Welkom Aecatz en gefeliciteerd!!!! Zomaar, jeeeej wat goed. Wel vervelend van dat bloedverlies, maar als het hartje maar klopt toch! Paarden: Ik heb een bruine Kwpner. Helaas nu kreupel, hij mag zn stal niet eens uit.. Leuk dat er zoveel paardenbezitters zijn!
@ Zomaar 2010: Wauw zo vroeg al een echo wat geweldig. Had het een speciale rede of dat niet? En het hartje klopt oh dat lijkt me zo bijzonder. Ze zeggen dat als het hartje klopt het voor 97% goed zit. Ik wil ook zo vroeg hihi ik mag bij 8 wkn pas en sommige echt pas bij 12 dat lijkt me zo vervelend. @ Aecatz: Welkom ! Klets maar gezellig mee! @ All: Hier ook erg veel zenuwen lijkt wel steeds meer te worden met de minuut. Ik vind dit zo speciaal en wil het niet verliezen, ben ook nog eens uitgerekend op de verjaardag van mijn vader zo bijzonder allemaal. Gelukkig ben ik niet de enige hier die zich druk maakt. Vandaag van mijn mama 1ste pyjama gehad ( of hoe je dat schrijft ) en gisteren kwam mijn schoonvader nog met een grote zachte knuffel van teigertje ! Vandaag een rompertje gekocht voor mijn vriend met de teskt: Ik weet ik ben stoer, ik lijk op mijn papa.Lief he!!!!! Straks komt er gezellig visite. Die vriendin die komt neemt van haar zelf boeken mee over zwangerschap kan ik lekker lezen zit ten slotte toch thuis! Fijn weekend meiden! x
Aecatz- Ik heb het nog aan kunnen passen Meiden hier even een ego berichtje van mij... Nieteens OVER MIJ... Maar over mijn lieve vriendin Helen die al heel lang probeert zwanger te raken. Het was ze begin dit jaar eindelijk gelukt maar dat werd een ma. We waren toen samen zwanger. Nu was ze weer samen met mij zwanger en zelfs op precies dezelfde dag uitgeteld! Maar ik kreeg net het verdrietig nieuws dat ze weer een mk heeft gehad... Ik kan wel janken! Einde ego
@Lynnami; jeetje, wat enorm naar voor je vriendin zeg. Heel veel sterkte voor haar gewenst. @Aecatz; welkom hier en gefeliciteerd. @Schoonmaken; hier nog een poetsliefhebber. Ik heb er totaal geen hekel aan. Dweilen doe ik erg graag. Hier wordt dagelijks minstens 2 keer gestofzuigt en ook dagelijks gedweilt. (naast het nomale schoonmaak en afstofwerk) @All; Vanmiddag mijn echo gehad en die was helemaal super. Ik heb mijn echo ook uitwendig gekregen (ik wist helemaal niet dat het al kon met dit termijn). Het hartje hebben we zien kloppen en ook gehoord. Wat fantastisch zeg! Hier even een foto van onze kleine spruit.
zomaar en pingu gefeli met de mooie echo!! lynn, wat rot.... nieuwen: gefeli en welkom! inwendige echo, de vorige keer zag ik er erg tegenop, maar wat valt dat mee zeg! denk dat t nu niet nodig is, als ik een echo heb ben ik al een week of 11. hier: moe moe moe en heb wel afgesproken met vriendinnen om wat te gaan drinken... wil t nog niet vertellen, dus ben de bob wordt geen latertje iig.
