das wel jammer dat er een paar ergens anders heen zijn verhuisd... het is inderdaad wel handig dat we weten wie er nu wel hier is en niet... anders raken we zelf ook de kluts kwijt
heb je helemaal gelijk in kiwi je zie van de lijst bijna niemand hier! zo wij hebben even boodschappen gedaan in auto zak chips opengetrokken zeg me vriend vreetzakthuis verder gegaan nu is die bijna leeg en moet nog avond eten dus ben maar gestopt met de zak chips
@ Kiwi: Ja, laten we de lijst opschonen! Iedereen die dat wil kan er zo weer op natuurlijk, maar dan is het iets overzichtelijker. Anders degenen die we eraf gooien ff een pb sturen of ze er weer op willen? Wie wil dit op zich nemen? Ik ben momenteel een ZEEF voor namen, dus ben bang dat ik dit verkeerd zou doen. @ Stephanie: gefeliciteerd met je echo! Wat fijn. Ik kijk erg uit naar maandag, dan hebben we onze eerste officiele echo bij de gyn en ik hoop dat dan alles goed zit. Ik ben ook erg benieuwd naar de termijn, maar volgens mij zit ik aardig goed (ovutesten gebruikt) @ Priscilla: normaal eet ik nooit chips, want ik houd er niet van. Gisteren heb ik zomaar een zak chips gekocht Had er ineens zo'n behoefte aan. Zo raar! Volgens mij man ben ik nu ECHT zwanger: de hele dag kotsen maar toch graag CHIPS eten
hihihhi, dat komt me bekend voor Dat hadden we vanmorgen ook...gelukkig ging mijn vriend gauw naar de winkel! Het is nou wel weer goed hoor!
Oh oke,ben dus niet de enige Vond het al zo vreemd, had er ook nooit van gehoord... Ben ook benieuwd hoe ze de volgende echo doen
@hier De verloskundige had vanmiddag terug gebeld, en ik mag aanstaande vrijdag al langskomen om 14:00 En hier zopas nog ff naar de prenatal gevlogen, want ik pas mijn rok en mijn broeken niet meer...mijn werkbroeken pas ik nog wel, want dat was een maatje groter dan dat ik normaal (36/38) heb hihihi Dus heb 2 positiebroeken gehaald...misschien wel erg vroeg, maar ze zitten wel heerlijk! Hebben jullie ook al positiekleding gehaald? Of ben ik nou de enige hihihi
meiden ff vraagje ik ben nu 6.2 weken zwanger is het normaal dat ik woensdag en donderdag strondmisselijk was en nu nietmeer?? kan dat zo wisselen ja toch? heb een echo gehad met 5.5 weken en daar was eenmooi vruchtzakje te zien met dooier.. maak me nu wel weer wat ongerust... xxxxcindy
babyhope: ja hier wisseld het ook per dag...... is er nog een juni topic dan? hier is de rust ook weer gekeerd hoor, nadat we even de middag uit elkaar zijn geweest ,konden we het daarna gewoon weer goed opakken... ik zit hier alleen nu zelf niet rustig in de stoel, heb echt mega last van darmkrampen
ja juni 2011 meiden daar is het wat rustiger dan hierzo.. ik typ er vanaf vandaag ook .. thxx voor het antwoord babybergen..
@sstephanie gefeliciteerd metj e mooie echo @kiwi ja eind juni topic @hester lekker he die chipsgister keken we filmpje op bed geer en goor dan en ik maar eten frietjes chips paprika en nu heb ik pommes chips die frietjes die dikke hahahaha
jammer dat we niet op 1 topic blijven! het is idd wel druk hier, maar dat wordt meestal wel minder en je leert elkaar echt wel n beetje kennen hoor. stephanie,super dat je echo goed was!!! hormonen, hier dus ook flink last van... senna, fijn dat je vrijdag al mag hoor! ik heb de band van mijn vriend te eten gehad, die hebben straks n optreden, en kwamen eerst ff eten. was gezellig, maar nu mag ik de zooi opruimen... 3 pakken burrito`s gemaakt voor 6 man, was precies genoeg. tess ligt er net in, ga gauw opruimen, kan ik daarna ushi en loesie kijken. lijkt me leuk!!!
Er zijn nu behalve ons topic nog twee andere: eind juni meiden en bij de clubs nog een. Ik ga de lijst opschonen. Ik doe dit zo zorgvuldig mogelijk. Ik verwijder dus alleen mensen waarvan ik zeker weet dat ze bij andere topic's kletsen en niet meer hier of meiden die al een hele tijd niet meer gepost hebben. Mocht ik iemand onterecht verwijderd hebben, dan alvast daar mijn excuses voor. Je kunt je zelf uiteraard weer op de lijst zetten.
ja goed idee dan houden we het overzichtelijk.... nou ik hou het alleen bij deze....alles dubbel typen vind ik ook zo vaag en vind het al moeiljk 2 paginas te onthouden wat ik hier gelezen heb heb echt veel last van pregnacy brains