juni mama´s 2011 deel 2

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door priscilla1987, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Hester

Hester Niet meer actief

Mooi buikje hoor Mendie!
    Ik heb net ook weer een foto gemaakt, zal hem plaatsen.
    De mijne van 19 weken en 2 dagen...
    Volgens mij gaat het ongeveer gelijk als met mijn zoon :)

2. sandra

sandra Fanatiek lid

@Stephanie: Wat ontzettend vervelend van die ruzie, maar je baby kan wel wat hebben hoor. En krampjes kunnen erbij horen, door de groei van ja baarmoeder of je banden.
    Probeer je niet te druk te maken, sterkte!!

@MendieC; Mooi bescheiden buikje nog zeg!

@Senna; Heb je lekker geslapen?

Mijn bedje sliep heerlijk, alleen ging de wekker veel te vroeg vanmorgen. We lagen er pas om 1 uur in en om 7 uur er weer uit pfff. Dus toen de kids op school zaten ben ik nog lekker twee uurtjes in ons nieuwe bedje gekropen:p

3. MendieC

MendieC Bekend lid

1 sep 2010
    695
    0
    0
    Thanks!

Ooohhhh lekker zeg!! weer opnieuw bed in!! dat is zooo lekker ik ben jaloers!!

4. priscilla1987

priscilla1987 Fanatiek lid

14 jul 2008
    3.373
    522
    113
    Vrouw
    thuiszorg medewerkster
    BRABANT
    mooie buikjes

@ sandra mooi dat je bed lekker lach:D

ooohh ik heb me werk gebeld ze weten niet wat ze met me gaan doen:(kwam ook al voor niks bij me (ex)client aan ze durf niet mij te laten werken en dat heb ze tegen me werk gezegd ook ze wil geen verantwoording als er wat met me gebeurd dus ik ben op me gemak een broodje en drinken gaan halen.daarna werk gebeld op hete kolen zat ik ook nog.ikzo waarom weet ik van niks dat ik niet hoef te gaan werken ja das mooit kut voor je ik laat de coordinator wel bellen.die nog niet gebeld heeft ik ga morgen ff juridische advies inwinnen denk ik.zit nu behoorlijk in de stress:(

5. sandra

sandra Fanatiek lid

@Hester; wauw ook al zo'n mooi slank, zwanger buikje.

@Priscilla; laat je inderdaad maar goed informeren hoor, een hoeveel uren contract heb jij eigenlijk? Want met een 0 uren contract wordt het wat moeilijker denk ik.

Hier weer druk aan het bestellen voor Thomas zijn kamer.
    Volgend weekend gaan de mannen weer logeren, en dan maken wij zijn kamer af:

Ik heb dit bed voor hem besteld:
    Hoogslaper, 4-delige set - Slaapkamer | Wonen & slapen | OTTO

Op 1 muur komt dit behang
    Piratenkamer - Kinderbehangsite.nl

De rest verfen we heel lichtbruin en dan komen deze stickers op de muur:
    Treasure Hunt - Kinderbehangsite.nl

Dan komen er glow in the dark sterren op het plafond (heel hoog plafond omdat het de zolder is)

De schotten van de zolder gaan we verfen met krijtbordverf.

Deze speelgoed kist+ kapstok
    IKEA | Opruimen | Ladekasten | ODDA | Opbergmeubel met kledingboom

6. priscilla1987

14 jul 2008
    3.373
    522
    113
    Vrouw
    thuiszorg medewerkster
    BRABANT
    15 uur contract en mis nog een hoop geld ook zie net me geld gestort mis nog 300 euro:$is maar 500 euro gestort omdat ik ook veel inval bij andere mensen

7. sandra

sandra Fanatiek lid

Nou Priscilla ik zou er maar heel snel achteraan gaan, vind het echt schandalig hoe ze met je omgaan, ik zou woest op de stoep staan daar:(:(

8. Hester

Hester Niet meer actief

Wooow! Sandra dat bed is echt geweldig! Dat zou mijn zoon ook wel willen. Gaaf hoor!

9. sandra

sandra Fanatiek lid

Jaa dat bed is echt geweldig he, ik heb nog meer inspiratie gekregen voor zijn kamer.