Pingu, van harte! Mooie echo! Lyn, fijn toch eerder een echo? Wat rot van je vriendin! Hier vanmiddag bij mijn ouders op de bank gezeten en morgen weer om te bakken voor Elises verjaardag. Zaten uitgebreid te kletsen en toen vertelde ze dat een vriendin van haar vertelde (jaja ) dat haar nichtje weer zwanger was nadat ze afgelopen november een kindje had gekregen. Die vriendin had ook gevraagd hoe het er bij ons voor stond - waarop mijn moeder zij dat wij er echt lang nog niet aan toe zijn, haha Ook vertelde ze leuk dat de dochter van die vriendin nu 7 weken zwanger is Ow ik hoop zo dat we haar woensdag een prachtige echo kunnen laten zien en ik ben super benieuwd hoe ze gaat reageren
Zomaar en Pingu: wat super! Gefeliciteerd met de goed echo! Lynami: he bah, wat rot van je vriendin! Het zal ook wel lastig zijn om straks te vertellen dat je zwanger bent. Tenminste, ik zou er zelf wel een beetje tegenop zien. Stofzuigerrobot: werkt dat echt? Ik weet dat een maaimachinerobot voor geen meter werkt. Het botst overal tegen aan en gaat regelmatig over de kop. DaWo: wat een k*t werkgever heb je. Je kan je haast toch niet voorstellen dat ze je zo behandelen omdat je zwanger bent. Wat heb je dan voor een baan dat kinderen er niet bij passen? Ego: pfff, vanochtend werd ik wakker alsof ik gisterenavond 3 flessen wodka achterover heb geslagen. Gelukkig had ik een werkdag vol met afspraken. Dat werkt voor mij het beste, dan verdwijnen de kwaaltje als sneeuw voor de zon. Kom ik vanochtend bij mijn afspraak aan, mis ik het gat van de deur en bots ik zo met mijn knieschijf tegen de deurpost. Oh my god, ik wilde wel schreeuwen van de pijn maar die man stond al boven op de trap op mijn te wachten. En toen moest ik nog de trap op. Ik kwam paars aangelopen aan. Die man vroeg of ik een sprintje heb getrokken..... Vanavond maar vroeg naar bed. Morgen gaat mijn zoontje naar mijn ouders en gaan wij een paar proefritten rijden (we gaan voor een nieuwe auto voor mij). Hopelijk kan ik nog wel het gaspedaal indrukken...8)
Kiwi- ze weet dat ik zwanger ben want we hadden allebei vorige week maandag een bloedteste en zij heeft me toen gebeld. We wisten het van elkaar dat we bezig waren en precies welke dag er getest ging worden. Zo erg voor ze... Beterschap met je knie! Ben benieuwd wat voor een auto je gaat kopen.
Oh sorry, daar heb ik overeen gelezen. Zeker zuur, pfffff. Sterkte ermee. auto: ik ga voor een suzuki swift. Ik noem het maar een nep mini cooper Ik stond op het punt om een mini aan te schaffen, maar zag hoe duur het onderhoud van de auto is en hoe onzuinig het is, dus dan maar niet.
Ha ha onzuinige auto's.... Ik rijd een Dodge Ram 1500 Hemi. Errug onzuinig... Het is vanwege mij dat er daar in nederland smog is!
dames mooie echo´s!! zo vriendlief slaap al vannaf 7 uurik zo half 9 voetbal international kom ik zo kom je eruit nee ik blijf liggen
Ha meiden, Ik heb weer dat rare harde buiken gevoel. Nou ja, misschien zijn dat mijn zwangerschapskwaaltjes,... Morgen komt moeders voor moeders langs. Dus voorlopig in een potje plassen.
Hoi allemaal!! Ik ben lekker aan het werk, gelukkig liggen alle clienten in bed, valt me wel zwaar hoor zo in de avond werken, de afgelopen week lag ik al voor tienen in bed @Pingu: super zeg van je mooie echo, gefeliciteerd!! @DaWo: wat een ...... werkgever heb jij zeg pfff, heb er geen woorden voor. @Lynnami: Wat vreselijk zeg voor je vriendin en ook moeilijk voor jouw, sterkte. @Nieuwe zwangere: Gefeliciteerd!! @Kiwi: balen van je knie, en veel plezier met een nieuwe auto uitzoeken. @Odess: wanneer is je dochtertje jarig? Ook een oktober kindje net zoals mijn zoontje. @Zomaar ik dacht dat je die stofzuiger voor 35 euro had gekocht, maar het is denk ik 350 euro? Gisteravond belde MvM, die komen dinsdagavond, na mijn goede echo durf ik het aan om mee te gaan doen
@ Lynnami: Jeetje meis, wat een rot nieuws zeg. Heel heel veel sterkte van mij! Je kan hier altijd even je verhaal kwijt. Probeer niet al te angstig te worden voor je eigen kindje he meis! @ Judith1982: Goed zeg dat je ook mee doet. Ik mag zelf vanaf volgende week mee gaan doen ! Alleen komen ze hier de kratten niet ophalen die moet ik zelf naar de vkpraktijk brengen. @ Priscilla1987: So dan was je ventje er wel aan toe. Mijn lieverd kijkt ook altijd voetbal international haha ! @ All: Visite is net weg, mijn vriendin had nachtdienst en wilde eerst nog ff langs huis. Dus heb nog ff lekker de tijd met mijn liefie, die moet morgen vroeg weer gaan werken. Ik heb morgen een vrijgezellen feestje we krijgen een oriflame party en fm parfum party. De bruid word opgemaakt en krijgt een gratis presentje van beide. Daarna gaan we lekker wokken! Dinsdag is de bruiloft en ik ben seremoniemeester spannend hoor. Straks lekker slapen en knuffelen met mijn liefie! Fijn weekend allemaal! En sterkte met alle onzekerheden! XXX
Oh San, ik heb het met je te doen. Ik trek het op dit moment ook niet laat. Maar ik zag dat je tot morgenvroeg moet werken. Ik neem aan dat je wel even kan slapen daar of.....? Nou, ik ga nu echt de binnenkant van mijn ogen bekijken. Trusten allemaal!
