Goedemorgen allemaal! @Kiwi; oei voorzichtig hoor, hopelijk is de pijn vandaag wat minder. @Odess; ook een fijne sinterklaas gehad, en ja als ze klein zijn vinden ze cadeautjes uitpakken het leukste hihi @Priscilla; wat een latertje vannacht? @Judith; veel plezier bij opa en oma, gaan jullie daar sinterklaas vieren? Hier een heel feest gisteren, ging erg goed al was Jasper op het laatst zo moe, dat hij alleen nog maar kon huilen, wel een beetje jammer. En nou hebben we vanmiddag weer feest. Ik hou Jasper morgen thuis van school, kan die een beetje bijkomen. Kan die gelijk mee naar de VK naar het hartje van de baby luisteren. Nu zijn de kids trouwens heerlijk aan het spelen met hun nieuwe speelgoed. Fijne dag allemaal, en voor degene die sinterklaas vieren heel veel plezier!
Hoi meiden ik lees elke dag nog steeds trouw met jullie mee, maar heb momenteel weinig energie om te reageren erop. Ik ben echt geschokt van supermom en bevestigd maar weer eens dat het allemaal maar een wonder is en elke dag afgelopen kan zijn iets wat nog steeds elke dag mijn grootste angst is ik blijf elke dag duimen draaien dat er niemand meer wat gebeurd..
nog net goedemorgen ja het was behoorlijk laat half 4 sliepen we pasmoet zo opruimen krijg zo verjaardag visite en dan biju me ouders gourmettenwant is een dooi anval geweest nu beter te rijden dus
Ik mag die van felicitas ook ophalen kreeg vrijdag de bon thuisgestuurd , die halen we morgen op, ben ook wel benieuwd wat erin zit, volgens mij zitten de spulletjes erin die ook op de site staan...maar weet ik niet zeker En de doos van de prenatal kreeg ik thuisgestuurd, maar daar zat niet zo veel bijzonders in
Hey meiden, goedemorgen! Hoe hoog zit jullie baarmoeder? Hij zit bij mij al tot onder mn navel/ net iets erboven. Ik vind het echt huge!! Hij is echt centimeters hoger komen zitten in 2 weken tijd!! Ben benieuwd hoe dat bij jullie is Allemaal veel plezier met sinterklaas vandaag v
Ik snap echt niet hoe je dat kan voelen? Zelfs de VK heeft het mij wel eens uitgelegt vorige zwangerschappen, maar ik voel het zelf niet. Maar goed morgen naar de VK dus dan kan ik je vertellen hoe hoog die zit. Wel al hoog trouwens Odess, ik dacht dat ie rond de 20 weken pas navelhoogte was?
@ Odess. Ik kan ze alleen door de weeks bereiken, dus morgen poging doen om de afspraak te verzetten.. @sint.. wij hebben natuurlijk al wat grotere... die worden echt strontverwend door opa en oma (ter illustratie: sint kocht vorig jaar een WII voor bij opa en oma, en een WII voor thuis....(wij waren er voor aan t sparen, met t gezin, soort van pedagogisch leren ergens voor te sparen (kan ik zelf ook neit hihi).. dus ik koop bijna niets meer... ze bedoelen het echt heel goed, dus ik laat de kids er maar van genieten ... Mij laptop is kapot, dus toen zei mn zoontje, zal ik een briefje in mijn schoen doen om aan sint te vragen of hij jou een laptop geeft... nee zei ik, sint is voor kindjes en een laptop is wel 500 euro.... Nou mam, ik schrijft tooc 'alstublieft'en 'graag'.. en vorig jaar kregen we een WII.... Wel lief bedoeld, maar hij is de proporties ook een beetje kwijt dus... Ben blij als ie weg is! Schatjes nerveus..... morgen lekker kerstdingetjes te voorschijn halen!! tot snel allemaal xx
Ja dat klopt, vandaar dat ik vanochtend ook zo versteld stond!! Als je bij je schaambeen begint met voel en dan omhoog, dan voel je dat je op een glad iets harder iets zit. Op een gegeven moment voel je dat je daar vanaf gaat, daar voel je een randje zeg maar. Dat is het einde van je bm. De vk rekent dan in vingers/ in cm's vanaf je schaambeen (fundus) of vanaf je navel. Ik weet wel dat ik bij Elise ook al wel wat voorliep, maar dit is wel heel erg! Meta, zooo heee die worden verwend Ach lekker nog even toch, geloven ze allebei nog??