IKEA | Speelgoed | Actief spelen | EKORRE | Zitzak met luchtelement

Een speelgoedkast/ boekenkast
    IKEA | Opbergmeubels | Boekenkasten | EXPEDIT | Boekenkast

Een tafeltje met twee stoeltjes
    IKEA | Salon- en bijtafels | Bijtafels | LACK | Tafeltje
    IKEA | Kindermeubels | Stoelen | KRITTER | Kinderstoel

Gelukkig is het een hele grote kamer anders zou het niet passen, de kledingkast komt niet op zijn kamer, maar wel op een andere plek op zolder.
    Thomas zijn kamer wordt wel heel groot, dus het is echt een slaapkamer/ speelkamer en het is ook de bedoeling dat Jasper daar ook lekker kan komen spelen.

10. Lan

Lan Fanatiek lid

28 nov 2008
    1.824
    8
    38
    Vrouw
    Postbode
    Venray (Limburg)
    ZO daar ben ik weer...
    Vanmorgen eerst weer heerlijk gezwommen met djayden merk wel dat het wat zwaarder word en dan ik niet te veel moet ronddraaien met hem word ik duizelig..
    daarna had ik om half 11 afspraak bij verlosundige. eerst gewogen yeah bijna 1.5 kilo minder dan vorige keer!!!
    ik wil niet teveel bij komen dus ben blij met gewichtsverlies.
    Darna mocht ik op de bank en ging ze kijken waar baarmoeder lag en hoeveel vingers onder de navel en klopt precies met termijn dat hun zeggen. Hartje weer gehoord dus gerustgesteld.
    Daarnaast heeft ze gezegd dat als ik me ongerust voel ik altijd mag bellen om even tussendoor harrtje te horen :)

Volgende afspraak is 24 jan 20 weken echo en moet nog afspraak bij gynacoloog maken ivm medicijenn extra controle.
    en daarna om 8 februari weer bij verloskundige.

11. Lan

Lan Fanatiek lid

28 nov 2008
    1.824
    8
    38
    Vrouw
    Postbode
    Venray (Limburg)
    Bekijk bijlage 119162
    Uitgerekend:
    23-05-2011 Kiwi1 (32) - 2de kindje (een meisje)
    26-05-2011 Meta (39)- 3e kindje (dacht een jongen: is een meisje)
    29-05-2011 Sandra (31)- 3e kindje (een jongen)
    29-05-2011 Odess (26)- 2e kindje (een jongen)
    30-05-2011 priscilla1987 (23) 2e kindje (een jongen)
    01-06-2011 Hester (30) - 2e kindje
    01-06-2011 Pingu (27) - 2e kindje
    02-06-2011 FireRose (24) - 1e kindje (een meisje)
    02-06-2011 Senna04 (24) - 1e kindje (denkt een meisje)
    03-06-2011 BabyBergen(31) - 3e kindje (wil het niet weten)
    03-06-2011 marije78 (32) - 1e kindje (denkt een jongen)
    04-06-2011 Martine - (29) 3e kindje (een meisje)
    04-06-2011 Felicee (28 )- 2e kindje (denkt een jongen, NUB denkt een meisje, wil het niet weten)
    07-06-2011 Marry (29) - 2e kindje (denkt een jongen, wil het niet weten)
    09-06-2011 Zomaar2010 - 1e kindje (dacht een jongen: is een jongen)
    09-06-2011 Sstephanie1 (22) - 1e kindje (een meisje)
    10-06-2011 Lan (28 ) - 2e kindje
    10-06-2011 Laupio (27) - 1e kindje
    12-06-2011 Bowen (33) - 2e kindje
    13-06-2011 Ivje (31) - 2e kindje (wil het niet weten)
    15-06-2011 Judith1982 (28 ) - 2e kindje
    15-06-2011 Ellen1983 (27) - 2e kindje (denkt een jongen)
    21-06-2011 Momeera (28 ) - 2e kindje (denkt steeds iets anders)
    25-06-2011 tflantua (28 )- 1e kindje (denkt een meisje)
    25-06-2011 MendieC (29) - 1e kindje (kijkt onbewust alleen naar meisjesdingen :()
    27-06-2011 Dushi81 (29) - 1e kindje
    28-06-2011 Juud74 (36) - 2de kindje
    28-06-2011 Mamamiranda(26)-2de kindje
    30-06-2011 Bloesem (29) - 2e kindje (geen voorgevoel)

