juni mama´s 2011 deel 2

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door priscilla1987, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lynnami

Lynnami Niet meer actief

ik kreeg er al meer vanwege mijn leeftijd (nee meiden ik ben geen 21...). En daarnaast ook nog vanwege mijn voorgeschiedenis. Ik mocht volgende week maandag al maar wou ik niet, want ik wil mezelf niet gekmaken als er nog geen hartje is

2. wgev

wgev Fanatiek lid

15 feb 2009
    1.620
    0
    0
    kan ik me voorstellen hoor, en denk dat het voor jullie allemaal sowieso al wat spannender is aankomende weken......

3. Pringel

Pringel Niet meer actief

Mn vriend en Vk en ergens ik ook :p gaan het zo regelen dan ik om de 4 weken een echo heb, en om de 4 weken gewone controle VK, maar zo gehusseld dat ik er elke 2 weken langskom of voor echo of voor controle. Dus dat is wel fijn.

4. Irissimon

Irissimon Niet meer actief

meid is kleding voor mij zelf positietkleding ;)

ik weet dat het ook mis kan gaan. maar als we beide het kamertje leuk vinden... want meot je dan voor dat geld. en moet binnen een week daar weg zijn. moet ik daar een kamertje voor laten lopen

5. wgev

wgev Fanatiek lid

15 feb 2009
    1.620
    0
    0
    dat is zeker fijn dawo, toch om de 2 weken weer gerust gesteld worden, zo zie ik het tenminste, even zeker weten dat alles goed is.
    moeten je nu trouwens ook sowieso in het zh bevallen??

6. Pringel

Pringel Niet meer actief

Moet ik toch al, ivm bmi en hoef niet zonodig thuis te bevallen :) heb ik die zooi hier ookniet!
    EN ik weet nu hoe weeen voelen en misschien kan je het makkelijker aan als je weet dat je een gezond kindje krijgt, maar ik vond ze neit zo grappig en in het ziekenhuis kan je altijd vragen om iets wat te scherpe randjes eraf haalt, thuis niet..

7. Irissimon

wat wij kopen zou ook voor de volgende zijn... en dan niet weer alles nieuw....

en ik weet dondersgoed dat het mis kan gaan. zo goed vertrouwen heb ik ook niet hoor.
    deze kamertje heb op internet gegluurd staat verder nergens te koop

8. Lynnami

Lynnami Niet meer actief

Aha! ok dan valt het al mee... En iedereen zegt dat je moet doen wat goed voelt. Als jij er 100% vertrouwen in hebt dat het goed zit dan moet je het doen. En als jij denkt dat als het nu toch mis gaat dat je het kamertje dan nogsteeds wilt houden dan is dat alleen maar reden temer om het gewoon te doen. daWo zei het ook al: respect voor je vertrouwen, dat is meestal wel een goed teken.

9. Pringel

Pringel Niet meer actief

Meid ik bedoelde het helemaal niet lelijk :)
    Je komt over alsof je er 1000% vertrouwen in hebt, en dat vind ik mooi :) ik ben en blijf onzeker. Dus is het best fijn om te lezen als een ander er zoveel vertrouwen in heeft.

EN zoals ik al zei, als je gevoel zegt doen, lekker doen! :)

10. Irissimon

moet ook wel wat vertrouwen hebben ivm licht bruinverlies. mja zolang ik blijf groeien zoals nu zal het goed zitten. ruik ontzettend veel. word misselijk van sigaretten rook... dus tja...

en tis idd 1x een kamer kopen en niet weer. wilde het ook pas doen in de 6e maand. maar deze kamer staat nergens op internet en loop er nu tegen aan.

