juni mama´s 2011 deel 2

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door priscilla1987, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Momeera

Momeera Actief lid

16 okt 2010
    448
    0
    0
    Activiteitenbegeleider
    Utrecht
    Volgens mij moet je proberen afspraken zoveel mogelijk buiten werkuren te plannen maar kan dit niet dan heb je recht op bijzonder verlof en dat kost je dan geen verlofuren en je loon wordt doorbetaald.
    Je kunt het anders ook nagaan bij de OR van je organisatie of eens navragen op het zwanger en werk forum

2. Momeera

Momeera Actief lid

16 okt 2010
    448
    0
    0
    Activiteitenbegeleider
    Utrecht
    Hoe is het dames?
    Ik ben behoorlijk misselijk nog steeds. Hopelijk gaat het wat minder lang duren dit keer. Ik heb trouwens ook veel hoofdpijn, is dit ook een zwangerschapsklacht? Kan natuurlijk ook komen van weinig slapen en verkoudheid....

Ik zou het huis willen poetsen want ik heb last van de zooi, maar ik weet niet of ik dat ga trekken....

3. priscilla1987

priscilla1987 Fanatiek lid

14 jul 2008
    3.373
    522
    113
    Vrouw
    thuiszorg medewerkster
    BRABANT
    ja ik ga hier eens op forum ook anvragen want ik snap niet dat me werk moeilijk doe hoe kan ik nou zoeits plannen en het was al druk op de praktijk en anders moet ik heel lang wachten erop:x

4. YellowButterfly

YellowButterfly Niet meer actief

Mom, hoofdpijn kan er inderdaad ook bij horen. Vervelend! Bij mij klaart het allemaal al op, ik hoop dat jij er ook niet te lang last van zal hebben!

5. Bowen

Bowen VIP lid

21 jul 2008
    7.344
    0
    0
    OV
    Goeiemorgen dames

Ik heb zelf eigenlijk het idee dat het wel iets beter gaat met de missel en de vermoeidheid maar misschien ook omdat ik er rekening mee hou. Niet teveel druk doen en zo.

@momeera misschien die capsules proberen die werden genoemd tegen misselijkheid??

6. Bowen

Bowen VIP lid

21 jul 2008
    7.344
    0
    0
    OV
    Ow ja hoofdpijn, drink je wel genoeg? Krijg ook altijd hoofdpijn als ik niet genoeg water drink.

7. mamv1

mamv1 Niet meer actief

Goedemorgen (bijna middag:p) allemaal
    Hier valt de misselijkheid ook nog wel mee, alleen als ik aan het werk moet, en dan te veel ineen keer moet doen, dan word ik misselijk...maar heb crackertjes mee naar het werk, en dat helpt ook wel ;)

@hoofdpijn
    Daar had ik de eerste anderhalve week ook last van, en zo ineens had ik het niet meer
    En ik dronk en at genoeg, dus daar kon het niet aan liggen, maar het kan ook door je hormonen komen

8. mystiklady

mystiklady Fanatiek lid

25 apr 2008
    1.787
    0
    0
    zuid holland
    het slechte nieuws bereikte ons in December ook al , Lyn... sterkte meissie het was je zo gegund :(

9. AHzondag

AHzondag Niet meer actief

hoi dames,
    ik heb hier een tijdje geleden ook mee gepraat en wil graag weer meedoen.

lynami, wat erg voor je, heel veel sterkte!

wij hebben de eerste echo gehad en alles was goed. dinsdag krijgen we een tweede echo en vindt het best spannend.
    ik denk niet dat het mis is, maar de vorige keer was de kleine nog wat klein. ik hoop echt dat ie nu gpoed gegroeid is en op maat is.

10. BabyBergen

BabyBergen Fanatiek lid

8 okt 2010
    2.848
    0
    0
    heb bijgelezen maar nadat ik het bericht las van Lynn ben ik helemaal shocked en alles vergeten!
    Lyn, wat vreselijk, het was je zo gegund! heel veel sterkte voor de aankomende tijd!

gisteren was ik op een party, trek mn jas uit en kreeg gelijk de vraag of ik zwanger was........tja....verbergen is dus al niet meer mogelijk .....