Jongens: 4
    Meisjes: 5

Afspraak:
    07 jan. Sandra - 20 weken echo
    07 jan. FireRose - 20 weken echo
    10 jan. Kiwi1 - controle vk
    10 jan. Hester - 20 weken echo
    10 jan. Sandra - verloskundige
    11 jan. priscilla1987 - 20 weken echo
    11 jan. Sstephanie1- verloskundige
    12 jan. Odesss - 20 weken echo
    14 jan. Senna04 - Contole VK
    14 jan. MendieC - Controle vk
    15 jan. Senna04 - 20 weken echo 20w+2d
    17 jan. Ivje controle vk
    18 jan. Felicee - 20 weken echo
    18 jan. Sstephanie1- 20 weken echo
    18 jan. Zomaar - 20 weken echo
    18 jan. Marry - 20 weken echo
    19 jan. Zomaar - VK controle
    19 jan. Odess - verloskundige
    19 jan. Mamamiranda - controle gyn
    24 jan. Lan -20 weken echo ziekenhuis
    24 jan. Ivje 20 weken echo
    25 jan. arije78 - 20 weken echo
    25 jan. bloesem - vk controle
    26 jan. Felicee -vk controle
    27 jan. Judith1982 - 20 weken echo
    28 jan. Meta vk-24 weken
    28 jan. Marry vk controle
    03 feb. priscilla1987 - verloskundige
    03 feb. MendieC - 20 weken echo
    03 feb. Dushi81 - 20 weken echo
    08 Feb. lan - controle verloskundige
    10 feb. Mamamiranda - 20 weken echo vervolgd door controle gyn

Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ 6 Vlindertjes:
    Wennes 5+5
    Happyliesje 4+3
    Kwiepark 6+1
    Iris2009 5+2
    Lynnami 7+3
    Supermom 9+5

Meeting:
    Hester - Leiden
    Momeera - Utrecht
    Kiwi - vlakbij Rotterdam
    Priscilla - Brabant
    Sandra - Berkel & Rodenrijs (vlakbij Rotterdam)
    Lan - Overloon
    Stephanie - dichtbij Amsterdam
    Felicee - Utrecht
    Ivje- vlakbij Den Bosch
    Odess - Noord-Nederland (afhankelijk van lokatie en datum)
    Meta - Zoetermeer

Datum Meeting:

5 februari
    Kiwi
    Felicee
    Sandra
    Ivje
    Hester

6 februari
    Kiwi
    Felicee
    Sandra
    Ivje
    Hester

12 februari
    Kiwi
    Felicee
    Sandra
    Hester

13 februari
    Kiwi
    Felicee
    Sandra

-Sandra: voorkeur voor zondag ivm zwemlessen van de kids[/QUOTE]

12. Marry81

Marry81 Niet meer actief

Lan, wat super fijn dat alles goed was bij de vk en je weer een beetje bent gerustgesteld!

Priscilla, wat een rotsituatie met je werk zeg! Ik hoop echt dat er een oplossing komt want dit is geen doen zo.

Sstephanie, wat naar dat je zo'n ruzie hebt gehad en je dat nu zo aantrekt. Wat eerder ook al werd gezegd: probeer het een klein beetje van je af te zetten, het is niet goed voor jou en de kleine om je zo druk te maken. Dat trekkerige gevoel ken ik trouwens wel, ik heb er ook last van als ik me te druk heb gemaakt.

Hester en Mendie, wauw wat een mooie buikjes en zo bescheiden nog! Man, als ik naar mezelf kijk lijk ik wel twee keer zo lang zwanger, haha!

