hele dag kokhalzen e.d.

@Lan: Echt een stoer bedje hebben jullie. Slimme oplossing voor niet zoveel ruimte en toch een leuke kamer.

@Priscilla: Oh wat balen zeg van je moeder, ik kan me voorstellen dat je teleurgesteld bent. Gelukkig dat je kennis wel mee gaat, want alleen is ook niks.

@Felicee: Het gaat sinds gisteren een beetje beter. We waren gisteren op een verjaardag en ik was nog heel beroerd toen ik binnen kwam. Uiteindelijk heb ik een stukje taart genomen omdat ik iets in mijn maag moest hebben en dat viel heel goed. Toen ging het langzaam beter. Vannacht ook goed geslapen dus hopen dat ik dit nog even voortzet.

@Odess: Ja ben gisteren ook veel te laat naar bed gegaan door SYTYCD. Vond het na vorige keer wel spannend. De dans van Natasha en Lorenzo vond ik zoooo mooi.
    @Sandra: Intertoys.nl wat een briljant idee. Daar moet ik ook maar eens gaan kijken ;)
    @Kiwi: aah beterschap met je mannetje. Wat lief van je moeder! Natuurlijk hoeft het niet maar het is wel heel lief vind ik.
    @MendieC: He gat vervelend als je niet kan slapen he? Ik had dat bij mijn vorige zwangerschap ook in het begin, maar ik heb de schade later in de zwangerschap goed ingehaald hoor. Deze keer heb ik het gelukkig veel minder.
    @Martine: Ik ben ook al heel snel kortademig. Vervelend dat dat nu al is, ik had gehoopt dat het nog iets langer zou duren.

Zo ik heb de lijst weer even aangepast, werd ook wel eens tijd.
    Hier trouwens nog steeds ziekenboeg zelfs nu het met mij wat beter gaat want mijn dochter heeft waterpokken. Zielig hoor, ze heeft er veel last van. Ze ligt nu heel zielig op de bank.
    Ik ga nu ff proberen iets te eten, dat blijft toch een opgave...

5. sandra

sandra Fanatiek lid

Goedemiddag allemaal!!

Ik was vanmorgen nog zo ontzettend moe toen ik opstond en een beetje hoofdpijn, dus toen de kids naar school waren ben ik lekker terug mijn bedje in gekropen voor twee uurtjes heerlijk:p

Straks even met de honden het bos in, het is hier echt heerlijk weer.

@Momeera; fijn dat je je wat beter voelt, beterschap voor je dochtertje.
    En ja intertoys.nl is echt ideaal!

@Martine; ik ben volgens mijn niet sneller buiten adem, maar ik ga er eens opletten.

@MendieC; erg is dat zeg, dat je zo moe bent maar toch niet kan slapen, heb het ook soms en dan is inderdaad het beste er even uit te gaan.

@Kiwi; beterschap voor je mannetje

6. Kiwi1

Kiwi1 Fanatiek lid

26 dec 2007
    4.849
    0
    0
    Hoi meiden,

Mendie: herkenbaar, ik heb ook een hel nacht gehad. Dat komt deels omdat ik zowel zaterdag als zondag te veel heb geslapen. Ik kon dus geen slaap vatten. Daarnaast is mijn zoontje niet helemaal lekker en is dus een paar pratend wakker geworden 's nachts. Hij slaapt dan snel weer verder, maar ik lig dan weer wakker. Vanochtend was ik gewoon draaierig van slaaptekort.

Senna: dank je wel voor de felicitaties. Lief van je. Het gaat inderdaad super hard. Het tweede trimester is officieel begonnen!

Martine en Momeera: fijn dat jullie je beter voelen! Ik heb zelf geen idee of mijn hartslag hoger is, maar het hoort er in ieder geval helemaal bij.

Momera: beterschap voor je meisje!

Sandra: heerlijk nog even terug in bedje!

Ik ga zo lekker in bad. Ik bedacht mij net dat ik maar beter nu niet kan slapen (zoontje ligt te slapen, dus kan wel), anders lig ik vanavond weer wakker. Mannetje heeft in ieder geval geen koorts meer, maar wel diaree en weigert om maar iets te eten. Ik word er zo moedeloos van. Ik merk gewoon dat ik onder invloed van hormomen veel minder geduld heb. Ik kan zo boos worden als hij de hele dag weigert te eten. Tegelijkertijd bedenk ik dat hij er ook niets aan kan doen, maar toch voel ik boosheid in me. Zo raar! Ik ben mijzelf dus vandaag constant aan het inhouden. Ga dus zo lekker even tutten en ontspannen!