Mijn dochter wordt zondag 1 @ hardebuikengevoel, dat herken ik niet! Zolang het geen echte krampen zijn geen zorgen maken zou ik zeggen
@enjoyllive ja he denk het ook terwijl die vroeg klaar was maar 5 uur al wakker en zondag moet die de nacht inrust hahahaha kan ook wel eens heerlijk zijn om de 3 weken bed voor mijn eigen alleen
Bekijk bijlage 101408 Uitgerekend: 26-05-2011 Kiwi1 (32) - 2de kindje 26-05-2011 Meta (39)- 3e kindje 27-05-2011 Troetelbeer90- 1e kindje 29-05-2011 Sandra (31)- 3e kindje 29-05-2011 Odess- 2e kindje 01-06-2011 priscilla1987 (nog niet helemaal duidelijk) 01-06-2011 Hester (30) - 2e kindje 01-06-2011 FireRose - 1e kindje 01-06-2011 Pingu (27) - 2e kindje 02-06-2011 Alinda27 - 1e kindje 03-06-2011 Selena24 - 1e kindje 03-06-2011 BabyBergen - 3e kindje 04-06-2011 Martine - (29) 3e kindje 04-06-2011 Felicee (28 )- 2e kindje 06-06-2011 Lot27 - 1e kindje 06-06-2011 Ellen1983 - 2e kindje 07-06-2011 Marry81 - 2e kindje 08-06-2011 Zomaar2010 - 1e kindje 08-06-2011 Mariaatje - 1e kindje 08-06-2011 Lan - 2e kindje 09-06-2011 Sstephanie1 (22) - 1e kindje 14-06-2011 Lynnami (35)- 3e kindje 14-06-2011 Elony (29) - 1e kindje 15-06-2011 Aecatz (30) - 2e kindje 15-06-2011 Judith1982 - 2e kindje 15-06-2011 babs81 - 3e kindje 15-06-2011 Enjoyllive (23) - 1e kindje 16-06-2011 Bowen - 2e kindje Afspraak: 15 okt. Zomaar2010 - echo (ivm bruin/rood verlies) 15 okt. Pingu - echo (ivm bruin/rood verlies) 19 okt. Sandra - intake verloskundige 20 okt. Odess - eerste echo 20 okt priscilla1987 gynaecoloog + 2e echo 20 okt. FireRose - gynaecoloog + 2e echo 20 okt. Sstephanie1 - eerste afspraak verloskundige 20 okt. Selena24 - 1e afspraak vk 21 okt. Alinda27- eerste echo 21 okt. Pingu - eerste afspraak verloskundige 21 okt. Mariaatje - eerste afspraak verloskundige 22 okt. Meta- intake VK 23 okt. SStephanie1 - eerste echo 25 okt. Lynnami - echo 25 okt. Hester - eerste echo gyn 26 okt. Alinda27 - eerste afspraak VK 26 okt. Aecatz - intake vk 27 okt. zomaar2010 - eerste afspraak VK 27 okt. Lot27 - intake VK 28 okt, Lan - 1ste afspraak vk 28 okt. Sandra - echo 28 okt. Marry81 - eerste afspraak vk 01 nov Judith1982 - intake vk 02 nov. Ellen1983 - intake VK 02 nov. Martine - eerste echo 04 nov. Kiwi1 - 1ste echo 04 nov. Felicee - intake VK + eerste echo 05 nov. Enjoylive - eerste echo 09 nov. Aecatz - eerste echo 11 nov. Sandra - termijnecho 16 nov. Ellen1983 - eerste echo 22 nov. Judith1982 - 1ste echo Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ 4 Vlindertjes: Wennes 5+5 Happyliesje 4+3 Kwiepark Iris2009 5+2 DaWo verwijderd. Ze wil/kan niet meer meepraten want een heel vervelend persoon die in haar priveleven al voor veel narigheid gezorgd heeft valt haar hier ook lastig. Meid we houden contact op msn