pff wat balen meid... ik snap hoe je je voelt. aangezien ik dit 3 week ook heb gehad in het begin. en nu heel af en toe nog 2x met afvegen en weg. denk dat bij mij de hond er te stevig in ligt. mijn vk weet niet waar het weg komt maar het kan tot week 16 aanhouden. ik hoop dat alles goed blijft gaan. mijn vk zei: zolang geen krampen en dikke stolsels niet te druk om maken. makkelijker gezegd dan gedaan i know. dikke knuffel heb alles wel geleze maate moe om te reageren. zit ook mijn verslaving te kijken 'gossip girl' neem het op en zo na bed
@ zomaar dat had ik gister dus zo een stolsel die ze uit de wc had gevist en nagekeken maar heb nu weer maandverbandje vol en beetje buikpijn pff snap nu hoe jij je ook voel!!
Hè bah wat naar priscilla, hopen dat het snel over gaat! Ik heb de hele dag overgegeven maar gelukkig niet tijdens mijn eigen presentatie, Thank god! Dat ging goed gelukkig. Hoe is het weer bij jullie?
@ hester hier sneeuw het haha ik kan niet slapen en hier veel kokhalzen maar kom puur door de schrik nog
@Odess, wat voor een werk doe je dan als ik vragen mag? Is het gevaarlijk werk? @Felicee, nee in dit huis komt geen centr. verwarming. Dit is ons tijdelijke huis. Het is de boerderij van de overleden oma van mijn man. In ons nieuwe huis hebben we wel centrale verwarming hoor We krijgen 1 feb. de sleutel en ik kan echt niet wachten! @Ivje mooie echo meid! super! @Priscilla, niet te druk proberen te maken! Maar ik snap dat dat vrijwel onmogelijk is. Ik had gisteren best veel bruinverlies en daar maak ik me ook zorgen om.
Goedemorgen allemaal!! @Priscilla hoe is het nu met je? @Supermom; is het bruinverlies weer weg? kan een gesprongen adertje zijn, maar je schrikt toch. Hier ga ik zo even naar de winkels, nog even laatste inkopen doen voor sinterklaas. Wel voorzichtig want het is hier helemaal wit
Bekijk bijlage 111554 Uitgerekend: 23-05-2011 Kiwi1 (32) - 2de kindje (denkt een meisje) 26-05-2011 Meta (39)- 3e kindje (denkt een jongen) 29-05-2011 Sandra (31)- 3e kindje-(denkt een jongen) 31-05-2011 priscilla1987 (22) 2e kindje ( denkt een jongen) 31-05-2011 Odess (26)- 2e kindje (denken jongen, maar durven niet te denken ) 01-06-2011 Hester (30) - 2e kindje 01-06-2011 FireRose - 1e kindje 01-06-2011 Pingu (27) - 2e kindje 02-06-2011 Alinda27 - 1e kindje 02-06-2011 Senna04 (24) - 1e kindje (denkt een meisje) 03-06-2011 BabyBergen(31) - 3e kindje (wil het niet weten) 04-06-2011 Martine - (29) 3e kindje 04-06-2011 Felicee (28 )- 2e kindje (denkt jongen, NUB denkt meisje, wil het niet weten) 07-06-2011 Marry81 - 2e kindje 08-06-2011 Mariaatje - 1e kindje 08-06-2011 tkonzijntje - 2de kindje 09-06-2011 Zomaar2010 - 1e kindje (Denkt een jongen) 09-06-2011 Sstephanie1 (22) - 1e kindje (Denkt een meisje) 10-06-2011 Lan (28 ) - 2e kindje 12-06-2011 Ivje (31) - 2e kindje 12-06-2011 Bowen (33) - 2e kindje 13-06-2011 Laupio (27) - 1e kindje 15-06-2011 Judith1982 (28 ) - 2e kindje 17-06-2011 Ellen1983 (27) - 2e kindje 20-06-2011 Anne 1985 - 1e kindje 21-06-2011 Momeera (28 ) - 2e kindje 25-06-2011 tflantua (28 )- 1e kindje (Denkt een meisje) 28-06-2011 Juud74 (36) - 2de kindje 28-06-2011 Mamamiranda(26)-2de kindje 29-06-2011 Bloesem (29) - 2e kindje 30-06-2011 Supermom (25) - 2e kindje 30-06-2011 