juni mama´s 2011 deel 2

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door priscilla1987, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Momeera

Momeera Actief lid

16 okt 2010
    448
    0
    0
    Activiteitenbegeleider
    Utrecht
    @enjoylive: Je doet je naam eer aan met zo’n dag als vandaag. Veel plezier!
    @Kiwi: Lekker zo’n zondag, geniet ervan
    @Zomaar: ik zou het huishouden ff laten zitten als je je zo voelt. Je hebt nu een goede reden om je vriend/man wat harder aan het werk te zetten ;)

2. Lynnami

Lynnami Niet meer actief

Joehoe! :)
    Wil Donna zich melden aub?

Nou wat ik gisteravond heb meegemaakt.... We waren op een housewarming/ welcome back party en iedereen zat buiten. Fakkels en overal vuurtafels. Gezellig. Ryker wou steeds buiten spelen en dus was ik ook steeds buiten. Iedereen die buiten zat was roker... De vrouw van een collega van mijn man zag na 5 minuten al dat ik ondanks het feit dat we buiten waren nog geen sigaret opgestoken had. Dus die kwam DIRECT op me af met de vraag: rook je niet? ik zei: nee... Zij: met haar hoofd scheef en een grijns op haar gezicht: sinds wanneer? ik: ongeveer 2 weken. En ze springt op en begint te roepen: GEFELICITEERD! in de tussentijd trek ik haar alweer naar beneden en zeg ssssssttttt!!! en zij gat verder: MET JE en ik zeg nog eens heel duidelijk ssssssttt! En dan zegt ze: stoppen met roken en geeft me een knipoog.....
    Maar ik heb wel de rest van de avond het gevoel gehad alsof mensen me doorhadden. Zo halverwege kwam de collega van mijn man nog even langs me lopen en wreef me over mijn buik en fluisterde: gefeliciteerd.
    Allemaal leuk en aardig dat mensen blij zijn maar ik had zijn vrouw gezegd niks tegen niemand te zeggen. En ze had haar mond al voorbij gepraat tegen haar man. Dus ik denk dat het hier straks wel snel als een lopend vuurtje gaat.
    Dat was mijn verhaal...
    Nu moet ik heel nodig plassen en kom straks nog wel even terug als het ontbijt achter de kiezen is.

3. Kiwi1

Kiwi1 Fanatiek lid

26 dec 2007
    4.849
    0
    0
    Nou ja, wat een bemoeizucht, zeg. Kon je niet gewoon ontkennen? Er zijn meerdere redenen om stoppen met roken, zoals eigen gezondheid. Of had het geen zin bij haar te ontkennen?

4. priscilla1987

priscilla1987 Fanatiek lid

14 jul 2008
    3.373
    522
    113
    Vrouw
    thuiszorg medewerkster
    BRABANT
    zo daar zijn we weer lekker geshopt:D

@lynnami das wel jammer dat het al een beetje rond ga terwijl je liever tuurlijk zelf zeg

@zomaar das minder dat je je zo beroerd voel maar met de kou ben je niet de enige want is echt geen lekker weer buiten ook al schijn de zon

@enjoyllive ik wou ook naar rosada gaan maar toch voor breda gekozen:p

5. sandra

sandra Fanatiek lid

Ohhh ik zie het helemaal voor me Lynnami ;)
    Wel link trouwens van die mevrouw om er maar vanuit te gaan dat je zwanger bent, voor hetzelfde geld was je om een andere reden gestopt met roken.

6. Marry81

Marry81 Niet meer actief

Hoe irritant Lyn! Ik kan me voorstellen dat dat niet leuk was! Als mensen een vermoeden hebben kan dat natuurlijk, maar laat ze dat dan voor zich houden!

Zomaar, wat vervelend dat je je zo beroerd voelt vandaag!

Odess, gefeliciteerd met je kleine meid!!!!

Ik voel me redelijk vandaag, heb alleen erg slecht geslapen. Vreselijk gedroomd over een stalker die me ging ontvoeren en later net deed alsof ik zwanger was van hem, echt heel vaag maar ook eng want het leek zo echt! Ik kon er ook maar moeilijk van loskomen toen ik wakker was (om 5 uur) en kon daarna eigenlijk daarna niet meer slapen.

Ik stond vanmorgen op de weegschaal en tot m'n grote schrik ben ik gewoon al bijna 4 kilo aangekomen!!!! Whaaaah dat gaat echt niet goed! Vind je het gek dat veel kleren al niet meer passen, pffff.

Hebben jullie dat ook, dat je weet dat je bepaalde dingen in huis/werk/oid moet doen maar dat je van de gedachte alleen al moe wordt? De tuin moet hier bijvoorbeeld de komende weken echt opgeruimd en gesnoeid worden maar ik heb er zooooo geen zin in! Normaal doet m'n man niks aan de tuin maar heb hem nu al gezegd dat we het samen zullen moeten doen dit keer!

