juni mama´s 2011 deel 2

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door priscilla1987, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lan

Lan Fanatiek lid

28 nov 2008
    1.824
    8
    38
    Vrouw
    Postbode
    Venray (Limburg)
    @ sandra: Jep 5 minuutjes lopen denk ik :)
    @ Pingu: Fijn dat je even de tijd genomen heb of even te vertellen hoe het gaat. Vervelend dat je zo moe en misselijk bent maar gelukkig gaat het met je ukkie goed :)
    @ momeera: Ik was mijn broeken kwijt die liggen ergens op zolder en kan ze niet vinden.....:D dus heb gewoon mijn zwangerschapsbroeken aangehouden... nu zijn er 2 door dus mag weer 2 nieuwe kopen

Hier inkopen aan doen op mp. Morgen gaan we de wandelwaqgen halen. net een tripptrapp gescoord! dus word happy happy!!!

2. Irissimon

Irissimon Niet meer actief

@ pingu heb inmiddels 5 a 6 dagen al geen bruinverlies meer en hoop dat dit zo blijft.

nu op na woensdag avond 19:00u intake en echo whoehoe

nu ga ik slapen morgen werken s'avonds 2 personen knippen en 2 dagen vrij zijn :)

3. Hester

Hester Niet meer actief

Pingu fijn dat het Gied gaat!

Sandra: klinkt als een gezellig maar vermoeiend weekend.

Morgen om 9:00 uur hebben we de echo! Ben zo benieuwd pfff. Vrijwel meteen daarna heb ik een vergadering dus hoop zo gauw mogelijk hier te laten weten hoe het gast, maar dat kan eventjes duren. Morgenavond ga ik het dan eindelijk mijn zusje vertellen: ze zal het geweldig vinden! Maar ik vertel het morgen ook aan mijn broer en daar ze ik wel tegenop: hij probeert met zijn vrouw al ruim twee jaar een kindje te krijgen en dat geeft ze zoveel verdriet... IUI allemaal niet gelukt tot nu toe en nu staan ze opbde wachtlijst voor IVF. Dus dat is wel moeilijk voor ze.

Ik ben ook nog steeds zo misselijk met overgeven dus ik hoop datvwe morgen op de echo zien waar we het voor doen:D

4. Arti13

Arti13 Niet meer actief

Veel plezier morgen bij de echo!
    Moeilijk is dat he om het mensen te moeten vertellen waarij het niet vanzelf gaat. Heb ik vandaag ook gedaan,.... mixed feelings zeg maar. Terwijl ze heel blij voor ons zijn.

5. Momeera

Momeera Actief lid

16 okt 2010
    448
    0
    0
    Activiteitenbegeleider
    Utrecht
    @priscilla: logisch, ik praat daar ook altijd over in de douche hihi.
    @Lan: Oh jee je broeken kwijt das niet zo handig, gelukkig had je je zwangerschapsbroeken nog, in je onderbroek is ook zo’n raar gezicht.
    @Hester: oooh spannend die echo.
    Kan me voorstellen dat het moeilijk is om het aan je broer te vertellen. Mijn zus wil ook heel graag een kindje maar het ging in haar relatie niet zo goed (is inmiddels ook uit) dus vond het voor haar ook vervelend maar aan de andere kant wilde ik het haar wel vertellen anders zou ik haar buiten sluiten. Ze zegt soms gewoon dat het moeilijk voor haar is en gaat dan verder, ik vind dat knap van haar.
    En mijn collega op mijn werk heeft moeite om kinderen te krijgen dus voor haar vind ik het ook vervelend. Maar ja, we kunnen moeilijk allemaal geen kinderen krijgen das ook niks toch?

Jemug ben ik de enige die Peter R De Vries meer dan zat is? Nu heeft ie alweer een programma over Joran. Wat is dat toch?

Morgen kom MvM langs, ben benieuwd. En daarna moet ik gaan werken, bah, we hebben bingo. Ach ja als ik eenmaal op mijn werk ben vind ik het wel leuk dus ik hou dat maar in mijn gedachten.

6. ellen1983

ellen1983 Fanatiek lid

20 jan 2008
    3.375
    0
    0
    kinderopvang
    overijssel
    bowen, morgen komen de opa`s en oma`s en gaan we gezellig samen eten, maar zaterdag komen familie en vrienden.
    net alles versierd! erg mooi geworden.
    hihi een jaar geleden gingen we nu naar bed omdat we nog wat uurtjes slaap wilden pakken, maar ik was er met n half uur alweer uit. kon de weeën niet opvangen in bed.
    nu ga ik wel slapen, erg zin in morgen!

7. Lan

Lan Fanatiek lid

28 nov 2008
    1.824
    8
    38
    Vrouw
    Postbode
    Venray (Limburg)
    @ momeera tja de broeken zullen niet weggelopen zijn dus moet gewoon nog een keer gaan zoeken op zolder maar daar staan zoveel dozen pfffffffff

8. Lynnami

Lynnami Niet meer actief

#1408 Lynnami, 25 okt 2010
    Laatst bewerkt door een moderator: 25 okt 2010
    Piep daar ben ik weer!
    Allereerst iedereen bedankt voor de verjaardags wensen!