7. YellowButterfly

YellowButterfly Niet meer actief

Kiwi, dikke knuf voor jou! Ik hoop dat lekker relaxen je ff goed doet! En jij zit al in het tweede trimester, dit is het leukste onderdeel :) Sandra veel plezier buiten! Mom, wat fijn dat je je iets beter voelt! Bij mij werd het na 9 weken beter, ik hoop bij jou ook!! Martine, heel herkenbaar! Zware hartslag en hijgen als een karrepaard, check :D hier heeft ,anlief vandaag zijn thuisdag en die is lekker hachee aan het maken, jummy!

8. Kiwi1

Kiwi1 Fanatiek lid

26 dec 2007
    4.849
    0
    0
    Zeker yummy, Odess! Heerlijk, vooral als een ander voor je kookt. Geniet er van straks.

Oh, wat ben ik heerlijk ontspannen. Lekker in bad geweest, geharst geepileerd, gescrubd. Alles erop en eraan. Heerlijk. Ik zie de rest van de dag al een stuk zonniger in. Heb ook meteen een 13 weken buikfoto gemaakt. :)

9. priscilla1987

priscilla1987 Fanatiek lid

14 jul 2008
    3.373
    522
    113
    Vrouw
    thuiszorg medewerkster
    BRABANT
    goedemiddag meiden:D

zo heb gewerkt me vriend afgelost en thuis gaan boenen ben gebroken:p

@ mendiec ik heb dat ook snachts eruit en veel draaien ben altijd eerder dan de wekker wakker zelfs;)

@ martine mijn bloeddruk was vorige keer allemaal goed ik laat gewoon meten door de vk

@ senna04 dat heb ik nou ook dat hijgen en ook als ik ff wat gedaan heb in huishouden heb net 2 keer pauze genomen van de moeheid

@ momeera mooi dat wat beter gaat en de kleine watterpokken is minder.

@ sandra hier kan ik ook het bos in met de honden maar jammer genoeg moet ik er ver voor lopen.

@ odess ohh hachee lekker heb ik vorige week nog op:p

@ kiwi dat gaat echt rap bij jou 13 weken alweer.

zo ik ga zo me was uit de droger halen beddengoed erin en dan koken ga lekker aardappellen eten met peetjes en erwtjes en sate snitzel:D

10. MendieC

MendieC Bekend lid

1 sep 2010
    695
    0
    0
    Nou meiden 'fijn' dat jullie dezelfde klachten kennen!

Gelukkig mag ik vd bedrijfarts even 2 uur minder per dag werken, want ik redde het niet mijn dagen vol te maken!

Mooi buikje al Kiwi! *beetje jaloers* haha!

Alhoewel ik wil nog eben geen buikje; volgende week sollicitatie en ik ga natuurlijk nog niets verklappen, anders vinden ze vast een andere reden om mij niet aan te nemen!
    Wel lastig hoor..

11. Arti13

Arti13 Niet meer actief

Hoi Meiden,

Ik heb wel gelezen, maar ik heb echt de puf niet om te reageren hoor. Vind het knap dat jullie het zo goed bijhouden. Maar ik vind al het nieuws en de updates leuk, dus ik neem wel even de tijd om te lezen.

Ik merk dat de 2de zwangerschap echt veel zwaarder is. De eerste vloog ik zo doorheen. Vond het zelfs saai. Nou ik voel me tot nu toe alleen nog maar beroerd, ik ben hartstikke moe en heb weinig zin om maar iets te doen. Niet echt handig met een dreumes om je heen.

De auto ging ook nog stuk vrijdag. Kapotte voorveer. We hebben zaterdag een nieuwe gekocht. Een tweede hands Renault Scenic uit 2004. Superveel ruimte, dus fijn straks met nr 2 erbij. We hadden een Renault Clio, dus het werd ook wat krap.

12. YellowButterfly

Kiwi, wat een mooie buik!!! Lekker dat ze zo gerelaxed hebt!

Judith, wat vervelend dat het je zwaar valt. Ik heb dat juist niet. Hopelijk voel je je snel fitter!

13. YellowButterfly

Pris, pootjes op de bank doe ik nu ook :D

Owja en de hachee was heerlijk :D

14. Momeera

Momeera Actief lid

16 okt 2010
    448
    0
    0
    Activiteitenbegeleider
    Utrecht
    @Kiwi: Ja vervelend is dat he? Ik ben normaal gesproken overdreven geduldig met mijn dochter maar nu niet echt, heel zielig vind ik dat voor haar.
    Wow Mooi buikje. Ik heb ook al een aardig buikje maar een groot deel daarvan had ik nog van de vorige zwangerschap dus ben nog niet echt trots.. Hoewel het wel fijn is dat ik hem nu niet meer echt hoef te verbergen.