Wat leuk dat jullie ook al lekker sinterklaasfeest gevierd hebben met sommige grote cadeaus en kleinere cadeaus: allemaal even leuk voor de kids toch? Hier ook een supergeslaagd sinterklaasfeest gehad vandaag met opa, oma, (schoon)zussen, (schoon)broers en wat verrassings-gasten erbij. Omdat mijn man nu avond- en nachtdienst heeft, zijn we al vroeg begonnen. Was heel gezellig en eerst naar zee geweest om warme chocolademelk te drinken, daarna met z´n allen naar ons huis cadeautjes uitpakken. Toen de meesten weg waren, hebben we maar meteen de kerstboom opgezet!
Hoi dames, Het is achter de rug, we kunnen ons opmaken voor de kerst (vind ik stiekem leuker dan het Sinterklaasfeest ). Ik zie dat velen het al gevierd hebben, leuke verhalen! Hier was het supergezellig. Wij hebben alles gefilmd, het gezicht van mijn zoontje bij het zien van de zak met cadeautjes was echt geweldig om te zien! Hester: hahah, je bent er snel bij met je kerstboom. Wij zetten het volgende weekend pas op. Odess: ik heb even gevoeld en bij mij zit het ongeveer 2 vingers onder mijn navel. Judith: wat een leuke foto! Hoop dat je meisje snel opknapt. Hier de tweede dag na de val een heel gevoelig stuitje, maar het is in ieder geval niet erger geworden dan gisteren. Dus ik denk dat het allemaal met een sisser afloopt.Het enige waar ik ook aan dacht na de val was oh jee, als ik maar niet iets beschadigd heb. Bij mijn eerste zwangerschap had ik ernstige bekkenproblemen (totdat ik de juiste oefeningen heb gevonden) en nu gaat het dus met die oefeningen heel erg goed. Ik was dus als de dood dat ik nu alsnog iets beschadigd heb, maar volgens mij valt het mee, gelukkig. Morgen hebben wij de geslachtsecho. Zo spannend! Ik hoop dat ze het wel meteen kunnen zien en dat we niet terug moeten.
Kiwi,..ik hoop voor je dat je snel minder last hebt. Kan zo naar zijn, pijn aan je stuitje. Veel plezier morgen! Wat een leuke sinterklaasverhalen allemaal! Mijn bm zit ergens tussen schaambeen en navel, maar volgens mij wisselt het wel eens . Evy is helaas wel ziek gebleven. We zijn wel even naar opa en oma geweest om sinterklaas te vieren. Maar net werd ze wakker met allemaal bloed in haar bedje . En er liep ook wat uit d'r mond. Waarschijnlijk een kies/ hoektand. Verklaart ook de koorts, het kwijlen en het niet willen eten. Arm smurfje,...
Judith, wat schrikken van dat bloed! Heeft ze dat eerder ook met haar hoeken/tanden gehad? Jeetje, ik hoop dat ze snel opknapt. Meta, ja hoor, ik ga het met iedereen delen. Ik maak er geen geheim van
@ kiwi leuk joh morgen geslachtsecho ik nog even wachtenen ik vind kerst ook veel leuker @ judith ahhh beterschap met je meissie nou wij zouden gourmette ging dus niet door op laatste moment en ja hoor geen eten visite was net weg heb ik maar weer friet gegeten
Kiwi, wat leukk! Veel plezier morgen. Priscil, jammer dat het eten niet doorging. Volgende week weer gezond toch! Judith, beterschap voor Evy! Mijn laptop was stuk, heb gisteren van mn vader een nieuwe gekregen, dus ben er weer helemaal bij. Ga nu even bijlezen.
Meiden, ik heb niet alles teruggelezen, maar ik ga zo op bed...morgen weer werken...pfff, word al moe als ik er aan denk hihihi Morgen ook de zwangerdoos van felicitas ophalen Hier gisteren verder gegaan met de kerstboom opzetten @de meiden die morgen naar de vk gaan Veel plezier @kiwi Veel plezier morgen bij de geslachtsbepalende echo, en hopelijk kunnen jullie het geslacht zien @all Ik hoop er van de week toch meer te zijn
@Kiwi; spannend morgen, ik ben benieuwd!! @Judith; beterschap voor je meisje @Priscilla; jammer van je etentje @Stephanie; dat is nog eens een leuk cadeautje van je vader! Hier het sinterklaasfeest achter de rug, het was super geslaagd, en de kids zijn weer heel erg verwend. Zit nu Peter R de Vries te kijken en eigenlijk moet ik dat niet doen, wordt er helemaal eng van, maar ja ben nu eenmaal begonnen met kijken en dan wil ik het ook helemaal af kijken.
