spannend hoor sandra! @hester: vervelend indd, ken die med niet die jij gebruikt, die heb je ook al snel gekregen dan, had je al bij een eerdere zwsch veel last van misselijkheid? had het de vorige keren ook tot een week of 14, maar nu is het wel erger.. iemad nog tips behalve med dan...heb al beschuit, vanille vla etc...helpt niks, alleen pepermuntje soms voor even
Martine: ik had bij mijn zoon hyperemesis gravidarum en ben toen enorm uitgedroogd omdat ik een hele week in het buitenland was toen het begon en daar geen medicijnen kon krijgen... Uiteindelijk bij mijn 1e zwangerschap wel aan de medicijnen gegaan en dat hielp wel (in plaats van letterlijk 20x per dag nog slechts 8x overgegeven tot en met week 16) Nu houd ik helaas weer niets binnen, dus ben meteen met de Emesafene gestart, maar worstel nog een beetje met hoe ik het het beste kan gebruiken niet teveel, niet te weinig), want ik moet gewoon werken en dat is zoooo lastig! Die pillen maken je ook erg versuft en verstrooid, dus ik wil er niet teveel van nemen. Maar zonder voedingsstoffen word je concentratie er ook niet beter op. We klungelen nog maar even door... het is voor een goed doel! *rent weer naar wc*
@Babs, nee ben nog niet naar de huisarts geweest. Krijg bij de 7 weken een echo bij de gynaecoloog. Allemaal erg spannend. Ik ben nu 5 weken en 3 dagen. Wat gaan jullie snel hihihihi. Ik heb 24 uur niet gekeken en we zijn al weer 12 bladzijdens verder. Ik lees alles wel, maar het is moeilijk om overal dan op te reageren. Heb een kleine rondlopen en druk leventje. Vind het wel fijn om af en toe in te springen.
man priscilla wat ben jij actief zeg. jakkie ik doe vandaag lekker helemaal niks! ha! nou oke heb net ff kattenvoer gehaald
dit heb ik allemaal gedaan de douche helemaal uitgedaan inclusief tegels de 2 slaapkamers inclusief babykamer de kleding kamer boven gestofzuigd ramen boven trap gezogen douche gedweild was in wasmachine gedaan nu in droger beneden banken en vloer gestofzuigd ramen gezeemd)moet nog voordeur binnen buiten en voor raam de wc moet nog dweilen was opvouwen als droog is dan nog koken en beneden verdieping poetsen doe ik woensdag middag als ik vrij ben
ben actief in de weer he heb ik van me moeder heb de schoonmaak tic gekregen vriend zal trots zijn die kom zo thuis
Hier een heel mooi vruchtje gezien met een kloppend hartje, alles zag er heel goed uit!!! Ben zo blij. Straks zal ik wat meer vertellen, maar moet nu de jongens uit school halen!
@Sstephanie, dat is zeker fijn! Vind foto's maken bij de tandarts al eng voor de kleine. @Priscilla, oh hou op, moet ook nog zoveel strijken. @Hester, de vorige zwangerschap was ik ook kotsmisselijk vanaf week 5 tot week 16. Alleen maar overgeven en misselijk. De zetpillen zorgen ervoor dat ik pas rond 17:00 uur misselijk werd ipv de hele dag. Klote is dat toch zeg die kwaaltjes!
Allereerst Sandra- JOEPIE! Ik ben speciaal voor jou eerder opgestaan ondanks het feit dat Ryker nog lekker lag te knorren en ik langer in bed had kunnen blijven liggen. Ik ben zo blij als er weer iemnad een hartje heeft gezien. Weten wat we krijgen- Ja we willen het wel weten maar in tegenstelling tot de zwangerschap van Ryker gaan we het aan niemand vertellen wat het is.
Priscilla wat ben jij actief! Sandra: wat geweldig!! FIjn he? Felicee: hopen dat het deze keer makkelijker voor je is met alle klachten.
@priscilla was draaide nog hier dus maar randje dichtgekit in badkamer lol op mijn manier ga er maar niet mn beroep van maken!!