Sandra, blij dat je bed lekker ligt! Wat een gave spullen zeg voor de kamer van Thomas! Vooral het bed vind ik super. Wij wilden eerst een bed gaan kopen voor Naomi maar nu blijkt dat m'n zwager en schoonzus een mooi eenpersoonsbed hebben staan waar bijna niet in geslapen is en die mogen we zo hebben. Nu krijgt dus een wit/creme bed met spijlen en daar kopen we een wit/creme garderobbekast bij. Verder zo'n tafeltje en twee stoeltjes zoals jij ook voor Thomas op het oog hebt. Op één muur komt behang van Lief, de andere muren verven we heel lichtroze. (al vind ik jouw idee van schoolbordverf op de schotten ook wel heel leuk! Ben alleen een beetje bang dat het krijt dan niet alleen op de schotten blijft....) We houden de meubels en muren dus een beetje rustig, ik ga namelijk zelf gordijnen, dekbedovertrekken en kussenhoesjes voor twee sierkussentjes maken en de stof daarvoor is allemaal in behoorlijk felle kleuren, beetje Lief/Pip-achtig. Heb heel veel zin om die kamer in te gaan richten, alleen zal de boel eerst nog verbouwd moeten worden....

13. priscilla1987

14 jul 2008
    3.373
    522
    113
    Vrouw
    thuiszorg medewerkster
    BRABANT
    @ marry nee idd maar ga in me verlof nieuwe baan zoeken ben het echt zat aan het worden met hun.

@ lan mooi dat alles goed was:D

@ hier ik heb weekend:p hoef dinsdag weer te werken pas;)

14. Hester

Hester Niet meer actief

Marry: ik heb pas sinds kort pip design spullen ontdekt en vind het erg mooi! Voor een meisje vooral de vogeltjesbehang op roze achtergrond... wauw!

Kiwi: heb je de fuchsia gordijnen al gekocht?

Tot nu toe heb ik nog NIETS gekocht voor de baby, maar als maandag bij de echo alles goed blijkt te zijn, ga ik iets leuks kopen. ;)

Voor het kamertje hebben we alle (witte) meubels van onze zoon nog (ledikant, kast, commode) en daar zullen we dan nieuwe accessoires bij uitzoeken. Heb er nu al zin in! :D

15. Momeera

Momeera Actief lid

16 okt 2010
    448
    0
    0
    Activiteitenbegeleider
    Utrecht
    @Meta: Gefeliciteerd met je goede echo!!

@Marry: alvast gefeliciteerd met Naomi!! Mij valt het werken ook erg zwaar nu..

He ik had de lijst aangepast maar nu is mijn tekst weer weg, hebben jullie dat nou ook steeds?

@Sandra: Oh spannend de 20 weken echo morgen!
    Gelukkig, nu kun je weer lekker slapen.

@Senna: Nu je rug weer wat vervelend zeg.. Doe rustig aan meid!

@Steph: Wat erg van je schoonmoeder, wat moet dat pijnlijk zijn als dat over je gezegd wordt. Over de zorgen die je hebt over je kindje zou ik met de VK of de Gyn bellen, zij kunnen je vaak gerust stellen.

@Mendie: Wat een cute buikie.

@Hester: Ook al zo’n schattig buikje. Ik heb ook nog niks gekocht voor de baby. Ik wil eigenlijk eerst weten wat het wordt, ik zie steeds dingen die of echt voor een meisje of echt voor een jongen zijn.

@Priscilla: Gedver dit soort stress kun je nu echt niet gebruiken. Ze hadden wel eerder kunnen bedenken wat ze wilden toch? Dan had je ook nog iets anders kunnen zoeken. Goed dat je juridisch advies gaat vragen, hopelijk zal dat helpen.

@Lan: Fijn dat alles goed was bij de VK, dat helpt toch weer altijd even om wat geruster te zij n he?

Hier vandaag gewerkt en KNALLENDE koppijn. En vandaag is mijn mannetje jarig dus wordt maar een kort verjaardagje vanavond want ik moet morgen weer werken dus moet er vroeg in.

16. Kiwi1

Kiwi1 Fanatiek lid

26 dec 2007
    4.849
    0
    0
    #4856 Kiwi1, 6 jan 2011
    Laatst bewerkt: 6 jan 2011
    Meta: wat fijn dat de echo goed was!

Sandra: wat een gave spullen hebben jullie voor Thomas! En succes morgen met je echo. Ik hoop dat jij dezelfde echoscopiste krijgt als ik. Het is wat oudere vrouw. Ze was zo leuk en nam tijd om alles uit te leggen, ze vertelde het ook zo leuk. Zo anders dan de 20 weken echo bij mijn zoontje.