Judith- Ik heb dat nu ook dat ik niks bijzonders voel behalve gevoelige tepels. "normaal" bij mijn vorige zwangerschappen deden mijn borsten echt ontzettend veel pijn maar dat heb ik nu helemaal niet... Ik maak me daar ook wel een beetje zorgen om hoor. Ik hoop dat het voor niets is en dat we morgen een mooi hartje mogen zien flikkeren.
    Sandra- Wat fijn dat jullie het zo leuk hebben gehad. Ik ben inderdaad samen met Hester de volgende voor een spannende echo.
    Pingu- Goed zeg dat je 2e echo ook goed was. Jullie prutsje is mooi gegroeid zo te lezen :)
    Bowen- Ja ik heb mijn kado gewoon gekregen maar heb heel veel moeite moeten doen om hem ervan te overtuigen dat ik er WEL heel blij mee was
    Ellen- gefeliciteerd met je grote meid Tess! Maak er een hele mooie en onvergetelijke dag van.

Vanavond had ik WEER zo'n "oeps" moment want mijn man had taart voor me gehaald en ik zei: "als het maar geen chocolade is!". Chocolade maakt me namelijk wel misselijk...
    Maar het viel goed mee, zit alleen een beetje vol nu. We zijn vanavond uit eten geweest en daar is ook nogeens voor me gezongen! En dat werd opgenomen door mijn man... Ik was er helemaal door van slag! Ik zal eens kijken of ik hem kan uploaden op youtube. dan kunnen jullie ook lachen. :)
    Ik ben nu aan het proberen om zo lang mogelijk wakker te blijven zodat ik straks heel goed slaap. Ik ben op van de zenuwen nu... Nog 15u en 10 minuten...

Dit is het taartje dat mijn man gehaald had voor me. Ann de buitenbkant zit cream cheese en binnenin is chocolade cake.
    Bekijk bijlage 103287

9. Lan

Lan Fanatiek lid

28 nov 2008
    1.824
    8
    38
    Vrouw
    Postbode
    Venray (Limburg)
    @ lynnami het is net of je weet wat er komen gaat haha.... JE man durft je dadelijk niet meer te verrassen!! ik blijf wel wakker kan weer en sniet slapen pffff

10. Lynnami

Lynnami Niet meer actief

Hi hi Lan, ja ik ga altijd ff op internet voordat ik ga slapen. Het is nu 22u hier. Ik ben nog aan het aanpassen geweest aan mijn vorige bericht ;)

11. Lynnami

Lynnami Niet meer actief

12. Momeera

Momeera Actief lid

16 okt 2010
    448
    0
    0
    Activiteitenbegeleider
    Utrecht
    Wow die taart ziet er zelfs middenin de nacht lekker uit, jummie.

Hier nog een nachtbraker. Ik lag te slapen en toen dacht ik ineens aan een liedje dat ik een tijdje terug zo mooi vond maar ik was de naam ervan vergeten en daardoor kon ik niet meer in slaap komen. Ik moest en zou het weten. Ik ben er nu inmiddels achter, maar ben wel helemaal wakker geworden :(

13. Lynnami

Lynnami Niet meer actief

Welk liedje was het Mom?

14. sweetbel

sweetbel VIP lid

27 jan 2010
    5.519
    0
    0
    Hester en Lynn, heel erg veel plezier en succes met de echo straks. En Lynn, nog gefeliciteerd. Het was een leuke dag met veel oeps-momentjes zo te lezen!

Ellen, jij gefeliciteerd met je kleintje!

Ik heb wel weer bijgelezen, maar vergeet zoveel en het is zo VROEG... Heb om 8.45 tentamen en alles is opgebroken, dus moet op tijd weg. Nu nog even wakker worden met een bakkie thee...

15. ellen1983

ellen1983 Fanatiek lid

20 jan 2008
    3.375
    0
    0
    kinderopvang
    overijssel
    thnx meiden, vanmorgen gezongen voor ons meissie en ze heeft n mooi duplo-boerderij gekregen.
    deze foto wilde ik jullie ff laten zien...

16. martine

martine Bekend lid

23 nov 2006
    673
    0
    0
    aahh wat een schatje!

17. mamv1

mamv1 Niet meer actief

Goedemorgen allemaal
    Heb wel terug gelezen, maar ben alles weer vergeten...pffff

18. mamv1

mamv1 Niet meer actief

Wat een leuke foto!!:D

19. Momeera

Momeera Actief lid

16 okt 2010
    448
    0
    0
    Activiteitenbegeleider
    Utrecht
    @Lyn: Het was Leona Lewis met ‘Better in time’ (hahaha ik moest er nu weer heel hard over nadenken). Ik vond het liedje toen ik het terug hoorde trouwens een stuk minder mooi dan dat het in mijn herinnering was.
    @Stephanie: Succes met je tentamen!
    @Ellen: Wat een droppie. Fijne dag vandaag!!

Hester en Lyn, veel plezier bij de echo!! Ik kom na mijn werk gelijk kijken hoe ze geweest zijn.
    Nu wachten op de mevrouw van MvM

20. mamv1

mamv1 Niet meer actief

@de meiden die een echo krijgen
    Heel veel plezier! :D

Deel Deze Pagina