Sandra, ik kijk het nu ook idd zijdelings. Brrr, een erg raar verhaal! zwangerschapsdozen: ik ben er na vorige keer echt helemaal van genezen. Ik had alleen een Prenetal doos besteld en 1: er zat weinig bijzonders in behalve heel veel reclame. 2: het heeft mij heel wat moeite gekost om van alle ongewenste verkooptelefoontjes af te komen, want ik had geen rekening mee gehouden dat ze je adres- en telefoongegevens aan de hele wereld verkopen! Is dat met de Felicitas doos anders?
@ sandra ja en ik en me vriend waren best wel kwaad als ze nou eerder had gezegd konden we naar de winkel @ de dozen ik heb nog niks gehoord
Ff snel voordat ik naar mn werk ga - Kiwi veel plezier en de felicitas doos is nog 10x erger! Die wil ik echt niet weer, stalkers.
@ hier met de dozen, heb nog steeds geen bericht. en heb onze huistelefoon die we hadden er op gezet. hebben we vorig jaar er af laten halen. stalken ze een ander en mij niet hhaa
Ik wil ook een afhaalbericht. Wordt er altijd lekker hebberig van haha. Bij die prenatal doos, krijgen jullie wel het tijdschrift Ouders van Nu? Ik heb hem een keer gekregen, in het begin. Vorige zwangerschap had ik hem wel al twee keer, en toen was ik veel korter zwanger! Sandra, ik krijg ook altijd de kriebels van dat soort verhalen. Dat dat soort mensen echt rondlopen..
@ dozen: wat zijn jullie er vroeg bij! Ik had nog geen moment aan die dozen gedacht. Dat tijdschrift vond ik wel leuk, bij welke doos was dat ook alweer? Dan kan ik die ook aanvragen.
Hoi meiden! Wil me ook aanmelden bij jullie! Dacht eerst 29 juni te zijn uitgerekend maar na de echo van afgelopen vrijdag blijkt dat we 25 juni 2011 zijn uitgerekend! Hoop dat ik gezellig mee kan kletsen.. Groetjes Marcy26
@kiwi: auwww dat is pijnlijk.... @zomaar haqhaha dat doe jij goed zeg! ik probeer dat ook weleens mn mond houden...hmmm niet mn sterke kant helaas...haha @marcy: gefeliciteerd hier niet veel bijzonders te melden eigenlijk gaat allemaal zo zn gangetje, energie begint weer wat terug te komen dus dat is fijn, ga zo maar eens aan die berg was en strijk beginnen...zucht....en de kat heeft gekotst over een kussen....pff gelukkig een wasbare....vieze beesten die katten....
@Marcy; welkom en gefeliciteerd! Je kan jezelf op de lijst zetten Net terug van de VK, ik had Jasper bij me, en nu hadden we net de VK die erbij was toen Jasper was geboren dus dat was wel even leuk. Met de kleine alles goed, het hartje gehoord, bloeddruk was ook goed. En alle bloeduitslagen waren ook goed, dus weer helemaal tevreden 7 januari krijgen we de 20 weken echo, wat gaat het toch snel allemaal. Ik kwam ook nog een vriendin van vroeger tegen bij de VK erg leuk.
Bekijk bijlage 113130 Uitgerekend: 23-05-2011 Kiwi1 (32) - 2de kindje (denkt een meisje) 26-05-2011 Meta (39)- 3e kindje (denkt een jongen) 29-05-2011 Sandra (31)- 3e kindje-(denkt een jongen) 30-05-2011 priscilla1987 (23) 2e kindje ( denkt een jongen) 31-05-2011 Odess (26)- 2e kindje (denken jongen, maar durven niet te denken ) 01-06-2011 Hester (30) - 2e kindje 01-06-2011 FireRose - 1e kindje 01-06-2011 Pingu (27) - 2e kindje 02-06-2011 Alinda27 - 1e kindje 02-06-2011 Senna04 (24) - 1e kindje (denkt een meisje) 03-06-2011 BabyBergen(31) - 3e kindje (wil het niet weten) 04-06-2011 Martine - (29) 3e kindje 04-06-2011 Felicee (28 )- 2e kindje (denkt jongen, NUB denkt meisje, wil het niet weten) 07-06-2011 Marry81 - 2e kindje 08-06-2011 Mariaatje - 1e kindje 08-06-2011 tkonzijntje - 2de kindje 09-06-2011 Zomaar2010 - 1e kindje (Denkt een jongen) 09-06-2011 Sstephanie1 (22) - 1e kindje (Denkt een meisje) 10-06-2011 Lan (28 ) - 2e kindje 10-06-2011 Laupio (27) - 1e kindje 12-06-2011 Ivje (31) - 2e kindje 12-06-2011 Bowen (33) - 2e kindje 15-06-2011 Judith1982 (28 ) - 2e kindje 17-06-2011 Ellen1983 (27) - 2e kindje 20-06-2011 Anne 1985 - 1e kindje 21-06-2011 Momeera (28 ) - 2e kindje 25-06-2011 tflantua (28 )- 1e kindje (Denkt een meisje) 25-06-2011 MendieC (29) - 1e kindje 28-06-2011 Juud74 (36) - 2de kindje 28-06-2011 Mamamiranda(26)-2de kindje 30-06-2011 Bloesem (29) - 2e kindje (geen voorgevoel) Afspraak: 06 dec. Sandra - verloskundige 06 dec. Kiwi1 - geslachtsecho 06 dec. Momeera - Termijnecho en Gyn 07 dec. Zomaar - verloskundige 08 dec. tflantua - echo 10 dec. Meta - vk (16 weken) 11 dec. Odess - geslachtsecho 14 dec. priscilla1987 echo en gynaecoloog uitslag kweekjes 14 dec. Sstephanie1- verloskundige 14 dec. Sandra - geslachtsecho 15 dec. Odess - verloskundige 16 dec. Babybergen- controle afspraak 17 dec. Senna04 - Controle VK (16 wk) 17 dec. MendieC - Controle vk 20 dec. Sstephanie1- geslachtsbepaling! 