juni mama´s 2011 deel 2

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door priscilla1987, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ellen1983

ellen1983 Fanatiek lid

20 jan 2008
    3.375
    0
    0
    kinderopvang
    overijssel
    toch maar lid geworden, lijkt me veels te gezellig! ga nu n poging doen de bovenverdieping te zuigen, met een dochter die er enthousiast achteraan kruipt... zo gek op de stofzuiger!!!!

2. Lynnami

Lynnami Niet meer actief

Ik heb net mijn schoonmoeder gesproken. Ze krijgen het met Kerst te horen! :) Want dan komen ze naar ons toe...
    Heb er zin in! Vorig jaar zijn we naar hun gegaan en ben ik op kerst avond gaan bloeden :( Dit jaar Moet het beter zijn.

3. Lynnami

Lynnami Niet meer actief

Kan iemand nogeens proberen een krabbel te plaatsen op Hyves? We denken het probleem gevonden te hebben. Ik ga douchen nu. waarschijnlijk ben ik er weer vanavond laat (nacht voor jullie) of pas weer morgen ochtend (middag voor jullie)

4. sandra

sandra Fanatiek lid

Kan nog steeds niet krabbelen maar de rest wel, snap er geen snars van ;)

5. Lynnami

Lynnami Niet meer actief

Dan moet het op een of andere manier aan jouw account liggen meid... Ik weet niet wat ik moet zeggen :(

6. YellowButterfly

YellowButterfly Niet meer actief

Hey meiden! Nou hier de hele dag staan bakken en we hebben 5 taarten (mokka, marsepein, chocolade pecan, noten (witte) chocolade, citroen schuimtaart) en een klein slagroomtaartje voor Elise! Ben kapot nu en heb best wel last van mn buik en liezen, bah, hoop dat het niets is! De hele kamer hangt vol slingers en morgen is het feest! Vind het wel emotioneel hoor, die kleine lieverd is morgen baby af. Het is nu zaterdagavond 20.10 en toen is ze geboren, zucht...

Goed sorry meiden :D

@ misselijkheid, ging vandaag goed! Net als Kiwi hier, als ik heel druk ben heb ik er minder last van!

Ellen, hihi zou leuk zijn als ze dat straks ook nog vindt ;)

Lyn, thnx voor de pb, ik ga eens even kijken!

7. Kiwi1

Kiwi1 Fanatiek lid

26 dec 2007
    4.849
    0
    0
    Goedenavond dames. Jee, wat is er weer veel geklets.

He, wat k*t voor DaWo. Het is toch te zot voor woorden dat je moet "vluchten" voor zulke idioten. Hou ons een beetje op de hoogte over DaWo, Lyn.

Hyves: oei, jammer. Ik heb mijzelf een jaar geleden van de hyves gegooid. Werd gek van al die wanna be vrienden die je nooit spreekt maar die je allemaal al te graag willen toevoegen om hun vrienden aantal op te hijsen. Wel ongezellig dat ik nu niet mee kan doen, maar om nou weer een account te maken voor 1 ding lijkt me niet echt handig. Dus pech voor mij.

Marry:wat leuk! Ik zou ook graag samen zwanger willen zijn met iemand die mij dierbaar is, maar mij vriendinnen zijn OF al klaar met kinderen krijgen OF ze gaan er niet meer aan beginnen.
    Heb wel 2 collega's die zwanger zijn. Met 1 kan ik erg goed vinden, maar die is al 7 maanden zwanger en de andere is even ver, maar daar heb ik niet zo veel mee. Op mijn werk weten ze het nog niet van mij, behalve die ene collega die al 7 mnd is.

Odess, alvast gefeliciteerd met je meisje! Morgen zal je wel druk zijn met het feestje, dus doe ik het nu alvast. En wat heb je veel gebakken! De pijn in je buik is vast door de drukke dag. Heb ik ook als ik erg druk heb.

Ego: ik ben de trotse eigenaar van een nieuwe auto! Joehoe! Helemaal happy. Ik heb vandaag bij 2 dealers een proefrit gereden en onderhandeld. Bij de eerste zei ik wel eerlijk dat ik vandaag de auto nog ergens anders ging bekijken (wel met een offerte op zak en een optie op de auto), maar dat ik ze vandaag liet weten waar ik voor ging. Nou bij dat ergens anders heb ik een betere deal kunnen sluiten en heb de eerste dealer direct gebeld. En wat zegt hij? "Super dat je ergens anders geslaagd bent, want ik heb de auto net verkocht!" WTF?! Ik had toch een optie op die auto? Dus zo ga je met je klanten om, eikel. Ben blij dat ik dus ergens anders geslaagd was.

Verder, weet ik het even niet meer. Ga even verder bijlezen.

