Nou niks knap aan hoor, ook een beetje de spanning erin houden! Het is ergens ook wel leuk om het nog héél even niet te weten. Maar ik ben wel nieuwsgierig en word alleen maar nieuwsgieriger van al jullie geslachtsbepalende echo's! Grappig dat je zoontjes geen voorkeur hebben. Op zich zou een broertje wel leuk voor ze zijn om mee te dollen. Maar ja, een zusje om voor te zorgen is natuurlijk ook heel leuk voor ze. Onze zoon wisselt: dan wil hij een zus, dan een broer en dan weer "gewoon een baby" In het vliegtuig heeft hij zich uitstekend vermaakt vandaag. Hij heeft regelmatig gevlogen, vaker dan bijvoorbeeld de trein genomen. Toen we onlangs een keertje de trein namen, zei hij - terwijl we aankwamen op Utrecht CS - "Zo, we zijn geland!"
Hihi moest wel lachen om de opmerking van je zoontje. Die van ons hebben pas 1 keer gevlogen, maar ook pas 1 keer in de trein gezeten. En afgelopen vakantie in randstadrail (een soort metro), ze vonden het geweldig
Hester, bij ons was dat het teken, de namen! Ben benieuwd! En hubbie zelf echo's maken, das wel heel leuk en intiem!
dankje odess en lig er veel sneeuw daar hier maar een klein laagje gelukkig ben er maar eens vandoor voor ik me bus mis tot vanmiddag
eve snel berichtje moet zo me zoontje naar school brengen. Gister echo gehad en alles is goed hartje klopt prachtig en super gegroeid en mega druk hihi was zo druk aan het bewegen dat er niet eens een duidelijke meting gedaan kon worden maar we blijven gewoon net zo ver als we waren en dat betekend dat we vandaag de magische 12 weken hebben gehaald. OOOO ik ben zo happy en durft eindelijk voorzichtig op me roze wolk te klimmen!!! @priscilla heel veel plezier vandaag!!!
@Priscilla; veel plezier bij de echo, ben benieuwd of die even wil kijken. @Miranda; super en gefeliciteerd met de 12 weken, heerlijk gaan genieten nu. Ik heb zo vergadering, om 16.00 uur de pretecho, maar ik denk dat ik vanavond pas de uitslag kom vertellen het is nl. kaarsjesavond in zoetermeer, en ik denk dat we daar even heen gaan. Als de mannetjes niet te moe zijn.
dat wist ik niet van die 20 weken. Bij 10 wkn controle was bloeddruk gewoon. Maar als duizeligheid blijft dan is het inderdaad een goed idee om hem even te laten meten. Dank je.
Bekijk bijlage 114793 Uitgerekend: 23-05-2011 Kiwi1 (32) - 2de kindje (een meisje) 26-05-2011 Meta (39)- 3e kindje (denkt een jongen) 29-05-2011 Sandra (31)- 3e kindje-(denkt een jongen) 29-05-2011 Odess (26)- 2e kindje (een jongen) 30-05-2011 priscilla1987 (23) 2e kindje ( denkt een jongen) 01-06-2011 Hester (30) - 2e kindje 01-06-2011 FireRose - 1e kindje 01-06-2011 Pingu (27) - 2e kindje 02-06-2011 Senna04 (24) - 1e kindje (denkt een meisje) 03-06-2011 BabyBergen(31) - 3e kindje (wil het niet weten) 04-06-2011 Martine - (29) 3e kindje 04-06-2011 Felicee (28 )- 2e kindje (denkt jongen, NUB denkt meisje, wil het niet weten) 09-06-2011 Zomaar2010 - 1e kindje (Denkt een jongen) 09-06-2011 Sstephanie1 (22) - 1e kindje (Denkt een meisje) 10-06-2011 Lan (28 ) - 2e kindje 10-06-2011 Laupio (27) - 1e kindje 12-06-2011 Ivje (31) - 2e kindje 12-06-2011 Bowen (33) - 2e kindje 15-06-2011 Judith1982 (28 ) - 2e kindje 15-06-2011 Ellen1983 (27) - 2e kindje (Denkt een jongen) 21-06-2011 Momeera (28 ) - 2e kindje (Denkt steeds iets anders) 25-06-2011 tflantua (28 )- 1e kindje (Denkt een meisje) 25-06-2011 MendieC (29) - 1e kindje 27-06-2011 Dushi81 (29) - 1e kindje 28-06-2011 Juud74 (36) - 2de kindje 28-06-2011 Mamamiranda(26)-2de kindje 30-06-2011 Bloesem (29) - 2e kindje (geen voorgevoel) Afspraak: 14 dec. priscilla1987 echo en gynaecoloog uitslag kweekjes 14 dec. Sstephanie1- verloskundige 14 dec. Sandra - geslachtsbepaling! 15 dec. Odess - verloskundige 16 dec. Babybergen- controle afspraak 17 dec. Senna04 - Controle VK (16 wk) 17 dec. MendieC - Controle vk 20 dec. Sstephanie1- geslachtsbepaling! 23 dec. priscilla1987 - geslachtsbepaling! 24 dec. Meta- pretecho.. is het een jongen of een meisje??? 21 dec. Mamamiranda -echo controlle gyn 21 dec. Zomaar - geslachtsbepaling! 27 dec. Zomaar - verloskundige 27 dec. Judith1982 - verloskundige 27 dec. Ellen1983 - verloskundige 28 dec. Felicee - verloskundige 28 dec. Bloesem- verloskundige 30 dec. priscilla1987 - verloskundige 30 dec. Dushi81 - vk termijnecho 03 jan. Momeera - gyn 04 jan. Kiwi1 - 20 weken echo 04 jan. Meta - 20 weken echo 07 jan. Sandra - 20 weken echo 09 jan. Kiwi1 - controle vk 10 jan. Sandra - verloskundige 11 jan. priscilla1987 - 20 weken echo 12 jan. Odesss - 20 weken echo 15 jan. Senna04 - 20 weken echo 20w+2d 18 jan. Felicee - 20 weken echo 18 jan. Zomaar - 20 weken echo 24 jan. Lan -20 weken echo ziekenhuis 27 jan. Judith1982 - 20 weken echo 28 jan. Meta vk-24 weken Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ 6 Vlindertjes: Wennes 5+5 Happyliesje 4+3 Kwiepark 6+1 Iris2009 5+2 Lynnami 7+3 Supermom 9+5 Meeting: Hester - Leiden Momeera - Utrecht Kiwi - vlakbij Rotterdam Priscilla - Brabant Sandra - Berkel & Rodenrijs (vlakbij Rotterdam) Lan - Overloon Stephanie - dichtbij Amsterdam Felicee - Utrecht Ivje- vlakbij Den Bosch Odess - Noord-Nederland (afhankelijk van lokatie en datum) Meta - Zoetermeer
@Bloesem; morgen voor jouw de magische 12 weken grens!! en dan hebben alle juni mama's de 12 weken bereikt super!!!
@ Priscilla veel plezier vandaag en leuk donderdag Guido Weijers, ik vond hem die keer dat ik hem gezien had erg grappig een paar jaar geleden. @ Miranda wat fijn dat alles goed was en gefeliciteerd met de 12 weken grens! Ik ga zo maar eens naar de prenatal op zoek naar wat zwangerschapskleding.
Inderdaad ik zag het ook net yeeey! Miranda heerlijk en Bloesem jij morgen ook 12 weken, fijn! Zo ik mag zo voor ca 40 euro een kraamkadootje gaan halen, iemand tips?
Ah ok, thanks....! Nou het zat bij mij niet in mn voorhoofd en bij mn ogen! Vandaag gaat het alweer goed, voel het nog op de achtergrond maar gaat niet meer doorkomen..