MendieC (29) - 1e kindje Afspraak: 30 nov. Sstephanie1- nekplooimeting 30 nov. Bloesem- intake VK 01 dec. priscilla1987 verloskundige 01 dec. Kiwi1 - vk 01 dec. Felicee - vk 01 dec. MendieC - termijnecho 02 dec. Lan - Afspraak verloskundige 06 dec. Sandra - verloskundige 06 dec. Kiwi1 - geslachtsecho 06 dec. Momeera - Termijnecho en Gyn 07 dec. Zomaar - verloskundige 08 dec. Supermom - termijnecho 08 dec. tflantua - echo 10 dec. Meta - vk (16 weken) 11 dec. Odess - geslachtsecho 14 dec. Sstephanie1- verloskundige 14 dec. Sandra - geslachtsecho 15 dec. Odess - verloskundige 16 dec. Babybergen- controle afspraak 17 dec. Senna04 - Controle VK (16 wk) 17 dec. MendieC - Controle vk 20 dec. Sstephanie1- geslachtsbepaling! 23 dec. priscilla1987 - geslachtsbepaling! 24 dec. Meta- pretecho.. is het een jongen of een meisje??? 21 dec. Mamamiranda -echo controlle gyn 27 dec. Zomaar - verloskundige 15 jan. Senna04 - 20 weken echo 20w+2d 24 jan. Lan -20 weken echo ziekenhuis Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ 5 Vlindertjes: Wennes 5+5 Happyliesje 4+3 Kwiepark 6+1 Iris2009 5+2 Lynnami 7+3 Meeting: Hester - Leiden Supermom - Limburg Momeera - Utrecht Kiwi - vlakbij Rotterdam Priscilla - Brabant Sandra - Berkel & Rodenrijs (vlakbij Rotterdam) Lan - Overloon Stephanie - dichtbij Amsterdam Felicee - Utrecht Ivje- vlakbij Den Bosch Odess - Noord-Nederland (afhankelijk van lokatie en datum) Meta - Zoetermeer Veel plezier vandaag Stephanie en Bloesem!!
morgen... hier is het nog neit echt wit ikke blij @ priscilla je hebt in iedere geval meer verlies dan wat ik had. hopelijk is nu alles weer goed.... @ supermom is de bruinverlies ook weer weg? tis iedere keer schrikken als je zoiets ziet.. heb hier nu weer mega veel slijmverlies mijn ei kan wel in aantocht zijn haha hier zo ff huis peotsen vanmiddag ff na centrum toe pfff ook geen zin in. verder kraamzorg bellen. had me online aangemeld na een week nog niks gehoord maar een mail gestuurd. gister hadden ze gebeld maja ik was werken en slecht bereik daar.... iedereen een fijne dag toegewenst
@ supermom en pricilla das eve schrikken zeg!! nou ga heel hard voor jullie duimen dat het allemaal gewoon goed blijft gaan!!! @felicee, dank je wel, ja die tattoo is van mij. de naam van me zoontje. Een hele goede vriend van mij is zins kort begonnen met tattoeren en maar hij is zo vreselijk goed, vorige week de 2de tattoo door hem laten zetten. maar die is nog niet helemaal af, moeten nog schaduwen in maar ben er super trots op. en als dit wondertje in me buik zich aanmeld komt op me andere arm ook zijn of haar naam en dan ben ik eve klaar, zit al aardig vol, zo verslavend.
Goedemorgen allemaal Hier weer klaar met werken, vanmiddag nog ff 2,5 uur...en an ben ik klaar voor vandaag Hier ligt gelukkig bijna geen sneeuw...rotzooi!, normaal geen problemen mee, maar nu ik ben ik iedere keer zo bang dat ik val... Zometeen nog ff een paar wasjes draaien en ff wat opruimen...
Ik zet hier liever niet neer wat ik doe maar het heeft inderdaad een bepaalde gevaarszetting. Maar goed vanaf vandaag heb ik een kantoorbaan Super en Pris, ik hoop dat het bloed snel weg is, bah. Ga je nu weer bellen pris of mocht dit nog? Vind het zo raar dat je nu ineens bloed verliest.
