juni mama´s 2011 deel 2

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door priscilla1987, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sandra

sandra Fanatiek lid

Wat jammer zeg, DaWo als je dit nog leest:
    Heel veel geluk met je verdere zwangerschap, hopelijk kan je er nog een beetje van genieten ondanks alle narigheid, en hopelijk kom je over een tijdje nog terug

2. Lynnami

Lynnami Niet meer actief

Ik zal julie wel op de hoogte houden ;)

Er is trouwens een geheime hyves voor de zp juni mama's in spe.
    Niemand behalve leden kunnen lezen en schrijven daar. Het heeft ook geen verdachte naam ;) Dus niemand zal denken: huh? Voor meiden die er belangstelling bij hebben stuur me maar een pb en ik geef je het adres. Op die manier weet ik ook zeker dat er geen spiekers aanmelden ;)

3. priscilla1987

priscilla1987 Fanatiek lid

14 jul 2008
    3.373
    522
    113
    Vrouw
    thuiszorg medewerkster
    BRABANT
    @dawo jammer meis maar veel geluk in je verdere zwangerschap en ik hoop dat je nog eens een keertje langs kom:)

4. BabyBergen

BabyBergen Fanatiek lid

8 okt 2010
    2.848
    0
    0
    zomaar en pingu: gefeliciteerd met de goede echo's!
    nieuweling: welkom en gefeliciteerd!
    dawo: jezus zielige mensen!! hebben zeker niks beters te doen in hun eigen leven.....helaas heb ik ook last van zulke zielige figuren in mn leven......:x

vandaag een hele drukke dag gehad, en een megastokbrood met ham en kaas zitten wegwerken :p
    leuke kadootjes gehad van schoonmams en schoonpaps en zelf heb ik 2 leuke truitjes besteld met pappa teksten, kadootje voor mn mannetje , voor de kleine :D

5. Irissimon

Irissimon Niet meer actief

neehee de stofzuiger heb ik voor 35 euro gekocht word me beetje te gek 350

6. Meta

Meta Bekend lid

8 okt 2010
    816
    0
    0
    NULL
    NULL
    MEEEEEEEEUUUUUUUUUH .......... ik ben wel een beetje kinds.... dat maakt toch wel weer wat goed LOL :)

7. Meta

Meta Bekend lid

8 okt 2010
    816
    0
    0
    NULL
    NULL
    Babybergen, Zomaar, Pingu gefeliciteerd met jullie echo´s ....
    Lynnami, sterkte met je vriendin... echt verdrietig..
    Welkom Aecatz!!!!

Ik begrijp uit jullie berichtjes dat Dawo niet langer actief is, jammer. Ik heb er niets van gehoord, ik zag in mn mail dat ze voor de crash een vriendschapsverzoek had gedaan, maar door de crash kon ik daar niet op reageren dus daarom heb ik blijkbaar niets gehoord.... Had niet te maken met haar zwangerschap, was alles nog ok?

Dawo, als je hier nog leest: ik hoop dat je heel erg kan genieten van je zwangerschap en dat je straks een heerlijk babytje hebt.....

8. YellowButterfly

YellowButterfly Niet meer actief

Naja wat een *piep* zielig figuur Dawo! Wat ontzetend jammer! Ik hoop dat je een fijne zwangerschap hebt en dat je al die negatieve figuren uit je leven kan bannen!

9. YellowButterfly

YellowButterfly Niet meer actief

Lyn, kom maar op met die PB :D

10. sandra

sandra Fanatiek lid

Goedemorgen allemaal!

Ik ben weer klaar met werken, morgenavond mag ik weer beginnen tot maandagochtend, dus nu even een lekker rustig dagje;)

11. Elony

Elony Lid

14 okt 2010
    12
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat een leuk idee die hyves, ik zal je een pb-tje sturen.

Paarden: ik heb een bijna volbloed arabiertje, die nu dus ook met een gehecht beentje staat. Dus ik hoop dat kindlief later ook een beetje interesse in de paardjes heeft;)

Verder ben ik best wel misselijk vooral 's ochtends,maar het houdt eigenlijk de hele dag wel een beetje aan. Op gekke momenten ben ik dan aan het kokhalzen, erg handig op werk natuurlijk.. Ik ben ook snel moe, merk echt dat ik rustig aan moet doen.

