@Sandra: Jullie hebben inderdaad hele leuke dingen uitgezocht voor het kamertje van je zoon! Fijn dat alles goed was bij de 20 weken echo! Ik moet over een uurtje weg en dan ben ik nog een uur later aan de beurt . @Kiwi: Ik vind Pip studio ook geweldig, zeker voor kleine meisjes (dit 'grote meisje' heeft ook al wat pipstudio spulletjes voor haarzelf, maar dat even terzijde (A))! Grappig dat meerdere mensen interesse hadden in de behangpanelen, ik wilde er ook nog naar vragen, haha! Wij verhuizen namelijk +/- september volgend jaar, en ik vind het zonde om voor die 2/3 maanden een dure rol pip-behang op de muur te plakken... Ik ga je idee voorleggen aan vriendlief ! @Odess: Fijn dat alles goed was bij de tandarts! Ik vind dat ook altijd heel vervelend en moet eigenlijk ook snel weer... Op zich heb ik een prima gebit (1 gaatje tot nu toe), maar toch vind ik het altijd een beetje eng! @Dromen: Heeeeel herkenbaar! Van de week droomde ik dat een goede vriendin (zeer streng gelovig, maagd, geen relatie) ook zwanger was. Ze had zich toch niet kunnen inhouden en was met een willekeurige man het bed ingedoken . Waar ik de fantasie vandaan haal is me een raadsel . @Slapen: Ik slaap sinds een paar nachten met een voedingskussen, heerlijk! Echt een aanrader! Scheelt ook wel bij bekkenklachten! @Mooie Buikjes: Als ik deze buikjes zie, durf ik de mijne niet te posten hoor . Ik heb een nogal slappe huid (ook bindweefsel he ) dus alles zakt 'heerlijk' snel uit, het lijkt wel alsof ik zwanger ben van m'n 3e ofzo, haha. @Hester: Ik krijg ook een extra uitgebreide 20 weken echo, ik zal goed voor je bijhouden hoe lang het duurt . Volgens mij wordt er wel onderscheid gemaakt in verschillende soorten uitgebreidere echo's, dus wat dat betreft zal de duur van mijn echo niet zoveel zeggen over de duur van de jouwe, denk ik. Ik vraag me ook een beetje af waar nou precies extra goed naar gekeken wordt en ga dit vanmiddag ook navragen. @Felicee: Goed dat je contact hebt gezocht met de arbo-arts, want dit lijkt me zeker niet gezond voor jou en de baby. @Priscilla: Geniet van je weekend!
Net terug van de VK. Bij het luisteren naar het hartje viel het haar op dat er steeds een slag overgeslagen werd. Kan de hik zijn, echt een momentopname, maar er is wel een aantekening van gemaakt voor de 20weken echo. Daar wordt er verder naar gekeken. Volgende week dinsdag had ik al een afspaak staan bij de verloskundige, dan gaan we weer luisteren, en de 18de dan de echo. Pff, maak me nu nog meer zorgen dan voor ik naar de verloskundige ging.
Even een dikke knuffel voor Steph, meid probeer je niet te druk te maken hoor! Hopelijk is het niets! Hoop dat je ook snel minder last hebt van je schoonmoeder en dat jullie eruit komen samen. Fire, gewoon posten van je buik hoor! Hoop dat jullie zometeen ook een mooie echo hebben! Pris, lijkt goed dus! Hier loopt ons meisje de hele kamer door, zo leuk Het lijkt ineens zo anders, een lopende dreumes ipv een kruipende dreumes!
Hester: wat is uitgebreider dan uitgebreid, vraag ik mij af? Ik begreep dat ze bij de 20 weken echo naar alle mogelijke zaken kijken die ze kunnen zien. Bij mij duurde de echo 30 minuten en daarna nog eens 10 omdat ze in eerste instantie een gedeelte van het hartje niet goed konden zien. Ik heb je trouwens boven een antwoord gegeven over je vragen mbt panelen, voor het geval je het niet gezien hebt. Ik zal een fotootje maken zodra de panelen behangen zijn. Felicee: wat een ondraaglijke situatie! Ik hoop dat de arboarts een oplossing kan bieden, meid! Priscilla: fijn dat je verlof goedgekeurd is. Zo te lezen zit het goed met je contract! Stephanie: jeetje, meid. Waarschijnlijk is er niets aan de hand, maar ja echt gerust kun je nu niet zijn! Probeer toch niets aan te trekken van die schoonma van je. Het is toch jouw en je babies gezondheid niet waard! Fire: veel plezier en succes met je echo!