@Sandra en Zomaar het is niet meer zo veel als gisteren maar wel nog een klein streepje in het inlegkruisje. Heb het vanmorgen rond half 8 ofzo verschoond en nu net zat er een weer een klein beetje in. Ongeveer 1 cm bij 3 cm. Is dit een reden om de vk te bellen of nog een dagje afwachten?
euhm nou je kunt bellen idd. dan weten ze er wat vanaf natuurlijk. zeiden bij mij dat het eventuele innesteling nog kon zijn heb het van 5,5 week tot bijna 9 week ongeveer gehad (zo uit mijn duim)... en zo weer wel wat verlies en zo ff niks... heel vaag allemaal. ze konden mij niet echt een duidelijke verklaring geven daarover. ik weet niet of je al een echo hebt gehad, maar je kunt wel aandringen dat je dat wil om te kijken dat het goed zit. (lees veel op forum maar vergeet ook veel) dit kunnen ze vanaf 6 week gewoon doen had ik ook het kan ook zijn dat je dit wat krijgt als je ongeveer ongesteld had moeten worden, hebben ook veel. want ik heb nu steeds wanneer ei ongeveer meot komen veel slijm verlies en dan ongeveer de ongi had moeten komen wat bruinverlies... klinkt raar maar het is mogelijk als je ff googled.
hier wat sneeuw tussen de bestrating. verder niks joehoeeeeeeee. ja k normaal ook geen rpoblemen mee maar nu wel ja bang dat ik val idd trouwens wat gaat jou buik hard zag het op hyves idd pffff hier beneden al schoon 1ste was klaar dan de volgende. boven peotsen en dan mezelf. en zoveel zin bahhhhhhhhhhh
ow ja kraamzorg gebeld bij unive. kan me niet aanmelden omdat ze me polis pas per 1 januari kunnen zien. net 17 week dan. moet voor 20ste week bij unive scheelt weer. en bij het groene kruis kan ik me wel aanmelden. hoe vaag wil je het hebben hup hup hup nu in de benen om wat te gaan doen pfffffffffff
@hester: jee wat een ellende die misselijkheid nog steeds, respect dat je nog instaat bent om een presenatatie te geven!!!! @ivje: mooie echo @priscilla: he wat naar nou gelukkig weet je waar het vandaan komt nu maar blijft toch beetje eng idee lijkt mij
Even snel tussen de bedrijven door! Wow, miranda. Wat een tatoo. Hoeveel heb je er in totaal? Hester: het is toch niet te geloven. Je bent al weken lang de hele dag door aan het overgeven en er tussendoor ga je gewoon vrolijk op reis voor je werk, geeft presentaties etc. Je vertelt het op z'n opgewekte en energieke manier dat ik bijna geen medelijden met je kan hebben, ahahah. Het klinkt wat raar, maar ik heb echt diep respect voor je hoe je ermee omgaat. Echt petje af, meid! Hopelijk is het snel over en kun je optimaal genieten van je zwangerschap. Ben benieuwd wat voor energie er dan van je afkomt Priscilla: het blijft dus vervelend. He bah, gelukkig is er met het beebje niks aan de hand, fijn dat je zo goed in de gaten gehouden wordt. Je hoort dit soort verhalen idd vaak zonder dat er iets aan de hand is. Supermom: vervelend van je bruinverlies. Ze zeggen dat bruinverlies niet zo veel betekent. Maar voor je geruststelling zou ik gewoon de vk bellen. Ze zijn er ook voor als je onzeker bent. Je zei laatst dat je laatste nacht in je oude huis (jullie eerste huis)niet raar voelde. Wij zijn afgelopen zomer verhuisd uit ons eerste appartement waar wij 7 jaar hebben gewoond. Het voelde idd ook helemaal niet raar. Ook de eerste weken in het nieuwe huis waren ook helemala niet vreemd. Totdat we uitgeklust waren en ik weer tijd had om na te denken. Ik heb een paar weken wel een beetje moeilijk gehad, een ontzettende heimwee naar mijn stekje en mijn stad (we zijn van Rotterdam naar een dorpje vlakbij Rotterdam verhuisd). Het besef kwam dan pas. Maar goed, het zou niet goed zijn als ik het plekje waar ik zo naar mijn zin had niet een beetje zou missen. Inmiddels wonen wij hier een maandje of 4 en ik zou niet meer terug willen Martine: wat een heerlijk tafareel beschrijf je in de sneeuw. Het doet me denken aan zo'n vrlolijke kerstfilm Hoe is het met jullie vermoeidheid? Ik dacht even mijn energie terug te krijgen, maar heb te vroeg gejuicht. Ik ben 's avonds nog steeds erg moe. Bij mijn zoontje voelde ik me vanaf 18 weken ineens heel erg goed, dus ik heb nog wel even.