Bekijk bijlage 113084 Uitgerekend: 23-05-2011 Kiwi1 (32) - 2de kindje (denkt een meisje) 26-05-2011 Meta (39)- 3e kindje (denkt een jongen) 29-05-2011 Sandra (31)- 3e kindje-(denkt een jongen) 30-05-2011 priscilla1987 (23) 2e kindje ( denkt een jongen) 31-05-2011 Odess (26)- 2e kindje (denken jongen, maar durven niet te denken ) 01-06-2011 Hester (30) - 2e kindje 01-06-2011 FireRose - 1e kindje 01-06-2011 Pingu (27) - 2e kindje 02-06-2011 Alinda27 - 1e kindje 02-06-2011 Senna04 (24) - 1e kindje (denkt een meisje) 03-06-2011 BabyBergen(31) - 3e kindje (wil het niet weten) 04-06-2011 Martine - (29) 3e kindje 04-06-2011 Felicee (28 )- 2e kindje (denkt jongen, NUB denkt meisje, wil het niet weten) 07-06-2011 Marry81 - 2e kindje 08-06-2011 Mariaatje - 1e kindje 08-06-2011 tkonzijntje - 2de kindje 09-06-2011 Zomaar2010 - 1e kindje (Denkt een jongen) 09-06-2011 Sstephanie1 (22) - 1e kindje (Denkt een meisje) 10-06-2011 Lan (28 ) - 2e kindje 10-06-2011 Laupio (27) - 1e kindje 12-06-2011 Ivje (31) - 2e kindje 12-06-2011 Bowen (33) - 2e kindje 15-06-2011 Judith1982 (28 ) - 2e kindje 17-06-2011 Ellen1983 (27) - 2e kindje 20-06-2011 Anne 1985 - 1e kindje 21-06-2011 Momeera (28 ) - 2e kindje 25-06-2011 tflantua (28 )- 1e kindje (Denkt een meisje) 25-06-2011 MendieC (29) - 1e kindje 28-06-2011 Juud74 (36) - 2de kindje 28-06-2011 Mamamiranda(26)-2de kindje 30-06-2011 Bloesem (29) - 2e kindje (geen voorgevoel) Afspraak: 06 dec. Sandra - verloskundige 06 dec. Kiwi1 - geslachtsecho 06 dec. Momeera - Termijnecho en Gyn 07 dec. Zomaar - verloskundige 08 dec. tflantua - echo 10 dec. Meta - vk (16 weken) 11 dec. Odess - geslachtsecho 14 dec. priscilla1987 echo en gynaecoloog uitslag kweekjes 14 dec. Sstephanie1- verloskundige 14 dec. Sandra - geslachtsecho 15 dec. Odess - verloskundige 16 dec. Babybergen- controle afspraak 17 dec. Senna04 - Controle VK (16 wk) 17 dec. MendieC - Controle vk 20 dec. Sstephanie1- geslachtsbepaling! 23 dec. priscilla1987 - geslachtsbepaling! 24 dec. Meta- pretecho.. is het een jongen of een meisje??? 21 dec. Mamamiranda -echo controlle gyn 27 dec. Zomaar - verloskundige 27 dec. Judith1982 - verloskundige 28 dec. Felicee - verloskundige 28 dec. Bloesem- verloskundige 30 dec. priscilla1987 - verloskundige 11 jan. priscilla1987 - 20 weken echo 15 jan. Senna04 - 20 weken echo 20w+2d 18 jan. Felicee - 20 weken echo 24 jan. Lan -20 weken echo ziekenhuis 27 jan. Judith1982 - 20 weken echo Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ 6 Vlindertjes: Wennes 5+5 Happyliesje 4+3 Kwiepark 6+1 Iris2009 5+2 Lynnami 7+3 Supermom 9+5 Meeting: Hester - Leiden Momeera - Utrecht Kiwi - vlakbij Rotterdam Priscilla - Brabant Sandra - Berkel & Rodenrijs (vlakbij Rotterdam) Lan - Overloon Stephanie - dichtbij Amsterdam Felicee - Utrecht Ivje- vlakbij Den Bosch Odess - Noord-Nederland (afhankelijk van lokatie en datum) Meta - Zoetermeer