23 dec. priscilla1987 - geslachtsbepaling! 24 dec. Meta- pretecho.. is het een jongen of een meisje??? 21 dec. Mamamiranda -echo controlle gyn 27 dec. Zomaar - verloskundige 27 dec. Judith1982 - verloskundige 28 dec. Felicee - verloskundige 28 dec. Bloesem- verloskundige 30 dec. priscilla1987 - verloskundige 07 jan. Sandra - 20 weken echo 10 jan. Sandra - verloskundige 11 jan. priscilla1987 - 20 weken echo 15 jan. Senna04 - 20 weken echo 20w+2d 18 jan. Felicee - 20 weken echo 24 jan. Lan -20 weken echo ziekenhuis 27 jan. Judith1982 - 20 weken echo Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ 6 Vlindertjes: Wennes 5+5 Happyliesje 4+3 Kwiepark 6+1 Iris2009 5+2 Lynnami 7+3 Supermom 9+5 Meeting: Hester - Leiden Momeera - Utrecht Kiwi - vlakbij Rotterdam Priscilla - Brabant Sandra - Berkel & Rodenrijs (vlakbij Rotterdam) Lan - Overloon Stephanie - dichtbij Amsterdam Felicee - Utrecht Ivje- vlakbij Den Bosch Odess - Noord-Nederland (afhankelijk van lokatie en datum) Meta - Zoetermeer
tip: geef een tel nr op die je bijna nooit aan hebt, koop vervolgens niets .... laat maar l*llen,ik vind het wel een sport (u wilt toch het beste voor uw kindje ...ja daarom koop ik niet wat u wilt verkopen..... ik ben helemaal niet marketing gevoelig... fok uff, ik koop wat ik wil ... hihi arme callcenter meisjes (ben ik zelf ook geweest)....
o ja, pretecho kan niet vervroegd..helemaal vol. Blijft 24 december .... ach ... geduld.... ben ik niet zo goed in ben vandaag thuis, heb me ziek gemeld, vrijdag verhoging en erge koppijn, 2 weken daarvoor heeel druk gehad, dus de rek was eruit bleek ook het weekend, dan ga ik teveel stressen en voel me beroerd. Ik probeer vandaag een beetje rustig aan te doen: afwisselend wat doen in huis, ontspannen, beetje les voorbereiden, en hoor net dat mn solligesprek voor een hoger gewaardeerde functie (die ik eigenlijk vanmorgen had) naar morgen geschoven is, ook al was vanmorgen eigenlijk de laatste mogelijkheid... Ik heb een hele menselijke werkgever, ben ik super blij mee! Lekker verse jus gemaakt net, zo even badderen... knap ik van op! later meiden! @kiwi1: hoe laat mag je voor de echo??
Zo gezellig weekend zit er weer op. Mijn zoontje snapte de kado's nog niet zo heel goed. Hij was al zo blij met 1 kado dat hij de rest eigenlijk niet meer uit wilde pakken. Ik vond dat erg aandoenlijk om te zien. Hopelijk komt er snel weer sneeuw zodat hij de slee kan uitproberen. Aangezien het megaglad hier is en ik vorig jaar een best pittig auto ongeluk heb gehad met mijn zoontje achterin heb ik mijn sollicitatiegesprek verplaatst naar verderop in de week. Ik heb wel heel erg het gevoel dat het gesprek alleen nog een formaliteit is en dat de baan zo goed als wat binnen is. Daar zou ik dan ook echt heel blij mee zijn. Vandaag lekker rommelen in huis en als de gladheid vanmiddag weggaat nog even boodschappen doen.
Wij hebben de echo om 11:00 uur gehad. Het is een....... MEISJE! Mijn gevoel heeft me dus niet in de steek gelaten. Het is wel even schakelen hoor. Ik heb mijzelf nooit als een meisjesmama gezien. Wel ontzettend leuk, wij krijgen een koningskoppel! Ben helemaal happy
Wow Kiwi!!! Geweldig! Dat lijkt me ook zo leuk. Gefeliciteerd hoor en het blijft ongelooflijk dat je het nu al kan zien.
goedemiddag meiden, @ marcy26 gefeliciteerd en welkom @ martine ook veel huishouden dus en van je kat minder joh ik heb dat met me pup maar dat is altijd zijn eigenschuld dat is een stofzuiger @ sandra wat leuk dat je de verloskundige had toen jasper werd geboren bij mij is bloed ook altijd goed maar daar kan natuurlijk verandering in komen en hartje horen altijd leuk die van ons gaat altijd van de een naar de andere kant vliegen lig dan stiekem altijd in een deuk @ de dozen hmzz geheim bellen uhm ik moet altijd opnemen want me werk belt ook altijd geheim naar mij @ bloesem met gladheid zou ik ook de weg niet op gaan hier schijnt de zon vollop en is een blauwe lucht @ kiwi geweldig een meisje foto foto foto foto gefelciteerd he
Kiwi wat gaaaaf! Ow ik ben nu ook zo benieuwd, nog ff geduld tot zaterdag Meta, nee dank doe wel alleen wij jonge ouders, heb je ook nog wat aan! Jammer dat het niet eerder kan!