juni mama´s 2011 deel 2

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door priscilla1987, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lynnami

Lynnami Niet meer actief

Bowen- zeg dat je medicijnen en slikt die niet samen kunnen met alcohol.

2. priscilla1987

priscilla1987 Fanatiek lid

14 jul 2008
    3.373
    522
    113
    Vrouw
    thuiszorg medewerkster
    BRABANT
    zo wat waren jullie vroege vogels wil er iemand ruilen met mijn kleine die slaap lekker door:Dzo hebben alles in huis gehaald en gaan morgen naar de dierentuin:Dben er nog nooit geweest:)schaam schaam:D

en vriendlief was er 5 minuten uitgekomen gister en dook weer terug dus die was lekker vroeg wakker:D

nu lekker lasagna erin zitten:D

3. Lynnami

Lynnami Niet meer actief

Wil wendy zich hier even melden please? Of in een pb ;) Dan weet ik dat je van zp juni mamas komt ;)

4. Bowen

Bowen VIP lid

21 jul 2008
    7.344
    0
    0
    OV

It is I :D

5. Lynnami

Lynnami Niet meer actief

Dan ben je bij deze lid!

6. Lynnami

Lynnami Niet meer actief

Ik zie Pixie1979 spieken... Heb op je profiel gekeken en zo te zien ben jij zwanger geraakt op huwelijksreis? Mooier kan niet!

7. sandra

sandra Fanatiek lid

Hihi ik heb nu pas door dat je kan zien, wie het topic bekijkt:p

8. Lynnami

Lynnami Niet meer actief

Sandra- JIJ! Pix en ik
    Ik zou eigenlijk wat moeten doen nu. Want over 2 uur moeten we vertrekken. geen zin...

9. Pixie1979

Pixie1979 Lid

7 apr 2010
    87
    0
    0
    @ Lynnami
    Dat heb je knap gezien haha. Dat zullen we horen bij de termijnecho. Het was ofwel de huwelijksnacht of de huwelijksreis :)

10. Mama101

Mama101 Lid

16 mrt 2010
    49
    0
    0
    NULL
    NULL
    Zijn jullie ook al zo misselijk??? pfff...

11. Lynnami

Lynnami Niet meer actief

Mama101 allereerst welkom! Hoever ben jij?
    Ik ben nooit misselijk geweest en vandaag pas voor het eerst misselijk geweest. Het is gelukkig weg nu, hoewel ik wel een weeig gevoel heb.

edit-
    Pixie ja ik ben zelf 5w4d en ben rond 21 sept zwanger geraakt dus dan moet jij rond diezelfde dagen zitten he. En als je dan op 17sept getrouwd bent zit je er niet ver af he :)

12. Marry81

Marry81 Niet meer actief

Aaaaaah heb net zulk onwijs leuk nieuws gekregen!!!!
    M'n beste vriendin is getrouwd met m'n zwager (broer van manlief) en bij hem gaan wonen in Hongkong (daar woonde zwager al een tijdje voor zijn werk). Helemaal niet leuk want we missen elkaar best en behalve skypen zien we elkaar bijna nooit, de laatste keer in augustus ze zouden volgend jaar mei weer komen maar dan voorgoed.
    Nu hebben we elkaar net via skype gesproken en ze vertelde dat ze ook zwanger is! Ze is vijf dagen voor mij uitgerekend!
    Het was een verrassing dus ze komen nu ook eerder terug, in januari al! Whaaaaah, zit echt te stuiteren hier!
    We hebben al 'afgesproken' dat we samen gaan zwangerschapszwemmen en dat we niet op dezelfde dag bevallen, erg lastig met verjaardagen, lol!

M'n andere schoonzus (zus van man) is in februari uitgerekend dus alledrie de kinderen van m'n schoonouders worden volgend jaar papa of mama en ze gaan binnen vijf maanden van 1 naar 4 kleinkinderen! (aangenomen dat er geen tweelingen tussen zitten......)

13. sandra

sandra Fanatiek lid

Ohh wat een superleuk nieuws Marry!!

14. Marry81

Marry81 Niet meer actief

Lyn, vervelend dat je je misselijk voelt! Hoop dat het snel minder is!
    Ah, ook een nachtbrakertje bij jou dus! Ik vind het echt irritant als ik wakker lig 's nachts! Word ik zoooo chago van!
    Klopt het dat je mijn aanvraag op hyves om lid te worden nog niet hebt geaccepteerd?

Welkom nieuwe meiden en gefeliciteerd!

Ik was de afgelopen dagen heel erg misselijk, vandaag gaat het redelijk. Heb me dan ook wel heeeeel rustig gehouden. (lees: niks gedaan :D)

15. Lynnami

Lynnami Niet meer actief

Leuk! Ik zou ook stuiteren als mijn vriendin Sara over een paar dagen verteld dat ze zwanger is. We gaan straks met ze bbqen. We waren ook tegelijk zwanger van onze maart 2009 zoontjes. Maar we hebben elkaar pas leren kennen nadat de jongens geboren waren. Nu hopen we echt samen zwanger te kunnen zijn en samen te genieten!

16. Lynnami

Lynnami Niet meer actief

Jawel hoor. ik was al op je profiel aan het spieken ;)
    Als je achternaam met K-K begint toch

17. Marry81

Marry81 Niet meer actief

Ja dat klopt!
    Hmmm, maar heb geen berichtje ofzo ontvangen en zie de hyves ook nog niet in m'n lijstje staan!
    Nu heb ik vanmiddag al m'n berichten gewist, dacht dat ie daar nog niet bijstond......oeps?

Hoop voor jou dat je vriendin ook zwanger is!!!

18. Marry81

Marry81 Niet meer actief

Ah wacht, ik zie het al. De hyves komt niet in je lijstje te staan, je moet gewoon zelf naar de site gaan (geheim hè!).
    Dan is het gelukt hoor!

edit: bedankt voor je mail, we waren gelijk haha!

19. Lynnami

Lynnami Niet meer actief

20. sweetbel

sweetbel VIP lid

27 jan 2010
    5.519
    0
    0
    Marry, wat gaaf!!

DaWo, jammer dat je niet meer kan meekletsen. Zielige figuren ook allemaal! Ik hoop dat je geniet van je zwangerschap.

Hyves, leuk!! Ik wil ook wel!

Ben net terug van werken, ben echt doooodmoe. Ga zo even douchen, eten en dan lees ik morgen wel weer goed bij.

Deel Deze Pagina