juni mama´s 2011 deel 2

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door priscilla1987, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MendieC

MendieC Bekend lid

1 sep 2010
    695
    0
    0
    @ Sandra

In februari!

Ja die baas van mij is gewoon echt een lapzwans. Zelf geen kinderen dus ook geen feeling ermee.
    Maar op nog veel meer andere gebieden is het een eikel.
    Alhoewel hij net wel soepel was hoor!
    Net dus even gesprekje gehad met hem over hoeveel uren ik na de bevalling wil gaan werken enzo (3,5 dag) en dat leek hem wel mogelijk.
    Verder deze week nog rustig aan met werk omdat ik al 3 dagen koppijn heb en nu nog scheel kijk 8)
    Dus al met al was het ok.

Hoofdpijn is iig weer weggetrokken, hoop dat dit blijft!

2. mamv1

mamv1 Niet meer actief

Nou meiden, ik ga weer aflsuiten, moet zo weer ff 3 uurtjes werken...
    En ik baal een beetje , want het sneeuwt hier weer, terwijl net alle sneeuwbende weg was gegaan van het weekend...

Iedereen nog een fijne middag!

3. YellowButterfly

YellowButterfly Niet meer actief

Mendie wat heerlijk meid! Ook fijn dat je lapzwans baas goed reageerde. Hier ook snel hoofdpijn. Zit nu op mn werk en het komt alweer op, bah, en ik moet nog tot 10 uur! Het vervelende is dat paracetamol niets uithaalt, is dat bij jou ook zo?

4. Kiwi1

Kiwi1 Fanatiek lid

26 dec 2007
    4.849
    0
    0
    Odess, neem je wel 2 stuks paracetamol tegelijk? Dat werkt namelijk het beste. Ook medisch gezien schijnt het beter te zijn om 2 te nemen ipv 1. Ik weet niet precies waarom, maar dat zeggen medici nl. altijd.

5. Felicee

Felicee Bekend lid

8 okt 2010
    956
    0
    0
    NULL
    NULL
    @MendieC, leuk zo'n baas! Werk je nu vier dagen? Sterkte met je hoofdpijn!

@Sandra, spannend bijna de echo, denk je nog steeds een jongen?

Wel mooi hè die sneeuw (als je tenminste binnen zit ;)). De thee blijft er nu in, dus het gaat de goede kant op.

6. sweetbel

sweetbel VIP lid

27 jan 2010
    5.519
    0
    0
    MendieC, heerlijk naar Aruba.. Wat een goed vooruitzicht! Lekker dat je wrs minder kan gaan werken na de bevalling.

Odess, ik zou ook twee paracetamol tegelijk nemen. Werkt bij mij altijd beter. Werkse nog!

Net de box opgehaald! Leuk zeg. Ben benieuwd naar die van de Prenatal!

7. YellowButterfly

Nee dat doe ik eigenlijk nooit, ben echt antimedicatie namelijk... Maar goede tip! Nu voel ik me niet toppie, maar mag vanav een paar uur eerder naar huis - yay :D

8. YellowButterfly

San ben benieuwd of jullie idd een derde ventje krijgen!

Steph, oe de box, nu al! Ik vond die eerste spulletjes zo bijzonder!

9. sandra

sandra Fanatiek lid

@Odess; ik ben ook zooo benieuwd en aan de andere kant ben ik er ook zo zeker van dat het een jongen wordt, dat ik heel gek sta te kijken mochten ze morgen zeggen dat het een meisje wordt.

Lekker dat je wat eerder naar huis mag, hoofdpijn is zo vervelend.
    Gelukkig heb ik er zelf niet zo heel veel last van en heb ik het een keertje dan helpt een paracetamol goed.

@De zwangerbox; ik heb hem vanmiddag toch maar alvast opgehaald, hij is leuk. Lijkt nog op die van vier jaar geleden hihi.

@MendieC; wat heerlijk zeg in februari, dan is iedereen hier de kou zat en jij zit heerlijk in het warme Aruba.