@Hester; Mijn echo duurde ongeveer 20 minuten, denk ik hoor heb niet op de klok gekeken. Ben wel benieuwd wat ze nog uitgebreider kunnen controleren vond dit al zo uitgebreid, ze heeft zelfs alle vingers en tenen getelt @Felicee; Goed dat je het nu via de arbo arts gaat spelen, vind dit echt niet normaal van je werkgever. @Stephanie; Het zit je niet mee deze week, maar als de VK het echt gevaarlijk zou vinden zou ze je wel meteen doorsturen, maar ik begrijp dat je hierdoor nou niet echt gerust gesteld bent. Sterkte @Odess; Ik vind het altijd zooo schattig als die kleintjes net lopen.
Zo ben weer ff boven bezig geweest...2 lampen opgehangen op de babykamer,en op het kleine kamertje...de lamp van de kleine kamer hing eerst op de babykamer...maar dat was gewoon een vitting met een lamp erin...echt geen gezicht hihi Het beddenspul weer ff in de was gedaan, en strakkies nog maar ff stofzuigen, en dan vind ik het voor vandaag wel weer best!
Ow Felice was ik jou helemaal vergeten!! Meid goed dat je naar de arboarts gaat hoor! Ze zijn wel lekker bezig hoor, pfff... @ 20 weken echo, de meesten van ons krijgen de gewone 20 weken echo, de SEO. Je hebt ook nog de GUO (dacht ik) en die is uitgebreider. Daarbij letten ze vaak op specifieke dingen (bijv. erfelijke afwijkingen ofzo). Je kan ook een GUO krijgen na je SEO, bijvoorbeeld omdat er iets gezien is en ze dat beter willen onderzoeken.
@Senna; wat leuk dat je al zo aan de klus zijn met het babykamertje. Nog een paar weekjes en dan gaan wij ook aan de slag heb er helemaal zin in. Ik zag van de week in de ballenbak een gave kleur bugaboo, dus ik denk dat het deze kleur wordt, maar ik wil nog even in de winkel kijken naar alle kleurtjes voordat ik echt beslis. Denk dat we hem volgende week gaan bestellen. Bekijk bijlage 119474
@ felicee Jee wat ontzettend naar, zo'n werkgever zeg!! Ik zou de arbo echt flink de waarheid vertellen, hou je maar niet in!! Ik kan me wel een beetje boos maken met de verhalen die ik van verschillende van jullie hoor! Op een gezonde manier hoor @stephanie Het zal inderdaad allemaal meevallen. Zorg eerst er zelf maar voor dat je tot rust komt en alles even van je afzet. Maar bedenk ook dat een beetje stress echt geen ramp is voor spruit!
Ik zie trouwens dat ze bij de baby dump, de bugaboo denmin special hebben en die is zo gaaf, maar zoooo duur. Al krijg ik hem van mijn ouders dit vind echt te duur voor een kinderwagen. Camelon Denim 107 Special Edition | Kinderwagens | Baby-Dump
@ Sstephanie1 probeer je niet te druk te maken he meid knuff @ odess ja idd zeker goed ben weer helemaal blij. is wel grappig om te zien he..als ze zo de kamer rond loopt @ kiwi ja denk het wel anders hadden ze me denk allang buiten geschopt @ sandra dat is wel lief van je ouders had ik maar zo van die ouders maar helaas @ senna jij ben lekker bezig met het huis hier doe ik dat maandag wel heb extra lang weekend @ sandra wat een gave kleur is die joh @ hier morgen ff lekker shoppen met me vriend en xander binnenkort even verf uitzoeken voor de babykamer we kunnen het niet behangen jammer genoeg anders moeten we het laten stucen maar zie ik niet zo zitten kom ook nog laminaat.kennis van ons voelt zich ook wel opa en oma voor ons en die komen ons ook helpen maar heb is een vraag vinden jullie het raar als ik de kleine mannen ook een dag naar die kennis doe en twee dagen naar me ma ik ben zo bang dat me ma kwaad ga woorden
Pris, jullie kindje en op jullie manier! Hier geen oppasgrootouders maar kdv, zij wilden wel maar wij niet, klaar toch? San, stoere mannenwagen Hier donkerblauw (dit is cobalt) met bruin. Ik vind nu de bugaboo's met zwarte stang echt super mooi! Zo hier zijn de kasten verhuisd en zie je ineens een kamertje ontstaan, heeeel leuk
@ odess ja ik zat ook al aan het kdv te denken hier in dorp want naar me ouders is toch wel een end telkens en dan moet je ook weer daar heen na het werk ze komen niet hier heen.ga er toch eens met me vriend over hebben. hier ook al aardig op weg met kamertje maar mag weer uit elkaar als het wordt geschilderd
