juni mama´s 2011 deel 2

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door priscilla1987, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mamv1

mamv1 Niet meer actief

Mooi!! :D

2. mamv1

mamv1 Niet meer actief

Ik heb ook een echo gehad met 7,5 week, en hij staat in mijn album ;)

3. Irissimon

Irissimon Niet meer actief

Sstephanie wat een leuke kamer en kleertjes

4. mamv1

mamv1 Niet meer actief

Fijn dat alles goed was!
    Ben benieuwd naar je echo :D

5. Irissimon

Irissimon Niet meer actief

kom je zo tegen hahaha

6. mamv1

mamv1 Niet meer actief

7. mamv1

mamv1 Niet meer actief

Ik zag het hihihi :D

8. priscilla1987

priscilla1987 Fanatiek lid

14 jul 2008
    3.373
    522
    113
    Vrouw
    thuiszorg medewerkster
    BRABANT
    @ hester fijn dat alles in orde is:D

zo echt mooie echo's komen er voorbij

zo hier hondjes uitgelaten door de mist heen me pup werd zomaar opgepakt maar ben maar vriendelijk gebleven;)alleen vond zielig dat me andere hondje niet geaaid werd of nauwelijks.

oeh morgen hier de echo om 5 uur smiddags pas pff

9. sandra

sandra Fanatiek lid

Ik had het er trouwens met de VK over dat ik plopjes voelde,
    nu voelde ik het tijdens de echo nl weer.
    En ze zei dat geloof ik gelijk, zeker omdat dit je derde is;)
    Bijzonder is het allemaal he, dit wordt ons derde kindje maar geniet nu misschien nog wel meer dan de vorige zwangerschappen

10. YellowButterfly

YellowButterfly Niet meer actief

Wat een prachtige plaatjes allemaal zeg!! Wowie!

Hester wat heerlijk wat je zo'n mooie uitslag hebt gehad!! Geniet er lekker van!

Sandra, heerlijk he! Ja het is gewoon bewuster denk ik een volgend kindje :) Wat heerlijk dat jij mini al zo duidelijk voelt, dat heb ik niet hoor! Ik voel een of meerdere keren per dag kleine kriebeltjes :)

Zo vandaag ook de magische 12 weken gehaald, heerlijk :)

11. supermom

supermom Bekend lid

22 okt 2010
    795
    0
    0
    Finance
    @Senna, heb het even in je album opgezicht. Leuk! nu heb ik helemaal zin in morgen :)

@Odess, proficiat!! dat zal wel een heerlijk gevoel zijn inderdaad

@Sandra, wat fijn dat je het al kan voelen! En ik ben dan nog niet zwanger van de derde, maar ik geniet er nu ook al meer van dan de eerste keer. Is toch heel anders denk ik telkens.

12. BabyBergen

BabyBergen Fanatiek lid

8 okt 2010
    2.848
    0
    0
    zomaar:mooie echo
    felicee: ow lekker zeg, gefeliciteerd met je mannetje
    sandra: ook ik voel hier kriebels en heel af en toe een plopje
    het zijn absoluut niet mijn darmen want die zitten niet op die plek waar ik het voel :p
    maar de echoscopiste zei ook dat dat best zou kunnen omdat ik natuurlijk al 2 kindjes in mn buik heb gehad en ik tevens ook niet zo groot ben

13. Kiwi1

Kiwi1 Fanatiek lid

26 dec 2007
    4.849
    0
    0
    Joehoe, Hester! Wat goed! En gefeliciteerd met je 12 weken! Wat een fijne berichten hier allemaal he de laatste tijd. Echt genieten dit.

Odess: jij ook gefeli met je 12 weken!

Zomaar: jij ook gefeliciteerd met weer een goede echo.

Sandra: wow, wat bijzonder dat je zo duidelijk je baby al voelt. En zo te horen is de kans groot dat het weer een jongetje wordt. Stoer hoor. Mijn schoonzusje heeft ook 3 zoons, zo stoer vind dat! Zou ik helemaal niet vervelend vinden.:)
    Ik ga denk ik ook mijn echo bij de "onderzoeken en echo's" plaatsen. Ben benieuwd!

Felicee: gaat weer goed met mijn mannetje, dank je wel. Gefeliciteerd met je man! Jullie zit al lekker bij de Griek. Lekker hoor! Eet smakelijk. En wat sneu van je dochtertje. Dat spugen schijnt momenteel erg de heersen. Hier alle kindjes op het kdv hebben het gehad.

Sstephanie: leuk kamertje!

Priscil: veel plezier morgen!

Supermom: alvast veel plezier morgen!

Hier: vanmiddag heerlijk sushi gegeten bij een hele goede tent. Oh my goodness, het smolt gewoon op mijn tong. Heerlijk!

14. supermom

supermom Bekend lid

22 okt 2010
    795
    0
    0
    Finance
    @Zomaar mooie echo! wow!!

@Felicee, mmmmm lekker relaxed verwen dagje gehad. En nu lekker aan het smullen bij de Griek! jaloers :D!

15. supermom

supermom Bekend lid

22 okt 2010
    795
    0
    0
    Finance
    Wow Kiwi, ik zie net dat je al 13+1 weken bent! wat gaat dat snel zeg. super!

16. YellowButterfly

Ow super wat een super manier trouwens om het je moeder te vertellen, ben heel benieuwd!!

Kiwi, sushi in een goede tent zal wel heel vers zijn en daarom niet gevaarlijk zijn of niet?

BB, jij ook al leuk :D

17. Lan

Lan Fanatiek lid

28 nov 2008
    1.824
    8
    38
    Vrouw
    Postbode
    Venray (Limburg)
    Djayden weer koorts dus niet veelt ijd om overal op te reageren hij blijft huilerig en nu hij in bed ligt kan ik weer effe wat doen in huis...

18. YellowButterfly

Mijn buik met 12 weken! Ik ben niet de slankste, maar die buik komt toch niet van mezelf :D Dit is trouwens mn nieuwe lovetowait broek :)

19. Kiwi1

Kiwi1 Fanatiek lid

26 dec 2007
    4.849
    0
    0
    Odess, verse sushi uit een goede tent is zeker niet gevaarlijk. Prima te eten. Mijn verloskundige moedigde me juist aan om vaak lekkere sushi eten :)

Supermom: zo benieuwd hoe je moeder zal reageren! Ik zie het al voor me.

Lan, beterschap met je mannetje. Het is echt de periode nu he. Dweilen met de kraan open, heb ik soms het idee.

20. Kiwi1

Kiwi1 Fanatiek lid

26 dec 2007
    4.849
    0
    0
    Mooi buikje, Odess!
    Oh, heb jij misschien zien om foto te maken van de hele broek? Ik wil graag zien hoe het staat, overweeg het namelijk ook te kopen.

Deel Deze Pagina