NIeuwe zwangeren welkom! Vanmiddag een afspraak gehad met de vk. Weinig bijzonders, echo gepland op 4 november. Wat lang wachten!! Maar het is niet anders. Sandra, ik had Celine. Ken je die? Ik kom vanavond weer kletsen.
Oh 4 november is inderdaad nog lang wachten, maar dan heb je wel gelijk een mooi babytje in beeld. Celine is de waarnemend verloskundige, die heb ik vorige keer 1 keer gehad. Bij Thomas deed Hanneke de bevalling, en bij Jasper Erika, maar ik vind het stuk voor stuk leuke en betrokken verloskundige, alleen Celine ken ik dus niet zo goed.
Jammer dat je niet meteen een echo mocht kiwi! Maar ja, straks wordt je geduld waarschijnlijk wel beloond met een extra mooie echo op 4 november.
K was 30 toen mijn zoontje geboren werd. Nu 32, maar ben 33 als dit kindje geboren wordt ( als alles goed gaat). Idd eerst carierte Hester.
zo wat een hoop zwangeren weer zeg echt vruchtbare periode geweest welkom nieuwelingen....... morgen termijnecho...ben heeeeeel benieuwd wat ze gaan zeggen
San, celine noemde iemand anders als waarnemend. Volgens haar was ze een vaste vk....Ook erg aardig en betrokken. Op zich vind ik een late echo niet erg. De vorige keer wilde ik juist niet voor 12 weken een echo omdat ik dan een volledig babietje zou zien. Nu zou een echo met 10 weken of zo wel handig zijn ivm uitpuilende buik en het vertellen op het werk . Nou ja, we zien het wel!
dames ik ben verliefd. net na babywinkel in dorp geweest. 3 broeken en 1 shirt van noppies 90 pluro. 20 procent korting en extra korting gekregen bekende van ons. en nu komt het een super gave 2 kleuren kamer gezien. gaan zo bekijken. nadeel binnen week halen geen probleem maar ben dan 7 week zwanger. zouden jullie doen (als het fout gaat zolder is groot genoeg) kost maar 400euro ex matras maar gaafffffffffff
Kiwi en Sandra zitten bij zelfde VK praktijk?? Leuk miss komen jullie elkaar ooit tegen haha Wat gaat iedereen vanavond eten??
@Kiwi, dan denk ik dat ze nu wel bij de maatschap zit, 4 jaar geleden was ze waarnemend verloskundige, maar in 4 jaar kan een hoop veranderen @Zomaar, het is wel heel goedkoop, ik zou het persoonlijk niet doen, maar ik koop niets voordat ik 12 weken zwanger ben, maar dat ben ik. En je moet lekker doen waar je, je goed bij voelt hoor.
Zomaar jij hebt wel heel erg veel vertrouwen dat alles goed gaat. Je moet dan wat je zelf denk dat je moet doen. Als jij denkt dat je geen risico loopt dan moet je het doen. Wat je zegt, zolder is groot genoeg. En wat geef jij een geld uit aan 4 kledingstukjes zeg! Never nooit niet in mijn stoutste dromen ga ik zoveel geld aan kleertjes utgeven dat het kindje maar een week of 2 aan kan...
@DaWo ja we kwamen er achter dat we dicht bij elkaar wonen en hebben dus dezelfde verloskundige, dus nu maar niet tegelijk bevallen Kiwi
@Zomaar ik vind je vertrouwen prachtig, ik wou dat ik 1/10e van jouw vertrouwen had. Bedenk alleen wel, dat als het fout zou gaan (waar ik niet vanuit ga hoor) je ook kan krijgen wat ik had, alles wat voor Isabella was heb ik in een mooi houten doos opgeborgen, daar komt nooit een ander kindje in. Babykamer heb ik afbesteld, want dat was bedoeld voor haar niet voor een eventueel volgend kindje. Het enige waar ik geen moeite mee heb is de kinderwagen maar die staat al vanaf het begin in de box. Maar als jij denkt doen, lekker doen!!
Wij eten vanavond ongezond, patatjes met een snack en appelmoes, altijd op woensdag. Maar als toetje eten we dan fruit, banaantjes appels en versgeperst sinasappelsap.
Wij eten vanavond spaghetti, voor iemand het zich afvraagd ik lust geen aardappels.. :') Lekker met rucola sla hmm nu al trek in.
Hey WGEV eerste echo al gehad, daar was zwangerschapsring en dooierzakje op te zien, heb 21 okt 2e echo om te kijken of het hartje klopt. Dus duimen de komende euhm 34 weken nog ff Edit: Lynnie heeft 29 oktober eerste echo!
oh, spannend dus, nou ik duim hard met jullie mee hoor, en hou jullie zeker in de gaten, heerlijk dat jullie hier zo met z'n 2-tjes zijn..... krijg je nu ook meer echo's tussen door??