12. Marry81

Marry81 Niet meer actief

Goedemorgen allemaal!!

Zomaar en Pingu, gefeliciteerd met jullie mooie echo's! Fijn om dat stukje zekerheid te krijgen denk ik zo?

Lynnami, wat vreselijk triest zeg voor je vriendin. Sterkte.
    Ik ga je zo een pb sturen!

DaWo, wat een triest figuur die jou zo lastigvalt! Sterkte ermee en een hele goede zwangerschap toegewenst! Ik hoop dat we je hier nog eens terugzien!

Nieuwe meiden, welkom en gefeliciteerd!

Odess, alvast gefeliciteerd met de verjaardag van je dochter!

Degene die een vrijgezellenfeest heeft (sorrrrrrry, ben even vergeten wie het ook alweer was), veel plezier!

Ik heb vannacht behoorlijk beroerd geslapen. Naomi was om half 5 wakker en wilde daarna ook niet meer slapen. Het enige wat ze steeds zei was 'Omi bed? Mama bed ja?' Oftewel: Naomi wil bij mama (en papa) in bed.......
    We hebben het eerst niet gedaan (heb geen zin in steeds m'n kleine meid in ons bed) maar na een uur jammerde ze nog steeds af en toe (iedere keer als ik net in slaap was begon ze weer) dus toen toch maar tussen ons in. Na zo'n tien minuten was zij vast in slaap en papa ook maar ze rolt altijd naar mijn kant dus ik lag op een gegeven moment nog op een heel klein randje van het bed kramp te krijgen....;) Toen ik me probeerde te draaien legde ze haar arm neer waar ik eerst lag dus toen had ik helemaal geen plek meer. Haha, madam heeft me gewoon het bed uitgewerkt! Toen ben ik maar naar zolder gegaan en heb in het logeerbed nog een beetje kunnen slapen. Nu weer behoorlijk futloos maar gelukkig heb ik een week vakantie en heb ik mezelf voorgenomen vooral veel rust te nemen.

Ik las terug in het negen maandendagboek wat ik bij Naomi heb bijgehouden dat de misselijkheid en de vermoeidheid tussen de 7 weken en de 13 weken alleen maar erger leken te worden dus dat kan nog leuk worden! :(

Prettig weekend allemaal!

13. Lynnami

Lynnami Niet meer actief

Marry- Zoooo herkenbaar! Ha ha waarom denk je dat ik NU online ben? Ja hoor... omdat de kleine man ook om 4:30 had besloten dat het genoeg was geweest en wou opstaan. Het is nu 5:11 ;)
    Ik heb hem wat te drinken gegeven en bij papa op bed gelegd en ga er zo zelf ook weer bijliggen. Maar dan rolt hij ook altijd naar MIJN kant! En ik val bijna van het bed.

14. Lynnami

Lynnami Niet meer actief

En nog even een toevoeging...
    De misselijkheid heeft toegeslagen! Ik dacht het al te voelen soms de afgelopen dagen maar dacht dat dat van de honger kwam ofzo. Nu ben ik ECHT misselijk maar nog net niet genoeg om boven de pot te hangen.
    Ik heb al een paar meiden op de hyves geaccepteerd. Ideeen en suggesties voor de hyves zijn welkom.
    Ik ga wat eten en dan hopelijk weer terug in mijn nest voor een paar uur.

15. sandra

sandra Fanatiek lid

Ik dacht al wat ben jij vroeg online, maar nu snap ik Lynnami :D

En voor jouw was het ook vroeg dag Marry ;), wel lekker een weekje vrij!

@Misselijkheid: met vragen daarover hoef je niet bij mij te zijn, ik heb er nooit last van, een paar weken geleden dacht ik even dat het begon, maar dat was over na een paar dagen.
    Heb s' ochtends wel last van kokhalzen, maar ook dat is binnen een half uurtje over

16. ellen1983

ellen1983 Fanatiek lid

20 jan 2008
    3.375
    0
    0
    kinderopvang
    overijssel
    zo! ik dacht dat ik een nachtbrakertje had... maar om half 5 er al uit... pfff

ik heb echt een donderwolkhumeur, vriendlief is er niet blij mee... zijn de hormonen, maar ja, t wordt er niet gezelliger op hier. vanavond speelt teun met zijn band in een kroeg hier in t dorp, heb oppas, dus hoop dat ik t kan volhouden.