@Stephanie: Fijn dat je nog even bij de VK langs mag komen. En ik hoop dat je het een beetje uit je hoofd kan zetten, das natuurlijk hartstikke moeilijk maar het zou wel erg fijn zijn als het lukt. @Zomaar: Jeetje dat tikt aardig aan zon dierenarts maar je wil natuurlijk niet dat je hondje pijn heeft dus je gaat het toch altijd betalen. @Odess: Dat is fijn dat het goed ging bij de tandarts, ellende is dat he tandarts? Ik ben tegenwoordig niet meer bang, sinds mijn vorige bevalling kan ik alles aan haha. Maar ik weet hoe het is om bang te zijn en toch te moeten en de opluchting die je dan voelt als het voorbij is. @Sandra: Mooi dat alles goed is met de baby.. Ga zo door zou mijn gyn zeggen hihi. @Mendie: hahaha wel een lollige droom. @Senna: Geniet van je weekend! Hopelijk heb je een weekend zonder rug en bekkenklachten. @Hester: Oh dan krijg jij ook een artikel 2 echo denk ik, ik krijg dat ook. Dan wordt de echo gedaan door een gynaecoloog begreep ik en dan bekijken ze het nog uitgebreider. @Felicee: Wat kunnen ze moeilijk doen op het werk he? Er komen steeds meer vrouwen hier met werk problemen. Wel raar dat zoiets zomaar over je gezegd wordt zonder dat ze dat met jou bespreken. Denken ze dat je weggaat omdat je van functie wilde veranderen en dat ineens niet meer doorging ofzo? Ik hoop dat je een betere arboarts treft dan ik in ieder geval maar meestal zijn ze wel ok. @Priscilla: Dus alles lijkt toch ok op je werk? Dat zou wel heel mooi zijn! Hoop dat je nu weer wat kan genieten van je kleintje in plaats van je zorgen maken over je werk. @Stephanie: Verdorie dan ga je naar de VK om gerust gesteld te worden en dan wordt je alleen maar meer ongerust gemaakt. Dat schiet ook niet op. Het zal vast niks ergs zijn maar dat helpt niet tegen je zorgen. Dat het maar HEEL snel 18 januari mag zijn. @Odess: Oh leuk is Elise lekker aan de wandel. Heb je er veel werk aan, dat je haar steeds moet volgen? @Sandra: Hahaha zelfs de vingers en tenen geteld? En waren het er genoeg? Aah lief van je ouders dat ze de bugaboo voor jullie willen kopen. @Priscilla: Ik vind dat jij en je man degene zijn die uitmaken waar je kinderen naar toe gaan. Een goede manier om het subtiel over te brengen bij je moeder is uitleggen dat je haar niet teveel wil belasten en dat ze daarom ook naar de kennis gaan. En als de kennis ook kinderen heeft dan kun je nog zeggen dat je het goed vind dat ze ook met andere kinderen contact hebben. Vandaag gewerkt. Vanochtend had ik het gevoel dat het een zware dag zou worden want ik kon echt niet uit mijn bed komen maar het ging toch wel aardig. Ik merk dat wanneer ik werk op kantoor moet doen dat het wel goed gaat maar activiteiten is zwaarder. Dat is een stuk drukker en het is zo warm in de grote zaal waar de activiteiten zijn en dan wordt de hoofdpijn erger. En ik kan daar niks open zetten want dan worden de bewoners kwaad hihi, die hebben het allemaal snel koud. Ik ga lekker bijkomen nu, heeeerlijk dat we nu lekker weekend hebben he?
hey iedereen heb beetje bij gelezen ff snel. leuke wagens en wat onwijs gaaf iedereen in opmars voor de 20weken echo nog adnerhalf week joehoeeeeeeeeeeee. net lekker in bad gezeten en ga zo heerlijk op bed. van 7 tot ongeveer 1 uur werken en weekend uitpuffen
@ momeera ik kijk het nog even na die kennis zijn ook opa en oma van hun dochter heerlijk kereltje is dat en me vriend die kan er goed mee overweg en ik ook zo zit nu aan me avond eten chicken tonight bah valt me te zoutdan zo maar een paar fruit stukjes eten ook
Hee meiden, ik ben vanmiddag nog een keer langs de verloskundige gegaan. Zij heeft het ziekenhuis gebeld, en die zeiden dat als er iets was, ze er echt nog niets aan konden doen. We hebben nog een keer naar het hartje geluisterd, en het was elke keer 6 hartslagen, en dan werd er eentje overgelagen. Daarna gaf ze weer een trap tegen de doppler en zwom weg. Daarna was haar hartslag weer regelmatig!!!! Dat heeft me wel gerustgesteld. Dinsdag gaan we weer luisteren. Iedereen weer bedankt voor de lieve woorden. Het is inderdaad een rotweer geweest. Ga me nu echt proberen te ontspannen. Ben er vanaf morgen weer echt bij, ga nu lekker op de bank liggen.