@sandra Ik vond er ook hele leuke spulletjes inzitten Ook al de schoonmaak hihi Veel plezier bij de echo @lan Fijn dat je weer wat bent opgeknapt! @Hester Welkom terug! @priscilla Wat gaaf dat je al getrappel voelt Spannend vandaag de echo Enne ik zou dat ook doen hoor hihi @Momeera Fijn dat het oogje van je dochter al wat opgeknapt is! Balen dat het zo slecht gaat op je werk...Hopelijk gaat het snel beter! Met mij gaat eht wel goed, heb zin om in de babykamer bezig te gaan, maar we hebben nog geen verf of laminaat gehaald... Gister alle bekleding van de kinderwagen erafgehaald en uitgewassen, dus die is ook weer lekker fris @zomaar Heb je je al ziek gemeld? @Stephanie Heb jij de Box ook al? Hier staat ie ook al boven, moet nog nodig een likje verf hebben hihi Leuk volgende week de babykamer @Bloesem Hier ook sinds een paar dagen draaierig, en wat duizelig... @Miranda Fijn dat alles goed was! En gefeliciteerd met je 12 weken @Odess Een leuke mand met allerlei dingetjes erin, dat hebben wij toen ook gedaan
Hoi dames, Ik denk ik laat nog even eens wat van me horen. Het gaat alweer stukken beter met me. Het bloeden is nu bijna een week gestopt dus ik hoop eind deze week of begin volgende week weer een eisprong te hebben. En dan gaan we er weer voor! Ik wil niet wachten. We zijn er gewoon helemaal klaar voor. Het is nog wel af en toe moeilijk, vooral als ik hier mee lees. Dan komt alles weer naar boven en denk ik, zo ver had ik nu ook kunnen zijn. Maar ik heb me erbij neergelegd dat het niet zo mocht zijn en we gaan weer verder waar we gebleven waren.... Dames die vandaag een echo hebben veel plezier! Sandra, erg spannend wat het wordt! xxx Supermom
@priscilla: Ik hoop dat je de korting ook nog krijgt op de kinderwagen dan. Dat is ook frustrerend! @MendieC: Als je van paracetamol last krijgt van je maag kun je misschien beter zetpillen gebruiken! @Odess: Ik heb dat inderdaad ook dat als ik blijf liggen het best goed gaat met de hoofdpijn en als ik dingen ga doen dan gaat de hoofdpijn ook weer hard aan het werk. @Bloesem: Sterkte met die duizeligheid, lijkt me erg vervelend. @Sandra: Oh jeej vier uur pas, moeten we zo lang in spanning zitten. Kaarsjesavond dat klinkt leuk! @Hester: Ik bewonder je geduld. Als mijn man echos kon maken ging ik denk ik iedere week zeuren om een echo hihi. @Miranda: Gefeliciteerd met de goede echo en de 12 weken! Klim maar op die wolk en hou je goed vast! @Senna: Net of je een nieuwe kinderwagen hebt dus.. Wanneer ga je met de babykamer beginnen? Vandaag gelukkig even geen werk. Ik ben ook zoooo moe en heb hoofdpijn. Bij mij trouwens precies zoals de omschrijving, in het voorhoofd en rond de ogen. Dat doe ik toch weer aardig volgens de regeltjes!
@kinderwagen Wij hebben een Mutsy Lichtgrijs, dus dat kan mooi voor beide, en dan doen we eer een fel roze of fel blauwe deken in :d En bij de Maxi cose doen we er ook een hoes omheen, maar waar kan ik die halen? Prenatal? Gister alle bekleding (wat een rotwerk bij de wandelwagen pfff) en allemaal uitgewassen Heb alles, behalve het onderstel, want die kreeg mijn moeder niet meer inelkaar hihihi maar het is haar nu gelukt, dus die neemt ze de volgende keer mee @Geboortekaarjes Een tijdje terug (nog voor de zwangerschap) hadden we een mooi kaartje maar die zit niet meer in de collectie...echt balen, had al een mailtje naar die site gestuurd... Dus we moeten weer een andere zoeken, al hebben we gister ook wel een leuke gezien..heb een proefexemplaar aangevraagd, dus ben beneiuwd @opruimwoede Hier elke dag wel bezig, word af en toe wel gek van mezelf hihi
Fijn dat het alweer wat beter gaat en dat het bloeden is gestopt Wat super dat jullie er gelijk weer voor gaan! Hopelijk is het snel weer raak En kan me voorstellen dat je het moeilijk vind als je hier even langskomt Dikke knuff!
Ja idd, alles is weer schoon en netjes De complete babykamer staat er al en er is wat aankleding We moeten alleen nog een aantal gaatjes vullen (hebben voorheen planken gehangen (vorige bewoners)) En dan verven, en de vloer moet ernog in, rolgordijntjes en andere overgordijntjes En dan kunnen de meubeltjes weer terug en dan is het klaar Ben nu met canvas (30X30) bezig, heb er al eentje klaar en heb er teigetje opgezet Nu de tweede nog en dan zijn die ook klaar Bekijk bijlage 114812