17. Lynnami

Lynnami Niet meer actief

Ellen- Ik heb dat ook en wat ik dan doe is mezelf terugtrekken waardoor het alleen maar erger word want dan baal ik dat ik niet bij mijn schatjes ben.
    Gisteravond was mijn man zoooo lief toen hij naar bed kwam. Ik lag er al een paar uurtjes in maar hij kwam de kamer heel zachtjes binnen en deed de badkamerdeur eerst dicht voordat hij het licht aandeed. Daarna kwam hij heel voorzichtig in bed liggen en was me aan het vertellen hoeveel hij van me houd en hoe gelukkig hij met me is. zwijmeldezwijmel...
    Nu denk ik dat het te maken heeft met het feit dat ik voor ik naar bed ging heel erg tegen hem uitgevlogen was omdat hij een grapje maakte over als ik vermist zou zijn dat hij dan wel na 3 dagen op een ander zou zitten. Ik zei hem dat als ik dan ooit terugkwam en erachter was dat hij dat gedaan had, dat ik hem zou VERMOORDEN! Hoezo hormonen... ?! ha ha als ik er nu aan terugdenk moet ik aan Jeff Dunham denken met dat skellet: "I KILL YOU!" lol
    Kennen jullie hem? Hij is zoooo grappig!

De kleine man heeft nu nog tot 7:30 geslapen. Dus ik heb ook nog bijna 2,5 uurtjes kunnen rusten nog.

18. Lynnami

Lynnami Niet meer actief

Wij gaan trouwens vanmiddag om 2u naar een vriendin van me en gaan samen bbqen en om 7u vanavond moeten we nog naar een housewarming/welcome back party. Mijn vriendin weet dat ik zwanger ben maar vanavond op dat feestje ga ik niet roken en niet drinken dus ik weet wel zeker dat ik daar een opmerking over ga krijgen. Maar heb al een plan. Roken doe ik niet omdat ik gestopt ben want ik wil gezond weer zwanger raken (want iedereen weet toch wel dat we nog meer kinderen wensen) en drinken doe ik niet omdat ik BOB ben ;) klaar...

Ik krijg trouwens nu net weer hele erge krampen. AUW! Ik zit zo verstopt.

19. ellen1983

ellen1983 Fanatiek lid

20 jan 2008
    3.375
    0
    0
    kinderopvang
    overijssel
    lynn, ik wacht toch nog heel ff met lid worden, ben ang dat ik vragen krijg als ze willen weten wat voor hyve t is waar ik lid van ben geworden...(haha beetje paranoïde...)
    eigenlijk ben ik wel blij dat ik de enige niet ben... sorry lynn! maar kan me voorstellen dat je boos werd toen hij dat zei.

ik krijg zo een hoogzwangere vriendin op de thee, ze is donderdag uitgerekend. denk dat ik t ga vertellen. zijn we toch nog heel even tegelijk zwanger!

dawo, meid, hopelijk word je gezellig lid van de hyve en kunnen we toch nog kletsen!

20. Bowen

Bowen VIP lid

21 jul 2008
    7.344
    0
    0
    OV
    Hai meiden,

Ik zag wat mooie echo's voorbij komen leuk!!!
    Ik zal volgende week vk eens bellen voor afspraak.

Wat verschrikkelijk voor Dawo zeg, ongelooflijk!

En hyves, pb maar :D

En ik heb verder nog niemand verteld en hou het denk ik ook even zo. Alleen de meiden hier op forum waar ik ook meekletst weten het. Ik ben alleen zo verschrikkelijk moe moe moe en moe. En zoonlief heeft besloten dat ie vanmiddag niet wil slapen ;)

Ik heb volgend weekend personeelsuitje met overnachting, moet nog een ontzettend goeie smoes bedenken waarom ik niet ga drinken. Iemand tips???

Deel Deze Pagina