10. Irissimon

Irissimon Niet meer actief

hey iedereen.

heb niks terug gelezen sorry.

ik schreeuwe nu keiherd IK HEB GRIEPPPPPPPPPPPPPPPPP
    na weken er tegen aan te hangen gehebben.

kutcollega's wilden mijn dienst niet overnemen dus was woest.

sinds gistermorgen kotsen dissy zwart voor ogen. en nu sindss vanmiddag koorts. heb ijskoud en zweet als otter.

bah bah bah kut collega's.... nu 2 vrije dagen maar denk dat ik rest van de week doodleuk ziekmeld. ben der klaar mee ;)

nou lees gauw trug maar nu lekker douche en pyama aan

11. mamv1

mamv1 Niet meer actief

Beterschap zomaar!

12. Lan

Lan Fanatiek lid

28 nov 2008
    1.824
    8
    38
    Vrouw
    Postbode
    Venray (Limburg)
    jullie allemaal ziek en ik ben weer bijna opgeknapt :)

beterschap zieke!!!!!!

13. Hester

Hester Niet meer actief

Ben NET terug uit Engeland (was SUPERleuk, lekker kerstinkoopjes gedaan enz) en zie een jongen voor Odess: leuk hoor! :)

Ga nu koffers uitpakken, lees later verder bij. Fijne avond!

14. priscilla1987

priscilla1987 Fanatiek lid

14 jul 2008
    3.373
    522
    113
    Vrouw
    thuiszorg medewerkster
    BRABANT
    avond meiden:D

zo nog geen schoenen omgeruild morgen maar doen na het ziekenhuis:Dhad geen zin vandaag:p

@ mendiec jeetje wat een baas heb jij zeg

en alle griepen beterschap

en die zwangerschapsdozen ik heb geen bon gehad heb me wel aangemeld voor allerlei dozen:(

@ hier ik voel getrappel:D en me buik is aan groeien verder want voel trekken:pben heel erg nieuwschierig naar morgen hoe het gegroeid is daarna heb ik mannelijke gynaecoloog voor de uitslagen:D

@ hester welkom terug wou al gillen waar je was:D

15. sandra

sandra Fanatiek lid

Balen zeg zomaar dat je griep hebt, en inderdaad lekker ziek melden, je bed inkruipen en uitzieken. Beterschap.

Welkom terug in Nederland Hester, fijn dat het gezellig is geweest.

@Priscilla; wat leuk dat je ook trappeltjes voelt, en misschien wil de gyn. morgen wel even kijken naar het geslacht:p

Hier beginnen de schoonmaakkriebels ook te komen, heb net de rubbers van de wasmachine maar weer eens schoongemaakt, bah wat een smerig klusje;)

16. Momeera

Momeera Actief lid

16 okt 2010
    448
    0
    0
    Activiteitenbegeleider
    Utrecht
    @Odess: Ja haar oog was ook wat rood maar vanochtend zag het er toch een stuk rustiger uit, toch is het raar want ze heeft ook hele erge wallen al een paar weken, vind iemand van 3 nog wat jong voor standaard altijd wallen.

@MendieC: Jaaa leuk om zo’n kamertje in te richten. Wij gaan wss eerst nog verhuizen dus ik moet nog ff wachten.
    Wat een rare peer die werkgever van jou dat ie gaat bellen. Ik hoop wel dat je er uit komt met hem verder, dit soort problemen op werk zijn niet echt leuk.

@Kiwi: Fijn dat je een goed weekend hebt gehad en je kunt nog helemaal nagenieten met zo’n opgeruimd en schoon huis

@Felicee: Oh get die buikgriep die heerst ontzettend. Beterschap met het hele huis!
    Nee het wil hier niet echt. Ben vandaag wel twee uurtjes gaan werken (moest van mijn werk en de arbo) maar liep er als een zombie rond.
    Het gaat wel beter met haar oogje maar ze wrijft er inderdaad de hele tijd in, ik denk dat het jeukt ofzo, en ze doet het ook heel erg in haar slaap. Toch klaagt ze niet veel over pijn ofzo.