7. Lynnami

Lynnami Niet meer actief

Nee had geen zin om het te ontkennen want ze WEET dat ik alleen stop als ik zwanger ben. En ze was ook bij de geboorte van Skyler* omdat mijn man in het midden-oosten zat. Hij was voor 6 maanden weg voor zijn werk en zou pas eind van deze maand terugkomen. En toen het mis ging met mijn zwangerschap is zij bij me geweest in het ziekenhuis. Mijn man is de dag erna naar huis gestuurd en heeft niet meer terug gehoeven. Anders zou ik nu niet zwanger kunnen zijn. Nou ja dat is ook niet waar.. lol. Nou ja punt is dat Michelle gewoon hel erg blij voor ons is en dat ze haar emoties een beetje de vrije loop liep gaan. Het is wel ok.. we zitten er niet zo mee zolang onze families het nog maar niet te weten komen tot kerst.

8. Kiwi1

Kiwi1 Fanatiek lid

26 dec 2007
    4.849
    0
    0
    Marry: zo zo, nu al 4 kg aangekomen, eet je ook veel meer of gaat dat vanzelf?

Wat je vertelt is zeker herkenbaar voor mij, alleen geef ik mijzelf wel elke dag schop onder mijn kont. Mijn vorige zwangerschap was precies hetzelfde als deze (tot nu toe). Lekker misselijk elke dag en hondsmoe (de eerste 3 a 4 maanden). Ik gaf er ook aan toe, maar voelde mij er niet beter door alleen maar slechter. Deze keer moet ik van mijzelf actief blijven, uiteraard niet de hele dag, maar ik moet wel in de ochtend en in de middag bezig blijven. Als ik het aan het werk ben dan gaat het vanzelf. Ik heb een ontzettend leuke baan dus daar krijg ik veel energie van en voel mijn kwaaltje niet meer. Als ik thuis ben, dan moet ik dus van mijzelf bezig blijven. Dit heeft wel het resultaat dat ik mijn kwaaltjes veel vergeet en mij dus veel beter voel.
    Maar je gedachte is heel herkenbaar. Vandaag hadden we gepland om het huis schoon te maken. De verleiding om het niet te doen en lekker op de bank te hangen was erg groot, maar heb het toch gedaan en zit nu tevreden op de bank. :)

9. Kiwi1

Kiwi1 Fanatiek lid

26 dec 2007
    4.849
    0
    0
    Oh ok, zij is dus iets meer dan alleen de vrouw van een collega van je man. Dan ligt het anders inderdaad.

10. Kiwi1

Kiwi1 Fanatiek lid

26 dec 2007
    4.849
    0
    0
    Is er al veel belangstelling voor onze hyves-pagina?

Ik zit dus al een tijdje niet meer op hyves en vind het op zich niet echt zinnig om alleen voor onze hyves weer een account aan te maken, maar aan de andere kant ben ik ook heel nieuwsgierig welke gezichten achter de nicknames zijn. Dat maakt het ook allemaal wat echter. Als iedereen massaal op hyves zit en dus ook op onze hyves pagina, overweeg ik misschien om mij toch bij te voegen:)

11. Marry81

Marry81 Niet meer actief

Kiwi, ik eet iets meer dan normaal maar vooral een extra boterham 's ochtends en 's middags (waardoor ik nu uitkom op 5 boterhammen). Ik las op een ander forum waar ik schrijf (niet echt over zwangerschap) dat volgens iemand daar het normaal is om 1 boterham 's ochtends en 2 's middags te eten. Nou sorry maar daar kom ik nu echt niet mee rond! Ik probeer niet meer te snoepen dan normaal maar af en toe geef ik wel toe aan een snaaibui.
    Vorige keer kwam ik ook heel snel aan maar dat werd later in de zwangerschap wel minder. Uiteindelijk was ik 14 kilo aankomen, dat vond ik wel meevallen. Hopen dus maar dat dat nu weer zo gaat.

Ik zat net even op de hyvespagina te gluren maar kan nog steeds geen krabbels plaatsen. Ik geloof dat ik er iets voor moet updaten maar volgens mij is dat een heel programma wat je moet installeren en dat wil ik eigenlijk liever niet. Iemand een idee hoe groot dat programma is/hoe dat zit?

