juni mama´s 2011 deel 2

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door priscilla1987, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sandra

sandra Fanatiek lid

Haha, wat doen jullie een hoop op een dag, ik heb helaas geen last van schoonmaakaanvallen.
    Wel van eet aanvallen pfff, er liggen nog allemaal lekkere dingen in huis van Jasper zijn verjaardag. Heb nu 4 mini saucijzenbroodjes op en ben best een beetje misselijk ;)

2. Irissimon

Irissimon Niet meer actief

schoonmaken heb ik sinds ik zwanger ben ook geen zin meer in dwing mezelf gewoon :(
    en ja heb ook vreetbuien net paar chippies op. alles wat lekker is

3. Pringel

Pringel Niet meer actief

Mense mensen mensen!!! :O

Ik hou niet van schoonmaken maar soms moet het :p
    We hebben hier 4 katten dus elke dag stofzuigen/swifferen is een must!
    En soms doe ik hee veel in 1 keer, dan hoeft het voorlopig niet meer ;)

4. sandra

sandra Fanatiek lid

Wij hebben twee honden, dus er moet ook elke dag gestofzuigt worden. Maar als ik jarig ben, weet ik een heel leuk cadeau.
    Een stofzuigerrobot, een vriendin van mij heeft die ook, echt geweldig. Ga ik even buiten wandelen met de honden, en dan kom je terug en dan is je huis gestofzuigt, nou ja 1 etage. Daarna even naar boven brengen en dan doet ie boven ook.
    Kan niet wachten tot januari, dan ben ik nl. jarig :p

5. sandra

sandra Fanatiek lid

Ik ben net op zoek geweest naar mijn positiekleding van vier jaar geleden helaas is het zo'n bende op zolder dat ik het dus niet gevonden heb. Vind het wel lastig want mijn spijkerbroeken gaan echt niet meer dicht, loop dus de hele dag in tuniekjes met een legging. Maar als ik met de honden naar het bos ga, heb ik eigenlijk een spijkerbroek nodig en voor mijn werk ook.
    Kreeg vandaag al een opmerking dat ik zo sjiek aan het werk ga.
    Ik sta op een woongroep voor verstandelijk gehandicapten en loop daar nu in jurkjes en tuniekjes, en mijn nette laarzen hihi

Hopelijk kan mijn man vanavond mijn positiespijkerbroek vinden, vind het nog te vroeg om al wat te gaan kopen.

6. Pringel

Pringel Niet meer actief

stofzuigerrobot hmm gaat zo iets ook over drempels?

7. Hester

Hester Niet meer actief

Stofzuigerrobot, klinkt goed!
    Ik heb thuis ook een stofzuiger-hulpje: mijn zoon, die vindt het superleuk om samen te stofzuigen :D

Zwangerschapskleding: voorlopig hoef ik er niet naar te zoeken, het is zit in een doos in de berging, maar ik val momenteel alleen maar af door het overgeven :(
    Bij mijn zoontje had ik rond de 30 weken pas een klein beetje een buikje, maar ik heb al wel begrepen dat het bij een 2e sneller gaat! Ben benieuwd.

8. Lynnami

Lynnami Niet meer actief

Stofzuiger robot- Jaaa Ik heb mijn vent een maand geleden al subtiele hints gegeven dat ik dat voor mijn verjaardag wil. Gisteren had hij mij rijbewijs te pakken en was aan het spieken wanneer ik nou PRECIES jarig ben. 24 oktober, maar hij dacht steeds dat het 18 was en je hoort mij niet klagen als ik dan mijn kado eerder krijg! ;) We zijn nu 4 jaar samen en dit is de 5e verjaardag van mij die hij meemaakt en nog weet hij het niet! ;)
    Is ook niet belangrijk want we doen er vaak niks aan behalve een leuk kadootje dat we beiden eigenlijk wel willen of kunnen gebruiken.

Ik ga straks met de kleine naar story time. Dat is elke dinsdag bij de bieb. Ik vind het fantastisch! Er word voorgelezen en gezongen daarna krijgen alle kindjes een muziek instrument om "muziek" mee te maken en daarna word er met zijn allen gedanst! Schitterend. Ik ben van plan om vandaag een filmpje te maken en die op youtube te zetten. Dan mogen jullie ook van het plezier genieten ;) Hi hi terwijl ik dit typ belde mijn vriendin om te vragen of ik ga en of we dan eerder af kunnen spreken zodat onze jongens lekker kunnen spelen voordat het voorlezen begint.

9. sandra

sandra Fanatiek lid

@Stofzuigerrobot: die kan ook over drempels, ik wil die van samsung, google maar eens op samsung stofzuigerrobot als jullie nieuwsgierig zijn.