@dawo ik ben er ook zo een alles op mijn manier @hester ja he te actief me vriend zeg nu ga je rusten je heb heel dag in de weer gewerkt woensdag mag je weer verder @sandra joepie is echt fijn he om een hartje te horen ik moet nog een week en 2 dagen wachten
Sandra jeee! Wat geweldig! Kan niet wachten tot ik mag, nog 12 dagen, duurt lang! Priscilla, pff, waar heb je zin in? Hier moet ook veel gebeuren, maar heb woensdag een tentamen dus doe lekker niks. Zie het donderdag wel weer. Misselijke meiden, wat vervelend! Ik ben af en toe met vlagen een beetje misselijk. Soms maak ik me daar wel ongerust over, maar mn moeder en oma waren ook niet misselijk, dus zal dat wel niet hebben..
Ik ben zo ontzettend opgelucht, het is nog geen garantie maar de kans op een miskraam neemt nu wel heel erg af. Ze zei we gaan het eerst uitwendig proberen zien we het dan niet goed dan doen we een inwendige echo. Maar je zag het prima met een uitwendige echo. Ze zag wel een cyste in mijn eierstok, dat kan verder geen kwaad en dat komt wel vaker voor in een beginnende zwangerschap, als het goed is, is die met 12 weken verdwenen. IK zal vanavond de foto van ons kleine ukkie laten zien, maar dan heb ik de computer van mijn man nodig. @Lynnami wat lief dat je speciaal voor mij eerder bent opgestaan. Ik hoop dat jullie allemaal zo'n mooie echo krijgen
Bekijk bijlage 100231 Uitgerekend: 26-05-2011 Kiwi1 - 2de kindje 27-05-2011 Troetelbeer90- 1e kindje 29-05-2011 Sandra - 3e kindje 29-05-2011 Odess- 2e kindje 01-06-2011 Hester - 2e kindje 01-06-2011 FireRose - 1e kindje 01-06-2011 Pingu - 2e kindje 02-06-2011 Alinda27 - 1e kindje 03-06-2011 Selena24 - 1e kindje 03-06-2011 BabyBergen - 3e kindje 04-06-2011 Martine - 3e kindje 04-06-2011 Felicee - 2e kindje 06-06-2011 Dawo - 2e kindje 06-06-2010 Lot27 - 1e kindje 06-06-2010 Anoniempje - 2e kindje 08-06-2011 Zomaar2010 - 1e kindje 08-06-2010 Mariaatje - 1e kindje 09-06-2011 Sstephanie1 - 1e kindje 14-06-2011 Lynnami - 3e kindje 15-06-2011 Judith1982 - 2de kindje 15-06-2011 babs81 - 3de kindje Afspraak: 11 okt. Troetelbeer90- intake+ echo 13 okt. Kiwi1 - eerste afspraak verloskundige 14 okt. BabyBergen - eerste echo 19 okt. Sandra - intake verloskundige 20 okt. Odess - eerste echo 20 okt. FireRose - gynaecoloog + 2e echo 20 okt. Sstephanie1 - eerste afspraak verloskundige 20 okt. Selena24 - 1e afspraak vk 21 okt. DaWo - vroege echo 21 okt. Alinda27- eerste echo 21 okt. Pingu - eerste afspraak verloskundige 21 okt. Mariaatje eerste afspraak verloskundige 22 okt. Pingu - eerste echo 23 okt. SStephanie1 - eerste echo 25 okt. Hester - eerste echo gyn 26 okt. Alinda27 - eerste afspraak VK 27 okt. zomaar2010 - eerste afspraak VK 27 okt. Lot27 - intake VK 29 okt. Lynnami - echo 01 nov Judith1982 - intake vk 02 nov. Anoniempje intake VK 02 nov. echo 04 nov. Felicee - intake VK + eerste echo 11 nov. Sandra - termijnecho 16 nov. Anoniempje eerste echo 22 nov Judith1982 - 1ste echo Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ Vlindertjes: Wennes 5+5 Happyliesje 4+3 Kwiepark Iris2009 5+2 Zo mijn nieuwe afspraken erbij gezet.