12. ellen1983

ellen1983 Fanatiek lid

20 jan 2008
    3.375
    0
    0
    kinderopvang
    overijssel
    momeera, ik merk idd dat ik mijn rug voel na n dag buik inhouden. maar je kunt t echt al zien! morgen maar ff een wijd shirt aan...

priscilla, lekker geshopt?

bowen, 8 uur vroeg? tess is de laatste week steeds om half 6 al uitgeslapen! geef haar dan tussen half 7 en 7 de papfles (hier nog geen brood smorgens...) en dan slaapt ze wel verder. teun speelt in GenerC, een hardrockband uit haarle, heeten en raalte. ze hebben 2 jaar geleden voor de grap eens wat nummers van de ccr (creedence clearwater revival) gespeeld, en dat werd erg goed ontvangen. dus nu hebben ze alle greatest hits ingestudeerd en gisteren in tivoli gespeeld. t was binnen 4 dagen uitverkocht en volgende week mogen ze weer! jullie kennen nummers als 'proud mary' (rolling on the river) en 'susy Q' vast wel.

zomaar, balen van je baaldag, hoort er soms even bij he? ik hoop echt dat je snel van je misselijkheid af bent!

lynnami, wow wel direct van die vrouwen zeg!
    wat heftig dat je man er niet was toen t misging... en de families vertel je t pas met kerst? wow, ik zou t niet zolang geheim kunnen houden hoor! maar je ziet ze ook niet tot die tijd he? dan is t misschien wel 'makkelijker' .

marry, geen idee hoe dat zit met hyves... ik kan wel krabbelen. heb er geen verstand van sorry!

onze ouders en teuns zus weten t sinds vandaag, fijn dat de druk van de ketel is. ik kan t zo moeilijk geheim houden! iedereen was super enthousiast! mijn ouders hebben wel n kwartier met tess gespeeld voor ze doorhadden wat er op haar shirt stond.

13. Mama101

Mama101 Lid

16 mrt 2010
    49
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ Lynnami, ik ben nu 6 weken. Maar voel me echt met de dag slechter qua misselijkheid. M'n darmen zijn opgezet en het voelt alsof m'n maag steeds draait.. Ik heb het echt de hele dag (ook 's nachts/ik word er soms zelfs wakker van)...

iemand tip?? ik ga morgen in ieder geval de huisarts bellen.

14. ellen1983

ellen1983 Fanatiek lid

20 jan 2008
    3.375
    0
    0
    kinderopvang
    overijssel
    mama101, bah verselijk lijkt me dat. ik ken alleen emesafene zetpillen, schijnt heel goed te werken. heb er zelf geen ervaring mee. beterschap meid!

15. Momeera

Momeera Actief lid

16 okt 2010
    448
    0
    0
    Activiteitenbegeleider
    Utrecht
    @Lynnami: Ik dacht huh ontbij nu nog? Toen zag ik je locatie pas lol. Maar wel vervelend zeg dat die vrouw het gelijk rond vertelt. I guess dat zeggen dat je gewoon gestopt was met roken geen zin meer had he? Hopelijk houdt ze nu ff haar snater (hoe goed bedoelt ook)
    @Priscilla: En wat is de oogst?
    @Marry81: So heej 4 kilo al? Vervelend als je zo snel je kleren al niet past. Ik weet nog dat ik het in mijn eerste zwangerschap ook al heel snel had. Het is het waard moet je maar denken. Ik heb het nog niet dat ik te moe ben om dingen te doen, tenminste niet meer dan anders. Maar dat zal vast snel gaan komen. Oh trouwens wat op dat forum stond klopt niet hoor, 1 boterham in de ochtend en 2 in de middag. Kijk maar op voedingscentrum. Je mag 5-7 boterhammen per dag, minder dan 5 is dus eigenlijk zelfs ongezond.
    @ellen: hahaha grootouders zien niets meer als ze met hun kleinkind spelen. Wel fijn dat je er nu over kan praten met een aantal mensen he? Pas op met je wijde t-shirt dadelijk zeggen ze: waarom heb je een wijd t-shirt aan, ben je zwanger?
    @Mamma101: Nee sorry geen tips. Ik wens je wel veel sterkte.

Waar kan ik de hyvespagina vinden? Klinkt wel heel leuk!

16. BabyBergen

BabyBergen Fanatiek lid

8 okt 2010
    2.848
    0
    0
    wat voor bull heb je als ik vragen mag?

17. BabyBergen

BabyBergen Fanatiek lid

8 okt 2010
    2.848
    0
    0
    ow fijn zeg :$ not!
    ik haat het als mensen het alvast voor jou vertellen.....het is toch aan de ouders om het bekend te maken vind ik

18. BabyBergen

BabyBergen Fanatiek lid

8 okt 2010
    2.848
    0
    0
    ik zie dat meerdere hier ook last hebben van rot voelen
    nou hier zwaait er nog 1 :)
    misselijk, maar toch ook weer honger, moe, hoofdpijn en bandenpijn

en potverdorie zelf mn baggy broek niet meer aan kunnen! (nu al niet meer! :( )

19. Irissimon

Irissimon Niet meer actief

hebben een engelse bulldog:D

20. Irissimon

Irissimon Niet meer actief

dames ik duik lekker in bad ;) heb ik zin in

Deel Deze Pagina