Ik hoop ok dat allemaal goed gaat me beste vriendin zeg ook al van als alles financieel goed zit en je sta er achter waarom ok niet
priscilla, respect hoor! ik denk dat je kids straks heel leuk samen kunnen spelen omdat er zo weinig leeftijdsverschil tussen zit! wat lynn ook al zegt, lichamelijk zal t wel zwaar zijn, en de eerste twee jaar misschien, als ze nog heel klein zijn. vind t echt belachelijk dat je kritiek krijgt in je omgeving. dit is jouw keus! hier een meisje dat heel vroeg wakker was, nu slaapt ze weer, kan ík niet meer slapen! grrrrrr odess, vandaag wel langer geslapen?
ellen dankje! goede morgen meiden had vanmorgen met scherpe steken wakker geworden.moet kwart over 8 naar me werk tot half 5.laatste dagje gelukkig en dan lang weekend als ik geen planning krijg voor maandag
misschien al je banden? je lichaam is natuurlijk nog niet ontzwangerd he? hoop dat t snel beter gaat! dit weekend ff lekker uitrusten.
@ All: Hier weer veeeeeeeeeeeeeel te vroeg wakker pffff. Mamsie komt nu al om 8:30 want ja als ik er toch uit ben waarom niet. Vanmorgen dacht ik echt ff te moeten spugen maar heb me in kunnen houden gelukkig. Weet ook zo slecht wat ik moet eten niet normaal heb nu maar magere yogurt met bruine suiker! Ben zo bang he meiden heb steeds zo raar gevoel in mijn onderbuik ! Gisteren had ik harde stekenin mijn onderbuik. Moest toen wel ff huilen omdat ik erg angstig van werd. Nu zijn de steken over maar het gekke gevoel is er nog. Fijne dag!
Goedemorgen allemaal, ik heb heerlijk geslapen al was het wel een beetje jammer dat mijn zoontje 6.00 uur een mooie tijd vind om op te staan Ik heb hem wel weer terug gestuurd, maar ja dan ben je toch al wakker. @Zomaar en Pingu heel veel succes vandaag met jullie echo!! @Priscilla: Wat bijzonder dat je zo snel weer zwanger bent, en over oordelen hoef je niet bang te zijn hoor Lekker genieten van je zwangerschap en je kleine mannetje. Thomas was 8 maanden toen ik weer zwanger werd van Jasper, bij jouw zit er nog minder tijd tussen, voor de kids is dat alleen maar heel erg leuk!
zon'n heerlijk steek had ik donderdagmiddag na dat ik op de bank gelegen ook. gistermorgen ook met opstaan vanuit bed. en nu is het goed
Wow knap hoor priscilla! Twee kleintjes zo snel op elkaar! Trek je niets aan van kritiek, want het is jullie eigen keuze. Als ze groter zijn, heeft het vast voordelen. @ onzeker: hier ook hoor af en toe. Vanochtend ben ik bijvoorbeeld niet misselijk... Na dagenlang te hebben overgegeven, dus dan denk ik ook meteen: het zal toch wel goed zitten? Alleen de tijd zal het leren!
Oh jee, iedereen is in ene onzeker aan het worden.. Zal zoiezo fijn zijn als iedereen de eerste 12 weken voorbij is. Word alles weer wat geruster.
Zomaar, heel veel succes zometeen!! Ellen, jaaa heerlijk ik heb langer mogen slapen Ennuh, mn dikke buik is niet helemaal verdwenen, heb vandaag een positiebroek aan en het is gewoon te zien dat mn onderbuik dikker is. O o o! Als het ik het zondag bij iedereen maar geheim kan houden. En lastig van Tess hoor, die moet maar even gauw gaan snappen dat mama haar slaap nu wel kan gebruiken Pris, eigen keuze toch? Ik denk dat mijn familie dit al snel zal vinden, ach als het voor jezelf maar goed voelt toch! En die steken zullen ongetwijfeld je banden zijn, je baarmoeder krijgt wat te verduren bij jou he! Doe kalm aan en maak je niet te druk Toen ik een miskraam kreeg merkte ik dat ik rugpijn kreeg zoals aan het einde van mn zwangerschap, ik weet nu dus dat dat bij mij een slecht teken is (en dat ik toen toen dus de hele tijd voorweeen had die ik niet herkende )
zomaar en pingu: heel veel succes vandaag!! ben heel benieuwd naar jullie nieuws straks! pris: ik vind het knap en heb er heilig respect voor wat je doet ik denk dat ik het zelf lichamelijk niet aan zou kunnen, veels te zwaar voor mij ik heb het nu al behoorlijk zwaar door de hormonen, laat staan straks verder in de zwangerschap en dan ook nog een kind om te verzorgen? nee hoor petje af! zijn jullie ook al een stapje minder hard gaan lopen? ik moet pas op de plaats maken voor mijzelf normaal onderhoud ik 2 huishoudens,maar 1 moet nu wijken want die red ik gewoonweg niet meer, ik ben te moe, en heb pijn in de rug en buik wanneer ik teveel heb gedaan ook heb ik al geregeld dat mijn paard op een bepaald moment overgenomen gaat worden door vriendinnen kwa verzorging hij staat gelukkig nu nog zorgeloos op het land!
@Babybergen, ik ben ook echt moe als ik thuiskom, gelukkig doet mijn vriend erg veel in het huishouden. Ik heb ook een paard, die loopt momenteel in de ziektewet omdat ze haar been behoorlijk heeft opengehaald, maar zit ook na te denken tot wanneer ik zou kunnen rijden zometeen. Wat heb jij als streefdatum?
ja mijn paardje is gelukkig net 2,5 en ik rij dus niet.....zou hem deze winter voor de kar beleren, en volgende winter in gaan rijden dus op zich komt het nu allemaal wel goed uit! alleen het mesten ja dat moeten mijn vriendinnen met de tijd even overnemen, hij staat in een uitloop 24/7 dus best wel wat werk elke dag (binnen en buiten)
Als ik terug kom van mn werk ben ook kapot hoor, ach je gaat even terug naar de basis he Ik doe de belangrijkste dingen en ben heel blij met mijn man die actief is in het huishouden! @ mn paard, de vorige keer ben ik met 14 wkn gestopt omdat het toen teveel pijn deed aan mn banden. Nu maak ik regelmatig bosritten en dat blijf ik doen totdat het niet meer gaat! Mn paardjes staan heerlijk in een wei zolang als het nog gaat en mocht het echt te koud worden en ze moeten naar binnen dan zien we het wel hoe het moet met mesten enzo. Ach het komt allemaal wel goed
over een half uur weg. ieeeeeeeeeee knijp hem wel een beetje. maar heb der zin in. als ik echo's mee krijg spam ik wel ffies. nu hondje uitlaten in de regen bahhhhhhhhhhhhh en dan ff eten
haha ik verbaas me ook over alle paardenbezitters hier had ik niet verwacht wat voor paarden hebben jullie? ik heb een haf x fjord