juni mama´s 2011 deel 2

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door priscilla1987, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Irissimon

Irissimon Niet meer actief

euhmmmm moet zo nog voor in de tuin bezig. word vandaag niet hihi. next time beter hihi

2. Irissimon

hihi goe bedacht. hond heeft hier ook zoveel dingen alles is leuk leuk leuk.

3. Irissimon

spannend en succes :p

4. supermom

supermom Bekend lid

22 okt 2010
    795
    0
    0
    Finance
    Hoi dames, ff snel een berichtje want mijn moeder is nog hier en we gaan zo shoppen.

De echo was goed, het hartje klopte en de termijn was 7+5 dus ligt wel redelijk in lijn. Mijn moeder viel zowat van haar stokje toen we voor de deur stonden en ik vrolijk VERRASSING! riep. Ze kon het niet geloven, was in tranen! Ze vond het echt super. Had helemaal niets door. Zelfs niet toen we voor de deur stopte.

Nu kan ik lekker met mijn moeder gaan genieten vandaag. Heerlijk!

Tot vanavond!
    xxxxx een blije supermom

5. priscilla1987

priscilla1987 Fanatiek lid

14 jul 2008
    3.373
    522
    113
    Vrouw
    thuiszorg medewerkster
    BRABANT
    zo klaar met werken nu wachten tot 5 uur pffff word half 5 opgehaald net even na de apotheek geraced want ik heb kapotte knokkels en rood kom door de kou dus niu lekker zachte handen met de handencreme:D

6. BabyBergen

BabyBergen Fanatiek lid

8 okt 2010
    2.848
    0
    0
    supermom: wat leuk!!

momeera: haha nee het zijn niet mijn darmen en dat weet ik heel zeker , wou het net eigenlijk gaan vragen aan de dames hier, of jullie de darmen ook zo voelen opschuiven.....ik voel dat echt megagoed namelijk
    maargoed nou ben ik ook darmpatient,misschien wat mee te maken?

de plopjes en kriebeltjes zitten absoluut lager :D meer richting schaambeen...

7. priscilla1987

14 jul 2008
    3.373
    522
    113
    Vrouw
    thuiszorg medewerkster
    BRABANT
    @ supermom haha wat leuk dat je ma zo reageerde en niet door had geweldig!!:D shopse en mooi dat de echo goed is:D

8. Irissimon

super goed nieuws. en een leuke verrassing zo voor je moeder ;)
    ik loop ook 1 dag achter dan de eigen bereking maar alles is goed

geniet ervan zeg leuk lekker winkelen nu :p

9. Hester

Hester Niet meer actief

Supermom wat een leuke verrassing voor je moeder! Wat zal ze het geweldig vinden.

Priscilla: veel plezier straks!

10. sandra

sandra Fanatiek lid

Wauw super supermom!! weer een goede echo, het gaat echt goed met de juni mama's!!

@Senna; erg leuk boxkleed!!

Hier net visite gehad, en verder heb ik de rest van de dag niets, heerlijk!!

Oja vanavond gaan we op kraamvisite bij de buren, de buurvrouw is bevallen van een tweeling, dus ik ben benieuwd:)

11. Felicee

Felicee Bekend lid

8 okt 2010
    956
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Sandra, wow echt super bijzonder dat je de kleine nu al voelt! Veel plezier vanavond.

@Kiwi, bleh Sushi..en dan omschrijf je het ook nog alsof het lekker is ;) L2W heeft genoeg Skinny broeken..ook bij de grotere Prenatal.

@Odess, hihi op je foto is vast een L2W broek of niet? We hebben precies dezelfde :D (blond..lees nu dat dat je nieuwe broek is) Mooie buik!

@Zomaar, toemaar..nu al nesteldrang?? Je mag hier ook wel even langskomen :D

@Supermom, wat leuk dat je moeder zo reageerde..nu lekker genieten hè!!

Net bij een nieuw kdv wezen kijken voor onze dochter. Erg leuk met kippen, paarden en konijntjes en een hele grote buitenspeeltuin. Geloof dat we haar er erg veel plezier mee gaan doen. De babygroep vond ik wat minder..een kleine ruimte met 9 baby’s. Hoe zit dat bij jullie kdv?

Zal nu even een buikfoto zoeken en op de computer zetten..

12. sweetbel

sweetbel VIP lid

27 jan 2010
    5.519
    0
    0
    Hee meiden,

Supermom, wat een leuke reactie! Lekker dat je je kindje gezien hebt.