11. Hester

Hester Niet meer actief

@ kwaaltjes: het begint hier volgens mij al een beetje minder te worden, de misselijkheid. Ok, ik heb wel vanmorgen overgegeven maar dat was maar één keer. En ik moest een presentatie geven - gelukkig niet tijdens mijn eigen praatje overgegeven!! Van te voren was ik wel heel misselijk maar ben even lekker naar buiten gegaan. Frisse lucht doet me dan wel goed, dus dat is misschien nig een tip voor de misselijken onder ons. Overigens is het hier aan de cote d'azur lekker weer. Oh daar zijn mijn collega's weer - ik wil niet graag dat ze zien op welke website ik zit ;) tot later!

12. priscilla1987

priscilla1987 Fanatiek lid

14 jul 2008
    3.373
    522
    113
    Vrouw
    thuiszorg medewerkster
    BRABANT
    hoi meiden zo wij zijn weer terug:poef ik heb kerst in kopen gedaan:D

13. Felicee

Felicee Bekend lid

8 okt 2010
    956
    0
    0
    NULL
    NULL
    Reageer ook later weer, wilde even Lynn heel veel sterkte wensen.
    Het leven kan zo oneerlijk zijn!

14. mamv1

mamv1 Niet meer actief

Hier gaat het verbergen ook niet meer...maar ja bijna iedereen weet het ook al, dus ik hoef me daar geen zorgen over te maken

Enne wat heb je gezegt toen ze het vroegen :D

15. Lynnami

Lynnami Niet meer actief

Dank jullie wel meiden.
    Ik heb afgelopen nacht heerlijk geslapen. We hebben besloten dat er voor ons een einde aan komt wat betreft zwanger raken. We hebben er vrede mee dat het bij ons mirakelkind Ryker en ons lieve prutsje Skyler* blijft.
    Ik blijf jullie wel op hyves volgen maar ga hier op zp mijn account laten verwijderen.
    XXX

16. sandra

sandra Fanatiek lid

Jeetje Lynn, wel een heftige beslissing, maar hoeveel verdriet kan je nog verdragen. Vind het wel fijn dat we elkaar misschien nog kunnen spreken via hyves?

Heel veel sterkte meis, heb veel aan je gedacht vandaag.

17. sandra

sandra Fanatiek lid

Ik kreeg vandaag mijn angelsound binnen, en heb net na mijn werk even geprobeerd, en ik heb het hartje gehoord, ben helemaal blij!!

18. Irissimon

Irissimon Niet meer actief

lyn heel veel sterkte de komende tijd... en vind het knap om nu al te beslissen om niet mer zwanger te worden.

knuffel en sterkte meid

19. Hester

Hester Niet meer actief

Lynnami nogmaals veel sterkte! Vreselijk.

Sandra waar heb je je angelsounds gekocht? Zou er misschien ook wel eentje willen hebben eigenlijk. Hoe lang moest je erop wachten?

20. Lynnami

Lynnami Niet meer actief

Zomaar- Wat sandra ook al zegt... Hoeveel verdriet kan je nog verdragen. Ik ben gestopt met tellen toen ik op 10 miskramen zat. Daarbij hebben we ook nog een klein kindje verloren tijdens mijn zwangerschap en dit was miskraam 3 weet ik veel 14 ofzo...
    We zijn gezegend met een prachtige zoon die op dit moment zijn speelgoed kist overhoop aan het halen is :)
    Het is goed geweest. Op dit moment willen we er niet aan denken om weer zwanger te raken en weer een grote teleurstelling te moeten verwerken. Het is genoeg geweest.
    Als jullie het goedvinden blijf ik gewoon op de hyves juni mama's en ga daar wel spammen :)
    Ik heb al een aanvraag ingediend om mijn profiel hier te verwijderen dus sta er niet raar van te kijken als je me ineens niet meer ziet/kan vinden. Op mijn persoonlijke hyves heb ik alle zp meiden eraf gegooid behalve de meiden waar ik al heel lang contact mee heb en persoonlijk ken.
    Iedereen succes met de zwangerschap!

Deel Deze Pagina