juni mama´s 2011 deel 2

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door priscilla1987, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sandra

sandra Fanatiek lid

Hier ook een flinke darmenbuik, als ik nu strakke truitjes aan ga doen, zien mensen het al :$

Ga vanavond ook naar expeditie robinson kijken, maak er denk ik lekker popcorn bij, heb er nu al zin in:p

2. Feetjes

Feetjes Fanatiek lid

20 aug 2010
    1.298
    18
    38
    Ik hou de vele berichten helaas niet meer helemaal bij, maar hier even wat reacties:

Echo's: wat fijn dat jullie goede echo's hadden! Dat is een hele opluchting he :D!

Buikje: Ik moet er nu ook echt aan geloven... mijn buikje zet ook op. Wel echt een darmenbuikje, het is savonds erger dan sochtends.

Priscilla, leuk dat je nu ook op de lijst staat :D.
    Even een vraagje, ik kwam je toevallig tegen op een andere lijst en daar spreek je over je zoontje, Xander. Onder andere dat hij in het ziekenhuis gelegen heeft. Hoe is het met hem?

3. Pingu

Pingu Niet meer actief

@BB, wat fijn dat de echo helemaal goed was.

@Zomaar, heel veel succes morgen met de echo.
    Ik krijg zelf morgen ook een echo ivm bruin/rood bloedverlies.
    Ik moet er om 14:00 zijn. Jij dan?
    Wanneer is bij jou het bloedverlies precies begonnen? En ben je veel verloren? Sorry voor de vele vragen, maar omdat ik in hetzelfde schuitje zit ben ik erg geinteresseerd.

@Odess; gewoon positiebroeken aandoen hoor! Je moet ze uiteindelijk toch hebben, dus dan kun je net zo goed vroeg ermee beginnen. Als mijn echo morgen goed is, dan ga ik van het weekend ook lekker shoppen hoor!

@Alle nieuwe mama's; welkom hier en gefeliciteerd.

4. Kiwi1

Kiwi1 Fanatiek lid

26 dec 2007
    4.849
    0
    0
    Hoi dames,

BabyBergen: gefeliciteerd met de goede echo! Ik vind het super voor je.

Zomaar en Pingu: heel veel succes morgen, dames!

Odess: hier ook erg last van een opgezette buik. 's Ochtends is er niets aan de hand, maar in de loop van de dag zwelt het op. Hier volstaan gewone kleren nog, al draag ik 2/3 al niet meer omdat er iets te veel buik ziet. Ik dit weekend shoppen voor lange, wijde truien en tuniekjes.
    Aangezien ik pas een echo krijg als ik 11 weken zwanger ben, vraag ik mij ernstig af hoe ik het vol ga houden op mijn werk. Nog 3 weken!

FireRose: volgens mij was dat een andere Priscilla. Onze Priscilla heeft voor zover bekend geen kindjes nog. Toch...?

5. Kiwi1

Kiwi1 Fanatiek lid

26 dec 2007
    4.849
    0
    0
    Lynami: oh dus je bent pas 35. Waar hebben we het over, dat is toch niet oud. Op de manier hoe jij over je leeftijd sprak dacht ik dat jij een stuk ouder was. :)

6. Pringel

Pringel Niet meer actief

@Lynn, Moet van Wo.. ;) ff doorgeven dat hij jouw wel gaat pesten wanneer jouw buik groter is dan de zijne hahahahaha :p

Ik heb al een buik, van me zelf :p hij is wel dikker door lucht etc. en af en toe voelt het aan alsof ik elk moment kan exploderen grr.
    Verder kan ik de hele dag wel eten, blijf honger houden.
    Nog 7 daagjes dan hebben wij de echo waarop een kloppend hartje te zien moet zijn.

Marry ik denk niet dat je me kent, woon vanaf mn 3e in velserbroek en woon nu pas weer sinds aantal maanden in IJmuiden.

Vandaag de ringen opgehaald :) nog 18 daagjes dan trouwen we!!

Verder ben ik alles vergeten :)

7. Lynnami

Lynnami Niet meer actief

Ha ha ja ik ben jong van geest. En ben gelukkig niet de oudste ;) Meta jij bent OUD! ha ha

8. Irissimon

Irissimon Niet meer actief

@ pingu moet ik ff nadenken maar de echo zie onderschrift om 11:40u spannend heb der zin in

vorige week dinsdag begon ik wat bruin te verliezen, ook woensdag en donderdag. had gebeld maar met echo konden ze niks zien en afwachten. donderdagaaf wezen shoppen met vriendin en na de wc in de v en d had ik wat rood. dus shop mood voorbij vk gebeld en kon maar afwachten. zei wel is het volgende week nog zo bellen.

dinsdag begon het weer wat en woensdag ook. niet zoveel als voorheen. dus weer gebeld en morgen echo. heb verder geen krampen of wat dan ook. heb nog steeds verschijnselen en buik groeit ook snel....

denk dat het goed zit. moet ook wel posi blijven he

9. Arti13

Arti13 Niet meer actief

Hai meiden,

Wat kletsen jullie veel zeg ;).

Ik heb nog een testje ertegenaan gegooid en gelukkig knaller dan knal.