Stephanie: wat een rare schoonmoeder heb jij zeg! Jij bent wel zwanger van haar zoon, dus geregistreerd partnerschap lijkt mij geen gek idee he!

Lan: wat fijn dat alles goed was bij de vk en dat zij je zo geruststelde.

Senna: wat je rug en bekken betreft heb je echt niet getroffen met je baan he. Probeer rustig aan te doen, wanneer mogelijk.

Priscilla: ongelofelijk wat je werkgever betreft. Goed dat je juridische hulp gaat vragen.

Mandy en Hester: wat een schattig buikje dames.

Marry: alvast gefeliciteerd met de verjaardag va Naomi.

Kamertje: we zijn er al uit. Ik heb al het Pip behang binnen, wij gaan het behangen op 3 panelen. Ik wil namelijk geen behang hebben op onze muren. Wij willen per se alle muren wit houden, en de kleur brengen wij aan met behangpanelen. Zo hebben wij het in onze kamer ook gedaan. Als je het zat bent, kun je het zo vervangen. Hieronder de linken.

Behang

PiP Chinese Rose Roze behang

Lamp

de kinderkamer - kinderlampen Pakhuis Oost

En wat andere kleine accessoires in deze stijl. De meubeltjes zijn verder wit met zilver/grijze kleine accenten.

De gordijnen gaan wij dit weekend aanschaffen. Ook gaan we dit weekend de panelen behangen. Zo'n zin in!

17. sandra

sandra Fanatiek lid

@Lan; wat fijn dat alles goed was bij de VK, en heerlijk gezwommen met je mannetje. Ik wil ook gaan zwemmen samen met mijn kleine mannetje.

@Marry; succes met verbouwen, wij zijn hier ook nog lang niet klaar hoor. Al is de kamer van Thomas als het goed is over twee weken klaar. Maar goed dan moeten we nog twee kamers

@Momeera; wat balen toch van je hoofdpijn:(

@Kiwi; wat een leuke ideeen heb je voor het kamertje van je kleine meisje.

18. YellowButterfly

YellowButterfly Niet meer actief

Wat een leuke ideeen voor de kamertjes! Denk dat wij ook morgen gaan beginnen :)

Mendie en Hester, mooie buikjes!

Lan, fijn dat alles goed was en dat je weer helemaal gerustgesteld bent!

Pris, lekker zooitje op je werk, zou ook willen weten waar ik aan toe toe ben!

Hier lekker weekend :D Lekker gewerkt vandaag en van het weekend komt er een vriendin langs en morgen babykijken :) Helemaal leuk dus!

19. Arti13

Arti13 Niet meer actief

Ik lees de goede berichten van mooie echo's. Wat super zeg.

En wat een leuke kamers en accessoires komen er voorbij!

Dames die morgen de echo hebben,...veel plezier! :)

20. sweetbel

sweetbel VIP lid

27 jan 2010
    5.519
    0
    0
    Lieve meiden, heel erg bedankt voor het advies. Ik kan er nog steeds zo kwaad over worden, maar moet het echt gaan loslaten. Heb de verloskundige gesproken en zij zei ook dat ik rustig aan moet doen en erboven moet staan. Mag morgen even langskomen om naar het hartje te luisteren, dus dat is wel fijn. Mijn moeder gaat haar morgen bellen om even opheldering te vragen, en haar te zeggen dat ze voorlopig uit mijn buurt moet blijven om mij rust te geven.
    Ook zo gek, normaal gesproken had ze mijn vriend al een paar keer gebeld, en nu nog helemaal niets van haar gehoord. Hij werkt momenteel van 7 sochtends tot minstens 10 savonds, dus kan nog niet bij haar langs, maar gaat echt nog met haar praten. In ieder geval bedankt voor de lieve woorden!

Wat een mooie buiken zag ik voorbij komen, wat zijn jullie mooi slank!

En dat Pip behang is zooo leuk, heb het idee van de panelen gepikt, nu nog kiezen uit een behangetje.
    Ik ga lekker richting bed dames, lange dag gehad op college. Tot morgen!

Deel Deze Pagina