@Priscilla: Moet je voor de tweede keer dus terug met je schoenen. Nou gelukkig heb je nog ff om je schoenen te ruilen

@Sandra: veel plezier met de echo!!

@Zomaar: Tuurlijk moet je je ziek melden, dat ben je toch ook. Heel veel beterschap meid!

@Hester: Welcome home!!

@Senna: Hoe gaat het met jou eigenlijk?

Ik heb ook nog geen bonnen gehad van zwangerschapsdozen, komt vanzelf wel. Ik kreeg wel van de week een cadeaubon van 15 euro omdat ik een enquete had ingevult op internet. Ik was de hele enquete totaal vergeten dus was wel een aardige verrassing.

Ik vind het vervelend dat jullie allemaal last hebben van hoofdpijn maar het doet mij ook wel goed dat er dus meerdere mensen zijn met hoofdpijnklachten. In mijn omgeving doet iedereen alsof dat zo raar is tijdens een zwangerschap. Ik heb trouwens ook dat paracetamol niet helpt, 2 tegelijk, zetpil heb inmiddels alles wel geprobeerd maar mijn hoofd blijft gewoon doorklooien.
    Hopelijk gaat het binnen een aantal weekjes over voor ons allemaal.

17. priscilla1987

priscilla1987 Fanatiek lid

14 jul 2008
    3.373
    522
    113
    Vrouw
    thuiszorg medewerkster
    BRABANT
    @ sandra ja ik hoop het ook:Dik ga lekker vragen:p

potverdorie ik heb me kinderwagen bij babydump gekcoht is ie nu veel goedkoper:$ 27e gekocht en nu is ie 339 met een gratis resitas ben niet gierig hoor maar ik ga morgen ff informeren als we aktie zagen mochten we laten weten:D

18. MendieC

MendieC Bekend lid

1 sep 2010
    695
    0
    0
    @ zomaar
    Beterschap meid! Maar wat eeuwig zonde dat je collegae niet echt meewerken!

@sandra
    Ik zal aan jullie denken als ik in mijn noppies bikini (vanmiddag besteld!) als een aangespoelde zeehond op t strand lig :)

@steph veel plezier met de box! Leuk he nieuwe spullen!

@felicee
    Nee ik werk nu gewoon 38 uur en na de bevalling 28 als mijn verzoek wordt ingewilligd!
    Fijn dat je thee erin blijft! Ik ga nu zetten met een sinaasappel want avondeten was niks met die koppijn!

@odess
    Pfff tot 10 uur, sterkte meid! Ik lig uitgeteld op de bank. Bij mij helpt paracetamol zeker, maar deze hoofdpijnen neigen een beetje naar migraine maar dan steeds korte aanvallen ofzo, heel vreemd.. Maar ik heb ook een flnke historie (en heden) van migraine. Ik heb jarenlang onder behandelng gezeten bij neurologen, het laatst in Leiden, LUMC.
    Maar geloof het Of niet: mijn medicatie is mediteren!
    Nu zien jullie een zweverige Mandy maar nee ik ben de nuchterheid zelve.
    Ik heb flink aan de pillen gezeten en had ook injecties maar nu durf ik haast geen paracetamol aan te raken! Vannacht en vanmiddag moest ik wel..
    Apart, 2 tegelijk beter... Nog nooit gehoord?
    Nu lekker brandend maagzuur pfffffffff eerst het 1 dan het ander!

19. sandra

sandra Fanatiek lid

Ik zou het gewoon proberen Priscilla;)

20. MendieC

MendieC Bekend lid

1 sep 2010
    695
    0
    0
    Niks gierig, moet je zeker doen!
    Gewoon zeggen : wij hebben hier een kinderwagen gekocht en nu istie zoveel goedkoper, kunnen julle ons tegemoetkomen!?
    Desnoods een tegoedbon!
    Zij doen zaken, dus jullie ook hoor!

Deel Deze Pagina