Priscilla, straks moet je he? Veel plezier!

Sandra, wat gaaf dat je je kindje al voelt!!!

We hebben gisteren het hartje gehoord! Zo mooi, echt een heerlijk geluid..

13. Felicee

Felicee Bekend lid

8 okt 2010
    956
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Sstephanie, mooi geluid hè. Heb je het zelf gedaan of bij de vk?

Hier mijn buikfoto van vorige week..was toen 11 weken.

14. priscilla1987

14 jul 2008
    3.373
    522
    113
    Vrouw
    thuiszorg medewerkster
    BRABANT
    @ sstephanie1 jazeker en de tijd ga nu te snel eigenlijk:)want heb nu pas me kleding in de was zitten die ik aan wil en moet nog douche en om half 5 klaar staan;)

15. Felicee

Felicee Bekend lid

8 okt 2010
    956
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hup hup...opschieten dan! Veel plezier straks Priscilla.

Hier net terug van de huisarts. Heb voor mezelf een verwijzing naar de Neurologie om vast te stellen of het inderdaad carpaal tunnel syndroom is en wat ze eraan gaan doen.
    Verder denkt de huisarts dat onze dochter de ziekte van Pfeiffer heeft. Nu las ik net dat dit schadelijk kan zijn voor het ongeboren kind als je als moeder geen antistoffen hebt. Gelijk weer gebeld naar de huisarts (aangezien hij dit niet heeft aangegeven) en gevraagd of dit getest kan worden. Wil hier toch wel zekerheid over.

16. sweetbel

sweetbel VIP lid

27 jan 2010
    5.519
    0
    0
    Felicee, we waren bij de VK en die heeft het laten horen. Misschien dat ik nu ook een angelsound ga bestellen, maar was bang dat ik in paniek zou raken als ik het niet kon vinden. Nu is het 'veilig'.
    Wat vervelend zeg voor je dochtertje.. Goed dat je er zelf achteraan gaat dat jij ook getest wordt op Pfeiffer, artsen zijn soms een beetje slordig..

Pris, alles nog op tijd gelukt? Nog eventjes!

17. YellowButterfly

YellowButterfly Niet meer actief

Hey meiden, ik heb een nieuwe foon en moet nog ff wennen! Hij gaat soms ineens wat doen, gek ding! Naja ik zal er wel aan wennen!

Supermom, wat leuk dat ze het zo super vond!

Felice, mooi buikje!

18. Momeera

Momeera Actief lid

16 okt 2010
    448
    0
    0
    Activiteitenbegeleider
    Utrecht
    @Kiwi: als je vk zegt dat het kan dan kan het, die nemen echt het zekere voor het onzekere dus dat zit wel goed.

@Supermom: Nog een goede echo, joepiee. Gefeliciteerd! Leuk dat je moeder ook zo blij was.

@BabyBergen: Ik voel niet echt dat mijn darmen opschuiven ofzo. Wat ik wel merk is dat ze het niet echt eens zijn met alle veranderingen, ze doen nogal eens moeilijk.

@Felicee: Die buitenplaats van dat kdv klinkt wel erg leuk. Persoonlijk ben ik niet zo van de horizontale groepen, dus alle baby’s bij elkaar. Mijn dochter zit in een verticale groep, ik vind dit leuk zo komt ze ook in aanraking met kinderen die een stuk ouder en een stuk jonger dan zij zijn.
    Oh jee ziekte van Pfeiffer, dat wil je nu ook niet horen. Hopelijk valt het allemaal mee.

@Stephanie: Oh leuk dat je het hartje hebt gehoord. Blijft bijzonder he?

@Odess: hahaha een foon die zelf dingen zomaar gaat doen? Wat een lef heeft die zeg..

19. YellowButterfly

YellowButterfly Niet meer actief

Ja wat een lef he!! :D Inmiddels zijn we al iets meer aan elkaar gewend;)

@ babygroepen, hier max 12 kinderen tot 2 jaar op een groep en Elise vindt het super!!

Trouwens we hadden een trots ouder momentje!! Elise gaat zomaar los staan, zo stoer!! En ook niet 1 keer :D

20. priscilla1987

14 jul 2008
    3.373
    522
    113
    Vrouw
    thuiszorg medewerkster
    BRABANT
    hoi meiden:D echo was super alles zag er goed uit:D

even lekker showen:p

Deel Deze Pagina