@Odess: Thanx ik hoop ook op 9 weken dan maar. Ik moet zeggen dat ik wel drie keer emesafene per dag neem nu dus het kan ook daardoor zijn dat ik me beter voel.

@MendieC: Lijkt me spannend nu een sollicitatie. Ik zou inderdaad ook niet te open zijn over de zwangerschap, misschien wel tegen de tijd dat ze gezegd hebben dat ze je aannemen ;)

@Judith: Balen dat het nu zwaarder is voor je. Ik dacht eigenlijk dat het bij de tweede meestal minder zwaar was? Of is dat alleen de bevalling? Nou ja hoe dan ook balen dat het bij jou niet zo lekker gaat nu.

Heb net met mijn dochtertje Sneeuwwitje en Assepoester zitten kijken. Leuk joh die Disney films. Ze vond ze ook echt geweldig. Met name Assepoester. Het is dan ook wel echt een meisje-meisje, ze is dol op prinsessen en prinsen.

Nou het is acht uur maar denk niet dat ik nog lang op zal blijven. Dus bij deze alvast een goede nachtrust voor iedereen gewenst.

15. priscilla1987

14 jul 2008
    3.373
    522
    113
    Vrouw
    thuiszorg medewerkster
    BRABANT
    @ momeera nu jij over disney begint moet ik denken aan die disney boekjes die spaarde ik vroeger:D

@ odess ja heerlijk is dat he hachee zo en nu heb ik pas me pootjes op de bank haha.bed opgemaakt huis aan kant kan er weer tegen aan:p

@ mendiec lekker joh minder werken hier werk ik ook minder dan normaal hoor ben van 24 uur naar 15 uur gegaan.

@ judith word jij eens snel beter.en auto kapot dat zal je altijd zien he de dure maand kom eraan en dan gaat alles kapot!!

ik ben nu trauma centrum aan kijken was een vrouw 15 weken zwanger in elkaar gestoord in het winkelcentrum.zo en nu ga ik lekker toetjes parade eten.en dan woensdag eens aan de muren van de babykamer beginnen (gaatjes dichten,dartbord eruit gooien:p).en kasten naar de slaapkamer laten slepen door me vriend heb die nog wat te doen:pwant ons huis is echt raar huis een mini kamer en langwerpig en vierkant.

16. supermom

supermom Bekend lid

22 okt 2010
    795
    0
    0
    Finance
    @Kiwi, ow wat een mooie buik!

@Priscilla, ook af en toe een beetje rusten he ;).

@Mom truste!!

@MendieC succes met je sollicitatie

@Odess, je weet me wel iedere keer jaloers te maken. Eerst de pannenkoeken, nu weer de hachee :p.

17. Kiwi1

Kiwi1 Fanatiek lid

26 dec 2007
    4.849
    0
    0
    Hahah, die Priscilla de toetjesparadeverslaafde :D

Jeetje, er staat je vriend nog wat te wachten dit weekend ;)
    Leuk vooruitzicht bezig zijn met de babykamer.

Onze babykamer is en was al helemaal klaar voor de inrichting. Wij wonen sinds een paar maanden in een nieuwbouwhuis, dus de kamer is netjes afgewerkt en leeg, klaar om ingericht te worden. Wij wachten er lekker mee totdat wij het geslacht weten. We hoeven verder geen meubeltjes te kopen natuurlijk (mijn zoontje krijgt een grote jongens kamer) het gaat alleen maar om de accessoires.
    Hmmmm, ben langzamerhand wel errug benieuwd naar het geslacht...

18. priscilla1987

14 jul 2008
    3.373
    522
    113
    Vrouw
    thuiszorg medewerkster
    BRABANT
    @ supermom ik doe niks meer deze week ja de wc en koken de rest doe ik woensdag wel weer dweilen en stofzuigen:D

@ kiwi wie ik zou niet durven heb er 4 maar ben te lui om op te staan:pen kamertje wij hebben mooie grenen meubeltjes past goed bij onze inrichting:Dmaar echt aankleden doen we pas als we het geslacht weten.ga ik morgen even voor bellen of volgende week voor de geslachtsbepaling:p

19. YellowButterfly

Super, dat doe ik speciaal voor jou :D

20. sandra

sandra Fanatiek lid

Ik begin ook heel nieuwsgierig te worden naar het geslacht, ik was er eigenlijk bijna zeker van dat het jongetje zou worden, maar nu heb ik vannacht gedroomt dat we een meisje kregen:)

Deel Deze Pagina