zo wat waren jullie vroege vogels wil er iemand ruilen met mijn kleine die slaap lekker doorzo hebben alles in huis gehaald en gaan morgen naar de dierentuinben er nog nooit geweestschaam schaam en vriendlief was er 5 minuten uitgekomen gister en dook weer terug dus die was lekker vroeg wakker nu lekker lasagna erin zitten
Ik zie Pixie1979 spieken... Heb op je profiel gekeken en zo te zien ben jij zwanger geraakt op huwelijksreis? Mooier kan niet!
Sandra- JIJ! Pix en ik Ik zou eigenlijk wat moeten doen nu. Want over 2 uur moeten we vertrekken. geen zin...
@ Lynnami Dat heb je knap gezien haha. Dat zullen we horen bij de termijnecho. Het was ofwel de huwelijksnacht of de huwelijksreis
Mama101 allereerst welkom! Hoever ben jij? Ik ben nooit misselijk geweest en vandaag pas voor het eerst misselijk geweest. Het is gelukkig weg nu, hoewel ik wel een weeig gevoel heb. edit- Pixie ja ik ben zelf 5w4d en ben rond 21 sept zwanger geraakt dus dan moet jij rond diezelfde dagen zitten he. En als je dan op 17sept getrouwd bent zit je er niet ver af he
Aaaaaah heb net zulk onwijs leuk nieuws gekregen!!!! M'n beste vriendin is getrouwd met m'n zwager (broer van manlief) en bij hem gaan wonen in Hongkong (daar woonde zwager al een tijdje voor zijn werk). Helemaal niet leuk want we missen elkaar best en behalve skypen zien we elkaar bijna nooit, de laatste keer in augustus ze zouden volgend jaar mei weer komen maar dan voorgoed. Nu hebben we elkaar net via skype gesproken en ze vertelde dat ze ook zwanger is! Ze is vijf dagen voor mij uitgerekend! Het was een verrassing dus ze komen nu ook eerder terug, in januari al! Whaaaaah, zit echt te stuiteren hier! We hebben al 'afgesproken' dat we samen gaan zwangerschapszwemmen en dat we niet op dezelfde dag bevallen, erg lastig met verjaardagen, lol! M'n andere schoonzus (zus van man) is in februari uitgerekend dus alledrie de kinderen van m'n schoonouders worden volgend jaar papa of mama en ze gaan binnen vijf maanden van 1 naar 4 kleinkinderen! (aangenomen dat er geen tweelingen tussen zitten......)
Lyn, vervelend dat je je misselijk voelt! Hoop dat het snel minder is! Ah, ook een nachtbrakertje bij jou dus! Ik vind het echt irritant als ik wakker lig 's nachts! Word ik zoooo chago van! Klopt het dat je mijn aanvraag op hyves om lid te worden nog niet hebt geaccepteerd? Welkom nieuwe meiden en gefeliciteerd! Ik was de afgelopen dagen heel erg misselijk, vandaag gaat het redelijk. Heb me dan ook wel heeeeel rustig gehouden. (lees: niks gedaan )
Leuk! Ik zou ook stuiteren als mijn vriendin Sara over een paar dagen verteld dat ze zwanger is. We gaan straks met ze bbqen. We waren ook tegelijk zwanger van onze maart 2009 zoontjes. Maar we hebben elkaar pas leren kennen nadat de jongens geboren waren. Nu hopen we echt samen zwanger te kunnen zijn en samen te genieten!
Ja dat klopt! Hmmm, maar heb geen berichtje ofzo ontvangen en zie de hyves ook nog niet in m'n lijstje staan! Nu heb ik vanmiddag al m'n berichten gewist, dacht dat ie daar nog niet bijstond......oeps? Hoop voor jou dat je vriendin ook zwanger is!!!
Ah wacht, ik zie het al. De hyves komt niet in je lijstje te staan, je moet gewoon zelf naar de site gaan (geheim hè!). Dan is het gelukt hoor! edit: bedankt voor je mail, we waren gelijk haha!
Marry, wat gaaf!! DaWo, jammer dat je niet meer kan meekletsen. Zielige figuren ook allemaal! Ik hoop dat je geniet van je zwangerschap. Hyves, leuk!! Ik wil ook wel! Ben net terug van werken, ben echt doooodmoe. Ga zo even douchen, eten en dan lees ik morgen wel weer goed bij.