8. sandra

sandra Fanatiek lid

@Lynnami: ik denk dat het aan mijn computer ligt, heb nu een oudje van het werk van mijn man. En daar staat de verouderde versie van internet explorer op, en dan werkt niet alles van hyves.
    Ga heel snel een nieuwe kopen. want deze computer kan de nieuwe versie niet aan.

@Odess: Alvast gefeliciteerd met je dochtertje!!!
    En wat heb jij veel taarten gebakken, lekker hoor.

@KiWi: Gefeliciteerd met je nieuwe auto, en autodealers grrrr praat me er niet van ;)

9. YellowButterfly

Kiwi, wat leuk! Wat is het geworden? En die dealer, wat slecht!!

San, morgen zijn we al weer 8 weken, het gaat toch best snel he! Ik kijk uit naar woensdag, hoop dan zo een mooi kindje te zien!

10. Momeera

Momeera Actief lid

16 okt 2010
    448
    0
    0
    Activiteitenbegeleider
    Utrecht
    Hallo dames,

Hebben jullie nog een plekje voor nog een junimamma? Ik ben Anna, 28 jaar en zwanger van de tweede. Net vandaag ontdekt dat ik zwanger ben en ben maar 1 keer ongesteld geweest na de pil dus ik realiseer het me nog niet echt.
    Heb het net aan mijn dochter (3 jaar) proberen uit te liggen en die moest heel erg huilen want ze wilde ook een baby in haar buik aaah ;)

Ik heb een beetje geprobeerd bij te lezen maar jullie kletsen aardig wat dus ik doe maar ff mee vanaf nu..

Veel liefs

Oh ja uitgerekende datum is 21 juni

11. Kiwi1

Kiwi1 Fanatiek lid

26 dec 2007
    4.849
    0
    0
    Momeera, natuurlijk is hier nog plek. Welkom en gefeliciteerd. Herkenbaar het gevoel van onwerkelijkheid. Zowel bij mijn zoontje als deze keer was ik direct na het stoppen met de pil zwanger. Dan heb je wel even tijd nodig om even te wennen. En wat schattig van je meisje! hahah, ze wil ook een baby. Ben je van plan om het direct te vertellen aan je omgeving? Omdat je het aan je dochtertje hebt verteld, ik neem aan dat ze niet haar mond gaat houden:D

Odess: Het is een Suzuki Swift geworden. Erg blij mee, rijdt heerlijk!

12. Momeera

Momeera Actief lid

16 okt 2010
    448
    0
    0
    Activiteitenbegeleider
    Utrecht
    @Kiwi Bedankt! Gefeliciteerd met je nieuwe auto!!
    Ja het moet inderdaad nog even bezinken maar ik ben wel heeel blij natuurlijk.
    Ik heb het aan mijn ouders en mijn zussen verteld. Mijn dochter is heel verlegen en praat toch alleen maar met hun over dit soort dingen dus daarom hebben we het haar verteld. Ik ben heel slecht in dit soort dingen geheim houden, ik heb het nog net niet van de daken geschreeuwd hihi..

13. YellowButterfly

Mom, welkom!

Kiwi toch geen zwarte he ;) Hihi nee je wou een redelijk nieuwe toch? Die zijn wel leuk hoor, stoer bakkie!

14. Kiwi1

Kiwi1 Fanatiek lid

26 dec 2007
    4.849
    0
    0
    Hahah, die staat toch in het politiemuseum?

Nee hoor, het is er een uit 2008, een donkergrijze.

15. Kiwi1

Kiwi1 Fanatiek lid

26 dec 2007
    4.849
    0
    0
    Oh, dat is handig. Dan hoef je in ieder geval niet bang te zijn dat ze het aan alle buren en mensen in de supermarkt vertelt ;)

16. priscilla1987

priscilla1987 Fanatiek lid

14 jul 2008
    3.373
    522
    113
    Vrouw
    thuiszorg medewerkster
    BRABANT
    hallo allemaal heb wat bijgelezen

@ nieuwe welkom allemaal;)

@odess ik woensdag ook weer echo ik ben benieuwd

@hyves ik kan wel krabbelen:)

@all heb net lekker film gekeken met vriendlief,morgen ga ik lekker dagje naar beverwijk toe:Ddus zal op me mobiel reageren:pzometeen weer filmpje in bed kijken en morgen om half 8 de wekker.

17. Momeera

Momeera Actief lid

16 okt 2010
    448
    0
    0
    Activiteitenbegeleider
    Utrecht
    Thanks voor de welkom!!

@Kiwi Ja precies een verlegen dochter heeft ook zo zijn voordelen ;)

18. sandra

sandra Fanatiek lid

Welkom Momera en natuurlijk gefeliciteerd!!

@Odess: Jaaa, morgen alweer 8 weken, gaat toch wel een beetje snel.