Verder voel ik me echt heel raar. Ik heb het gevoel alsof ik harde buiken heb. Maar dat kan natuurlijk nog niet. Ik maak me er geen zorgen om hoor, ik vind het gewoon raar. Zal wel groei zijn van borsten/baarmoeder etc.

Verder nergens last van eigenlijk. Stilte voor de storm,...;)

Volgende week bruiloft van schoonzus. ik ben ceremoniemeester en ik maak de bruidstaart, dus ik hoop dat ik dan niet te moe ben.

10. Lan

Lan Fanatiek lid

28 nov 2008
    1.824
    8
    38
    Vrouw
    Postbode
    Venray (Limburg)
    Fijn baby bergen..... Hou je vast kleintje!!!

11. Lan

Lan Fanatiek lid

28 nov 2008
    1.824
    8
    38
    Vrouw
    Postbode
    Venray (Limburg)
    wil je mijn nuikje ik lijk wel 3 maanden :S

12. Lynnami

Lynnami Niet meer actief

Hi hi Lan daar kan ik me niks bij voorstellen want zelfs met 4 maanden heb ik geen buikje. ;)
    Ik ben in de afgelopen 6 maanden heel erg afgevallen.
    Ik heb net de dokter gebeld omdat ik me ineens druk zat te maken en ze gaat me vandaag of morgen terugbellen. Ik ben nu alweer kalm hoor :)

13. ellen1983

ellen1983 Fanatiek lid

20 jan 2008
    3.375
    0
    0
    kinderopvang
    overijssel
    babybergen, geweldig nieuws! laat ze je maar goed in de gaten houden, dit beebje komt in juni gezond ter wereld!

enjoylive, hier ook gtst, expeditie en oh oh cherso. heerlijk! ga nu gauw verder kijken en dan slapen.

nieuwelingen, welkom!

zomaar, heel veel succes morgen!

14. priscilla1987

priscilla1987 Fanatiek lid

14 jul 2008
    3.373
    522
    113
    Vrouw
    thuiszorg medewerkster
    BRABANT
    @fire klopt ik heb ook nog een zoomtje maar daar ga alles goed mee gelukkig krijg wel veel kritiek naar me hoofd dat zo snel achter elkaar gaat maar ik kon moeijk zwanger raken dus is echt bewust voor gekozen kom dat ik onder me gewicht zat/zit.maar we houden het maar bij 2 kindjes

15. priscilla1987

14 jul 2008
    3.373
    522
    113
    Vrouw
    thuiszorg medewerkster
    BRABANT
    Maar ben nu erg onzeker want ik heb erge buikpijn en bang dat mis ga

16. YellowButterfly

YellowButterfly Niet meer actief

Priscilla, probeer je niet te druk te maken meid! Ik heb vanmiddag ook last van mn buik gehad maar nu nergens meer last van.

Heb jij een kindje van 3 maanden? Ik dacht dat eerder al een keer gezien te hebben, ook een keer hier geplaatst maar ik dacht toen het zal wel niet, ik zal wel scheel zijn O: )

17. priscilla1987

14 jul 2008
    3.373
    522
    113
    Vrouw
    thuiszorg medewerkster
    BRABANT
    Odess of ik want komen ok zoveel nieuwe bij ik zal me niet druk maken en telkens ga ik kijken op de wc maar dan is het wit verlies pas ok een klodder maar had even ge googled en kan ok bandenpijn zijn ik hoop dat snel woensdag is

18. Feetjes

Feetjes Fanatiek lid

20 aug 2010
    1.298
    18
    38
    Priscilla: Fijn dat het goed met Xander gaat! En wat bijzonder dat het zo snel weer raak is terwijl je moeilijk zwanger wordt. Ik denk niet dat je bang hoeft te zijn dat je hier kritiek krijgt op dat je 2 kinderen snel na elkaar wil. Wij kennen jou niet persoonlijk en kunnen dus niet inschatten of dat een goede keuze voor jou is.

Wat naar dat je buikpijn hebt, het hoeft niets te betekenen maar is toch eng. Probeer er van uit te gaan dat het goed komt, stressen helpt helaas niet. Sterkte ermee!

19. priscilla1987

14 jul 2008
    3.373
    522
    113
    Vrouw
    thuiszorg medewerkster
    BRABANT
    Fire dankje denk dat ik wel op advies van me eigen en me vriend wat rustiger aan ga doen met werken ik ben klein 1.50 dus me lichaam vraagt wat nu me broek uit is ga wat beter met de buik ga dit weekend maar eens jogging broeken halen en ga daar lekker in werken me vriend noem me al bolle haha lig lekker in bed met me telefoon

20. Lynnami

Lynnami Niet meer actief

De buikpijn zal hoogst waarschijnlijk van je darmen komen meid. Ik heb dat ook de hele tijd.
    3 maanden oud zoontje??? Respect... Een vriendin van me heeft 16 april dit jaar een zoontje gekregen en is nu alweer 17 weken zwanger en uitgerekend rond 21 maart. 11 maanden apart. Ze hebben bewust gekozen om al zo snel weer zwanger te raken. Maar gisteren sprak ik haar en toen was ze zich wel een beetje zorgen aan het maken of het niet te snel is gegaan. Ik hoop voor jullie dat het allemaal goed gaat :)

Deel Deze Pagina