juni mama´s 2011 deel 2

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door priscilla1987, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Hester

Hester Niet meer actief

Fijn supermom dat je eerder mag komen! Hopelijk stelt het je gerust.

Lynnami: hoe was je echo?

@ eten: hier ook misselijk - trek - geen trek - overgeven - weer wel trek - ... Vandaag minimaal 15 keer overgegeven... ai ai. En daarna weer trek in RARE dingen. Heb zojuist een pot bonen soldaat gemaakt. Alleen bonen. Vreselijk toch? ;) Maar... alles voor een goed doel :D

2. Irissimon

Irissimon Niet meer actief

het eten blijft hier gelukkig binnen vaak kokhalzen na douche en soms zo.

tot op heden valt alles weer mee

3. Irissimon

Irissimon Niet meer actief

lyn hopelijk ook een mooie echo ;)

4. Kiwi1

Kiwi1 Fanatiek lid

26 dec 2007
    4.849
    0
    0
    Jeetje Hester, je klinkt altijd zo opgewekt voor iemand die zo vaak per dag overgeeft! Dat je nog kan functioneren, je zou zeggen dat je nu toch echt te kort aan voedingstoffen moet hebben? Petje af hoor.
    Ik heb vanochtend voor het eerst overgegeven en dat vond ik al geen pretje, bah.

Lynnami: je maakt het wel spannend He! Wanneer kon je nou vertellen dat je een mooi hummel hebt gezien?

5. supermom

supermom Bekend lid

22 okt 2010
    795
    0
    0
    Finance
    Inderdaad, respect hoor Hester!! Knap hoe je dat volhoudt, maar je hebt gelijk. Het is veel een heel goed doel!!

6. Hester

Hester Niet meer actief

Nou dat is lief en ja het is even doorbikkelen, maar ik blijf positief hoor. Al word je wel wat slapjes van niet eten en vooral niet drinken dus dat is wel lastig, zeker met werken. Gelukkig hebben ze op mijn werk hiervoor begrip, want ik merk dat ik wel wat versuft functioneer.

Komende week moet ik een paar dagen naar Frankrijk om op een symposium te spreken en ik hoop niet dat ik hierdoor onzin ga uitkramen - lijkt me zo genant met een volle zaal... Honderden mensen die denken: "wat staat zíj daar te stamelen..?"

Maar Kiwi, jij bent al redelijk ver, dus hopelijk blijft vaker braken je bespaard! :D

Supermom: had jij met je eerste last van misselijkheid?

7. sandra

sandra Fanatiek lid

Volgens mijn had Lynnami de echo pas om 20.00 uur, Nederlandse tijd ;), dus duurt misschien nog wel even voordat ze komt vertellen.

Ohhh ik hoop zo dat ze een mooi knipperlichtje heeft gezien

8. Kiwi1

Kiwi1 Fanatiek lid

26 dec 2007
    4.849
    0
    0
    Hester, helpen de medicijnen je niet meer?
    Alvast succes in Frankrijk! Drink je nu boullion? Dat is echt een opkikker aangezien je essentiële zouten in je lichaam mist.

Ik denk idd niet dat ik veelvoudig zal overgeven. Dat heb ik tijdens mijn eerste zwangerschap ook niet gehad en nu ook niet. Maar ik ben wel de hele dag licht misselijk en in de ochtenden heel erg misseljk.
    Verder heel erg gevoelig voor luchtjes en idd niet weten wat te eten. Maar goed, dat is allemaal idd voor een goed doel!

9. YellowButterfly

YellowButterfly Niet meer actief

Super, wat fijn!! Eerder een echo is geen straf :)

Hester, jeetje 15x meid. Knap hoor dat je zo positief blijft! En spreken op een seminar - spannend hoor! Waarover?

Lyn, ik hoop dat jullie nu een feestje aan het vieren zijn!

10. mamv1

mamv1 Niet meer actief

oh dan pas...dan hoop ik morgen het goede nieuws te lezen :D
    Ga zo douchen en dan maar op bed!

Welterusten allemaal!!

11. YellowButterfly

Hier nog steeds een huilend meisje :( heb haar net een paracetamol gegeven en lydocaine druppels (oid) op haar tong gedaan in de hoop dat ze nu weer lekker doorslaapt. Vond het vanochtend onzin dat we morgen pas naar de dokter kunnen maar ben blij dat de afspraak nu staat en dat we morgen terecht kunnen. Manlief heeft morgen al vrij geregeld en ik hoef pas om 12 uur te beginnen.

12. YellowButterfly

Bij Lyn was de echo goed zie ik in een ander topic. Lyn vertel!

13. priscilla1987

priscilla1987 Fanatiek lid

14 jul 2008
    3.373
    522
    113
    Vrouw
    thuiszorg medewerkster
    BRABANT
    @ odess ik hoop voor je dat snel morgen is dat je met je kleine meid naar de dokter kan gaan!!

@lynnami ben benieuwd!!

@all me pup is me aan het terroriseren ik mag bed niet opdekken want dan trek die aan dat overtrek vuile etterbak:p

14. Lynnami

Lynnami Niet meer actief

euhm. Een voorzichtige DUBBELE goede echo! Over twee weken weer een echo want ze dachten een tweede hartje te zien knipperen maar konden hem niet te pakken krijgen. Ook mijn termijn was 6w4d wat ik wel gedacht had, maar moet toch 6w6d blijven aanhouden. Alles goed dus :)

15. Kiwi1

Kiwi1 Fanatiek lid

26 dec 2007
    4.849
    0
    0
    Wow, super Lynn! En misschien zelfs een tweeling!
    Gefelicitterd, meid.

16. priscilla1987

priscilla1987 Fanatiek lid

14 jul 2008
    3.373
    522
    113
    Vrouw
    thuiszorg medewerkster
    BRABANT
    @lynnami spannend:D:D:D:D2 joh oei nog twee weken wachten dus maar gefeliciteerd dat je toch wel een goede echo heb zal weer duimen

17. Arti13

Arti13 Niet meer actief

Wow Lynn,.....spannend! Maar super dat er in ieder geval een hartje te zien was!

18. supermom

supermom Bekend lid

22 okt 2010
    795
    0
    0
    Finance
    Wat super Lyn! en spannend.........

@Hester, nee ik ben nooit echt misselijk geweest gelukkig. Een vriendin van me wel heel erg en als ik zag wat het met haar deed heb ik echt met je te doen hoor.

xxx

19. Bloesem

Bloesem Bekend lid

25 mei 2008
    838
    0
    0
    -wow Lynami wat spannend misschien een tweeling. Kan het trouwens kloppen dat jij ook bij de bevallingslijst maart 2009 meeschreef? Of haal ik je door war met iemand anders?

Hier vandaag een spannende dag gehad. Ik had een paar weken geleden besloten om ontslag te nemen en dat ging ik vandaag met mijn manager bespreken. Ik heb nog even getwijfeld nu ik zwanger ben omdat ik nog geen andere baan heb. Maar heb het toch gedaan omdat ik het helemaal niet naar mijn zin heb. Dus nu hopen dat ik voor 1 jan iets anders heb, maar zal denk niet meevallen zwanger solliciteren. Nou ja komt vast ook wel weer goed op de een of andere manier. Morgen ga ik de vk bellen voor een afspraak.

20. Lynnami

Lynnami Niet meer actief

Bloesem- Ja ik heb een zoontje die 2 maart 2009 geboren is.

Deel Deze Pagina