@krabbelen: ik kan nu ook krabbelen, mijn man heeft even gekeken en nu lukt het.

19. sandra

sandra Fanatiek lid

Bekijk bijlage 101596
    Uitgerekend:
    26-05-2011 Kiwi1 (32) - 2de kindje
    26-05-2011 Meta (39)- 3e kindje
    27-05-2011 Troetelbeer90- 1e kindje
    29-05-2011 Sandra (31)- 3e kindje
    29-05-2011 Odess- 2e kindje
    01-06-2011 priscilla1987 (nog niet helemaal duidelijk)
    01-06-2011 Hester (30) - 2e kindje
    01-06-2011 FireRose - 1e kindje
    01-06-2011 Pingu (27) - 2e kindje
    02-06-2011 Alinda27 - 1e kindje
    03-06-2011 Selena24 - 1e kindje
    03-06-2011 BabyBergen - 3e kindje
    04-06-2011 Martine - (29) 3e kindje
    04-06-2011 Felicee (28 )- 2e kindje
    06-06-2011 Lot27 - 1e kindje
    06-06-2011 Ellen1983 - 2e kindje
    07-06-2011 Marry81 - 2e kindje
    08-06-2011 Zomaar2010 - 1e kindje
    08-06-2011 Mariaatje - 1e kindje
    08-06-2011 Lan - 2e kindje
    09-06-2011 Sstephanie1 (22) - 1e kindje
    14-06-2011 Lynnami (35)- 3e kindje
    14-06-2011 Elony (29) - 1e kindje
    15-06-2011 Aecatz (30) - 2e kindje
    15-06-2011 Judith1982 - 2e kindje
    15-06-2011 babs81 - 3e kindje
    15-06-2011 Enjoyllive (23) - 1e kindje
    16-06-2011 Bowen - 2e kindje

Afspraak:
    19 okt. Sandra - intake verloskundige
    20 okt. Odess - eerste echo
    20 okt priscilla1987 gynaecoloog + 2e echo
    20 okt. FireRose - gynaecoloog + 2e echo
    20 okt. Sstephanie1 - eerste afspraak verloskundige
    20 okt. Selena24 - 1e afspraak vk
    21 okt. Alinda27- eerste echo
    21 okt. Pingu - eerste afspraak verloskundige
    21 okt. Mariaatje - eerste afspraak verloskundige
    22 okt. Meta- intake VK
    23 okt. SStephanie1 - eerste echo
    25 okt. Lynnami - echo
    25 okt. Hester - eerste echo gyn
    26 okt. Alinda27 - eerste afspraak VK
    26 okt. Aecatz - intake vk
    27 okt. zomaar2010 - eerste afspraak VK
    27 okt. Lot27 - intake VK
    28 okt, Lan - 1ste afspraak vk
    28 okt. Sandra - echo
    28 okt. Marry81 - eerste afspraak vk
    01 nov Judith1982 - intake vk
    02 nov. Ellen1983 - intake VK
    02 nov. Martine - eerste echo
    04 nov. Kiwi1 - 1ste echo
    04 nov. Felicee - intake VK + eerste echo
    05 nov. Enjoylive - eerste echo
    09 nov. Aecatz - eerste echo
    11 nov. Sandra - termijnecho
    16 nov. Ellen1983 - eerste echo
    22 nov. Judith1982 - 1ste echo

Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ 4 Vlindertjes:
    Wennes 5+5
    Happyliesje 4+3
    Kwiepark
    Iris2009 5+2

20. Enjoyllive

Enjoyllive Bekend lid

19 jan 2010
    810
    0
    0
    Werk in de gehandicapten zorg
    Zeeland
    @ Pingu: Super mooie echt foto :D!

@ Odess: Alvast gefeliciteerd met jullie dochtertje :D! Wat geven jullie haar cadeau?

@ Lynnami: Hyves wat een goed idee, en kunnen wij daar dan allemaal inloggen of mail jij ons het wachtwoord en inlognaam. Een vriendin van mij heeft dat ook met alle november mama's van vorig jaar echt super leuk die doen af en toe ook meetings. En het leuke is dan zie je ook is een gezicht bij de naam haha! Ik stuur je gelijk een prive berichtje!

@ All: Het vrijgezellen feestje was erg gezellig. Ben nu net half uurtje thuis en kon het niet laten om nog ff op zp te komen.
    Heb heerlijk gewokt ben tonnetje rond van al het eten hihi! Ben nu ook super moe en ga zo lekker naar mijn bedje toe!
    Morgen lekker dagje samen met mijn ventje HEERLIJK ben ik aan toe. Soms heb je dat gewoon even nodig he.

Fijn weekend nog allemaal! Groetjes x

Deel Deze Pagina