Nou vooruit, ik ben redelijk breed in de heupen hoor! Ik moest in deze broek 2 maten groter dan de noppies broek die ik daarvoor aanhad, dus hij is niet echt berekend voor brede heupen, schrik daar niet van als je hem aantrekt! Maar ik vind het een fijne broek en hij is zeker niet typisch positie
@ supermom veel plezier bij de griek @ odess mooi buikje! @ kiwi dankje alhoewel ik een hele dag moet wachten zo hier sta beat de mol op is wel lachenzal zo manneke nog keer bellen de hondjes missen de baas erger dan mij
Oh ja, hij ziet er zeker heel mooi uit. En inderdaad niet als een normale positiebroek. Zouden ze hem ook in skinny uitvoering hebben? Ik ga eens ff googlen. Ik ben de rechte pijpen echt niet meer gewend om te dragen.
@supermom veel plezier bij de griek Priscilla, ik was jaloers op Felicee. Zij was bij de Griek . hihi
mooi buikje!, mooie broek ook.... ik ben ook heeeeeel blij met de positiebroeken, zou me anders geen raad meer weten kan niet meer tegen druk op mijn blaas/baarmoeder kiwi: sushi = vette vis? het lijkt me zo goor he , nooit geprobeerd dus
Wauw mooi buikje Odess, vind het een erg leuke broek, wat was het merk ook alweer?? Ga volgende week met mijn moeder en zusje een dagje winkelen in Amsterdam en dan krijgen we ook wat van mijn moeder, dus misschien wel een spijkerbroek @Kiwi; fijn dat je zo heerlijk gegeten hebt vanmiddag, ik heb zelf helemaal niets met Sushi, maar goed ik ben ook geen visliefhebber. @Lan; beterschap voor je mannetje. @Babybergen; wat leuk dat jij ook al plopjes voelt! @ geslacht; ik heb echt totaal geen voorkeur en vind het inderdaad wel stoer drie jongens, maar twee jongens en een meisje vind ik ook leuk hoor. Als ik de keuze zou hebben zou ik het echt niet weten
Haha, BB. Sushi is met allerlei soorten vis, vet en niet vet. Vaak rauwe vis zoals zalm of tonijn, enkele keer gebakken, maar dat laatste vind ik niet lekker als sushi. Het kan ook icm rauwe groente. HEERLIJK!!! Proberen waard!
Kiwi, dat zou kunnen ik had een skinny aan van noppies maar dat kan echt niet met mijn figuur, oeps! Ze zijn er dus zeker wel! Ik heb altijd een beetje flare broeken Kiwi, lovetowait geloof ik. Oe dat is wel lief van je moeder Owja Felice van harte met manlief! Hmmmm bij de griek, jumjum Zooooo suf ineens denk ook, owja op die had ik ook nog willen reageren enzo... En dan niet 1x... Onhandig!
Odess mooi buikje en mooie broek! De vorige keer had ik veel kleding van Noppies en Queen Mum, gecombineerd met basics van h&m etc. Dit merk kende ik nog niet, leuk hoor en staat je goed. Ik draag nu mijn eigen broeken nog maar heb hopelijk binnenkort echt zwangerschapsbroeken nodig Kiwi: leuk dat je zo kunt genieten van sushi! Lekker dooreten volgens mij is dat hartstikke gezond. Ik ga slapen, mijn man is net gaan werken tot morgenochtend.
Hier zijn we helemaal happy. Gister een nieuw bed gekocht voor Luuk, nu nog een kledingkast erbij. Zaterdag voor het eerst het hartje gehoord, gister opnieuw geluisterd en het hartje was zo duidelijk.
goedemorgen meiden @supermom succes vandaag ik moet nog wachten tot 5 uur zo om 9 uur mag ik weer gaan werken tot 12 uur en dan lekker klaar en naar de klok turen tot ik wordt opgehaald
Supermooie broek Odess! En ook prachtig buikje! Ik bewaar de sites Queenmum en lovetowait voor als ik het nodig heb!!
goeiemorgen. heb overal ff de banners aangepast aangezien de uitreken datum 9 juni is en niet meer 8juni. zag een leuke buik en een leuke broek voor bij komen @ zw kleding heb het hier omdat me darmen aan de voorkant liggen, maakte de echo ook wat minder scherp gister. anders kon ik me eigen broeken nog aan op na de volgende echo. heb elke 3 week ongeveer een afspraak staan
owja las ook dat iemand af en toe kriebels daar beneden in de buik heeft. ik verneem het ook af en toe.... nog niet heel vaak. voelt best lollig eigenlijks. ook al besef ik nog niet echt dat er echt wat in zit. omdat de klachten bijna weg zijn en nog neit dikker word maar rond kerst zullen we allemaal al wel rond zijn
Ja leuk idee he, zomaar!! Dat we rond de kerst zeker een buikje hebben!! Ik kan niet wachten hoor!! Ik heb wel een beetje een dikkige buik van mn darmen. Ik begreep dat die een beetje gaan uitzetten. Het is namelijk geen 'drilvet!' maar wel wat steviger.
@babybergen: mooie foto! @hester: mooie foto en mooie uitslag! @zomaar: ook al zon mooie foto en leuk die zwaai @odess: gefeli met de 12 weken en mooie buik en broek hoor! @lan: beterschap met de kleine man
zo tijd voor een douche. wil in de tuin bezig. roep ik al 3 week maar iedere keer regen nu blauwe lucht en de zon wil der door joehoeeeeeeeeeee. en miss de ramen beneden nog ff wassen met al dat zand eraan bah bah. ow ik ben zo blij dat de echo goed was. beeb is 3,7 centimer dames tot later vandaag en succes met echo's kamers loeren en dat soort dingen haha
leuk he zo rond kerst hihi. mijn buik was met 5,5 week al opgezet en eigen broeken nniet meer aan. maar van die tijd ook niet meer gegroeid. zijn de darmen idd en liggen ook goed aan de voorkant zodat het bij de echo's wat moeilijker ging. en heb te harde buikspieren dus idd geen drilvet. hahaha buikje mag van mij nu wel komen lijkt me leuk geloof je het ook meer