11. wgev

wgev Fanatiek lid

15 feb 2009
    1.620
    0
    0
    dawo, dat is nou precies dezelfde reden waarom ik ook naar het zh wil, al weet ik alleen nog niet hoe de weeën voelen, maar kan wel nagaan dat het geen pretje is!!!

ik moet gaan, er staat een berg afwas heel hard te huilen op het aanrecht, wil heel graag gewassen worden ;)

tot gauw meiden
    *zwaaizwaai*

12. Lynnami

Lynnami Niet meer actief

Wij hebben de dag voordat ik bevallen ben van onze lieve kleine engeltje skyler een dubbele kinderwagen besteld... Ik was toen 16w5d... Ik had er ook alle vertrouwen in dat het goed zat. Nu als de kleine er in juni gezond en wel uitkomt hopelijk, hebben we die dubbele niet meer nodig want Ryker is dan 27 maanden. Nou ja ik weet het niet. Hij staat in de schuur nu. Maar ben er wel ontzettend blij mee. Stiekem hoop ik dat we nu een tweeling krijgen zodat we dat ding alsnog kunnen gebruiken ;)

13. Pringel

Pringel Niet meer actief

Zijn hier trouwens mensen die de combinatietest laten doen?

Wij zitten er ernstig over na te denken, niet om het uitzoeken of ons kindje wel of niet een mongooltje zou worden. Maar ze blijken dus ook heel veel andere dingen er uit te kunnen halen, en het is een simpele bloedtest voor mij en een echo, dus geen enge dingen. Dacht altijd dat die test er alleen maar voor was om te kijken of je geen mongoliede (of hoe type je dat?) kindje zou krijgen.
    Enige nadeel is we vallen buiten de risicogroep dus moeten het zelf betalen.

14. Lynnami

Lynnami Niet meer actief

Ik krijg hem vanwege mijn leeftijd... Hier in de States is het vanaf 35. Dus jaaa... ik ben een ouwe muts ;)

15. Pringel

Pringel Niet meer actief

Ach Lynn geloof dat het hier vanaf 36 vergoedt word.

16. Lynnami

Lynnami Niet meer actief

Ja dat zag ik net. Nu heb ik er voor Skyler ook een gehad vanwege mijn voorgeschiedenis. Alles was prima in orde toen! Hij was aan het spartelen op de echo en zijn nekplooi was prima. Mijn kans was 1:5000 of zoiets. Heel goed toen.

17. Enjoyllive

Enjoyllive Bekend lid

19 jan 2010
    810
    0
    0
    Werk in de gehandicapten zorg
    Zeeland
    @ All: Jeetje het is bijna niet bij te houden hier zoveel zwangere meiden :D! Heb het allemaal snel ff terug gelezen. Maar wat grappig want ik moet zelf 10 juni 24 worden me beste vriendin 11 juni 24 en me vader is 15 juni jarig. Dus zo wel erg bijzonder zijn als het op iemand zijn verjaardag is.
    Verder ga ik zo lekker douchen en me bed al in met een warme bak thee en de laptop. Heerlijk vind ik dat zeker nu ik ook wat moe ben.

Groetjes en fijne avond allemaal!

18. Pringel

Pringel Niet meer actief

Snotter... de spaghetti was beetje heet uitgevallen woehaa *snotter*

Naja deluchtwegen zijn weer vrij zullen we maar denken

19. Pingu

Pingu Niet meer actief

Even een ego berichtje hier.
    Sorry dat ik even niet op de rest reageer.

Ik ben sinds gisteravond wat bloed aan het verliezen.
    Gisteren was het nog een behoorlijke hoeveelheid en sinds vanochtend werd het minder en nu is het bijna over.
    Gelukkig geen krampen gehad of stolsels verloren.
    Vanochtend heb ik nog over moeten geven en ik ben ook nog steeds mega moe.

Ik heb de verloskundige gebelt en nu mag ik morgen voor een echo komen. Ik hoor morgenochtend pas hoelaat.

Zit nu toch behoorlijk in de stess hier. Hopelijk is alles goed.

20. Pringel

Pringel Niet meer actief

Misschien van de innesteling (blijkt 2 keer in te nestellen) of door wc bezoek/persen oid.
    Heel veel suc6 morgen!

Deel Deze Pagina