@Lynnami: heerlijk die mannen die niet eens weten wanneer je jarig bent, maar goed als je dan eens stofzuigerrobot krijgt, maakt hij alles weer goed, toch:D
    Veel plezier in de bieb, ben benieuwd naar je filmpje.
    Wat voor weer is het bij jullie eigenlijk?

@Hester, afschuwelijk om zo misselijk te zijn.

10. Lynnami

Lynnami Niet meer actief

Sandra- Op dit moment (8:45) 19 graden en onbewolkt. Vanmiddag word het weer 28 graden. Wij lopen hier dus nogsteeds met korte broeken, slippers en topjes ;)

11. sandra

sandra Fanatiek lid

Ohhhhh Lynnami ik ben jaloers, hier is het droog met af en toe een zonnetje maar koud brrrr.

12. Lynnami

Lynnami Niet meer actief

Nou ik ben jaloers op jullie hoor want ik heb er genoeg van om van maart tot november in de hitte te zitten. Ik zei het net nog tegen mijn vriendin die belde... ha ha

13. Pringel

Pringel Niet meer actief

OH MY GODDDDDD

Ik heb net brownies gemaakt (van dr Oetker wat ze in ene qua uitspraak hebben veranderd in Dr. Utker :s snap nog steeds niet waarom!) en ipv water sinaasappelsap oh my god, heb net ff geproeft yummieeee :)

*kwijl* dat was pas lekker..

14. priscilla1987

priscilla1987 Fanatiek lid

14 jul 2008
    3.373
    522
    113
    Vrouw
    thuiszorg medewerkster
    BRABANT
    @ dawo sorry dat ik je heb aangestoken:Dmorgen mag ik beneden alles van de kant afhalen:p

@ het weer vanmorgen ging ik na buiten heb maar 3 truien aangedaan nu weer uitgedaan echt fris buiten heb nu wel me deur openstaan lekker door waaien.

@ zomaar mooi buikje hier begin het buikje ook al te komen:D

@morgen vriendlief ga lekker met de baas op stap naar druten ofsow of drunen hij weet niet precies ga die naar bedrijf kijken:Den hij weet niet hoelaat die thuis is lekker rustig dus

@stofzuigerrobot hmzz is wat voor mij maar ja ik heb 2 honden en vloerbedekking op de trap ik denk als ik ver aan einde ben van zwangerschap iemand in huur van me werk haha;)of particulier:p

15. Lynnami

Lynnami Niet meer actief

Klinkt lekker DaWo!

16. sandra

sandra Fanatiek lid

Mmmmm lekker Dawo.

De stofzuigerrobot doet ook de vloerbedekking, maar jammergenoeg niet de trap ;)

17. Pringel

Pringel Niet meer actief

Wij hebben geen trap, enige probleem is dat onze stofzuiger zn snoer opvreet terwijl je aan het zuigen bent.. hoogst irritant.
    Moeten nog steeds eens een goeie kopen.

Heb eindelijk mijn mooie uitzicht weer terug! ramenlappenheeft zo nu en dan wel zin :p

18. BabyBergen

BabyBergen Fanatiek lid

8 okt 2010
    2.848
    0
    0
    zoooo wat hebben jullie veel gekletst zeg!!

die stofzuigerrobot klinkt goed!!
    ik heb 2 honden en een kat hier dus kan wel wat hulp gebruiken
    maar of dat nou echt goed werkt???

vandaag niet lekker geweest de hele dag (spierpijn in rug en buik)
    en nu nog mn paard doen, dus hop mijzelf er toe aan zetten pffffff

19. ellen1983

ellen1983 Fanatiek lid

20 jan 2008
    3.375
    0
    0
    kinderopvang
    overijssel
    stofzuigerrobot: klinkt erg handig! maar wij hebben een zitkuil in de woonkamer (handig met een kruipende uk... NOT!) en lijkt me niet echt goed voor zo`n ding als hij twee treden naar beneden klettert...

dawo, ik heb zo cursus, kom langs de supermarkt, dus ga t meteen ff uitproberen morgenavond!!!!

ik heb vanavond dus cursus, morgen en donderdag werken, en vrijdagmiddag ook werken, dus hoop dat ik jullie kan bijhouden de komende dagen!!!

20. ellen1983

ellen1983 Fanatiek lid

20 jan 2008
    3.375
    0
    0
    kinderopvang
    overijssel
    babybergen, hier ook veel last van de rug... lijkt wel of ik ineens andere spieren gebruik. vaag!

Deel Deze Pagina