@ Meta: heel veel positieve vibes stuur ik je voor jou en je nicht en een dikke knuffel, succes en komt vast goed! En natuurlijk veel plezier vanmiddag @ Sandra: Hoop met je mee dat het bij een keer blijft, veel plezier vanmiddag!! @ Ellen: wow, supermooi buikje al zeg!! @ all: gisteren kerstboom opgetuigd, helemaal super, blijkt alleen dat we een stekker missen uit de doos van de nieuwe lampjes, alles doet het wel, maar moet dus morgen weer even langs de winkel om een stekker te halen...voortaan de doosjes controleren dus Vraagje...maandag wil ik op mn werk vertellen dat ik zwanger ben, hebben jullie toevallig tips om het een beetje origineel te doen of hoe hebben jullie dat gedaan?? (weet niet of ik deze vraag hier juist zet, zoniet dan sorry )
Dat is vervelend dat je nu iedere keer boven de pot hangt Hopelijk is het snel over, en heb je over 2 weekjes een mooie echo met een kloppend hartje!!
Ik heb moeite om uit bed te komen, en ga elke dag met tegenzin naar het werk... Ik heb al gezegt, dat ik steeds meer last van mijn bekken krijg, en heb maandag een gesprek, en dan begin ik daar ook weer over dus ben benieuwd...ik doe trouwens schoonmaakwerk... Enne dank je
Oh lekker de sauna, lekker van genieten en ff je hoofd leegmaken Wat lijkt me dat erg zeg!! Hopelijk gaat morgen alles goed! Ik zal gaan duimen!!
Hoi meiden... hoe is het hier? Allemaal druk met de kerstboom opzetten lees ik, moet ik ook nodig doen, maar heb er de energie gewoon niet voor. Onze kleine meid is ook een beetje ziek dus naar buiten is ook geen optie. Zag een twee nieuwe...leuk! Welkom en gefeliciteerd! @Sandra, wat raar zeg dat je opeens misselijk bent. Veel plezier vandaag. @Meta, logisch dat je daar emotioneel van bent. Hoop dat alles goed met haar en de baby gaat tijdens de bevalling, spannend! Geniet van de sauna hè...even aan jezelf denken.
ohh senna ik heb dat ook moeite met uit bed komen geen fut om te werken ik doe ook huishoudelijke werk in de zorg
Sandra: balen van dat spugen, hopen dat het eenmalig was. Meta: laat je het weten als haar kindje er is? Felicee: je hebt gelukkig nog even tot het kerst is Ik ben vandaag helemaal blij, want heb niet één keer hoeven overgeven!! De hele dag nog niet! Heerlijk.
@Hester, eindelijk!! Wel even afkloppen...dag is ook nog lang Moet je binnenkort nog weer naar het buitenland voor je werk? Toch maar even de kerstspullen van de zolder gehaald..misschien krijg ik straks ook nog wel zin om de boom op te zetten.
Gelukkig ben ik niet de enige...maar het valt me steeds zwaarder...pfff En ik doe op dinsdag en donderdag ook nog post van DHL, maar daar stop ik per januari mee
Denk het niet Want ik werk niet in de zorg, maar bij een bekende fietsenfabriek als schoonmaakster Ga weer afsluiten, moet zo weer ff 3 uurtjes werken...
@ dushi81 ik heb het gewoon verteld van ik ben zwanger en dat nog wel via de telefoon omdat wij geen contact face to face hebben @ hester joepie neit overgeven hoop dat het zo blijf @ felicee zal ik helpen met de kerstboom @ zomaar mooie boom
nekplooimeting was prima! maar hoever ik nou ben ?? nu kwam ik weer uit op 13 weken en 2 dagen of 13 weken en 4 dagen dus ik zit ergens tussen 13 en 14 weken haha
super nieuws dus ow verschilt hier ook elke keer hoever je nu bent. steeds 1 dag eerder dan weer later. ze zeggen dat het kan liggen aan hoe de kleine ligt. beetje ingezakt of ligt wel goed